Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Кад већ шефица прати извођење радова, да искористим прилику да је замолим да "замоли" раднике који су постављали поклопце на шахтовима (означено на слици), да их наместе како треба, пошто страшно лупају приликом преласка возила преко њих!!
fotografija1128.jpg
 
Гага":21ljbi59 je napisao(la):
astrodule":21ljbi59 je napisao(la):
Gago, kakvi su generalno šefovi gradilišta? Da li vole da popričaju sa građanima, ili gledaju da te otkače što pre. Kapiram da se 90% vremena smaraju i da hoće da popričaju sa nekim.
Садашњи шеф градилишта са којим разговарам је сасвим нормалан млађи човек и сигурно нема више од 30 година. Хоће да разговара и да даје обавештења. На неки начин и служи народу :D И претходни шеф градилишта је био исто сусретљив.
.......

Gago, ako ga budeš ponovo ideo, molim te pitaj za video nadzor saobraćaja - da li će biti postavljene policijske kamere?

Znam da sam dosada sa ovim kamerama, ali mislim da je to jako važno.

I pozdrav za šeficu :) , samo da pohvalim izvođače i organizaciju saobraćaja tokom trajanja radova :kk:
 
I da, evo nekog repera za završetak radova:
http://www.bgdmarathon.org/mar.htm

Beogradski maraton je zakazan za 27. april 2014.
Trasa, kao što znamo, prolazi upravo kroz deo Vojvođanske koji se sada gradi, a kako stvari idu, veoma je moguće da će sve trake biti završene do tada :kk:
Možda urede, makar bagerima, prostor između ulice i bloka 63, da se ne brukamo.

Da su do sada proširili ono usko grlo kod Tošinog bunara, ovaj deo NBG bi tokom Maratona mogao da funkcioniše najnormalnije.
Onaj prostor je raščišćen, čuvaju ga i ništa ne rade...čekaju "UMP".
 
Хвала за плусићћће, а све похвале, примедбе и поздраве ћу пренети шефу градилишта.

Што се тиче камера, требало би да буду, јер ће ова улица сад бити доста брза и прометна. Наравно питаћу и за њих, али то је ипак у домену полиције или ти МУП-а.

Простор између блока 63 и улице није у домену извођачке линије и извођач радове не сме да улази багерима и да ради по том простору. Можда на молбу инвеститора, али ...... !
 
Da li ce biti omoguceno skretanje levo iz gandijeve u zemunsku kad se zavrse radovi???
 
Koliko ja znam NECE BITI MOGUCE levo skretanje iz Gandijeve u Zemunsku, sto je moglo da se dozvoli da je na ovoj raskrsnici
rezim saobracaja resen kruznim tokom sto je bilo i moguce i pozeljno i opravdano!!!
 
Kružni tok najverovatnije nije projektovan zato što su raskrsnice pre (Nehruova) i posle (IMT) semaforizovane.
IMT manje-više, to i nijeneka raskrsnica, ali kod Nehruove se nalaze dve osnovne škole, pa ona ora da bude sa semaforom.
Samo zbog regulacije saobraćaja, da se ne bi stvarala začepljenja zbog semafora u Nehruovoj, ovde nije postavljen kružni tok kroz koji bi vozila neometano prolazila.

Mada, ulica će biti 3+3, ne znam kako bi je pešaci uopšte prelazili bez semafora.
 
Gago,nije mi jasno izmeštanje autobuskog stajališta na liniji 82,navodi se da bi to bilo u Zemunskoj ulici izmedju brojeva 1i 3.Često prolazim tamo,koliko sam primetio to bi dovelo do ukljanjanja dela zelene površine ispred zgrada,obavezno sečenje bar jednog stabla i stajalište bi se nalazilo nekih 10-tak metara ispred oba ulaza . Da li se može naći neko bolje rešenje?

Evo par fotki sa Google Eartha
43334237.jpg

37474583.jpg


Npr.lokacija sa leve strane ulice naniže
46355213.jpg
 
Nemoraj da se sjeku stabla samo ce malo da asfaltiraju okolo kao u omladinskih brigada preko puta vrtica kad su prebacili stajaliste iz JG a nisu cak ni stanicu prebacili iako su na staroj bile dvije
 
Милоше, тако је како ми је објашњено.
И мени је некако логичније да стајалиште ипак буде на месту (положају) где је некад и било, али са малом разликом.

Пошто се тај део проширује, а баш по твојим двема сликама, које сам за ову прилику „украо“ од тебе :D , се види да ће можда овде бити мало веће проширење. Можда су на лицу места увидели проблем, па променили пројекат и можда ће ипак положај стајалишта бити где је и био, наравно само мало увучен. Нешто ми по сликама говори да ће ту бити баш ниша за стајалиште, а како би онда возила могла неометано да се крећу траком поред, поготово кад је „зелено“ на семафору из правца Јурија Гагарина.



