Šta je novo?

Vojska i Namenska industrija Srbije

Da li ste za povratak vojnog roka?

  • Da

    Glasovi: 111 30,5%
  • Ne

    Glasovi: 225 61,8%
  • Ne znam

    Glasovi: 28 7,7%

  • Ukupno glasača
    364
Ako je tako, i Vojska je uz SNS predsednika, onda nema fer Izbora dok i Opozicija nema svoju Vojsku
 
Oce li ta Vojska imati djenerala?

1674465766943.png
 
Није му баш реклама. Једино ако је возач наглим маневром покушао да избегне судар како би поштедео цивиле
 
Strašno. Kakva je uopšte procedura za ovakva vojna vozila na putevima? Obavezna pratnja vojne policije sa rotacijom? (koje izgleda nije bilo)
 
Sa srpskim vozačima, nebitno je sve i da ide pratnja u tri prstena, ko za Bajdena. Preko polovine današnjih vozača u Srbiji nikad ne bi trebalo da dobije dozvolu, bar ne bez ponovne temeljne obuke i polaganja.

Baš jutros gledam jednu kravu kako se sa oko 20 km/h bez kočenja ''zaleće'' prvo kroz pešački prelaz ispred koga je STOP i na koji sam ja već uveliko bio kročio, a onda uleće u polje raskrsnice, gde naglo koči pošto je ''iznenađuje'' vozilo koje se ravnomernom brzinom kreće poprečnom ulicom i ima prednost. A pre tri nedelje sam gledao isti, identičan prizor, sa drugim automobilom i drugom kravom za volanom. Sve isto. A malo mi je falilo da ovoj danas odvalim rukom po gepeku dok mi je prolazila pod nosom, pošto mi je bila ''na dohvat ruke''. Ali bolje je što nisam, jer bi se verovatno trgnula pa ne bi stigla da zakoči pa bi se ''cokila'' sa ovim iz poprečne ulice pa bih posle ja bio kriv što je krava glupa i ne gleda kuda ide.

Beograd i drugi gradovi tu imaju sreće jer su toliko pretrpani vozilima da veliki deo dana nema gde i kako da se razvije velika brzina i samim tim izazovu veći sudari. Ali sa takvim ponašanjem po seoskim putevima, pravo je čudo da ne gine 5X više.

P.S.
Evo otvorim Blic da ponovo pogledam ima li novih detalja i naletim na novu vest o srpskim vozačima...
... šta reći... more pacijenata...
 
Poslednja izmena:
Kreš test.
U nekadašnjoj vojsci, borbena vozila su išla pod pratnjom. Sas nema ni države, pa ni pratnje.
Kad su mogli da prevrnz ono raketno čudo, što ne bi i ovo.
 
U komentarima pišu da je bila pratnja konvoja i da je žena nepropisno prestizala. Nisam siguran da točkaško borbeno vozilo pojedinačno mora da pratnju.
 
Vojna vozila bez tablica se krecu sa pratnjom, ona sa tablicama ne moraju. Osim ako gabarit vojnog vozila ne zahteva pratnju. Vozilo iz pratnje diktira brzinu kretanja kolone i zabranjeno je napustati kolonu ili preticati unutar kolone.
 
Putujem često tim delom puta imam rodbinu u tom kraju,put je prav ,ravnica,a vozači nestrpljivi i pretiču ulaze u makazice.Fali autoput do Vršca.
 
Specijalna vozila imaju pratnju. Kako njega vode, ne znam.
Vozio sam vučni voz i redovno imao pratnju, jer je prikolica bila izvan gabarita.
P
 
Da za vucni voz, jer vuce tenk, haubicu ili oklopni transporter, ali ne moze svaki dzip imati pratnju. Milos obavlja zadatke na koje su nekada isli kampanjola, pinz gauer ili kasnije puch, nikako nece ici pod pratnjom.
 
Postoji drastična razlika između ovoga:
index.php

i ovoga:
sajt_2_0.jpg


Pogotovu što Miloš ima neverovatnih 14 tona. S obzirom na to, kao i na njegovu oklopnu prirodu, mislim da u slučajevima kada ide više od jednog, da treba da imaju pratnju.
 
Vozili bi oni i pre Milosa da su ga imali. Ne bi nam ginuli vojnici u ratovima kao glineni golubovi da su imali balisticku zastitu i blindu. Jednostavno savremenije i prilagodjenije zadacima. Ja kazem samo na prirodu zadatka, a to je da se do 7 vojnika preveze negde. Ok ima borbenu stanicu, ali u sustini nije jako veliko vozilo, niti gabaritno da ne moze da ide jednom saobracajnim trakom.
 
Nije uopšte stvar u borbenoj stanici nego u tome što ima 14 tona spakovano u veličinu Mercedes Vita a sve što dotakne pri brzini većoj od 30 km/h momentalno gužva i rastura sa puta.
 
Nije uopšte stvar u borbenoj stanici nego u tome što ima 14 tona spakovano u veličinu Mercedes Vita a sve što dotakne pri brzini većoj od 30 km/h momentalno gužva i rastura sa puta.
Da i kada vojska ako bude pameti bude imala 200-300 komada, mislis da na svaki zadatak treba da ide i po jos jedno vozilo vojne policije ispred? To sto neko prelazi u suprotnu traku ne znaci da svako vojno vozilo treba da ima pratnju.
 
Ti si izgleda zaključio da to što ja kažem da kocki od 14 tona metala koja gužva sve pred sobom treb pratnja, da automatski govorim da je u slučaju ovog skorog udesa Miloša kriva vojska. Evo ti pa pročitaj moj post na tu temu:

Samo što to ne potire potrebu da kada dva, tri ili više ovakvih vozila idu u kolonama (čitaj - nekoliko kocki od 14 tona u zaletu pri velikim brzinama) da ne treba imaju makar jedno vozilo u pratnji ispred.

Takođe, nebitno da li Vojska ima 3 ili 300 komada na raspolaganju, ovo nije tip vozila koji se izvlači iz kasarne za najmanji poslić, da nosi leba do kasarne ili da vozi generala na sastanak. Ova vozila se drže u posebnim mestima i za posebne prilike. I kada se izvoze, izvoze se sa razlogom. Što u proseku znači da jedno te isto vozilo sigurno ne napušta svoju kasarnu češće od jednom nedeljno, ne računajući mesta uz KZB. Samim tim, mislim da VS ima sasvim dovoljno mogućnosti da kada ih ima više od 2 ili 3, a kreću se negde gde ima dosta civilnog saobraćaja, i/ili je saobraćajnica sa velikim brzinama ili nezgodnim deonicama, da im obezbedi pratnju.

P.S.
BTR-80 ima masu 15 tona. I isto se ne pušta niz put bez pratnje, makar one napred. Opet, jer je kocka nabijenog metala koja može da prođe kroz/preko Juga ko od šale.
 
Koliko tona ima kamion pun sljunka na ibarskoj? 30 tona. Ili kamion sa Tare koji ide sa prikolicom pun balvana 30-40 kubika? Da li sva ta teska vozila imaju pratnju? kocke gvozdja. Necu da se prepucavam oko gluposti. Tramvaji i trolejbusi isto nemaju tablice pa svaki dan saobracaju po guzvi i sa puno tona gvozdja. Potrebno je samo da se svi pridrzavaju saobracajnih propisa.
 
Искрено ни пратња војне полиције данас нажалост није гарант сигурности. Био је случај пре пар година где се албански камионџија закуцао у наш војни вучни воз под пратњом, возач тегљача је озбиљно повређен. Имамо проблем са озбиљним одсуством саобраћајне културе у целом региону.
 
Vrh