Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586485#p586485:2rju5whf je napisao(la):
Žika » 06 Dec 2018 07:16 am[/url]":2rju5whf]Još gore ako vozi dete u neispravnom autu i povredi tuđe.
A za ove druge ne treba trošiti slova.

Apsolutno. Neispravan auto je ubica na ulicama. Jeftinije i bezbednije je za hitne slučajeve ići taksijem nego plaćati registraciju i gorivo za neku kršinu.
 
Mnogo je veći ubica isparavan auto sa budalom za volanom, a takvih je više. Mnogo je veća verovatnoća da će uzročnik saobraćajne nesreće da bude bu**** za volanom ispravnog i novog automobila, nego mučenik za volanom krša. Ne isključujem ja ovu drugu mogućnost. Ali je nepravedno da se taj mučenik osuđuje kao najveći kriminalac, a za ove prve ne važi ni Z od zakona, jer oni imaju pare i sve mogu da kupe.

I oni mučenici o kojima pričam su prekšioci koji treba da se sankcionišu, ne branim. Ali samo da se ide redom, ima mnogo ispred njih za sankcionisanje. A red treba da ide od početka, ne od kraja. To je poenta mog posta, ko nije shvatio.
 
Слажем се "технички неисправни" возачи су већа опасност од технички неисправног возилаа, а "технички преглед" возача на жалост није обавезан сваке године.
 
U neispravnom automobilu svako je potencijalni ubica, dok u ispravnom to nije slučaj. Pustite patetične priče o mučenicima i bahatima. Treba krenuti od fundamenta. Drugi par rukava je što se kod nas sve može.
 
problem je pre svega u glavama vozaca a ne u automobilima! dobar i savestan vozac ce iskontrolisati i jugo star 25 godina!
ljubi su iskompleksirani, bahati i kroz auto lece svoje frustracije! ne kaze se dzabe:" nije ubica pistolj vec onaj ko ga koristi"!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Нико није рекао да треба дозволити технички неисправним аутомобима да вршљају нашим путевима. Није у питању само безбедност већ и загађење. Погледајте само наше градске аутобусе, кад видиш на некима како црнило избацују, није ти потребан никакав апарат за мерење гасова да би их избацио из саобраћаја. Шта рећи о онима што их је мрзело да поправљају кварове на разним филтерима (ДПФ) па су их избацили напоље, као ничему не служе.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586745#p586745:3vkqapda je napisao(la):
Kartograf » Pet Dec 07, 2018 10:07 am[/url]":3vkqapda]U neispravnom automobilu svako je potencijalni ubica, dok u ispravnom to nije slučaj. Pustite patetične priče o mučenicima i bahatima. Treba krenuti od fundamenta. Drugi par rukava je što se kod nas sve može.

Nisu to patetične priče, već činjenica potvrđena u praksi i potvrđuje se i dalje, nažalost. Vrlo često neki bahati umni bolesnik napravi saobraćajnu nesrecu sa novim i ispravnim kolima, dok se ne sećam da sam skoro video da je uzročnik bio vozač Yuga starog 30 godina. Demantuj me, ako to nije tačno. :sesir:
 
@ Blade, ovo o čemu govoriš ne može niko normalan da demantuje, to je FAKAT.
 
Mozete iskljuciti iz saobracaja sve tehnicki vise ili manje neispravne automobile. To je mnogo lakše, nego da isključite sve umnobolesne debile za volanom. I nestaće sa ulica sva stara kola, a problemi što se gine u saobaćaju i dozivljavaju povrede će i dalje ostati. Zato što isklucivanjem krševa iz saobraćaja niste iskljucili glavne uzočnike ovog problema.
 
ima dva tipa vozaca koji voze krseve: 1. ljudi koji nemaju kint da ga oprave ali su svesni nedostataka pa se adekvatno ponasaju u voznji, npr kad ne rade oborena svetla upale maglenke

a postoji i drugi tip maloumnika koje prosto zabole, to je tip ljudi kojima je kocnica toliko izlizana da jedva koci ali i dalje voze jako brzo i naglo koce umesto lagano

treba razlikovati nivoe tehnicke neispravnosti, npr tehnicki je neispravno da autu ne rade prednje pozicije, ali to je potpuno nebitno i bezopasno jer ionako moras da palis oborena svetla svaki put kad vozis, a ima i slucajeva gde bukvalno ne radi rucna kocnica
 
ima i klosara koji voze bosi pa tako nemaju osecaj za gas i kocnicu! sve vec vidjeno.
juce npr. devojka od metar i jedva 50cm ulazi u ml i to sa stiklama od 15cm i ta treba podle da ukoci taj tenk sko nedaj boze dodje do neke opasne situacije...