За стајалиште које би било на месту где ми је речено да ће бити, значи између бројева 1 и 3 зграде која припада Земунској улица, а њени улази су окренути према Гандијевој, не треба сећи стабла, како каже Директор, него ће вероватно само ископати земљу између два дрвета и асфалтирати.

На мојим двема сликама, које сам већ поставио на претходној страни се то најбоље види, могући положај тј. место будућег стајалишта линије 82 за правац према Бежанијској коси. Значи само ће мало ископати земље, ово ниско шибље ће ископати и надам се пресадити на друго место поред, асфалтирати/поплочати то место, поставити стубићћћ за ознаку линије и броја стајалишта, настрешница (поставити оно које је било мало ниже) и готово-ето стајалишта.



Распитаћу се ипак мало више о свему овоме код шефа градилишта и обавестити вас, шта и како ће стварно бити, мада понављам ово стајалиште није у делу пројекта радова и самог извођача, него Дирекције за јавни саобраћај.
 
Sloba0111948":2x8khowl je napisao(la):
Koliko ja znam NECE BITI MOGUCE levo skretanje iz Gandijeve u Zemunsku, sto je moglo da se dozvoli da je na ovoj raskrsnici
rezim saobracaja resen kruznim tokom sto je bilo i moguce i pozeljno i opravdano!!!

Pa zašto se onda proširuje ulica???? Jel ako naprave jos jednu traku prema blokovima onda bi i mogli da stave i semafor za skretanje levo u zemunsku.
 
Ovo je prilicno frekventna raskrsnica i veliki je priliv vozila sa Kose narocito u spicevima.Dve trake prema blokovima smanjice guzvu u ovoj ulici posto ce se vozila prestrojavati u jednu traku za pravac prema blokovima a u drugoj za skretanje u Vojvodjansku.Takodje, prema mojim saznanjima moci ce iz Vojvodjanske da se skrece levo u Gandijevu prema Kosi sto do sada nije bilo moguce.Problem je levo skretanje u Zemunsku, ali posto nema kruznog toga svi koji skrecu ulevo bi cekali u raskrsnici da prodju vozila iz pravca blokova prema Kosi sto bi izazivalo zakrcenje raskrsnice i predstavljalo bi potencijalnu opasnost po bezbednost u samoj raskrsnici!
 
nbgcity":idb6yuml je napisao(la):
...
Pa zašto se onda proširuje ulica???? Jel ako naprave jos jednu traku prema blokovima onda bi i mogli da stave i semafor za skretanje levo u zemunsku.

Proširenja Gandijeve i Nehruove se rade najverovatnije da bi se kompenzovalo zatvaranje veze Pere Segedinca sa Vojvođanskom kod benzinske stanice.
 
Samo me interesuje kad to zavrse sta ce ostati od pesacke staze...
 
У Гандијевој улици која се реконструише у склопу реконструкције Војвођанске улице ће ипак бити 1 + 1, као што сам и у претходној репортажи рекао. Такође аутобуско стајалиште линије 82 за правац према Бежанијској коси, ће ипак бити тамо где је и било. Тамо где је предвиђено (на сликама на којима сам обележио у претходном посту), по замисли Дирекције за јавни саобраћај, се није могло остварити. Неће бити никакве нише за аутобус кад буде стајао на том стајалишту, него као и до сада, кад стане на стајалиште, ако има возила иза морају да чекају ! Није могло никако другачије.
Стајалиште и тротоар ће бити урађени од бехатон плоча какве се сад постављају на тротоарима у Војвођанској.






Радови напредују на овом делу Војвођанске који се реконструише, насипа се шљунак, равна се, копају канали, постављају шахтови.... Излаз/улаз оне мале уличице, парче Пере Сегединца на Војвођанску код бивше пумпе, биће по пројекту, значи затвара се и неће више бити излаза/улаза.





Постављају се стубови за осветљење и сад су кренули од Нехруове према Гандијевој.


По завршетку радова овог дела Гандијеве, на реду је обнова Нехруове по истом принципу. И тај део Нехруове улице (од Пере Сегединца до Војвођанске) ће бити затворен за саобраћај. До тада има још времена. То је део улице одакле излази камион


Ради се потпорни зидић код школе Јован Стерија Поповић


Ради се и у делу Војвођанске од Нехруове па до дела који је већ завршен. Станари кућа тог дела улице је користе као паркинг (!)




Урађен је бетонски део подлоге траке где ће бити аутобуско стајалиште код школе Милан Ракић



Што се Маратона тиче постоје две могућности. Да, као и ранијих година иде Војвођанском или да промени трасу у овом делу, тј из Земунске скрене лево у Гандијеву, па даље како одреде !

