Šta je novo?

Zašto je saobraćaj u Srbiji takav kakav je?

Ja pričam o obrnutoj situaciji - kada dolaziš iz pravca ukradenog trougla morao bi da gledaš i ulevo (pored uobičajenog pogleda udesno), a nisam siguran da iko to radi
 
Није код нас, али је интересантно погледати. Видео запис је у прилогу чланка

Pokošen pred pešačkim prelazom: Izbegao je automobil, ali oni koji su videli snimak NE MOGU DA VERUJU ŠTA GA JE SRAVNILO SA ZEMLJOM
03.11.2021. 15:30

https://zena.blic.rs/a-m-p-article?uuid ... /LIFESTYLE"

Capture.JPG
 
Занимљиве догодовштине са обилазнице

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VYxW53hlN4o[/youtube]
 
Milion je ovakvih koji voze levom trakom umesto da se odmah vrate u desnu (srednju).

Mnogi će sada da kažu da to važi samo na autoputu, ali zaboga, postoji valjda i neki bonton pored tih formalnih pravila.
 
Ne bi me čudilo da je neki ili da su obojca pod opijatima. Vidim po člancima i izveštajima MUPa da je gomila drogiranih imbecila za volanima.
To je sad neki novi ''trend'' izgleda. Sve više depresije i mentalnih bolesti, pogotovu među mladima, ali tražiti stručnu pomoć i uzeti stručnu terapiju je sramota. Pa se zato na svoju ruku uzima vutra, kokain, LSD...

Do skora dok nisam porazgovarao s nekim ljudima o tome, nisam bio ni svestan koliko se ljudi ovde urokava drogama non stop. Jer se prosto ne krećem u takvim krugovima ljudi. Za urokavanje cigaretama i alkoholom sam znao i pre, a i one što maltene ne mogu više da dišu bez THCa koliko su se navukli. Ai izgleda da se u zadnje vreme uznapredovalo pa se roka i po jačim ''terapijama''.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909122#p909122:31sj4vu2 je napisao(la):
operic » 17 Dec 2021 04:36 pm[/url]":31sj4vu2]Milion je ovakvih koji voze levom trakom umesto da se odmah vrate u desnu (srednju).

Mnogi će sada da kažu da to važi samo na autoputu, ali zaboga, postoji valjda i neki bonton pored tih formalnih pravila.
Obilaznica je autoput, kao i autoput kroz grad, važe ista pravila.
Za ovo sa snimka ne postoji dovoljno stroga kazna.

Na gradskim ulicama, nema nikakvog bontona koji nalaže da se ne vozi levom trakom.
 
Doduše imamo jedan član koji baš i ne dozvoljava vožnju levim trakama.

Član 35

Vozilo se kreće desnom stranom kolovoza u smeru kretanja.

Vozač je dužan da vozilo u kretanju drži što bliže desnoj ivici kolovoza i na tolikoj udaljenosti od nje da, s obzirom na brzinu kretanja vozila, uslove saobraćaja i na stanje i osobine puta, ne ugrožava druge učesnike u saobraćaju i ne izlaže sebe opasnosti.

Na putu u naselju sa najmanje dve saobraćajne trake za isti smer, vozač može da se kreće vozilom saobraćajnom trakom koja se ne nalazi uz desnu ivicu kolovoza, ako time ne ometa vozila koja se kreću iza njegovog vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909141#p909141:2bwzon0u je napisao(la):
Пантограф » 17 Dec 2021 05:21 pm[/url]":2bwzon0u]
Na gradskim ulicama, nema nikakvog bontona koji nalaže da se ne vozi levom trakom.
Možda nema pravila (mada evo Bender nađe da ima) ali svakako treba da ima bontona.

Mnogi voze (i parkiraju) kao da su jedini na ovom svetu, kao da niko osim njih ne postoji.
 
Glavno je da saobraćaj teče. Sećam se "šoka" kada sam prvi put išao kolima do Beča. Kako prilazimo, povećava se i gužva i onda provalim da vozimo bez ikakvog zastajkivanja jer svi vozimo sličnom brzinom.

Znači moraš da se prilagodiš pa makar to značilo da voziš iznad ograničenja u gradu. Recimo, Bulevar vojvode Mišića, svi voze preko 50 i to teče bez problema. Ako bi se neko inatio i vozio po ogrnaičenju, to automatski znači usporenje te trake i obilaženja jer bi svi videli da u okolnim trakama se vozi brže. A svako obilaženje predstavlja mali rizik za protočnost jer je dovoljno da jedna osoba malo ukoči i to se prenosi stotinama metara unazad.

Opet, ako imamo više traka, izbegavamo da duže vozimo uporedo sa nekim i time blokiramo saobraćaj.

Onda recimo kod uključenja na auto-putu, prestrojimo se u preticajnu traku (ako je slobodna) da se ovi što se uključuju to urade bez zastajkivanja.

Ima dosta tih nekih saveta koji su potpuno logični i nema potrebe da vam neko kaže.
 
Pa sad, znaš kako, za vožnju preko ograničenja možeš da platiš kaznu.

I ja vozim preko Mosta na Adi 90, al to ne znači da ne sme da se vozi 50.
 
