Šta je novo?

Vojska i Namenska industrija Srbije

Da li ste za povratak vojnog roka?

  • Da

    Glasovi: 111 30,2%
  • Ne

    Glasovi: 228 62,1%
  • Ne znam

    Glasovi: 28 7,6%

  • Ukupno glasača
    367
Opet ne razumeš. Telesna masa može biti od uticaja kada je u pitanju alkoholisanost. Neko 0.2 promila podnosi kao da nije ništa popio a kod drugog ista količina može da izazove drugačiju reakciju. Medjutim ni to ne mora da bude problem. Kod saobracajki postoji hiljadu razloga koje mogu biti uzrok i time se bave veštaci. Jedan vestak ti je predhodno upravo zbog toga i napisao da nemamo dovoljno podataka da bi izvodili zaključak. Dakle alkoholemija 0.2 promila za sada ne znači ništa.
 
Pritom mesas ograničenje alkoholisanosti koju propisuje ZOBS sa krivičnim delom. 0.2 ni 0.5 ni 5 promila nisu krivicno delo, već prekršaj.
 
Ne da ne mora da bude presudno nego ne mora da ima bilo kakve veze sa uzrokom saobraćajne nesreće. To utvrđuju veštaci i o uzroku je rano govoriti.
Naravno da nije trebao da konzumira alkohol.
 

Lepo je videti da nova generacija pilota dolazi na scenu. Zaista su veoma mladi – neko je juče primetio da izgledaju kao srednjoškolci. Nekada su piloti MiG-29 aviona bili najstariji i najiskusniji među kolegama. Sećam se vremena kada je eskadrila obnavljana i kada je samo sedam pilota prošlo stroge zdravstvene preglede za preobuku u Rusiji. Zanimljivo je da su tada ruski instruktori, koji su ih obučavali, mogli da im budu sinovi po godinama. U tom periodu smo poslali i mlađe pilote, pa smo tako dobili i najmlađeg pilota u istoriji srpske lovačke avijacije - pilota poručnika Boška Markovića (27).
 

Lepo je videti da nova generacija pilota dolazi na scenu. Zaista su veoma mladi – neko je juče primetio da izgledaju kao srednjoškolci. Nekada su piloti MiG-29 aviona bili najstariji i najiskusniji među kolegama. Sećam se vremena kada je eskadrila obnavljana i kada je samo sedam pilota prošlo stroge zdravstvene preglede za preobuku u Rusiji. Zanimljivo je da su tada ruski instruktori, koji su ih obučavali, mogli da im budu sinovi po godinama. U tom periodu smo poslali i mlađe pilote, pa smo tako dobili i najmlađeg pilota u istoriji srpske lovačke avijacije - pilota poručnika Boška Markovića (27).
Mislim da je bio jedan mladji čak ;)
 
Toliko strana na temj o strogoći i disciplini koju nudi vojska i onda u roku od nekoliko dana imamo snimke razdraganih regruta u kasarni i lika koji je u alkoholisanom stanju imao sa vojnim vozilom nesreću.

Okej, možda nije kriv direktno za nesreću (čisto sumnjam), ali je neosporna činjenica da je naduvao 0,2, znači tu nema nikakve discipline, niti je vojska kao institucija uspela da ga preobrati da ne pije niti izgleda tu postoji neka kontrola.
Evo ja koji je nisam služio imam nultu toleranciju prema alkoholu za vožnju, dok profesionalni vojnik nema, znači dolazimo do zaključka da uticaj vojske na samog individualnog čoveka i njegovo ponašanje je ravno nuli, tako da gotovo svi oni "pozitivni aspekti" o služenju padaju u vodu.
Vojska je efikasna u disciplini, kao EPS u vođenju i snabdevanju energije, kao Vodovod za saniranje kvarova ili železnica za pouzdanost i brzinu, sve je maska, a ispod nje je blagi užas.

A jedva čekam da vidim kako će kontrolisati za alkohol 20,000 regruta, kada ne mogu ovu šaku jada.
 
