MaRkOs
Higher intermediate
A koja je logika da prvo prave parking, pa onda zgrade?
Да, несносне су гужве и чакања на семафорима...волео бих да видим неку анализу како би се показао систем кружних раскрсница и систем компјутерске регулације семафора у зависности од количине возила и да се одабере најбоље решање, али, то је дизниленд...GOJE":4vccvx6p je napisao(la):E ovde se vidi kako bi lepo legli kružni tokovi na svim vežim raskrsnicama na NBG, naročito svuda na Omladinskih brigada.
А сад замисли хаос на раскрсници Омладинских бригада и Ђорђа Станојевића кад се усели Белвил, и замисли кружни ток са подземним пешачким пролазима...GOJE":2u8mlqcx je napisao(la):E ovde se vidi kako bi lepo legli kružni tokovi na svim vežim raskrsnicama na NBG, naročito svuda na Omladinskih brigada.
Ovde moram ipak malo da reagujem - kod ovog kružnog toka mi je fascinantna jedna stvar a to mogu da potvrde i oni koji tu stanuju (ja prolazim skoro svaki dan tuda) a to su upravo svakodnevne nezgode, od najmanjeg čukanja do ozbiljnih udesa i to isključivo na delu gde se iz kružnog toka ulazi u Ulicu pariske komune! Možete se čak i uveriti ako pogledate radelno ostrvo na početku Pariske komune koje je skroz izrovano od guma automobila koji pri sudaru izlete sa ulice.Михаило":2480ew9v je napisao(la):Па кружни ток код Општине НБГ је сјајан, да њега нема био би хаос... Ако може тај да функционише беспрекорно, значи да ипак умемо да направимо добар кружни ток. А у Омладинских бригада би морала још 3 да се убаце и онда би цео потез продисао... Овако су чекања и колоне неизбежни...
Mislim da je problem u tome sto se vozaci iz Bulevara Mihajla Pupina zalete pri ulasku u kruzni tok, i ne obracaju dovoljno paznju na vozace koji su vec u kruznom toku. Ja sam bas na tom mestu imao nekoliko rizicnih situacija, a jednom su bukvalno centimetri bili u pitanju.Goldstein":2bza7zhw je napisao(la):Ovde moram ipak malo da reagujem - kod ovog kružnog toka mi je fascinantna jedna stvar a to mogu da potvrde i oni koji tu stanuju (ja prolazim skoro svaki dan tuda) a to su upravo svakodnevne nezgode, od najmanjeg čukanja do ozbiljnih udesa i to isključivo na delu gde se iz kružnog toka ulazi u Ulicu pariske komune! Možete se čak i uveriti ako pogledate radelno ostrvo na početku Pariske komune koje je skroz izrovano od guma automobila koji pri sudaru izlete sa ulice.Михаило":2bza7zhw je napisao(la):Па кружни ток код Општине НБГ је сјајан, да њега нема био би хаос... Ако може тај да функционише беспрекорно, значи да ипак умемо да направимо добар кружни ток. А у Омладинских бригада би морала још 3 да се убаце и онда би цео потез продисао... Овако су чекања и колоне неизбежни...
Ja zivim u blizini i upravo je to problem tj. neobrazovani da ne kazem "chobani" koji misle da je svet njihov i da kao i kod njih u selu pravo prolaza ima onaj ko ima veci traktor pa se samo zalete u raskrsnicu ne obracajuci paznju na vozila koja su vec u kruznom toku.Black":11sekqre je napisao(la):Mislim da je problem u tome sto se vozaci iz Bulevara Mihajla Pupina zalete pri ulasku u kruzni tok, i ne obracaju dovoljno paznju na vozace koji su vec u kruznom toku. Ja sam bas na tom mestu imao nekoliko rizicnih situacija, a jednom su bukvalno centimetri bili u pitanju.Goldstein":11sekqre je napisao(la):Ovde moram ipak malo da reagujem - kod ovog kružnog toka mi je fascinantna jedna stvar a to mogu da potvrde i oni koji tu stanuju (ja prolazim skoro svaki dan tuda) a to su upravo svakodnevne nezgode, od najmanjeg čukanja do ozbiljnih udesa i to isključivo na delu gde se iz kružnog toka ulazi u Ulicu pariske komune! Možete se čak i uveriti ako pogledate radelno ostrvo na početku Pariske komune koje je skroz izrovano od guma automobila koji pri sudaru izlete sa ulice.Михаило":11sekqre je napisao(la):Па кружни ток код Општине НБГ је сјајан, да њега нема био би хаос... Ако може тај да функционише беспрекорно, значи да ипак умемо да направимо добар кружни ток. А у Омладинских бригада би морала још 3 да се убаце и онда би цео потез продисао... Овако су чекања и колоне неизбежни...
Заправо, ниси у праву У општем случају, у држави Србији, по закону, кружни ток је раскрсница као свака друга разкрсница, и важи правило десне стране. Дакле, онај ко је у кружном току нема предност. Да би се ово правило премостило, на улазе у кружни ток се ставља обрнути троугао, који даје предност возачима у кружном току (пошто је знак јачи од правила десне стране), и то се ради у 99% случајева.PIGLET":2zm8odfe je napisao(la):Problem je kod nas što ljudi nisu obučeni za njih, mnogi i dan danas ne znaju za osnovno pravilo: onaj koji je unutra ima prednost.
