Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=584467#p584467:xtwp8wdo je napisao(la):
Гага » 28.Nov.2018/4:42 am[/url]":xtwp8wdo]
Смеју само возила хитне помоћи, полиције, ватрогасци (кад су само на задатку), возила градског саобраћаја и таксисти.
Hvala na pojasnjenu :sesir:
 
Uh, nisam siguran da taksi i autobus smeju da voze kroz izdvojenu bašticu. Ako je u nivou, onda nije sporno, ali posebnu bašticu (kao u Jurija Gagarina ili pored Hipodroma) mislim da niko ne sme da koristi.
 
18) saobraćajna traka za vozila javnog prevoza putnika je saobraćajna traka namenjena isključivo za kretanje vozila javnog prevoza
putnika i koja može biti izgrađena tako da se po njoj mogu kretati tramvaji,

20) tramvajska baštica je posebno uređen deo puta namenjen isključivo za kretanje tramvaja,


Tramvajskom bašticom, odnosno saobraćajnom trakom namenjenom za kretanje vozila za javni prevoz putnika, dozvoljen je
saobraćaj vozila sa prvenstvom prolaza i vozila pod pratnjom, kao i saobraćaj vozila kojima se vrši održavanje puta ili radovi na
putu, za vreme vršenja tih radova.

Osim na mestima iz stava 2. ovog člana, vozač vozila kojim se obavlja auto taksi prevoz putnika može zaustaviti vozilo i na mestima
iz stava 1. tač. 9), 10) i 13) ovog člana, kao i u saobraćajnoj traci za vozila javnog prevoza kojom se ne kreću tramvaji, i to samo za
vreme potrebno za ulazak, odnosno izlazak putnika.
 
vrlo jasno i nedvosmisleno smeju samo tramvaji, odrzavanje, hitne sluzbe i ministri...
 
Jедан пешак погинуо је на аутопуту у смеру ка Нишу када га је ударио аутомобил који је излетео са коловоза, потврђено је агенцији Бета у Министарству унутрашњих послова.

Како је речено из МУП-а, пешак је преминуо на лицу места. Несрећа се догодила на аутопуту у смеру ка Нишу око 15.20 на територији Земуна.

Zna li neko više detalja o ovom slučaju. Gde to ima pešaka? Meni pada na pamet deo kod Zmaja i da je tu neko čekao u zaustavnoj traci.
 
Bio sam uveren da je kod Zmaja uvučenije.

Generalno mislim da su nam većina isključenja loše projektovana. Npr, znak za smanjenje brzine se vidi tek neposredno pre skretanja, tako da ti sa 130, kočiš na 40. Naravno, znaš da je isključenje tu, pa smanjuješ brzinu postepeno, ali znate i sami kako nemaš pravi osećaj kada lagano kreneš da kočiš sa 130. Misliš da si već na 40, a u stvari si tek na 80.
 
Na ovom linku su dve jezive slike ovog užasa na auto-putu od juče, kada je ponovo nastradala osoba koja nije učestvovala u saobraćaju.

:arrow: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -automobil

Ovakve jezive slike treba non-stop prikazivati, da bi se nekako pokušalo dopreti do svesti i savesti onih koji upravljaju vozilima.

Sa druge strane, one koji nemaju ni svesti, ni savesti - doživotno isključiti iz saobraćaja i obavezno poslati na psihijatrijsko-psihološke tretmane.

Ova, 2018. godina, je najužasnija u pogledu stradanja ljudi u saobraćaju, što bi trebalo da predstavlja alarm, da se nešto podhitno mora uraditi na poboljšanju bezbednosti u saobraćaju.

Naravno, za ovakve tragedije treba izreći maksimalne kazne (koje treba i povećati u zakonu), kao opomena svima kako se ne sme ponašati u saobraćaju.
 
zato sto su srbi primitivci e zato je tako!
ja da sam vlast ma ne da bih ugnjetavao sve nego bi slao konjicu na s***!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
https://www.blic.rs/vesti/beograd/krvav ... ru/8drxjk0
Juče oko 16 sati na uglu Bulevara kralja Aleksandra i Golsvordijeve ulice došlo je do incidenta u saobraćaju prilikom koje je muškarac N. V. (39) zadobio teške telesne povrede opasne po život nanete čekićem.

Kako "Blic" saznaje, do kavge između dva vozača došlo je, pretpostavlja se, zbog prvenstva prolaza. Vozač "pežoa" B. I. (41) je uzeo čekić, izašao iz svog automobila i nasrnuo na N. V. (39).

Brutalni udarci čekićem po telu zadali su opasne povrede N. V. koji je hitno prevezen u Urgentni centar. Njegovo stanje je neizvesno i izuzetno teško.

