Šta je novo?

Vojvođanska - Tošin Bunar

Znaci kako je traljavo pocela tako se i zavrsila ova prva faza rekonstrukcije vojvodjanske. Pocevsi od samog ukljucenja koje je veoma lose uradjeno, preko nezasticenih kanalizacionih otvora pa do totalno neosvetljene ulice. Strana koja je otvorena i koja je trebalo da ima tri trake je podeljena na pola, tako da vozaci imaju utisak da imaju dve trake na raspolaganju umesto jedne ipo te da mogu da zaobidju nekoga.
 
Povozao sam se u subotu. Ova jedna traka je sada jedno 50% šira od starog kolovoza. U suprotnoj traci se postavlja kanalizacija.
Ulica se sužava kod poljoprivredne apoteke (koja i dalje radi), i koliko vidim, to suženje je tako obezbedjeno zaštitnim ogradama da tako može da stoji i godinama.

Ulazak u kružni tok iz pravca Surčina je rizičan - automobili se na kružnom toku zaustavljaju odmah "iza okuke", mala je preglednost, i ko prolazi tuda prvi put lako može da se zakuca u automobil koji čeka da se uključi u kružni tok. Iz ranije napisanog znamo i zašto je to tako ostavljeno.

Videćemo kako stvarno tek kada padne prva kiša... :p
 
Канализација уместо септичких јама у Војвођанској
Житељи ове улице до краја године добиће уређену инфраструктуру и изливање фекалних материја постаће прошлост, поручују из Дирекције за грађевинско земљиште
op8wn.jpg

Две недеље после отварања за саобраћај три коловозне траке у Војвођанској улица, багери и машине у овој прометној новобеоградској саобраћајници и даље не мирују. Екипе предузећа „Колубара инвест градња” увелико сређују канализациону мрежу како би се житељи овог дела града коначно ослободили септичких јама, а у Секретаријату за саобраћај најављују да су спремни да у склопу преуређења улице поставе координациони кабл који служи за „интелигентно” управљање саобраћајем, али под условом да од Дирекције за грађевинско земљиште претходно добију одобрење.

Уколико би се то догодило Војвођанска би, попут Булевара војводе Мишића, ускоро могла да добије систем који омогућује бржи проток возила, а који ће бити надгледан из Центра за управљање саобраћајем. То значи да би убудуће на семафорима у овој улици дуже трајало зелено светло што би у великој мери смањило саобраћајне гужве.

Из Дирекције за грађевинско земљиште поручују да су тренутно усредсређени на изградњу кућних прикључака како би грађани, у сарадњи са „Водоводом”, могли да их активирају и реше проблем одвођења фекалних материја. Паралелно с тим Дирекција у Војвођанској гради још три коловозне траке што би ову улицу требало да претвори у булевар.

Ненад Бајић, шеф Информативне службе Дирекције за грађевинско земљиште каже да је у току постављање канализационе инфраструктуре на делу од Улице др Ивана Рибара до Нехруове, као и да по завршетку радова грађани више неће имати невоља са изливањем септичких јама.

– Досад смо урадили половину посла. Најважније је да је новобеоградска страна улице отворена за саобраћај, а до краја године ћемо завршити све радове. Тада ће улица бити знатно шира, а житељи ће коначно добити уређену инфраструктуру – наглашава Бајић и додаје да више не постоје никакви имовинско-правни проблеми који би могли да зауставе или успоре радове.

Дирекција, међутим, и даље муку мучи са решавањем питања имовине на делу Војвођанске од Нехруове до Гандијеве.

– Док тај вишегодишњи проблем не буде решен радови у преосталом делу улице неће почети – истиче Бајић напомињући да је готово немогуће прогнозирати када би ова бирократска збрка могла да буде разрешена.

После завршетка преуређења 700 метара улице, које траје од марта и кошта око 345 милиона динара, ова саобраћајница добиће три нове коловозне траке од којих ће две бити намењене путничким возилима, а једна јавном градском превозу. Најављено је и уређење тротоара и озелењавање овог простора који је донедавно био у прилично запуштеном стању.
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Kanalizacija-umesto-septichkih-jama-u-Vojvodjanskoj.sr.html
 
A što lepo ne kažu kakvo je pravo stanje - ulica je proširena samo od Dr. Ivana Ribara do crkve - jer poljoprivredna apoteka ne da još uvek nije srušena, već i dalje radi.
Na tom potezu Gandijeva-Neruova ima 4 kuće sa "legalnim" stanarima + prodavnica vodo i elektro materijala. Ostalo su sve divlje naseljene ruševine i auto otpadi. Prema iskustvu sa apotekom nema nagoveštaja da će se nešto promeniti.

A oni i dalje prodaju bajke o nekom bulevaru...
 
Nerviraju me ti novinari, kao da im je jedino bitno da nabacaju nekoliko osnovnih informacija koje dobiju od sluzbe informisanja pretpostavljenog tela (u ovom slucaju od Direkcije za gradjevinsko zemljiste, a naravno da ce im ovi dati samo takve informacije) i uvek zaobilaze sustinu problema. Zar niko od novinara nema nimalo zelje da zakopa malo dublje, u problem, pa da se zapita: "Ej, pa kako to da jos postoje kuce u kojima su stanari, cak i radnje a izgradnja ulice ceka". Potrebno je vise istrazivackog novinarstva.
 
Војвођанска проходна од следеће недеље
Понедељак, 24. новембар 2008.
1330990_Vojvodjanska__radovi.jpg

Градоначелник Драган Ђилас данас је ненајављено посетио и градилиште у Војвођанској улици на Новом Београду. Представници предузећа „Колубара инвест градња” које је тамо затекао, рекли су да ће асфалтирање ове улице, од улице Др Ивана Рибара до Нехруове, почети за три дана, а да ће најкасније до краја следеће недеље она бити и отворена за саобраћај.