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ma te kokoske kojima sugar daddy kupi neku besnu dzipcinu, a razmazene od malih nogu pa nemaju trunku osecaja za druge i maltretiraju sve redom su najgore, zapravo u istu kategoriju bi upali klinci kojima cale uspesni biznismen nabavi il nekog dzipa il "obicnog" besnog bemveja audija mecku...
 
ti su najopasniji i zato im treba oduzimati kola! to najvise boli.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sinoć, mrak, kiša, oko 20h, u Južnom bulevaru ono prvo skretanje levo. Ja idem pravo, u traci za levo kolona čeka, ali zato džip ih sve obilazi i blokira mene koji idem pravo (migavac dao, tek kada je došao do skretanja) Još se ne vide trake, pa sam utripovao da sam u pogrešnoj traci, a desna traka puna.

Meni su najgori ljudi koji ne daju migavce. Naročito unutar blokovskih saobraćajnica gde je sve usko i loša preglednost. Ili kada čekaš da se uključiš i čekaš jedna kola da prođu i on da migavac tek kada krene da skreće.

Uh, zar je toliko teško upotrebiti migavac. Po meni to je oličenje sebičnosti, najgore osobine po meni.

Meni je migavac automatska radnja, čak i kada u gluvo doba noći skrećem na parking mesto. Par puta u životu nisam dao migavac kada zaista nikoga nije bilo na vidiku i osetio sam grižu savesti.

A što se tiče linija, tj. farbe za trake, noću se zaista ne vide u mnogim ulicama, što zbog osvetljenja koje pravi neki odsjaj, što zbog loše farbe. Pa onda još i tragovi guma koji pod tim osvetljenjem izgledaju kao linije...
 
znas kako dobru boju imaju hrvati na novim putevima, bokte ono sija ko las vegas

a sto se tice zmigavca slazem se, samo sto to nije odraz samo sebicnosti, nego i gluposti - nerazmisljanja unapred, jer kad ne das zmigavac baja iza tebe misli da ces pravo, i rizikujes da ti parkira u gepek
 
Имам утисак да неких 20% возача апсолутно никада не дају жмигавац.
 
O tome i govorim, nije sve crno i belo.

Ima ljudi koji imaju novca, a voze neispravan auto, jer je to za njih upotrebna stvar i ne zanima ih dok ide. A ima kome je auto uvek ispravan, iako ima mnogo manje para, ali je kupio ono sto moze da održava i hoce da bude ispravno zbog svoje porodice koju vozi i zbog drugih.

Korpupcije i protekcije uz podmazivanje će uvek biti. Ima ih u mnogo razvijenijim zemljama od nase. Ali je to neki mali nivo koji jednostavno ne moze da se suzbije. A kod nas svaki prdonja koji ima para moze i svakoga da kupi, pa se u skladu sa tim i ponaša. U saobracaju i na svim drugim poljima.

Nema tog obicnog čoveka koji nekad nije vozio auto sa nekim kvarom, dok ne dodje do para da se popravi. Jednostavno, treba ti auto, ne mozeš da funkcionises bez njega. Mislim na kvarove tipa luft u trapu, loš akumulator, ispusta guma,...dok ne dodje nizi datum u mesecu da se auto otera kod majstora, ali vozite polako i pratite situaciju. Svesni ste šta vozite.

Hajde da pričamo realno...Nemoj da se zanosimo i osuđujemo to kao smrti greh sto mi se na jednom drugom forumu desilo. Takve stvari su jednostavno realnost.

A migavac...naravno i meni je to automatska radnja, da tako kazem. Imao sam prilike da vozim auto sa neisptavnom ručicom za migavac. Morala je 2-3 puta da se klikne da bi proradila. I osecao sam se mnogo nesigurno. Jer sam imao osecaj da drugi vozaci ne vide sta ja hocu i da ih time ugrozavam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587561#p587561:1dqx82gj je napisao(la):
Blade » Pon Dec 10, 2018 11:40 am[/url]":1dqx82gj]O tome i govorim, nije sve crno i belo.

Ima ljudi koji imaju novca, a voze neispravan auto, jer je to za njih upotrebna stvar i ne zanima ih dok ide. A ima kome je auto uvek ispravan, iako ima mnogo manje para, ali je kupio ono sto moze da održava i hoce da bude ispravno zbog svoje porodice koju vozi i zbog drugih.

