Šta je novo?

Wellport [Stambeni kompleks | 50.000m2]

Da li neko zna da l moze da se koriguje cena po kvadratu, s obzirom da je 3100 (sa PDV-om) a ne postoji mogucnost kupovine garaznog mesta, zaista previsoka? U pitanju su dvosobni stanovi.....
3100 jos ni rupa nije iskopana, ludilo totalno. Ocigledno je potraznja takva da se prodaje i po toj ceni.
 
Како није ! Темељна јама ископана и шипови се изливају. Погледај слике од @др.Чудна љубав, на претходној страни.
Izvinjavam se, nisam detaljno pogledao slike, onda bih ocekivao bar 3500 kad je vec toliko uznapredovalo.
 
Samo da proverim da li sam dobro razumeo.
Ne postoji mogucnost da se kupi parking mesto iako kupite stan, nego samo moze da se iznajmi?
Tako je,dvosobni stanovi imaju mogucnost da iznajme jedan broj parking mesta u poslovnom delu,mislim napolju,u garazi samo veci stanovi,na primer cetvorosobni samo jedno parking mesto u garazi
 
Kako je ovo moguce? Ja sam mislio da je nemoguce da se dobije gradjevinska dozvola bez 1.1 parking mesta po stanu
 
Da li mislite da ce ovim tempom moci da ispostuju rok septembar 2023?
 
P1180726.jpg

Pariz, 16. arondisman (elitni i među najskupljim).
'Nehumano' za nas izgleda ima značenje: 'grad'.
 
Da, ali tu su mnoge zgrade i stepenasto uzdignute pa većina ima i lep pogled na vodu i sve je nekako sa više smisla i ukusa iako je toliko zgusnuto.

Da, to je grad, a kod nas se pravi selo sa sve višim zgradama, bez smisla i ukusa, sa pogledom samo na zgrade i vozove i bez brige o bilo kakvim potrebama sadašnjih i budućih stanara. Nije baš isto.
 
Nije Barselona tako ružna kao na toj slici. Sve je to zapravo mnogo lepše i uredjenije, nego što ta slika gore prikazuje, a rekao bih i da ima dosta više prostora između zgrada u tim unutrašnjim dvorištima, nego što se to kod nas radi (West, A blok, Zeptera, Elixir, The One, itd) mada je svakako trebalo i preskočiti neke od tih kvartova pa da bude malo više parkova i parkinga između, ali je opet dosta uredno...

27e7bd57eb75c30b31187bc1ee6beaed_XL.jpg


Wellport je bar u tome izuzetak, ali im zaista nije trebala ova treća faza sa 177 stanova u jednom ulazu, a da čak nema ni dovoljno garaznih mesta. Neverovatno, ali gramzivost investitora uvek pobeđuje sve ostalo.
 
Evo još jedan grad sa greškom:
Pogledajte prilog 136893

I jedan grad kakav većina na Beobildu voli:
Pogledajte prilog 136894

Prvo je Barselona, drugo je Kišinjev.
Oni su svesni da imaju problem, i znaju kako da ga rese.

Barcelona's city council has announced its plans to transform one in three streets in its Eixample district into green, car-free public spaces to tackle air pollution.


Under the scheme, 21 streets and 21 road junctions will be converted into small parks and public squares – creating 33.4 hectares of land "where the pedestrian and the clean air are protagonists" according to Barcelona City Council.

The transformation, which is expected to take 10 years, is an attempt to curb excessive pollution in the Catalan capital and make it a healthier, safer and more sustainable place to live.



Mislis li da ce i kod nas da rese problem?
 
Знам за то, али ми немамо тај проблем, новобеоградски блокови су много већи од њихових и ми већ 50 година имамо пешачке стазе тамо где су у Барселони улице... Једино што паркирамо нелегално по њима.

Али нисам се тиме ни бавио: поента је да је Барселона за огроман део овог форума "град крмача", уз то и "нехуман", јер су "зграде преблизу једна другој". Беобилдер воли да му поглед ландара у даљину док уснива на јави снове о дубоким метро линијама за будућност. Као што је уосталом "град крмача" и Париз. Богме и Беч. Па и Пешта. Мадрид да не заборавимо. Лондон? Хах. Београд у шанцу, дабоме. Запараво, сваки европски град који нешто вреди. Много се претерује овде, а мало се основе има. Треба неко ко купи стан овде да помисли да је ко зна какву катастрофу учинио, а није.
 