Mislim da je bio jedan mladji čak ;)

Ako je kasnije stigao neki još mlađi poručnik-pilot na MiG-29, tim bolje. Poručnik-pilot Boško Marković (27) bio je prvi poručnik-pilot na MiG-29. Pre njega, najmlađi pilot na tom avionu bio je pokojni Zoran Radosavljević, ali sa činom kapetana prve klase. Ako sam pogresio negde hronoloski u navodima, ispravi me.
 
Ako je kasnije stigao neki još mlađi poručnik-pilot na MiG-29, tim bolje. Poručnik-pilot Boško Marković (27) bio je prvi poručnik-pilot na MiG-29. Pre njega, najmlađi pilot na tom avionu bio je pokojni Zoran Radosavljević, ali sa činom kapetana prve klase. Ako sam pogresio negde hronoloski u navodima, ispravi me.
Aj pitaću ga,možda je došao koju godinu kasnije ali je 90 godiste i obučavao se za ruske migove,u rusiju je išao takodje
 
Toliko strana na temj o strogoći i disciplini koju nudi vojska i onda u roku od nekoliko dana imamo snimke razdraganih regruta u kasarni i lika koji je u alkoholisanom stanju imao sa vojnim vozilom nesreću.

Okej, možda nije kriv direktno za nesreću (čisto sumnjam), ali je neosporna činjenica da je naduvao 0,2, znači tu nema nikakve discipline, niti je vojska kao institucija uspela da ga preobrati da ne pije niti izgleda tu postoji neka kontrola.
Evo ja koji je nisam služio imam nultu toleranciju prema alkoholu za vožnju, dok profesionalni vojnik nema, znači dolazimo do zaključka da uticaj vojske na samog individualnog čoveka i njegovo ponašanje je ravno nuli, tako da gotovo svi oni "pozitivni aspekti" o služenju padaju u vodu.
Vojska je efikasna u disciplini, kao EPS u vođenju i snabdevanju energije, kao Vodovod za saniranje kvarova ili železnica za pouzdanost i brzinu, sve je maska, a ispod nje je blagi užas.

A jedva čekam da vidim kako će kontrolisati za alkohol 20,000 regruta, kada ne mogu ovu šaku jada.
Ma svi živo svuda piju ,po državnim firmama i dalje,pocni od distribucije ,ili privatni ovi automehanicara kako oh ja zovem pederi iz garaža ,pa uzmi vozače autobusa može ove sto voze za bosnu ili npr grcka ne znam ali svi oni piju
 
Toliko strana na temj o strogoći i disciplini koju nudi vojska i onda u roku od nekoliko dana imamo snimke razdraganih regruta u kasarni i lika koji je u alkoholisanom stanju imao sa vojnim vozilom nesreću.

Okej, možda nije kriv direktno za nesreću (čisto sumnjam), ali je neosporna činjenica da je naduvao 0,2, znači tu nema nikakve discipline, niti je vojska kao institucija uspela da ga preobrati da ne pije niti izgleda tu postoji neka kontrola.
Evo ja koji je nisam služio imam nultu toleranciju prema alkoholu za vožnju, dok profesionalni vojnik nema, znači dolazimo do zaključka da uticaj vojske na samog individualnog čoveka i njegovo ponašanje je ravno nuli, tako da gotovo svi oni "pozitivni aspekti" o služenju padaju u vodu.
Vojska je efikasna u disciplini, kao EPS u vođenju i snabdevanju energije, kao Vodovod za saniranje kvarova ili železnica za pouzdanost i brzinu, sve je maska, a ispod nje je blagi užas.

A jedva čekam da vidim kako će kontrolisati za alkohol 20,000 regruta, kada ne mogu ovu šaku jada.

Ma ta priča oko dobijanja vaspitanja i discipline u vojsci je jedna šarena laž u koju je većina ljudi (uglavnom iz nižih slojeva) prihvatila da veruje i to je to.

Nisam služio vojsku niti ću, a nikada nisam imao problema sa zakonom niti ovako sa ljudima jer su me roditelji vaspitali i naučili kako da se ponašam i šta sme a šta ne sme.

Ko to ne dobije od roditelja / staratelja u ranom detinjstvu - neće nikada.
 
Мислим да је забрањено претицање колона под пратњом због пресецања исте, отуд овај БОВ блокира обе траке аутопута. Слично возе и пратње званица, прво и задње возило блокирају обе траке.