Policija je uhapsila B. I, a proverom je utvrđeno da povređeni N. V. ima policijski dosije, te da je od ranije poznat policiji.

Tako je i moj drugar dobio batine kada se bunio što ga je auto koji je skretao levo isekao kao pešaka na pešačkom prelazu. Naravno, bilo j ezeleno za pešake (vozač je skretao iz Pariskih komuna u Narodnih heroja)

Meni je izašao lik iz kola i krenuo na mene jer sam mu trubnuo jer je ukočio da bi skrenuo bez migavca.

I tako svaki dan...
 
Probaš da ostaviš dovoljno mesta između kola ispred i tebe da bi mogao da ponegeš.

Mene je neki ilik jurio po mostu na Adi, stao u kružni tok na kraju mosta, pregradio ga i izašao iz kola. Jedino se zeznuo pošto je ostavio taman prostora da se provučem. Usput sam počeo da zovem policiju ali je onda on otišao kada je video da razgovaram.

Ja generalno upadam u gomilu ovakvih situacija zato što trubom mamlazima do besvesti. Samo u poslednje vreme imam suzavac u vratima i kameru na šoferci.
 
Moraju se oformiti lekarske komisije koje će vršiti ocenu sposobnosti za vožnju aktuelnih vozača i kandidata za vozače, nakon opsežno sprovedenih psihijatrijsko-psiholoških testiranja, provera i posmatranja.
 
evo danas po ko zna koji put... prelazim sa starijom gospodjom na pesackom kod pinka a neka mala droca u bmw dzipu svira non stop a vidi da ne mozemo brze i posle neko neka mi kaze nesto o vozacima u Srbiji...
najefikasnija metoda koja naravno sa ovim kriminalcima na vlasti nije izvodljiva je automatsko oduzimanje vozila na licu mesta, prekrsajna prijava plus kazna na licu mesta za pauka! to kada bih neka normalna vlast sprovela u delo to bi 95% primitivaca za volanom urazumilo vrlo vrlo brzo!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kao što sam pričao i ranije, ako se desi čudo da neko želi da me propusti na pešačkom, ja mu samo dam znak da produži.

Ne želim javno da izigravam srndaća za odstrel na pešačkom prelazu.
 
Mislim da je tu situacija nešto bolja nego pre...više staju vozači...ali ne treba se opuštati...uvek oprez...pogotovo kad ima više traka pa jedan stane a drugi produži...
 
Možda sam našao razlog zašto sve stane kada padne kiša.

Možda ljudi ne znaju da odmagle stakla.

A možda je i nešto drugo što ja ne razumem.
 
Johnest_Hon":ckawazec je napisao(la):
...ali ne treba se opuštati...uvek oprez...pogotovo kad ima više traka pa jedan stane a drugi produži...

Upravo to.

Zato hvala lepo na takvoj "prednosti", rešio sam da više ne lupam glavu o tome kako će da postupe oni koji nailaze u paralelnim trakama, jer se često dešava da neko u bar jednoj traci projuri. :evil:
 
Poznat sam kao neko ko zagovara da auto mora da bude tehnički ispravan, drugo kako ko voli. Ali opet ne idem u krajnost. Ne mogu da osudim, recimo, nekog ,,mučenika" koji jedva prezivljava i vozi nekog Juga koji se raspada i koji mu sluzi da odveze dete kod doktora i za druge ,,nedaj Bože" slučajeve. Jeste on neispravan, ali ruku na srce,...On je mnogo manja opasnost u saobraćaju od napaljenih klinaca, bogataša, pevača i ostalih iz tog koša koji voze nove tehnički ispravne automobile. Džabe tehnički ispravan auto ako njime upravlja dijabola. Problem su u jedni i drugi, ne kažem. Ali panduri zaustave ovog ,,mučenika" i drndaju ga za ovo i ono. A ova druga kategorija je mnogo češći uzročnik saobraćajnih nesreća, a ne sankcionišu se. Kao i u svemu, zakon nije isti za sve. A problem se rešava od početka, a ne od kraja.
 
Još gore ako vozi dete u neispravnom autu i povredi tuđe.
A za ove druge ne treba trošiti slova.
 
astrodule":122itpv2 je napisao(la):
Možda sam našao razlog zašto sve stane kada padne kiša.

Možda ljudi ne znaju da odmagle stakla.

A možda je i nešto drugo što ja ne razumem.
Moje misljenje je da tada i vikend vozaci sedaju da voze, jer ne zele da pokisnu, okvase cipele..., pa em ima vise vozila na ulici, em su i slabiji vozaci na ulici zaplaseni raznim najava sa televizije (mozda i sa razlogom), plus ima kola koja imaju lose gume, pa vozaci uspore.
 
Vrh