Ne bih poredio centar Pariza i Barselonu sa West 65, jer su u pitanju dosta veći gradovi od Beograda. To što je kod njih tako radjeno, ne znači da je dobro. Davno je to pravljeno i sada je kasno da se menja. Za mene je ovo nehumano za život i uvek će biti. Osim ako se vaša ideja urbanizma nije da se po gradu vozite od garaže do garaže i ne izlazite napolje, ne vidim kako je ovo lepo za život.
 
Ne bih poredio centar Pariza i Barselonu sa West 65, jer su u pitanju dosta veći gradovi od Beograda. To što je kod njih tako radjeno, ne znači da je dobro. Davno je to pravljeno i sada je kasno da se menja. Za mene je ovo nehumano za život i uvek će biti. Osim ako se vaša ideja urbanizma nije da se po gradu vozite od garaže do garaže i ne izlazite napolje, ne vidim kako je ovo lepo za život.
Bilo humano ili ne, stanovi se prodaju i ljudi tako vole da zive, kome ne odgovara gledace na drugom mestu. Ukusi su razliciti.
 
Nisam siguran da ima bas nekog preteranog izbora na Novom Beogradu ako radite u tom delu grada obzirom da je saobracaj nefunkcionalan i da treba i 2 sata da bi se doslo i otislo sa posla onda ostaje ceo ovaj potez iza west 65 i stvarno nista ovde nije ni lepo ni humano za zivot, pogotovo za ljude sa decom. Ovo je da se prespava i da se se ne gleda kroz prozor (sem ako niste voajer).Zelenila nema, igralista su na zanemarljiva, da bi izasli negde da prosetate treba da predjete velike i zagadjene ulice bez drvoreda. Opcija kupovine u starim blokovima znaci starije, losije odrzavane zgrade bez omogucenog parkiranja. i sva nervoza oko renoviranja. Cini mi se da se ovde bira manje zlo a ne ko sta voli ili ne. Za ove sto komentarisu Barcelonu, stvarno se pitam da li ste bili i peske obilazili grad, da li ste videli kakvi i koliki su im bulevari i koliko zelenila ima po njima. Presao sam preko 100 km peske, jako je malo delova bilo gde nisam mogao da se sklonim u neki hlad. Prosle godine sam otisao u podne do West 65 mislim da je izmedju zgrada bilo 50 stepeni, odvratno isijava vrelina, nisam bas osetljiv ali mi je bilo lose. Dosao sam u Bg, u petak je ociscen stan, juce su prozori mogli da se peru opet od prasine, stan je u centru, ima dosta velikog drveca ali eto... Sta tek ocekivata u ovim blokovima sa ovoliko stanara i bez zelenila.
 
Za ove sto komentarisu Barcelonu, stvarno se pitam da li ste bili i peske obilazili grad, da li ste videli kakvi i koliki su im bulevari i koliko zelenila ima po njima. Presao sam preko 100 km peske, jako je malo delova bilo gde nisam mogao da se sklonim u neki hlad.
Odlično, bez namere si uboo suštinu, zašto je Barselona mnogo HUMANIJE projektovan grad za vrela leta od originalnog Novog Beograda, sa njegovim bespućima između zgrada - pošto sam prošlog leta u 7.45-8 ujutru (!) svakodnevno hteo da crknem od vrućine pešačeći od Opštine NB do Ju biznis centra. Ono malo, preko kružnog toka. Dok se ne dokopam hladovine od zgrade Energoprojekta, glava da procvrči. Drvoredi - tačno gde ne treba da budu, ne pomažu ništa. Na skladnije dimenzionisanim gradskim prostorima (Kikinda, Sombor... Cetinje... Barselona), drveće štiti. Mi treba sijestu leti da imamo ceo dan, od svitanja do sumraka - toliko smo human i inteligentan grad napravili.

I u Bloku 28, gde sam sada, ubedljivo najbolju hladovinu daje - televizorka. Ali zgrade su zlo, i treba da su što dalje jedna od druge, da se ide po praznom prostoru, po krematorijumu sa sprženom travom! Tomovi knjiga su o ovim stvarima napisane, jedna od uspešnijih na srpskom (Miloš Perović, Iskustva prošlosti, 1985.), baš sa shvatanjem da se omanulo sa gradovima u to vreme, ali ovde se ipak imaju zanimljive predstave o "humanosti".

Svakom novobeogradskom trotoaru i značajnijoj pešačkoj stazi nedostaje gust obostrani drvored, kao u Goce Delčeva od Merkatora do Devete gimnazije, da bi moglo da se pomisli kako je to iole human grad.

Koliko mi je poznato, arhitekte su kod West 65 inspiraciju imale u mediteranskim gradovima, i to je dobro. Za ove Izraelce ne znam, vidim da dodaju spratove kao lego kocke, ali ne bih se gadio ni da tu živim.
 
Vrh