Иначе што се тиче алкохола у војсци, званчно је забрањен, у пракси га има у огромним количинама. Знам из прича са одслужења војног рока како су војници задњи дан обијали канцеларију официра да му попију сво пиће које је имао у њој а није смео да има, и наравно због тога није смео ни да их кажњава.
Мада генерално је алкохол опште присутан у нашем друштву мада се то у неким круговима мање види. Ко год се дружио са мајсторима, радницима по погонима, пољопривредницима и осталим шљакерима зна колико се пије. Ако не током посла, онда обавезно на крају смене. И ту често нема значајне разлике између мушкараца и жена.
 
Opet ne razumeš. Telesna masa može biti od uticaja kada je u pitanju alkoholisanost. Neko 0.2 promila podnosi kao da nije ništa popio a kod drugog ista količina može da izazove drugačiju reakciju. Medjutim ni to ne mora da bude problem. Kod saobracajki postoji hiljadu razloga koje mogu biti uzrok i time se bave veštaci. Jedan vestak ti je predhodno upravo zbog toga i napisao da nemamo dovoljno podataka da bi izvodili zaključak. Dakle alkoholemija 0.2 promila za sada ne znači ništa.

Sve je ovo obično "naglabanje", ako je imao 0.2 promila alkohola u krvi znači da je lik u toku obavljanja radnog zadatka seo i drmnuo rakiju ili pivo... To dovoljno govori o njegovom neprofesionalizmu, ali i koliko se Vojska srozala kao institucija i koliko je njeni pripadnici ne poštuju.

To je kao kada bi mi u firmi seli na pauzu za ručak i pili pivo. To je nezamislivo, ne zato što će neko da nam radi alko-test već zato što jednostavno nije u redu i to se ne radi. Bilo bi te sramota od drugih kolega.

Sve ovo što pišeš je gomila besmislica, jer ne uzimaš u obzir moralna i profesionalna očekivanja od pripadnika Vojske, kao i kontekst, a to je da su zbog bahatog ponašanja izginula deca i ljudi.
 
Poslednja izmena:
Па забрањено је претицање колона возила поготову под пратњом а овде на челу иде војна полиција са црвено-плавом сигнализацијом. Последњи БОВ иде средином да онемогући те редње.
 
Pritom mesas ograničenje alkoholisanosti koju propisuje ZOBS sa krivičnim delom. 0.2 ni 0.5 ni 5 promila nisu krivicno delo, već prekršaj.

Zvanično saopštenje MUP-a je da postoji sumnja na teško krivično delo protiv bezbednosti saobraćaja.

Uzimaju se u obzir sve okolnosti nesreće zajedno, a ne tako izolovano kako ih ti predstavljaš.

Svakako je otežavajuća okolnost konzumiranje alkohola, verovatno status profesionalnog vozača, godiše žrtava itd. Zato kazne i variraju u određenim vremenskim rasponima.

Ovde je bitan i kontekst i reakcija javnosti, ali imajući u vidu dosadašnje iskustvo slaba vajda od toga.


U tesktu ovo piše, što je i logično:

Pripadnicima Vojske Srbije nije dozvoljeno da imaju alkohol u krvi, odnosno alko-test ne sme da pokaže ništa više od nule.

Navodi se i:

Oklopnim vozilom prešao na DRUGU STRANU PUTA
 
Poslednja izmena:
Па забрањено је претицање колона возила поготову под пратњом а овде на челу иде војна полиција са црвено-плавом сигнализацијом. Последњи БОВ иде средином да онемогући те редње.

Pa, ne vidim ovde vojnu ni civilnu policiju. Vidim oklopno vozilo koje krivuda autoputem, a i ovi u srdini drže obe trake autoputa.

Čak i da je ta zabrana preticanja kolone primenljiva u ovom slučaju, za to postoje proefesionalne službe (policija), a ne ovako da praktično tenkom kontroliše saobraćaj na autoputu.

Mislim i ovaj sa džipom koji se nabio pozadi na oklopno vozilo je debil, ali zato kolona mora da bude obezbeđena pratnjom policije.
 
БОВ није тенк већ возило војне полиције, има и ротације. На челу колоне мора бити шкода исто са ротацијама само се вероватно не види на снимку.
 
Vrh