– На градилишту смо затекли двадесетак радника, али извођачи тврде да у овој фази посла и не треба више. Верујем да ћемо се крајем следеће недеље овуда провозати по новом коловозу, а једнако је битно што су житељи овог дела града после много година чекања коначно добили канализацону мрежу. После тога нас очекује друга фаза реконструкције Војвођанске улице, али претходно морамо да решимо имовинско-правне проблеме са власницима неколико кућа који тренутно одбијају договор око проширења ове улице – рекао је Драган Ђилас.

Реконструкцију Војвођанске улице, од Др Ивана Рибара до Нехруове у дужини од око 700 метара, финансира Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда. Посао је вредан око 350 милиона динара.

У другој фази планирано је проширење од Нехруове до Гандијеве, чиме би се проточност Војвођанске улице знато повећала.
Izvor: BeoInfo
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1330976


Sto se tice ovih slika gore, bilo bi odlicno da se struja stavi pod zemlju, a ove ogavne bandere uklone.
 
U nedelju sam se provozao Vojvodjanskom. Do kraja ove nedelje bi i moglo da se završi asfaltiranje ukoliko vreme posluži, a gledajući prognozu - neće. Ali to i nije bitno, jer i kada se završi, to neće imati nikakvog efekta na saobraćaj pošto je skoro pola Vojvođanske i dalje stara seoska ulica...raskrsnica sa Gandijevom do daljnjeg ostaje usko grlo, a tu je ono drugo suženje kod "Jugodrva".
 
Ne mogu da verujem da odbijaju dogovor. Kad je u ovoj zemlji neko prihvatao ista. Ili mozda traze vece iznos!!! :notok: Ne mogu da podnesem ona govna kroz koja moras prodji od aut. stanice u 63. do zgrada i pored gomile smeca!!! :rant:
 
Izgleda da su neki ljudi shvatili da je to unosan posao. I izgradnja autoputa kod Novog Sada kasni oko godinu i po zato sto neki cica nije hteo da proda jedan delic svoga placa.
 
Zar u Ustavu ne postoji stavka da u ovakvim slučajevima (kada vlasnik i država ne mogu da se nagode) kada se gradi autoput ili neki sličan objekat od nacionalnog značaja, vrši se otkup po procenjenoj tržišnoj ceni bez pristanka vlasnika. Ovako možemo da se njakamo sledećih 50 godina.
 
Ne znam za ustav, ali takva praksa je svakako postojala.

Samo, ovo je ipak ulica, i to na obodu grada - nema baš "nacionalni značaj"
 
Juce sam prosao autobusom, pa sam primetio da je oko 80% druge strane Vojvodjanske asfaltirano, tako da ce uskoro i to pustiti. Takodje treba da urade trotoar do samih kuca, a trenutno rade i na struji i postavljanju nekih "novih" bandera!
 
Sada je asfaltirano sve samo je ostao trotoar da se uradi do kuca. Postavljaju nove bandere za struju a novi semafori vec stoje na raskrsnici sa Dusanom Vukasovicem! Ali apoteka tek sad bode oci!!! :grand:
 
MaRkOs":2mofvpkn je napisao(la):
Postavljaju nove bandere za struju
Нисам дуго био тамо, а нисам ни обраћао пажњу, нису сада подземни каблови?
 
I ja sam mislio, ali bukvalno prebacuju kablove sa starih bandera na nove, sve isgleda prilicno zamrseno i ko zna koji kabl ide gde i takodje su skinule stare svetiljke, a nove bandere rade vec neko vreme!
 
Pustena je u saobracaj i druga strana vojvodjanske. Ponovo je ostalo ono glupo ukljucenje, ali valjda drugacije nije moglo da se izvezde.
 
Pa kad se sa apotekom jos uvek nista ne desava. Zna li neko da li ima nekih pomaka?
Inace ulica sada pristojno izgleda, samo fali malo uredjenja, ali bice do proleca super!
 
Da li neko zna da mi kaze nesto o neprofitnim stanovima U Vojvodjanskoj ulici, da li je nesto poceto da se radi i dokle se stiglo
 
Pozdrav Jesenjeca. Ne znam tačno koliko je tih završenih zgrada pored blokova 61 i 62 deo programa neprofitnih stanova, ali je većina useljena. Mislim da samo poslednja zgrada do bloka 63 još nije useljena, ali u njoj se otvorio jedan lokal u prizemlju, pa je za pretpostaviti da su stanovi već ranije podeljeni.


A apoteka i dalje prkosno odoleva :)
 
Hvala Relja! Izasao je novi konkurs za te stanove, konacna rang lista je bila pre neki dan. Kazu da ce useljenje biti krajem godine. Ti useljeni stanovi su od prethodnog konkursa. Ako nesto vidis da rade javi posto retko, retko dolazim tamo. Inace predvidjene lokacije za te stanove su Vojvodjanska i Dr. Ivana Ribara.
Hristos se rodi!
 
Plac izmedju novoizgrađenog parkinga u bloku 63 i Vojvodjanske je ogradjen limenom ogradom. Na tom mestu bi trebalo da se izgradi jedna od zgrada iz programa neprofitnih stanova.
Još jednom da ponovim, to je onaj deo ulice koji tek treba da se proširi, na koji su se doselile romske porodice, gde se nalaze auto otpadi i mini divlje deponije. Na mestu gde je predviđen izlazak sa parkinga u Vojvođansku, a koji namerno nije završen iz razumljivih razloga, e na tih desetak metara od parkinga do ulice su nasuli lomnjenu ciglu i jedna mašina (Komatsu, nisam video tip :) ) se već nalazi u ograđenom prostoru.
 
Vrh