Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587683#p587683:68m2ohns je napisao(la):
Blade » Pon Dec 10, 2018 10:16 pm[/url]":68m2ohns]

Opet ti kazem, nije sve tako crno i belo. Taj koji ima luft u trapu i zna da ima, u glavi je toga svestan, je mnogo manja opasnost od onoga ko ima full tehnički ispravan auto, a neispravan mozak. Ljudi se dovijaju i snalaze na razne načine. Ne mogu da osudim onog jadnika što je otišao sa drndavim Yugom noću do prve apoteke koja radi od 00-24 da kupi lek za bolesno dete ili je otišao na pijacu da kupi pola metra drva jer nema za više, a mora da greje decu i tako slicne situacije,...Ali ja se tog jadnika skoro pa uopšte ne plašim da će me udariti. A ove druge kategorije se veoma plašim i često na putu dolazim u situaciju da ih izbegavam. Meni je neki džip 100 puta ,,uleteo u makaze" pri preticanju i morao sam da mu se sklanjam da ne poginemo obojica. Nikad nisam video drndavog Yuga da je prošao kroz crveno svetlo, dok džipove viđam često i tako dalje...Mogao bi da navodim primere iz realnosti u nedogled.

Ne odobravam vožnju neispravnih kola, ali samo da se u sankcionisanju ide redom. A ne da se od bahatih cvika, a na sirotinji istresa ku..c. Samo neka zakon bude isti za sve, pa mozemo da pričamo.

Nema šta da guglam, ja sve to znam.

Nema crno belo, samo crno i uvijeno u crno.
Opet ti ponavljam tehnički neispravno vozilo je tehnički neispravno.
Ne znam zašto provlačiš priču o bolesnoj deci usred noći ?
Ako je dete bolesno uvek uzimaš lekove na vreme ili u kući imaš lekove za snižavanje temperature, poneki sirup i to je to, ostalo prepisuje lekar (što znači džabe se ide sa neispravnim Yugom do apoteke) ili se angažuje hitna pomoć.

Za bahate jednostavno u ovoj državi nema volje niti želje da se iskoreni. Svi smo svedoci toga kao i bahaćenja svih slojeva. Jednostavno kultura (i znanje) nam je u saobraćaju u minusu / na na nuli.
 
Blade sve vreme hoće da kaže da su nenormalni vozači sa ispravnim vozilima mnogo veći problem nego normalni vozači sa neispravnim vozilima.

Ništa više od toga. To je FAKAT.
 
Žiko,

Imaš, ali uvek ima nešto što nemaš i uvek mora nešto hitno, to sam samo naveo kao primer. Ako nije to, biće nešto drugo. Ti uvek mozeš da kažeš: ,,Mogao je bolje da se organizuje, mogao je ovako, onako,..." Ali u zivotu se često stvari dešavaju iznenada i uvek ima nesto nepredviđeno. Jednostavno nemaš lek za snižavanje temperature u kuci, spletom nekih okolnosti. Ti ćeš sada reći: ,,Ja sam organizovan, uvek imam". Ali desiće ti se jednom da nemaš. Ne ta situacija sa detetom, nedaj Bože nikome, desiće ti se neka druga. I dalje ti tvrdim da nije sve crno i belo kao što ti kazeš i da ne može sve kao mačem da se seče. Razumem ja tebe i teoretski si ti 100% u pravu. Ali praksa često otsupa od teorije. I taj mučenik, ako je otišao po lek za dete sa tim kršem, nije razbojnik, nije napravio teško krivično delo. A policija, ako ga uhvati, za..bavaće ga, manje nego onog sa džipom. Ali na sirotinji šilji ku..c. Tako je to.

Ova naša nazovi država jednostavno tako funkcioniše. Zakon nije isti za sve. A kada zakon nije, kako sve drugo da bude...
 
Ponovo: jeftinije je 20x godišnje za hitnosti platiti taksi nego plaćati registraciju i održavanje za krš. Ne mora svako da ima auto, nikad to nije ni bilo slučaj.

