Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

SAT je bio kod nekog načelnika u MUP-u jer se priprema novi ZoBS.

Elem, pošto prethodne mere nisu doprinele smanjenju žrtava na putevima (više pogunilih nego prethodne godine), odlučili su, ne da povećaju kontrolu, ne da kažnjavaju za migavce, upotrebu telefona, nepropuštanje pešaka...
Odlučili su da napišu nešto novo, što suštinski ništa ne menja jer se zakon ne sprovodi.

A ne znam da li ste primetili kako su na nekim mestima rešili nepostojanje trotoara i nepropisno parkiranje na istima? Tako što su stavili znakove

mesto-u-cijoj-se-blizini-nalazi-skola.jpg


znak usporen saobracaj.png


E sad, znate verovatno kako je iza Meka kod Fontane, ka Gunduliću - praktično se ovim drugim znakom, deca teraju da idu kolovozom, doduše, trotoara ni nema.

Više puta sam predlagao pravljenje trotoara na ovom mestu, uz zgradu i dalje ka pešačkom prelazu i stanici, ali ništa nije preduzeto.

blok 3 nema trotoara.png


ps: ako ima neko nalog na Scribd-u, je l' može da mi skine https://www.scribd.com/document/552555299/Projektovanje-Zone-30-Primer-Blok-3-Novi-Beograd
 
Hvala i @BillHicks i @DankoS

Skinuo sam dokument i mogu samo da konstatujem da autorka ili ne poznaje Blok 3 ili ne razume materiju.

Generalno, sam nivo mnogih "naučnih" radova je upitan - ovde konkretno, 90% je teorija (prepisano naravno), a kada se dođe do konkretnog rešenja (i nečega što treba da bude primenjivo i originalno) za Blok 3 (u kome inače i živim već dugo), onda shvatiš da ljudi ne umeju da primene teoriju.
 
Vrh