Šta je novo?

Zapaljeni/izgoreli autobusi GSP-a i privatnih prevoznika od početka 2008

Apsolutno se slazem sa tobom, ali nisam za izbore na godinu dana jer to kosta...
 
"Pa iskreno kad pogledas sta su svi ostali politicari na svojim funkcijama uradili za 5 godina pocinjem da se plasim da je nezamenjiv... I odmah da napomenem nisam u DS, bus plus bih ukinuo istog trena, ali isto tako imam dovljno pameti da ne uperujem prstom u jednog coveka za sve probleme ovog grada..."

Odbijanje investicija, ogranicenje spratnosti, krediti za ubrzavanje radova, zlocinacko udruzivanje sa Hajdinom, rasipanje para za lazne terazije, diktatorski stavovi o licnoj nepogresivosti, komunalna policija koja ne radi nista osim sto njemu sluzi, sve ono sto si ti nabrojao, zabrane za alkohol, ulazak na prva vrata, prevoz po evropskim standardima, a da ne pricamo o armiji onih koji ga mrze i koje je unesrecavao jer ih ucenjuje, kontrolise, prisiljava svojim medijskim uticajem kojim su zuti silovali desetine hiljada ljudi u medijima, marketing sektoru, generalno poslovima koji od marketinga zive...

Ridji je za ove godine pokazao da je nikakav inzenjer, a da je odlican reketas... I za sve je on kriv... Ko se malo bolje razume u funkcionisanje grada zna da se sve on pita i da niko ne sme da mrdne u SGB bez njegove dozvole...

Zahvaljujuci zutima, pored milijardi evra za poslednjih 13 godina, grad je bez ideje kako dalje, bez ikakvog plana, ogroman, neuredjen, zapusten i sve je skuplje krenuti da se zavede red...
 
Uh uh odoste u politiku daleko od problema o kome smo pričali. Meni Đilas kao đilas ne smeta, on je lopuža, to je njegova stvar. Ali, on vuče konce u GSP-u, jer mu je "posao" da ga privatizuje, kao što i većina vas želi, izgleda!
Kralo se i krašće se i dalje, ali nekada je bilo, pa je sad problem kad nema a i dalje se krade. Na konstataciju da je problem bio u vozilima nabavljenih 90tih, zamolio bih inžinjera da mi objasni kako su ta vozila koja nisu valjala, izugrala preko 20 godina rada, od toga ta vozila su prevozila ljude u najgorim periodima GSP-a, do danas, bez goriva bez delova, pa eto ih do juče su se kotrljali, da su imali održavanje još 20 godina bi mogli, tako da stvarno bih te molio da ne izvlačiš neke zaključke na osnovu priča drugih! Ta vozila su ekstremno kvalitetna bila, pregurali su 20 godina, neka su sečena iz hira neka iz potrebe, ali sve i jedna RABA; nikad nije izdala, dan danas bi radile da neko ima mozga u GSPu, jer kvalitetnija i pogodnija vozila za GSP nećemo nikad više naći. Prvo malo elektronike, sve čista mehanika, može i vozač da ga servisira, bez senzora i gluposti, usput sasvim zadovoljavajućeg kvaliteta završne obrade i sasvim zadovoljavajućih performansi. Takođe i Sanosi, koji su još kvalitetniji bili, međutim imali su tu nesreću da ih stave u Kosmaj, inače bi i oni minimum još 10 godina sa minimalnim održavanjem mogli da rade. Dalje, što se nabavke novih buseva tiče, sve je to lepo prijatelju, ali gsp prvo treba da otplati Đilasove kredite, za par godina rada kad se zarade neke pare onda da se uzimaju nova kola. Ali ono što je najvažnije smatram da bi GSP trebao da postane odvojena firma, nezavisna od grada, da prima subvencije kao i privatnici, a ne filijala DJP-a i ostalo. Treba slediti primer Jugoprevoza iz Kruševca, jedine firme u Srbiji koja je 100% u vlasništvu svojih radnika, da sami vodimo svoje preduzeće, bez Đilasa, bez kojekakvih Tica,Ćerana i ostalih "stručnjaka", bez DJP-a, organizacije koja manje zna nego pojedinci na ovom forumu, a imaju veoma važnu ulogu u sistemu JGP-a.
Kad to nestane, kad prestane GSP da se uništava iznutra, kad se očisti korov onda možemo raspravljati o napretku i razvitku preduzeća.
 