Krš je krš, neispravan auto je potencijalni ubica uvek i svuda.
 
moze i da se pesaci do apoteke za lek detetu!
kod nas ako moze da se udje u supermarket kolima... sve je to st*** neizivljena !
kultura zivljenja u ovom slucaju saobracajna kultura ne postoji! sta sad treba da sazaljevam sirotinju sto vozi krs? ne samo da ne sazaljevam vec nacijam da protegne noge odim ako koji slucajem nije stihla tetka iz zeneve


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587712#p587712:3v774yi0 je napisao(la):
Blade » Pon Dec 10, 2018 11:53 pm[/url]":3v774yi0]Žiko,

Imaš, ali uvek ima nešto što nemaš i uvek mora nešto hitno, to sam samo naveo kao primer. Ako nije to, biće nešto drugo. Ti uvek mozeš da kažeš: ,,Mogao je bolje da se organizuje, mogao je ovako, onako,..." Ali u zivotu se često stvari dešavaju iznenada i uvek ima nesto nepredviđeno. Jednostavno nemaš lek za snižavanje temperature u kuci, spletom nekih okolnosti. Ti ćeš sada reći: ,,Ja sam organizovan, uvek imam". Ali desiće ti se jednom da nemaš. Ne ta situacija sa detetom, nedaj Bože nikome, desiće ti se neka druga. I dalje ti tvrdim da nije sve crno i belo kao što ti kazeš i da ne može sve kao mačem da se seče. Razumem ja tebe i teoretski si ti 100% u pravu. Ali praksa često otsupa od teorije. I taj mučenik, ako je otišao po lek za dete sa tim kršem, nije razbojnik, nije napravio teško krivično delo. A policija, ako ga uhvati, za..bavaće ga, manje nego onog sa džipom. Ali na sirotinji šilji ku..c. Tako je to.

Ova naša nazovi država jednostavno tako funkcioniše. Zakon nije isti za sve. A kada zakon nije, kako sve drugo da bude...

Taj se po ceo dan se vozika u neispravnom Yugu i nema ni trunke griže savesti ni za svoje dete kao ni za tuđu decu. Gledam takve ljude svaki dan. Ima za cigare , ima za pivo ispred lokalne prodavnice da ispija sa drugarima i slično.
Ako ništa delovi za Yuga su u vrednosti pakle cigara.

Saobraćaj treba shvatiti krajnje ozbiljno.

Sprega vlasti i novca, kriminala su posebna tema i zato idemo u Evropu posle 2030 (možda).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587769#p587769:3ici9bwu je napisao(la):
Kartograf » Uto Dec 11, 2018 9:32 am[/url]":3ici9bwu]Ponovo: jeftinije je 20x godišnje za hitnosti platiti taksi nego plaćati registraciju i održavanje za krš. Ne mora svako da ima auto, nikad to nije ni bilo slučaj.

Krš je krš, neispravan auto je potencijalni ubica uvek i svuda.

Hitnosti nisu 20 godišnje, nego mnogo više od toga. A za onoga cija su primanja minimalna, još više. Taksista nece da ide sa tobom na pijacu da kupiš pola metra drva i stavi u gepek, pa istovari ti kuci. A onaj kamiondžija što prodaje isto nece da upali kamion za pola metra drva. Za sve hitne slucajeve koji nisu uđi - izađi, a mnogi nisu, taksista će da te odere. Tako da nije baš jeftinije. Ne mora svako da ima auto, slazem se. Ali svako mora da ima za minimum ljudskog dostojanstva. Da nije gladan, žedan, go i bos. Da ima da plati minimalne komunalije, najosnovnije za život. Da ima svoj kakav-takav stan. Mali i star, ali da ima. I da ako nema kola, moze uvek da plati taksi za hitne slucajeve. A sve to nemaju ovi ljudi o kojima ti pričam.

bu**** sa ispravnim autom je 1000 puta veci potencijalni ubica od krša za čijim volanom je koliko-toliko samosvestan čovek, pa se o tome ne govori. Bitno je da se govori o krševima, daj njih da sankcionišemo. A razni drogirani, pijani, tatini i mamini sinovi neka ubijaju ljude i dalje sa svojim ispravnim kolima, zašto da pričamo uopšte o njima... :violina: :grand:




vokimar1975":3ici9bwu je napisao(la):
moze i da se pesaci do apoteke za lek detetu!
kod nas ako moze da se udje u supermarket kolima... sve je to st*** neizivljena !
kultura zivljenja u ovom slucaju saobracajna kultura ne postoji! sta sad treba da sazaljevam sirotinju sto vozi krs? ne samo da ne sazaljevam vec nacijam da protegne noge odim ako koji slucajem nije stihla tetka iz zeneve


Sent from my iPhone using Tapatalk

Da, može. U Zucu, Kupinovu, Progaru, Bariču, Maloj Moštanici, Jabučkom Ritu,...baš ima apoteka koja radi od 00-24. Nema ni koja radi samo danju, da si živ i zdrav. A do prve kada bi pešačio, mislim, dobro je to za zdravlje, ali kada treba lek za dete nije baš situacija. :D
To što bi svako da udje u prodavnicu kolima i slicno, nedaj Bože da se parkira malo dalje, pa da pešači, kao da treba na rukama se vuče...je posebna priča. Ma, koja kultura u saobraćaju kod nas...