Plus što u BVM u smeru ka Adi često stoji policija, a policija je često (ali malo redje od smera ka Adi) na mosu kod autobuskog stajališta ako se ide sa Ade ka gradu. Sada skoro svi voze po ograničenju bar tu oko mosta.
 
Znam za te kontrole, ali kroz BVM vozim kao i svi ostali (ovaj prvi valjda vidi da li ima radar).

Najkurvinskiji je radar koji su počeli da stavljaju na početak mosta (kod skretanja za Belvil).

Nešto manje kurvinski je onaj kod neprobijenog podvožnjaka. Sve te lokacije su potpuno nepotrebne jer nema pešaka na tom potezu, niti opasnih uključivanja.
 
Ko vam je kriv kad mislite da su radari tu zbog bezbednosti.
Ja bi recimo ukinuo ogranicenja brzine, samo preporuke. Ako napravis udes kao posledicu krsenja preporuke onda tek kazna, kao i sad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909154#p909154:20oezm10 je napisao(la):
astrodule » 17 Дец 2021, 18:23[/url]":20oezm10]Додуше имамо један члан који баш и не дозвољава вожњу левим тракама.

Član 35

Возило се креће десном страном коловоза у смеру кретања.

Возач је дужан да возило у кретању држи што ближе десној ивици коловоза и на толикој удаљености од ње да, с обзиром на брзину кретања возила, услове саобраћаја и на стање и особине пута, не угрожава друге учеснике у саобраћају и не излаже себе опасности.

[б]На путу у насељу са најмање две саобраћајне траке за исти смер, возач може да се креће возилом саобраћајном траком која се не налази уз десну ивицу коловоза, ако тиме не омета возила која се крећу иза његовог vozila.[/b]

Да, али ово подразумева, мада није директно наведено, да се притом ни од кога од учесника не врши кршење ограничења брзине кретања. У преводу, ако ја идем максимално дозвољеном брзином левом траком, закон сигурно не сматра да ометам некога иза мене ко би да иде преко тога. То што се он можда нервира је већ други проблем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909405#p909405:26i6tb8k je napisao(la):
astrodule » Sub Dec 18, 2021 6:11 pm[/url]":26i6tb8k]Znam za te kontrole, ali kroz BVM vozim kao i svi ostali (ovaj prvi valjda vidi da li ima radar).

Najkurvinskiji je radar koji su počeli da stavljaju na početak mosta (kod skretanja za Belvil).

Nešto manje kurvinski je onaj kod neprobijenog podvožnjaka. Sve te lokacije su potpuno nepotrebne jer nema pešaka na tom potezu, niti opasnih uključivanja.

Pravci... idealno za pisanje kazni kad zafali para.
 
Па да, радари у 90% случајева стоје тамо где су нелогично ниска ограничења, где је заиста безбедно возити доста брже од ограничења. Тамо где заиста треба спустити брзину ретко стоје радари, јер се мање "нафатирају", а увек има манијака и управо је на оваквим местима најлакше раздовијити манијаке од оних безазлених који крше ограничење без да угрожавају безбедност.
 
Ta dva pandura što "radarišu" po Bulevaru Milutina Milankovića i Bulevaru heroja sa Košara bi mnogo više doprineli budžetu i bezbednosti kada bi snimali sve one koji skreću levo u Tošin bunar iz BMM iz pogrešne trake (naročito za vreme špica), ili da kontrolišu žute trake na sred Brankovog mosta, ili u zoni Ada - Ada mol.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=909702#p909702:24jimwca je napisao(la):
Astrotrain » 19 Dec 2021 09:27 pm[/url]":24jimwca]
Да, али ово подразумева, мада није директно наведено, да се притом ни од кога од учесника не врши кршење ограничења брзине кретања. У преводу, ако ја идем максимално дозвољеном брзином левом траком, закон сигурно не сматра да ометам некога иза мене ко би да иде преко тога. То што се он можда нервира је већ други проблем.
I šta želiš da kažeš ovime? Da je sasvim u redu i opravdano da voziš levom trakom i da te boli uvo što neko želi da te pretekne?
Želiš da izigravaš šerifa i "kažnjavaš" takve koji bi da te obiđu vozeći 51 kmh?
 
Обиђе га онда дефакто са десне стране, две промене траке нису забрањене у граду никако. Нема резона да не сме да се нпр. у Кнеза Милоша вози 50 на сат у левој траци, још мање у улици/булевару који има лева скретања. Је л` треба у Јурија Гагарина иза Гандијеве, онај што скреће лево у Нехруову да се склања десно и да пропушта ове што би да га претекну? На Мосту на Ади - ајде, ОК, треба пустити ове брже лево, јер личи на ванградски пут и ограничење је неадекватно.

А кад мало размислим, можда су Американци у праву и све траке свуда треба да буду једнаке (осим у Немачкој - засад, док не уведу ограничење брзине).
 
To je verovatno pomenuto da bi vozila hitnih službi mogle neometano da idu tamo gde treba i da ne gube vreme mnogo na menjanje traka.

Plus što postoje vozila koja imaju pravo da idu brže od ograničenja, a mislim da ne moraju biti označena.

Bonton ili ne, ne inatim se nikada kada vidim u retrovizoru da neko ide brže od mene.
 
Никад нема конфликтних ситуација кад возе нормални људи.
 
Vrh