Uh uh odoste u politiku daleko od problema o kome smo pričali. Meni Đilas kao đilas ne smeta, on je lopuža, to je njegova stvar. Ali, on vuče konce u GSP-u, jer mu je "posao" da ga privatizuje, kao što i većina vas želi, izgleda!
Kralo se i krašće se i dalje, ali nekada je bilo, pa je sad problem kad nema a i dalje se krade. Na konstataciju da je problem bio u vozilima nabavljenih 90tih, zamolio bih inžinjera da mi objasni kako su ta vozila koja nisu valjala, izugrala preko 20 godina rada, od toga ta vozila su prevozila ljude u najgorim periodima GSP-a, do danas, bez goriva bez delova, pa eto ih do juče su se kotrljali, da su imali održavanje još 20 godina bi mogli, tako da stvarno bih te molio da ne izvlačiš neke zaključke na osnovu priča drugih! Ta vozila su ekstremno kvalitetna bila, pregurali su 20 godina, neka su sečena iz hira neka iz potrebe, ali sve i jedna RABA; nikad nije izdala, dan danas bi radile da neko ima mozga u GSPu, jer kvalitetnija i pogodnija vozila za GSP nećemo nikad više naći. Prvo malo elektronike, sve čista mehanika, može i vozač da ga servisira, bez senzora i gluposti, usput sasvim zadovoljavajućeg kvaliteta završne obrade i sasvim zadovoljavajućih performansi. Takođe i Sanosi, koji su još kvalitetniji bili, međutim imali su tu nesreću da ih stave u Kosmaj, inače bi i oni minimum još 10 godina sa minimalnim održavanjem mogli da rade. Dalje, što se nabavke novih buseva tiče, sve je to lepo prijatelju, ali gsp prvo treba da otplati Đilasove kredite, za par godina rada kad se zarade neke pare onda da se uzimaju nova kola. Ali ono što je najvažnije smatram da bi GSP trebao da postane odvojena firma, nezavisna od grada, da prima subvencije kao i privatnici, a ne filijala DJP-a i ostalo. Treba slediti primer Jugoprevoza iz Kruševca, jedine firme u Srbiji koja je 100% u vlasništvu svojih radnika, da sami vodimo svoje preduzeće, bez Đilasa, bez kojekakvih Tica,Ćerana i ostalih "stručnjaka", bez DJP-a, organizacije koja manje zna nego pojedinci na ovom forumu, a imaju veoma važnu ulogu u sistemu JGP-a.
Kad to nestane, kad prestane GSP da se uništava iznutra, kad se očisti korov onda možemo raspravljati o napretku i razvitku preduzeća.