A sirotinja dovoljno proteže noge i najkulturnija je od svih, nema potrebe da ciljaš. Mnogo kulturnija od gospode u džipu.

I to o čemu ti pričaš nisu siroti, nego bahati ljudi!




Žika":3ici9bwu je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587712#p587712:3ici9bwu je napisao(la):
Blade » Pon Dec 10, 2018 11:53 pm[/url]":3ici9bwu]Žiko,

Imaš, ali uvek ima nešto što nemaš i uvek mora nešto hitno, to sam samo naveo kao primer. Ako nije to, biće nešto drugo. Ti uvek mozeš da kažeš: ,,Mogao je bolje da se organizuje, mogao je ovako, onako,..." Ali u zivotu se često stvari dešavaju iznenada i uvek ima nesto nepredviđeno. Jednostavno nemaš lek za snižavanje temperature u kuci, spletom nekih okolnosti. Ti ćeš sada reći: ,,Ja sam organizovan, uvek imam". Ali desiće ti se jednom da nemaš. Ne ta situacija sa detetom, nedaj Bože nikome, desiće ti se neka druga. I dalje ti tvrdim da nije sve crno i belo kao što ti kazeš i da ne može sve kao mačem da se seče. Razumem ja tebe i teoretski si ti 100% u pravu. Ali praksa često otsupa od teorije. I taj mučenik, ako je otišao po lek za dete sa tim kršem, nije razbojnik, nije napravio teško krivično delo. A policija, ako ga uhvati, za..bavaće ga, manje nego onog sa džipom. Ali na sirotinji šilji ku..c. Tako je to.

Ova naša nazovi država jednostavno tako funkcioniše. Zakon nije isti za sve. A kada zakon nije, kako sve drugo da bude...

Taj se po ceo dan se vozika u neispravnom Yugu i nema ni trunke griže savesti ni za svoje dete kao ni za tuđu decu. Gledam takve ljude svaki dan. Ima za cigare , ima za pivo ispred lokalne prodavnice da ispija sa drugarima i slično.
Ako ništa delovi za Yuga su u vrednosti pakle cigara.

Saobraćaj treba shvatiti krajnje ozbiljno.

Sprega vlasti i novca, kriminala su posebna tema i zato idemo u Evropu posle 2030 (možda).

Ako ima za cigare i pivo, da puši i pije svaki dan na takvim mestima i u tim količinama, onda nije sirotinja. Nego je neodgovoran iza to treba da bude kažnjen. Ali sirotinja nema za to i ne ponaša se tako.

Ja imam poznanike, koji hoce da uvek mogu da okrenu ključ, jer im je teško da nose dupe ulicom, a hoce da budu lepo obučeni, da imaju dobar telefon, da svaki dan jedu pljeskavice, da idu na piće, da izlaze...A auto im se raspada. Kada ih pitaš zašto to ne poprave i kažeš šta moze da im se desi, kazu: ,,Šta, to je upotrebna stvar, j*** mi se za njega dok ide...". Takvi ljudi zasluzuju prekor i sankciju, jer su bahati i neodgovorni. Ako imaš za mobilni, garderobu, izlaske,...imaš i za minimum održavanja auta, toliko da bude tehnički ispravan. Ako ti ne radi radio ili podizač, ako ne smeta tebi, ne smeta ni drugima, ali ako su ti neispravne kočnice, to nije više samo tvoja stvar.
 
Istina je negde između. Postoje vozači krševa koji troše pare na pivo i cigare i koje zabole što im ne radi levi far.
Postoje i vozači kojima kola stoje na parkingu 360 dana godišnje.
Ali, moram se složiti da su veća opasnost budale u održavanim automobilima. E sad, koga proporcionalno ima više - ne znam, ali znam da viđam mnogo više bahatosti kod vozača skupih automobila.
E sad, tako je u Beogradu, a šta se dešava po selima i tim putevima, je neka druga priča.
 
Znaš li Dule koji auto je najskuplji? Onaj koji stoji! U finansijskom i u svakom drugom smislu. Pa makar bio najjeftiniji moguci.
 
kočioni sistem, upravljački sistem, svetla, gume... prema tim stvarima ne bi trebalo imati kompromisa u odnosu na propisana pravila.
Držati te delove vozila u standardu nije skupo u odnosu na vrednost automobila, u svakoj kategoriji.

Lično bih voleo i da ekologija bude deo normi.