Autokomanda je posebna priča, ono nije pravi kružni tok već neka divlja improvozacija gde ne važe pravila iz pravog kružnog toka.
Što je takođe problem kod većih ukrštanja, kao npr. Slavija, jer kad već kružiš unutra, onaj ko se nalazi sa tvoje desne strane ima prednost u odnosu na tebe. Ono što se time dobija je da se, između ostalog, kružni tok puni, umesto da se prazni...Михаило":2n5p6f8b je napisao(la):Заправо, ниси у праву У општем случају, у држави Србији, по закону, кружни ток је раскрсница као свака друга разкрсница, и важи правило десне стране. Дакле, онај ко је у кружном току нема предност. Да би се ово правило премостило, на улазе у кружни ток се ставља обрнути троугао, који даје предност возачима у кружном току (пошто је знак јачи од правила десне стране), и то се ради у 99% случајева.PIGLET":2n5p6f8b je napisao(la):Problem je kod nas što ljudi nisu obučeni za njih, mnogi i dan danas ne znaju za osnovno pravilo: onaj koji je unutra ima prednost.
Ali ovo nije slucaj na kruznom toku kod opstine NBG. Vec vozila u kruznom toku ima prednost a sve ulice imaju trouglove na asfaltu kao i znake pored puta.Михаило":v8smkwzd je napisao(la):Заправо, ниси у праву У општем случају, у држави Србији, по закону, кружни ток је раскрсница као свака друга разкрсница, и важи правило десне стране. Дакле, онај ко је у кружном току нема предност. Да би се ово правило премостило, на улазе у кружни ток се ставља обрнути троугао, који даје предност возачима у кружном току (пошто је знак јачи од правила десне стране), и то се ради у 99% случајева.PIGLET":v8smkwzd je napisao(la):Problem je kod nas što ljudi nisu obučeni za njih, mnogi i dan danas ne znaju za osnovno pravilo: onaj koji je unutra ima prednost.
Autokomanda je posebna priča, ono nije pravi kružni tok već neka divlja improvozacija gde ne važe pravila iz pravog kružnog toka.
На аутокоманди, на уливању из Војводе Степе (ваљда је та улица) не постоји троугао, и ту возачи који долазе из те улице, по правилу десне стране имају предност, док у осталим улицама постоје троуглови и поштују се знаци... С обзиром на количину саобраћаја, ово је поприлично логично решење.
Е, да , у неким земљама, нпр, Француској, по дефиницији возачи који су већ у кружном току имају предност...
Недостатак тог надвожњака (као и непостојање излаза Ђорђа Станојевића на Тошин бунар) доста компликује ситуацију на Новом Београду. Да ли постоје уопште неке приче да ли и када ће то да се ради?Milan":bbaljtgm je napisao(la):Podseti ću Vas da je ostao još jedan ne izgrađen železnički nadvožnjak, to je kada krenete Bulevarom umetnosti i dođete do železničkog nasipa, a sa druge strane je nastavak šest kolovoznih traka pod nazivom ulica Dr. Agostina Neta koja vodi pored Delta City do keja kod bloka 70a.
varaju te,dobio je stan u nedeljka gvozdenovica na bez .kosivucko":3afumybw je napisao(la):Ako me oci ne varaju Cavic je dobio stan u Vojvodjanskoj,ima sad da rese stvar po brzom postupku :kk:
Ne znam. Možda kada budu gradili UMP koji će se na tom mestu spajati sa ulicom Dr. Agostina Neta u nivou raskrsnice sa semaforima, pa će se tu moći izabrati pravac ka mostu na Adi. Možda tada.Wile E. Coyote":3byzsn73 je napisao(la):Недостатак тог надвожњака (као и непостојање излаза Ђорђа Станојевића на Тошин бунар) доста компликује ситуацију на Новом Београду. Да ли постоје уопште неке приче да ли и када ће то да се ради?
Било је речи о овоме раније, а није да нису мислили кад су правили АПС...добро су они промислили и због неког разлога променили ГУП и у новом се за разлику од старог не предвиђа спајање улица Ђорђа Станојевића и Тошиног бунара...Milan":859xz5p1 je napisao(la):Da li će spojiti ulicu Đorđa Stanojevića sa ulicom Tošin bunar? Ne znam.
Možda urade neku alternativu u vidu par krivina i manji broj traka. Kada već nisu mislili u vreme gradnje Airport City-a.
Milane, idi u Barselonu pa ćeš videti kako lepo mogu kružni tokovi da funkcionišu u izuzetno naseljenim mestima sa visokom frekvencijom saobraćaja.Milan":otflrvvc je napisao(la):Ne slažem se sa idejom gradnje raskrsnice sa kružnim tokom u naseljenim mestima.
Raskrsnice sa kružnim tokom dobre su izvan naseljenih mesta. Dužinom Ibarske magistrale i sl. Jer se na taj način povećeva bezbednost na magistrali gde je to moguće.