Korpupcije i protekcije uz podmazivanje će uvek biti. Ima ih u mnogo razvijenijim zemljama od nase. Ali je to neki mali nivo koji jednostavno ne moze da se suzbije. A kod nas svaki prdonja koji ima para moze i svakoga da kupi, pa se u skladu sa tim i ponaša. U saobracaju i na svim drugim poljima.

Nema tog obicnog čoveka koji nekad nije vozio auto sa nekim kvarom, dok ne dodje do para da se popravi. Jednostavno, treba ti auto, ne mozeš da funkcionises bez njega. Mislim na kvarove tipa luft u trapu, loš akumulator, ispusta guma,...dok ne dodje nizi datum u mesecu da se auto otera kod majstora, ali vozite polako i pratite situaciju. Svesni ste šta vozite.

Hajde da pričamo realno...Nemoj da se zanosimo i osuđujemo to kao smrti greh sto mi se na jednom drugom forumu desilo. Takve stvari su jednostavno realnost.

A migavac...naravno i meni je to automatska radnja, da tako kazem. Imao sam prilike da vozim auto sa neisptavnom ručicom za migavac. Morala je 2-3 puta da se klikne da bi proradila. I osecao sam se mnogo nesigurno. Jer sam imao osecaj da drugi vozaci ne vide sta ja hocu i da ih time ugrozavam.

Akumulator i nije neka neispravnost sve dok se auto ne ugasi na šinama.
Luft u trapu mnogi preko toga olako prelaze dok im se točak ne podvuče pod auto.
Guma koja ispušta i kad se vozi sa nedovoljnim pritiskom su velika potencijalna opasnost. Proguglaj kakva se oštećenja javljaju u pneumatiku koji nema propisan pritisak i šta se dešava kada se sa tim za oko nevidljivim oštećenjem krene na more (naravno tada začepljenim).

Ako nema para za popravku a odakle pare za gorivo ? I kada će uopšte imati para za popravku ? Kad tetka iz Kanade pošalje ?
Hoćeš da kažeš da nema 500 dinara za kraj spone, za kuglu ili 3000 din za rame ? Ili par stotina dinara za krpljenje gume ? Ili 3000-4000 za akumulator ?

Nemam ni para za bacanje ali auto mora da bude 100 % ispravan. Ja auto ne pripremam za zimu, za letnji odmor i slično, auto je uvek spreman i ispravan za put. Uvek. Sipam gorivo i idem gde god poželim.
Evo čim dobijem vizu mog ljubimca čeka put od 1400 km u pravcu (za dva-tri meseca tužan rastanak i njegov povratak ).
 
Srbi nikada nisu bili dobri vozaci da se ne lazemo. Sto se tice para... ima se uvek za kafu, pljuge i burek a kad treba da se ostavi 5000 za popravke onda kuku lele! Ja sam za rigorozna kaznjavanja posto samo tako moze da se opameti ovaj umisljen narod!
Ko nema da plati ima da ide peske pa kako mu bude a stonse tice osionih skorojevica u dzipovima i limizina samo oduzimati plus po dzepu i shvatice da ne moze sve da se kupi i podmiti!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Isto važi i za bicikliste. Imaju za sve, ali nemaju za kinesko svetlo od 200-300 dinara uz koje će biti vidljivi ostalim učesnicama u saobraćaju.

Ne govorim o skupim svetlima koje bacaju svetlo 50m ispred (druga krajnost, potpuno nepotrebna većini biciklista, plus što ometa pešake i druge bicikliste) koja su korisna biciklistima na drumu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587652#p587652:okki6mpy je napisao(la):
Žika » Pon Dec 10, 2018 6:45 pm[/url]":okki6mpy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587561#p587561:okki6mpy je napisao(la):
Blade » Pon Dec 10, 2018 11:40 am[/url]":okki6mpy]O tome i govorim, nije sve crno i belo.

Ima ljudi koji imaju novca, a voze neispravan auto, jer je to za njih upotrebna stvar i ne zanima ih dok ide. A ima kome je auto uvek ispravan, iako ima mnogo manje para, ali je kupio ono sto moze da održava i hoce da bude ispravno zbog svoje porodice koju vozi i zbog drugih.

Korpupcije i protekcije uz podmazivanje će uvek biti. Ima ih u mnogo razvijenijim zemljama od nase. Ali je to neki mali nivo koji jednostavno ne moze da se suzbije. A kod nas svaki prdonja koji ima para moze i svakoga da kupi, pa se u skladu sa tim i ponaša. U saobracaju i na svim drugim poljima.