Kad kažem svetla, ne mislim da treba biti oštar prema nekome kome se desi da crkne jedna sijalica, ali sam trenutno srećam što ne mogu da se registruju xenoni od kojih mi pola minuta vizuelno odzvanja u glavi. Takođe bi svako trebalo da obrati više pažnje na štelovanje farova.
 
da, poznato je to za te puntiće/zastave 10. Ljudi ne znaju da kad im je auto malo opterećen nazad, imaju dugmiće da spuste snop svetla u niže položaje.
 
Što vi uopšte raspravljate o ovome? I budale u dobrim kolima i ti u raspalom jugu su opasni. Jednako - nejednako, svejedno je. Jednostanvo, nema razlike ako ti uleti bu**** u novom audiju u makaze ili ako jugu otpadne točak i pređe u suprotnu traku. Svakako na****. Treba smanjiti broj i jednih i drugih i kraj priče.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587832#p587832:39cn4lid je napisao(la):
astrodule » Uto Dec 11, 2018 12:59 pm[/url]":39cn4lid]Naročito na Fiatima. Skoro svaki Punto ima previsoko postavljene farove.

Ne , oni imaju fabričku grešku. Zunto ima duga svetla i još duža, nema oborena. :bash:
 
Ja imam xenone na kolima, niko mi ne blica i dobro vidim. Nikoga ne zaslepljujem. Farovi ispolirani, dobro naštelovani i nema problema. Ako su farovi matirali + svetla raštelovana (levo svetli ka Novom Sadu, a desno ka nebu), pa mislim da mi je lakše da vozim bez farova, nego sa takvim.

Михаило":1y6dk2su je napisao(la):
Što vi uopšte raspravljate o ovome? I budale u dobrim kolima i ti u raspalom jugu su opasni. Jednako - nejednako, svejedno je. Jednostanvo, nema razlike ako ti uleti bu**** u novom audiju u makaze ili ako jugu otpadne točak i pređe u suprotnu traku. Svakako na****. Treba smanjiti broj i jednih i drugih i kraj priče.

Nisu jednako opasni i nije svejedno. Umno-poremećen u novom Audiju će mnogo češće da uleti u makaze, nego sto će tom Yugu da odpadne točak. Jer ovaj sa Audijem uleće u makaze, jer misli da može, a ovaj sa Yugom zna da moze da mu otpadne točak, pa tako i vozi. Ako mu i otpadne, nece da ugrozi nikoga ni problizno kao ovaj sa Audijem. Ne kazem da nece nikako, ali sa ovim sa Audijem, ne moze da se uporedi.

Treba da se sankcionišu svi, ali po redu. Kada bi resili ove budale sa novim Audijima, BMW-ovima,...Lako ce da postave patrole i da skidaju tablice Yugićima-krševima. Ali neka prvo reše bahate za volanima novih kola. Posto su oni mnogo veca opasnost i teži problem za rešavanje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588072#p588072:30p45n0p je napisao(la):
Blade » Sre Dec 12, 2018 4:07 pm[/url]":30p45n0p]Ja imam xenone na kolima, niko mi ne blica i dobro vidim. Nikoga ne zaslepljujem. Farovi ispolirani, dobro naštelovani i nema problema. Ako su farovi matirali + svetla raštelovana (levo svetli ka Novom Sadu, a desno ka nebu), pa mislim da mi je lakše da vozim bez farova, nego sa takvim.

Михаило":30p45n0p je napisao(la):
Što vi uopšte raspravljate o ovome? I budale u dobrim kolima i ti u raspalom jugu su opasni. Jednako - nejednako, svejedno je. Jednostanvo, nema razlike ako ti uleti bu**** u novom audiju u makaze ili ako jugu otpadne točak i pređe u suprotnu traku. Svakako na****. Treba smanjiti broj i jednih i drugih i kraj priče.

Nisu jednako opasni i nije svejedno. Umno-poremećen u novom Audiju će mnogo češće da uleti u makaze, nego sto će tom Yugu da odpadne točak. Jer ovaj sa Audijem uleće u makaze, jer misli da može, a ovaj sa Yugom zna da moze da mu otpadne točak, pa tako i vozi. Ako mu i otpadne, nece da ugrozi nikoga ni problizno kao ovaj sa Audijem. Ne kazem da nece nikako, ali sa ovim sa Audijem, ne moze da se uporedi.