Упоран си. Кад, кад, кад ово, кад оно...
Нема ништа од тога да се ствар врти у круг, распуштени и без интересовања радници ГСП-а морају да се мењају много, чак и физички да се уклањају они тврђи из фирме, који би да живе пензију до пензије под патронатом државе. А не још да им се да на управу, никако то, само супротно!
Мора да се схвати да ће запослени морати да прођу кроз велике притиске, да би се ситуација само нормализовала, ништа више од тога. Доста је меденог месеца на туђи рачун!
 
Pricam o prvoj seriji ik 101 ik 103 i ik201. Znas li kako su izgurali, tako sto su bili remontovani 10 puta do sad. Ako se i malo secas, vecina njih je lezala u rashodu vec posle godinu ili dve, sto je uzasno kratko cak i za ta opterecenja koja su oni trpeli. To je delimicno bila i posledica nedostatka delova ali glavni uzrok svemu tome su bila izrazito losa vozila. Ikarbus je iz serije u seriju popravljao i ik103 i ik201 ali tek prva kvalitetna serija koja je izasla je serija iz 2002 godine za Karaburmu.
Drugo dati ovoj garnituri radnika firmu na upravljanje je veca greota nego staviti odmah katanac na sve pogone. To sto Jugoprevoz Krusevac tako funkcionise ne dokazuje da bi i gsp funkcionisao. Vec je dovoljno ovde razglabano o tome sta i kako treba sa GSPom i tu ima dosta predloga ali vecina njih pocinje sa odpustanjem viska, a to niko nema petlju da uradi. Zato batali demagogiju kako je nekome cilj da ga privatizuje i unisti, kome da ga proda? Preduzece sa oko 800 autobusa i 6000 radnika, pogone bez alata u stanju poluraspada itd itd...
 
U 19:22 na Smederevskom putu došlo je do pregrevanja i do požara vozila GB 103 sa linje 303. Kretao sam se suprotnim smerom, tako da nisam video previše. Ljudi su istrčavali iz vozila dok se ono celo pušilo. Sve se desilo u blizini skretanja za Zaklopaču. Kasnije su intervenisali i vatrogasci.
 
masala :bash: :bash: ovo je stvarno ne vidjena sramota :evil:
 
Cekajte samo, danas je bilo 25+ stepeni, sutra i do petka oko 30, bice jos slicnih i gorih slucajeva.
 
#103 линија 303 скретање за Заклопачу, 3 јул у 19:47
20130702_195323_zpsfab22d93.jpg

2013-07-02-2564_zps86081d20.jpg
 
Da vidimo.. neki logican sled dogadjaja je tuzba protiv proizvodjaca tog "uredjaja" sa zahtevom za nadoknadu stete, krivicni postupak protiv lica koje je izvrsilo nabavku istih..
 
Kakve veze ima proizvođač tog uređaja sa požarima, prvo nema taj uređaj mnogo veze, on je predviđen da spreči manji požar. Problem je u tome što niko ne čisti hladnjak, svaki dan bi ga trebalo prati, druga stvar veliki problem je što se umesto destilovane, koristi obična voda koja je dosta "tvrda" /puna kamenca/ samim tim taj kamenac ulazi u sistem za hlađenje koji je i onako loše odrađen, stoga imamo ovoliki broj požara. Pranjem hladnjaka, može da se spusti temperatura rada vozila i za 30 stepeni!
 
Па ово и јесте мањи пожар, зато и коментаришемо. И сваки пожар крене као мали, па се прошири а то треба да спречи тај апарат.
 