Nema tog obicnog čoveka koji nekad nije vozio auto sa nekim kvarom, dok ne dodje do para da se popravi. Jednostavno, treba ti auto, ne mozeš da funkcionises bez njega. Mislim na kvarove tipa luft u trapu, loš akumulator, ispusta guma,...dok ne dodje nizi datum u mesecu da se auto otera kod majstora, ali vozite polako i pratite situaciju. Svesni ste šta vozite.

Hajde da pričamo realno...Nemoj da se zanosimo i osuđujemo to kao smrti greh sto mi se na jednom drugom forumu desilo. Takve stvari su jednostavno realnost.

A migavac...naravno i meni je to automatska radnja, da tako kazem. Imao sam prilike da vozim auto sa neisptavnom ručicom za migavac. Morala je 2-3 puta da se klikne da bi proradila. I osecao sam se mnogo nesigurno. Jer sam imao osecaj da drugi vozaci ne vide sta ja hocu i da ih time ugrozavam.

Akumulator i nije neka neispravnost sve dok se auto ne ugasi na šinama.
Luft u trapu mnogi preko toga olako prelaze dok im se točak ne podvuče pod auto.
Guma koja ispušta i kad se vozi sa nedovoljnim pritiskom su velika potencijalna opasnost. Proguglaj kakva se oštećenja javljaju u pneumatiku koji nema propisan pritisak i šta se dešava kada se sa tim za oko nevidljivim oštećenjem krene na more (naravno tada začepljenim).

Ako nema para za popravku a odakle pare za gorivo ? I kada će uopšte imati para za popravku ? Kad tetka iz Kanade pošalje ?
Hoćeš da kažeš da nema 500 dinara za kraj spone, za kuglu ili 3000 din za rame ? Ili par stotina dinara za krpljenje gume ? Ili 3000-4000 za akumulator ?

Nemam ni para za bacanje ali auto mora da bude 100 % ispravan. Ja auto ne pripremam za zimu, za letnji odmor i slično, auto je uvek spreman i ispravan za put. Uvek. Sipam gorivo i idem gde god poželim.
Evo čim dobijem vizu mog ljubimca čeka put od 1400 km u pravcu (za dva-tri meseca tužan rastanak i njegov povratak ).

Opet ti kazem, nije sve tako crno i belo. Taj koji ima luft u trapu i zna da ima, u glavi je toga svestan, je mnogo manja opasnost od onoga ko ima full tehnički ispravan auto, a neispravan mozak. Ljudi se dovijaju i snalaze na razne načine. Ne mogu da osudim onog jadnika što je otišao sa drndavim Yugom noću do prve apoteke koja radi od 00-24 da kupi lek za bolesno dete ili je otišao na pijacu da kupi pola metra drva jer nema za više, a mora da greje decu i tako slicne situacije,...Ali ja se tog jadnika skoro pa uopšte ne plašim da će me udariti. A ove druge kategorije se veoma plašim i često na putu dolazim u situaciju da ih izbegavam. Meni je neki džip 100 puta ,,uleteo u makaze" pri preticanju i morao sam da mu se sklanjam da ne poginemo obojica. Nikad nisam video drndavog Yuga da je prošao kroz crveno svetlo, dok džipove viđam često i tako dalje...Mogao bi da navodim primere iz realnosti u nedogled.

Ne odobravam vožnju neispravnih kola, ali samo da se u sankcionisanju ide redom. A ne da se od bahatih cvika, a na sirotinji istresa ku..c. Samo neka zakon bude isti za sve, pa mozemo da pričamo.

Nema šta da guglam, ja sve to znam. Ali ne mogu da osuđujem nekoga čiju situaciju ne znam. I meni auto mora da bude uvek ispravan. Jbg, štedim na nekim drugim stvarima, para za bacanje nemam, kao ni ti, ali ako sam odabrao da mi je auto bitan, mora da bude ispravan. Jer vozim porodicu i hocu da budem siguran. Drugo, taj isti auto mi štedi vreme i omogućava da uradim što više obaveza dnevno, bez njega ne bi uspeo ni pola toliko. I necu da razmišljam da li će mi otpasti točak i da li cu nedge ukočiti ili ne. Da sada moram iz nekog razloga na put - spreman je. Mada uvek pred put ide na detaljan pregled, za slučaj da je nešto promaklo ili je pred zamenu, a nisam primetio.
 
astrodule":209ciytr je napisao(la):
Isto važi i za bicikliste. Imaju za sve, ali nemaju za kinesko svetlo od 200-300 dinara uz koje će biti vidljivi ostalim učesnicama u saobraćaju.

Znači, bitno je da bicikliste vide učesnicE u saobraćaju, ali ne i učesnici. :D

Ima logike, ima logike... :mrgreen:
 
Vrh