Treba da se sankcionišu svi, ali po redu. Kada bi resili ove budale sa novim Audijima, BMW-ovima,...Lako ce da postave patrole i da skidaju tablice Yugićima-krševima. Ali neka prvo reše bahate za volanima novih kola. Posto su oni mnogo veca opasnost i teži problem za rešavanje.

kad smo vec kod jugica i svetala ja cepam jednog '91., stavio sam mu LED sijalice H4 u farove jer su obicne halogenke stvarno preslabe, uvek kad sam ulazio u neku ulicu koja je puna rupa nocu sam molio Boga da iza mene bude neki dobar auto jer osvetljava bolje od mojih oborenih, a sad je super, nisu prejaki, nisu ni onako skoro plavi da ti spale oci, nego nesto izmedju halogenke i ciste bele, 4300K boja, odlicno rade, a i vuku duplo manju struju sto dosta znaci jer su sve instalacije stare i bolje da se sto manje opterecuju
 
tačno je u režimu rada troše manje snage, ali početna struja koju povuku je veća od standardne halogene, kako bi starter uspeo da napravi dovoljno veliki napon koji će pokrenuti reakciju gasa (xenona).

kako ste uspeli obojica da registrujete automobil? Ok, verujem da vam je dobro naštelovan far, ali ja nisam video xenon svetlo koje mi ne smeta a da nije smešteno u projektor. Može samo manje da smeta u naštelovanom.
 
jeste, xenon vuce jako u startu ali LED ne, konstantna je potrosnja od prve nanosekunde

sto se tice registracije, nisam jos registrovao, ugradio sam pre par meseci a na tehnicki ce u aprilu
 
Meni je u sočivu (projektoru), far ispoliran. Na kratkim svetlima, koja najviše koristim. Ništa mi nisu rekli na tehničkom pregledu za xenone. Proverali su da radi sva svetlosna signalizacija i to je sve, što se tiče tog dela pregleda.

Po meni je npr. maltretiranje ljudi, što ne može da se ima folija od B stuba, pa na dalje nazad. Na šofersajbni i na prednjim staklima, hajde razumem. Ali na zadnja stakla i gepek se stavljaju folije iz praktičnih razloga, da bi klima u kolima imala bolji efekat i da decu ne prži sunce kroz staklo, recimo.
 
Lepo je imati foliju i na prednjim staklima, i vozači su ljudi (a i suvozači) :)

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Rešenje za BG gužve: "Moskvu je taj sistem preporodio"
Beograd -- Posle Nove godine kreće realizacija projekta zonskog upravljanja saobraćajem što će rešiti saobraćajne gužve, najavio je gradonačelnik Zoran Radojičić.


On je za RTS naveo da je za šest meseci, koliko je na čelu prestonice, urađeno mnogo konkretnih projekata, a da se kao prioritet radi na rešavanju problema saobraćajnih gužvi.

"Projekat adaptibilnog zonskog upravljanja saobraćajem znači novi sistem putem kojeg će se na jednom mestu skupljati svi podaci sa više od 300 raskrsnica u gradu i na osnovu njih upravljati saobraćajem na pravi način. Očekuje se da se tako i do 20 odsto uštedi vreme i olakša saobraćaj. Na sastanku u Barseloni na kome smo razgovarali o našem problemu čulo se da je ovakav sistem preporodio Moskvu. To je model koji ćemo u naredne tri godine da implementiramo u Beogradu, a vrednost celokupnog projekta je oko 25 miliona evra", rekao je Radojičić.

Gužve koje se stvaraju u gradu zbog veliko broja gradilišta, kako je rekao, biće manje uz pomoć "lične karte" gradilišta.

"Od januara se planira da će preko Sekretarijata za poslove odbrane, vanrednih situacija, komunikacije i kordinaciju odnosa sa građanima sva gradilišta morati da šalju informacije kada počinju radovi, šta se radi i do kada traju radovi kako bi mogli da se sinhronizuju sa ostalima. Dešavalo se u ranijem periodu da se jedna ista ulica radi i po nekoliko puta, a na ovaj način će se to smanjiti na najmanju moguću meru", objasnio je gradonačelnik.

Ceo tekst: https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1481984

IZVOR B92
 
kako bi to bilo lepo, samo sto konji ne shvataju da za to ne trebaju pare, vec naprotivc moze i da se zaradi, lepo svakog genijalca ko nije prijavio radove do najsitnijeg detalja oderes od kazne, pa ce da se dovedu u red
 
https://www.blic.rs/vesti/beograd/blic- ... eo/zej7n2g

p_xk9lMaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvWVdRN01EQV8vOWRjNTAzNjJmYTVmZjgyMmZiZDFmYWM0MTcyYzI3OGIuanBlZ5GTAs0C5ACBoTAB


https://www.kurir.rs/crna-hronika/31732 ... -u-trafiku
 
Vrh