Proizvođač se ograđuje od propusta, GSP je znao šta ugrađuje u vozila, tako da oni nemaju ništa sa tim. Sad ne znam tačno kakav je ugovor, ko održava i na koliko, ali uglavnom GSP će opet ispasti kriv ;)
 
Знали шта уграђују или не, произвођач је крив. Осим ако апарати нису погрешно уграђени или искључени, што ме уопште не би чудило.. :roll:
 
Ja više verujem u to da su stavljene samo kutije, onaj fazon važno je da ima, a sad što ne radi.... :D
 
Ugradnja tih protivpozarnih aprata pokazuje kakav je stav uopšte u preduzecu, dakle, necemo ni pokusavati resiti uzroke pozara, vec cemo ugraditi sistem koji ce resiti posledice. Pa, je l' te samozapaljivanje autobusa je potpuno normalna pojava, na koju smo se navikli poslednjih par godina.
 
Ugradnja tih protivpozarnih aprata pokazuje kakav je stav uopšte u preduzecu, dakle, necemo ni pokusavati resiti uzroke pozara, vec cemo ugraditi sistem koji ce resiti posledice. Pa, je l' te samozapaljivanje autobusa je potpuno normalna pojava, na koju smo se navikli poslednjih par godina.
 
Pa druže znaju se uzroci požara, ko kaže da se ne znaju, sad zamisli veoma je teško koristiti destilovanu vodu, veoma teško je makar jednom nedeljno oprati hladnjak. Trebalo bi napomenuti da taj sistem nikada ozbiljnije i nije shvaćen kao zašitita, verovatno su svi znali o čemu se radi! Zar nije poštenije uopšte ne izaći na liniju, nego poslati "tempiranu bombu" na liniju?
 
Umesto da se iz budžeta grada plaća 700 novih kontrolora da bi se "smanjili gubici", izgleda da je potrebnije da grad obuči i plaća 700 novih vatrogasaca, po jedan za svako vozilo...
Jedan potpuno izgoreli Mercedes Konekto košta grad sigurno više nego 80.000 neplaćenih karata od 72 din...
 
Somi303":ukr9g6ls je napisao(la):
Знали шта уграђују или не, произвођач је крив. Осим ако апарати нису погрешно уграђени или искључени, што ме уопште не би чудило.. :roll:

Jel kriv proizvodjac telefona ako razbijes ekran, ako ne odrzavas i ne cuvas isti? Ne. Naravno, to sto kazes, ako su pogresno ugradjeni ili iskljuceni, GSP je kriv, a ako su aparati pokvareni ili slicno, u zavisnosti od ugovora, proizvodjac moze biti kriv ukoliko je na njima odrzavanje. Uostalom, zasto su pustili u saobracaj vozilo koje nema PP zastitu?
 
Нисам знао да произвођач може да склопи уговор у коме није крив и ако пошаље неисправне апарате. То што су пустило возило без пп заштите, је вероватно зато што су све апарате (ручне) потрошили због гомиле пожара, а и то је ситница ако узмемо у обзир без чега су све слали возила :roll:

nikoleta":3mtvmgcd je napisao(la):
Osim remonta 10 autobusa tipa IK-103F, za S.P. „Kosmaj“ (koji je planiran da se obavi kod Ikarbusa ili FAP-a koji su preuzeli tendersku dokumentaciju po ranijem tenderu), vanredno je donet plan i za generalni remont 10 vozila ovog pogona u OJ „Centralni remont“ GSP-a.

Takođe će biti izvršena ugradnja novog protivpožarnog sistema na vozilima koja su imala problem sa samozapaljenjem, a od skoro je počela i zamena elektroinstalacija, pneumatskih instalacija i instalacija goriva na autobusima ovog pogona za koje se posumnja u ispravnost i dotrajalnost, što će biti dodatno intezivirano u narednih mesec dana.

Videćemo kako će to sve doprineti izbegavanju ovakvih situacija sa požarima na vozilima.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=8&t=26&view=unread#p86926
 
To je sve planirano, tako da jos nije sigurno, a ne bi me cudilo da i to padne u vodu kao i svaki prethodni tender. Vrlo je malo moguce da su poslali neispravne aparate, a ako jesu, zbog cega GSP nije vratio?
 
Kad ste rekli da su ga gasili ?!?!?! u 19:47 ???

Isti taj bus se na potpuno identičnom mestu umalo zapalio jutros oko 08:50 !!!! Sećam se vrlo dobro, vozač koji ga je vozio je otvorio poklopac i fotografisao motor dok su sa poklopca otpadali neki sagoreli dronjci....
 
Vrh