Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

aju7uqun.jpg
није шоми близу куће, али успео сам преко фона

Послато са GT-I9100 уз помоћ Тапатока
 
Kako mi se čini, požar je krenuo iz poda autobusa, a ne preko hladnjaka?
 
Počela sezona, zapalio se 387 kod Tc Ušće, vozac ugasio pozar koji je izbio u motornom delu.
 
Zapalio se 410 sa linije 84, na stajalistu 'Z. Venac'.
Pozar izbio u motornom delu, ugasio ga vozac, zajedno sa jos dvojicom kolega, nakon 10min, pristigli i vatrogasci sa 2 vozila. Posto se zapalio na stanici linija 16,65,77,95 doslo je do ogromnog zastoja u brankovoj ulici, kolona je bila preko mosta pa sve do Tc usce...
slike, nadam se veceras, da cu naci vremena.
 
782 takodje juce.
Smiley":1u08wzx4 je napisao(la):
782 danas imao manji požar.
Smiley":1u08wzx4 je napisao(la):
Jutros se na uključenju zapalio na Dušanovcu, ali ga je vozač odmah ugasio. Ništa ozbiljno nije bilo, pa je moguće i da su ga jako brzo sredili. Klasični sitan požar za te Japance. ...

Izvor: gspbeograd.net
 
Pa da se poboljsa plamen da se ratosiljaju kante rijes problem sa nedostatkom parking prostora itd
 
Po slikama bih rekao da je pozar krenuo u predelu motora. A mutanti imaju ugradjen sistem za "automatsko" gasenje pozara.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=clK01KWYVdQ[/youtube]

EDIT
Info sa gspbeograd.net, autobus je GBR 104, koji je redovan na 308, a danas je, eto, bio na 405. Inace stalno sam se vozio u njemu i nije izgledao kao da ima neke probleme, retko kada je izostajao.
 
Uneo sam i ove požare iz maja i juna u listu na prvoj strani ove teme.
Hvala svima na prenetim informacijama
 
Danas umesto 448, 913, oko 15:20 krenuli mi uz ljutice bogdana kad temperatura odjednom sa 85, preskoci 100, pocinje da pisti pozar u motornom delu na ekrancicu, stali na stanici kod Dragise Misovica kad narod krenuo da psuje kakav je to nacin, sta ako je temperatura preko 100, ko ce cekati 15min drugi i sl. Ja podigao poklopac, znaci na pola metra od motora przi kolika je toplota bila, isijava se. Ne mogu da shvatim, da neko ne kapira da je ovako mnogo bolje, nego da ga vozimo dok se ne upali, kad se upali sa 2 pp aparata mozemo da placemo kraj njega, kako ne kapiram putnike, isto tako ni vozaca koji ignorise radnu temperaturu i sva upozorenja... Igrati se sa autom od 200.000 €, nije nikako preporucljivo...
 
becks89":1jocb608 je napisao(la):
Ne mogu da shvatim, da neko ne kapira da je ovako mnogo bolje, nego da ga vozimo dok se ne upali,

Два разлога:

1. Не постоји путник у граду који није доживео лажирање квара од стране возача и био избачен из возила док је потоњи одмах потом пуним гасом (а бус као кваран) отишао за гаражу или на терминус да заблеји.

2. Летњи ред вожње је криминалан и већина путника већ са следећим возилом касни на жељену локацију.

Иначе, Жарково пре око сат времена:

10415643_457172131051905_8339614701354887596_n.jpg
 
Po tvojoj logici, trebalo bi voziti takav bus dok se ne zapali da bi se vi putnici uverili da je kvar stvaran... Ok,
ja tako ne razmišljam...
 
Навео је зашто тако размишљају, а не да тако треба..

Послато са ST23i уз помоћ Тапатока
 
Бекс, могао би понекад мало ладне главе да прочиташ оно што пише а не да ти одмах удари адреналин у обе главе ... као што Шоми написа, на твоје питање да не разумеш зашто, ја сам ти написао зашто и то би било то ...
 
Za šest meseci devet izgorelih autobusa
N. VUKIĆ | 25. jun 2014. 15:32 | Komentara: 0
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... h-autobusa

U poslednje vreme učestali problemi GSP „Beograd“ sa požarima u vozilima. Direktor Željko Milković: Uzrok su starost vozila i propusti radnika
bgd-busevi620x0.jpg


BUKTINjE na točkovima sve češće plamte beogradskim ulicama. Od početka godine zapalilo se čak devet autobusa javnog gradskog prevoza, a poslednji incident dogodio se pre dva dana na liniji 56 u Žarkovu.

Požari u autobusima mogu biti izbegnuti kupovinom delova i novih vozila, ali i preventivnim merama, smatra Željko Milković, direktor GSP „Beograd“.

- Mi te mere preduzimamo, ali nažalost, zbog starosti vozila, tehničkih karakteristika ili propusta radnika, požari se ipak dešavaju - kaže Milković. - U poslednjem incidentu, požar je izbio u prostoru gde se nalaze baterije. Došlo je do kratkog spoja i zapaljenja. Kvarovi na elektroinstalacijama nisu česti i u svega pet odsto slučajeva, autobusi su goreli zbog tog problema. Ranije, na liniji 405, kada je vozilo potpuno izgorelo, puklo je crevo u zoni gde je turbopunjač i temperatura dostiže čak 800 Celzijusovih stepeni.

Milković dodaje da na većini vozila GSP postoje sistemi za gašenje požara, ali da „nekada odrade posao, a nekada ne“. Rade na principu da se sami aktiviraju na 150 stepeni.

- Kada nije velika šteta, kao što je slučaj sa 56, brzo vozilo vraćamo na ulicu, ali kada imamo situaciju kao što je to bilo sa vozilom koje je izgorelo u Ripnju, i kada je ono sto odsto uništeno, nema spasa - kaže Milković.

KANAĐANI U POSETI

Ambasador Kanade Roman Vaščuk i regionalni predstavnik kanadske kompanije „Bombardier transportejšn“ posetili su juče pogon GSP „Beograd“ i upoznali se sa razvojnim planovima beogradskog prevoznika. Ova firma je globalni lider u dizajnu i proizvodnji šinskih vozila.

INCIDENTI U 2014.

4.2. - U Ustaničkoj izgoreo zadnji deo „Ikarbusa“.
26.2. - Kod Mostara se zapalio FAP na probnoj vožnji.
26.3. - Na izlazu iz garaže zapalio se autobus broj 1033
29.3. - U naselju Braće Jerković zapalio se zglobni autobus na liniji 50.
9.5. - Kod TC „Ušće“ goreo motorni deo autobusa broj 387.
22.5. - Na Dušanovcu izbio manji požar na „japancu“.
23.5. - Na Zelenom vencu goreo motorni deo autobusa na liniji 84.
8.6. - U Ripnju potpuno izgoreo autobus na liniji 405.
23.6. - Autobus na liniji 56 zapalio se u Žarkovu.
 
Vrh