Од једног пријатеља инжењера грађевине, сам сазнао да се у зони грађевинских радова не могу обављати друге радње и да је зона радова власнишво извођача радова до дана завршетка радова. То значи да ако се буде инсистирало да траса остане како је и била, град мора да поднесе захтев извођачу радова да их овај обустави у времену трајања Маратона и да Град надокнади штету извођачу јер исти није могао да ради на свом поседу. Без обзира што је једна трака завршена и тај део је власништво извођача радова, јер се још увек ради (тротоари,...). Пројектне границе радова су привремено власништво.
Постоји и могућност да на молбу Града, а без накнаде, а због значаја самог Маратона, се тог дана затвори градилиште.

@Куте
Лупање она два поклопаца је неко већ пријавио Дирекцији за изградњу града, а кад добију налог, извођач може да отклони проблем, без налога не може.
Што бре сами не узмете ствар у своје руке, од унутрашње гуме за бицикле исечете 2 х три парчета и поставите испод поклопаца. Тако смо ми у мом крају исто решили проблем лупања једног поклопца.

@Реља
Постављање саобраћајних камера је у надлежности МУП-а, извођач радова нема са тим ништа, то сам већ напоменуо у ранијем посту. Лично се надам да ће их бити, јер ово ће ипак бити брза саобраћајница. Ако их и поставе сигурно ће бити постављене на раскрсници са Нехруовом, због обе школе, а требали би сигурно и на раскрсници са Гандијевом.

@Слобо0111948
И након реконструкције Војвођанске и дела Гандијеве који се сад ради, и даље неће бити левог скретања из те улице, гледано из правца Бежанијске косе, у Земунску улицу. О томе одлучује Секретаријат за саобраћај града.

@Нбгсити
Пешачка стаза у Гандијевој ће бити исте ширине као и стазе (тротоари) у Војвођанској и постављене бехатон плоче.
 
Preko kanala do ulaza u školu
K. Malešević | 25. februar 2014. 22:18 | Komentara: 0

Rekonstrukcija Vojvođanske ulice zatvorila glavni ulaz u OŠ "Jovan Sterija Popović". U jednoj smeni 500 đaka prelazi preko jednog pešačkog prelaza
aulica-vojvodjanska.jpg


RADOVI na proširenju Vojvođanske ulice na Novom Beogradu već skoro četiri meseca ugrožavaju prilaz do OŠ "Jovan Sterija Popović". Pešački prelaz koji vodi do glavnog ulaza izgubio je funkciju, jer je duž trotoara oko škole iskopan kanal, pa đaci moraju da idu po prometnoj ulici do bočnog ulaza.

Savet roditelja pokrenuo je peticiju i prikupio oko 1.000 potpisa koji su u utorak su predati nadležnima. Osnovni zahtev je da se deci obezbedi sigurniji prilaz tokom rekonstrukcije ulice.

- Radovi su neminovni, ali bi trebalo malo bolje osigurati prilaz samom ulazu u školi. Skoro 500 dece u jednoj smeni mora da pređe preko spornog pešačkog prelaza i da ide po ulici, čime je njihova bezbednost ugrožena - kaže Dejan Pavković, direktor OŠ "Jovan Sterija Popović".

U toku proširivanja Vojvođanske ulice, srušeno je i pola fudbalskog terena, kao i nekadašnja žičana ograde. Deca tako tokom trajanja odmora ne smeju da napuste dvorište.

- Školi pripada površina od oko tri hektara, a đaci koriste samo pola hektara koje je ograđeno slabom žičanom ogradom. A i nju nakon vikenda, na mnogim mestima zatičemo pokidanu, što je vrlo opasno.

SAOBRAĆAJCI

OD ponedeljka je angažovana saobraćajna policija koja će regulisati saobraćaj u ulici i voditi računa o bezbednosti 1.200 učenika ove škole u naredna četiri meseca, koliko će još najmanje trajati radovi.

NAJVEĆA OPASNOST NOĆU

"JOVAN Sterija Popović" je jedna od retkih škola u gradu koja radi u tri smene, što predstavlja dodatni problem.

- Vojvođanska ulica tokom radova nema dodatno osvetljenje pa su deca koja se uveče vraćaju kući stavljena u dodatnu opasnost - objašnjava direktor Dejan Pavković.

SRUŠILI IM POLA TERENA

- POLA fudbalskog terena, koji je srušen, bio je u vlasništvu grada. Naime, kada su prvobitno rušene kuće u Vojvođanskoj, škola je napravila teren na površini koja joj ne pripada. Imamo još jedan teren, ali i dovoljno mesta za izgradnju novog ako dvorište bude ograđeno - napominje Pavković.
 
Mislim da promena trase maratona ne dolazi u obzir jer je malo vremena da se dobiju svi potrebni sertifikati za novu trasu. Mada, možda pravila i nisu toliko kruta...
 
Hvala gago za odgovore i odličnu reportažu.

Obzirom na tempo radova i koliko je do sada urađeno, realno je očekivati asfaltiranu ulicu i pre 27. aprila, kada se održava Maraton. Valjda će i raskrsnice biti završene do tada.

Sve ostalo je stvar dogovora...
 
Vrh