Za pocetak to sto, kao kod svakog stare masine, pouzdanost je manja, servisi sve cesci i ozbiljniji, a same masine tehnoloski zaostalije u odnosu na nove.
Na primer, kad se kupi nov auto, moze da se pouzdano koristi nekih 20 godina, a onaj koji je star 10, isto toliko ukupno, sto znaci 10 godina kod drugog vlasnika. Da bi koristio 20 godina voyilo, taj vlasnik mora da kupi dva puta. Servisi i kvarovi su cesci u drugih 10 godina eksploatacije u odnosu na prvih 10 godina, sto znaci da ce ukupna cena odrzavanja biti veca u periodu od 20 godina.
I ne znam po cemu je bolja prica ako neko kupuje polovno nego neko ko kupuje novo, ako su performanse bitne. Sa jedne strane, tacno je da i Trabant i Zaporozad mogu da te donesu od tacke A do tacke B, ali da ostale performanse nisu bitne, proizvodjaci opreme nikad ne bi osavremenjivali i unapredjivali proizvod.
Istina je da ja sebi kupujem polovna vozila, zato sto ih retko koristim i nisu mi bitne performanse, No, ako bih vozilo dosta koristio, kupio bih neko novo i sa dobrim karakteristikama.
U vojsci jedino ima smisla kupovati polovno, ako ce da se aka za obuku i redovne treninge, ali za sukob treba imati novo i savremeno.