У Гандијевој улици која се реконструише у склопу реконструкције Војвођанске улице ће ипак бити 1 + 1, као што сам и у претходној репортажи рекао. Такође аутобуско стајалиште линије 82 за правац према Бежанијској коси, ће ипак бити тамо где је и било. Тамо где је предвиђено (на сликама на којима сам обележио у претходном посту), по замисли Дирекције за јавни саобраћај, се није могло остварити. Неће бити никакве нише за аутобус кад буде стајао на том стајалишту, него као и до сада, кад стане на стајалиште, ако има возила иза морају да чекају ! Није могло никако другачије.
Стајалиште и тротоар ће бити урађени од бехатон плоча какве се сад постављају на тротоарима у Војвођанској.
Радови напредују на овом делу Војвођанске који се реконструише, насипа се шљунак, равна се, копају канали, постављају шахтови.... Излаз/улаз оне мале уличице, парче Пере Сегединца на Војвођанску код бивше пумпе, биће по пројекту, значи затвара се и неће више бити излаза/улаза.
Постављају се стубови за осветљење и сад су кренули од Нехруове према Гандијевој.
По завршетку радова овог дела Гандијеве, на реду је обнова Нехруове по истом принципу. И тај део Нехруове улице (од Пере Сегединца до Војвођанске) ће бити затворен за саобраћај. До тада има још времена. То је део улице одакле излази камион
Ради се потпорни зидић код школе Јован Стерија Поповић
Ради се и у делу Војвођанске од Нехруове па до дела који је већ завршен. Станари кућа тог дела улице је користе као паркинг (!)
Урађен је бетонски део подлоге траке где ће бити аутобуско стајалиште код школе Милан Ракић
Што се Маратона тиче постоје две могућности. Да, као и ранијих година иде Војвођанском или да промени трасу у овом делу, тј из Земунске скрене лево у Гандијеву, па даље како одреде !
Од једног пријатеља инжењера грађевине, сам сазнао да се у зони грађевинских радова не могу обављати друге радње и да је зона радова власнишво извођача радова до дана завршетка радова. То значи да ако се буде инсистирало да траса остане како је и била, град мора да поднесе захтев извођачу радова да их овај обустави у времену трајања Маратона и да Град надокнади штету извођачу јер исти није могао да ради на свом поседу. Без обзира што је једна трака завршена и тај део је власништво извођача радова, јер се још увек ради (тротоари,...). Пројектне границе радова су привремено власништво.
Постоји и могућност да на молбу Града, а без накнаде, а због значаја самог Маратона, се тог дана затвори градилиште.
@Куте
Лупање она два поклопаца је неко већ пријавио Дирекцији за изградњу града, а кад добију налог, извођач може да отклони проблем, без налога не може.
Што бре сами не узмете ствар у своје руке, од унутрашње гуме за бицикле исечете 2 х три парчета и поставите испод поклопаца. Тако смо ми у мом крају исто решили проблем лупања једног поклопца.
@Реља
Постављање саобраћајних камера је у надлежности МУП-а, извођач радова нема са тим ништа, то сам већ напоменуо у ранијем посту. Лично се надам да ће их бити, јер ово ће ипак бити брза саобраћајница. Ако их и поставе сигурно ће бити постављене на раскрсници са Нехруовом, због обе школе, а требали би сигурно и на раскрсници са Гандијевом.
@Слобо0111948
И након реконструкције Војвођанске и дела Гандијеве који се сад ради, и даље неће бити левог скретања из те улице, гледано из правца Бежанијске косе, у Земунску улицу. О томе одлучује Секретаријат за саобраћај града.
@Нбгсити
Пешачка стаза у Гандијевој ће бити исте ширине као и стазе (тротоари) у Војвођанској и постављене бехатон плоче.