Šta je novo?

Vojska i Namenska industrija Srbije

Da li ste za povratak vojnog roka?

  • Da

    Glasovi: 111 30,3%
  • Ne

    Glasovi: 227 62,0%
  • Ne znam

    Glasovi: 28 7,7%

  • Ukupno glasača
    366
Разлика је што нико није убијао Албанце и бомбардовао Приштину насумично. Путин нема шта легитимише, држава Украјина не постоји а последњи легитимни председник те земље је у Русији.

Ma davli smo im čokolade, ali eto - zaveo ih Zapad.
 
Ваљда је проблем настао када је моћ преузела Зиг хајл екипа што тетовира германске мотиве.

Na čelu sa predsednikom jevrejem...



Ili zapravo misliš na ekipu iz Wagner-a kojima se srušio avion. V
erovatno im nestalo goriva, po povratku iz misije "denacifikacije" Ukrajine.,


Many sources name Utkin as a founder and the first commander of Wagner.[87][103] Reportedly, Utkin was an admirer of Nazi Germany and the group was named from his alias "Wagner".[104] The European Union sanctions against the Wagner Group name Utkin as its founder and leader.

word-image-10-768x460.png


The group's name appears to come from a man credited with co-founding it, Dmitry Utkin, a former officer in Russia's military intelligence agency, the GRU. Utkin retired from the Russian security services but went on to serve as a senior military command for the Wagner Group, a role he's believed to still hold.

A nationalist with Nazi sympathies, Utkin's callsign in the Russian services was said to have been "Wagner" — a nod to Nazi leader Adolf Hitler's love for the 19th-century German composer of the same name. Utkin was also reportedly killed in the Aug. 23 crash.
 
Poslednja izmena:
Ваљда је проблем настао када је моћ преузела Зиг хајл екипа што тетовира германске мотиве.
Ma nemoj, a sto su onda dosta pre toga anektirali krim i digli pobunu u donbasu?

A i ovo da je moć preuzela "zig hajl ekipa sto tetovria germanske motive" je tipična imbecilna baljezgarija sa happy-ja, zar vi happyijevci ne mozete to malo kreativnije?
 
Ne treba zaboraviti ni jednog od vodja famoznog desnog sektora koji su vatnici baš voleli da pominju - a koga Ukrajinci roknuše nadomak Moskve (Ilya Kyva).
Primetio sam da od tada dosta redje pominju desni sektor vezano za vlast u Ukrajini, već samo "naciste"...
 
Ma nemoj, a sto su onda dosta pre toga anektirali krim i digli pobunu u donbasu?

A i ovo da je moć preuzela "zig hajl ekipa sto tetovria germanske motive" je tipična imbecilna baljezgarija sa happy-ja, zar vi happyijevci ne mozete to malo kreativnije?
Ekipa koja tetovira nacističke simbole je počela sa uzurpacijom pre bilo kakvog referenduma na Krimu, u DNR i LNR. Krim je nezavisnost proglasio u proleće 2014. godine, dok su uzurpatori tokom zime već naveliko palili Kijev.
 
Niko osim Srba i Rusa ne bi pristao da im se država rasparčava i da se stvaraju države unutar države sa očiglednim ciljem slabljenja suvereniteta. Tako je, Zapad ih je zaveo, zato bi trebalo raditi na njihovom oslobađanju.

Meni deluje da ti ne znaš šta pišeš... Prvo si rekao da ih nismo ubijali, a onda kažeš da je trebalo pošto su rasparčavali državu.
 
Ponovo je u fokusu tema oko platforme za Noru/tamnavu. Pominjao sam pre dve godine da su Kamazu zatvorili vrata a navodno ne dozvoljava nam se da kupimo MAN u namenske svrhe.

U mojim krugovima se pominje ponovo FAP kao slamka spasa u slučaju nemogućnosti nabavke uvoznog vozila.
 
Poslednja izmena:
Ponovo je u fokusu tema oko platforme za Noru/tamnavu. Pominjao sam pre dve godine da su Kamazu zatvorili vrata a navodno ne dozvoljava nam se da kupimo MAN u namenske svrhe.

U mojim krugovima se pominje ponovo FAP kao slamka spasa u slučaju nemogućnosti nabavke uvoznog vozila.
ФАП или Застава Терво треба довести на ниво да самостално могу да произведу камионе са независним вешањем. Неће нам нико гарантовати испоруку камиона или других компоненти.
 
Šta će nam vešanje kad nemamo domaći motor. A isti nemaju ni mnogo ozbiljnije ekonomske sile od nas. U slučaju ekonomske izolacije ne bi nam pomoglo ništa.

JA bih nezavisna oslanjanja razvijao prvenstveno za dalju prodaju, razvijati takav sistem za našu vojsku je potpuno ludilo, to ni Dubai ne bi finansirao
 
^ Da samo razvijemo nezavisno vesanje je naucna fantastika. Neki transfer tehnologije bi mozda dosao u obzir.

Ponovo je u fokusu tema oko platforme za Noru/tamnavu. Pominjao sam pre dve godine da su Kamazu zatvorili vrata a navodno ne dozvoljava nam se da kupimo MAN u namenske svrhe.

U mojim krugovima se pominje ponovo FAP kao slamka spasa u slučaju nemogućnosti nabavke uvoznog vozila.

Htedoh da pitam za FAP jer je onomad u Nisu jasno receno da su nam stavili rampu za MAN i Kamaz. Traze se nove linije i zaposljavanje (1:06:09) u FAP-u.
 
Zašto je bitno da razvijaju nezavisno vešanje? Za trke na stazi i po ulicama?
Za offroad i teške terene čvrsta osovina je uvek bila i biće bolja. Da ne pominjem održavanje i pouzdanost.
 
Nezavisno oslanjanje ( vešanje nepravilno) je prilagodljivije u teškim uslovima ali i kompleksnije. Trenutno samo SDPR izvodi miloša i lazara na nezavisnom oslanjanu iz uvoza, dok je program i kooperaciji FAP/tervo na krutim kamionskim osovinama Fap proizvodnje, po licenci Mercedes
 
Ok, valjda se povela priča o kamionima, ne borbenim vozilima/MRAP-ovima.

Za kamione i terenska vozila je uvek bolje oslanjanje sa krutom osovinom. Zato što je bolje za teške terene od nezavisnog. I kao što rekoh, lakše je za održavanje i pouzdanije je.
 
Ваљда је проблем код опаљења топа Норе. За Тамнаву мислим да није толико неопходно и да ће постојећи камион 8х8 у ФАПовој понуди задовољити потребе.
 
Jel? Ovo me malo zainteresovalo sad da pogledam šta koristi Tatra za šasije kamiona. Vrlo zanimljivo (T817 8x8 npr). U principu šasija za razne namene, od kamiona, samohodnih haubica do mrap-ova sve na istom tipu. Vrv zato ima nezavisno oslanjanje, pokriva sve iako ima neke nedostatke
 
Vrh