spatiotecte
Professional
- Učlanjen(a)
- 09.02.2007.
- Poruke
- 15.386
- Pohvaljen
- 17.466
Kako 29000 kad to nije ni minimalac?
Pitaj ministarstvo. 5 godina cela fabrika radi na ugovor o povremenim poslovima bez zdravstvenog i godisnjeg odmora.Kako 29000 kad to nije ni minimalac?
Ne može "navali narode", jer to nije neka rasprodaja robe u supermarkeu. Ako je raspisan neki konkurs za radna mesta onda mogu da se jave nezaposleni radnici tih struka. A svaka plata je dobrodošla onima koji nemaju posao.Traže se radnici i u FAP-u. Plata 29 000. Navali narode.
5 godina cela fabrika radi na ugovor o povremenim poslovima . .
Ne radi povremeno nego je u namenskoj grupi i radi samo za vojsku. . .
Pošto 5god. nije nadjen kupac ili "strateški partner", a posle rata u Ukrajini bolje je FAP zvanično priključiti ili prodati vojnom konzorcijumu "Zastava Tervo" koji je nedavno kupio "Zastava kamioni".Stanje je jadno, ne vidi se pomak unapred od osnivanja UPPR, . .
UPPR u Fapu je "prošao" kao uspešan što je nemoguće sa nepokrivenim minusima.
Odavno nije bio ovako glup komentar sa lažnom tvrdnjom da sam nekog ubedjivao "da živi u zlatnom dobu"?! To samo može da napiše sitan politikant.Odustani Stex PB, prihvati ispiranje mozga i da zivis u zlatnom dobu, . .
Isto. Ja idem i dalje od toga, posto uocavam brojna slepila starija i od SFRJ. A i Cika Rajs nije napisao svoju knjigu ni 1990, ni 1945 vec 1928.Meni nije politikanstvo jer smatram da je svaka vlast losa poslednjih 77 godina.
A svaka plata je dobrodošla onima koji nemaju posao.
Mene je sramota da se dopisujem sa likovima kao što si ti i tebi slični.Pa sta si pisao, da je 29000 ok, bez poreza i doprinosa. Juce kazes da je ok sto ljudi iz MSK i Toze, par hiljada radnika idu na prinudni.
FAP je lako spasiti ( sva javna preduzeca da uzimaju iskljucivo kamione iz FAP-a ) prvi korak. Drugi korak ukljuciti unutar zemlje privatnike ( povoljnom cenom na kredit i td ko uzme vozilo iz Priboja ) U trenutnoj situaciji u svetu moramo se ponasati domacinski, i gurati svoju proizvodnju. Primer Ruski Kamaz! Inace posto zaostajemo nazalost tehnoloski za Jevropskim proizvodjacima uzeti od Rusa Kamaz-a ili Urala oko kabine, sasije i td ( dace nam na prvi upit iz Srbije bi izasli u susret ) i doci na neki visi nivo. Iskustva vec imamo sa Kamaz-om za Nore i td. Inace su Ruska vozila izdrzljiva, i bolje ulaziti u posao sa Rusima nego Kinezima, Turcima i slicno. Motore bi mogli uzimati od Mercedesa i td, mada mislim da ta svetska laz oko evro 5 6 6plus i td kad padne nebi bilo problem i sami da pokrenemo proizvodnju. Inace oko tih " Jevro " normi koje vaze u Jevropi su laz svetskih razmera primera radi imamo VW korporaciju. Vrlo lako se moze FAP izvuci iz trenutne situacije u kojoj je preko 20 godina...Pošto 5god. nije nadjen kupac ili "strateški partner", a posle rata u Ukrajini bolje je FAP zvanično priključiti ili prodati vojnom konzorcijumu "Zastava Tervo" koji je nedavno kupio "Zastava kamioni".
Kompanija Zastava Tervo kupila Zastava kamione za 182 miliona dinara
Kompanija Zastava Tervo kupila Zastava kamione za 182 miliona dinarawww.ekapija.com
FAP u prošloj godini ima nepokriveni gubitak 100mil.din., pa je bolje da se priključi vojnom konzorcijumu i normalno posluje, a ne sa nekim privremenim rešenjima. Kakva je geo-politička situacija bolje je imati ovakvu firmu nego je prodavati nekom strancu.
Погрешне кинезе су тада доводили, Дон Фенг нема везе са Мерцедесовим НГ програмом на ком се базира ФАП за разлику од Беибена.2009:
Kinezi dolaze u FAP?
PRIBOJ – FAP je sklopio 40 ugovora za proizvodnju preko 200 kamiona koji će kupcima biti prodati po subvencioniranim cenama, izjavio je generalni direktor pribojske fabrike Mirko Stojović. On je rekao da će kupcima po subvencioniranim cenama i pogodnostima koje daje vlada Srbije biti isporučeno...www.politika.rs
Bas zato sam i napisao. U Rusiji sva javna preduzeca poseduju pa bar 90% domace proizvode ( Srbija moze isto tako da uvede ) i resen problem. To je pocetak, a posle preko drzavnih banaka davati kredite za nase proizvode ( Postanska i Kom banka ) i td. Preduzeca sa domacim vozilima da imaju prednost u poslovima za drzavu ( ima dosta primera gde to moze igrati glavnu ulogu ) Sto se tice komentara posle pa nisam ni napisao da je " ekstra " moderan Kamaz, ali je kvalitetniji i moderniji od trenutnog programa Fap-a. Lakse nam je uci u posao sa Rusima i sa njima razvijati nesto nego sa proizvodjacima koji nam nece dati nista. Kamaz je jak, izdrzljiv kao i Ural. Sto se Kineza tice uporedjivati ih sa bilo kojim proizvodjacem iz RF je nerealno ( svi kiperi koje sam video posle 2-3 godine kineski ) izgledaju kao da imaju 10... Kamaz iz 2005 bolje izgleda od Shacman kamiona starog 2-3 godine...Најједноставније решење за ФАП би било да их купе Кинези, тј. Беибен који исто ради моделе Мерцедеса по лиценци, чиме би дошло и до модернизације дизајна кабине.
Што се тиче набавки од стране јавних предузећа, то није изводиво због тендера где увозници побеђују са нижом ценом. Поред свега тога ФАП има велики проблем одлива кадрова, нико неће доле да ради за мизерну плату.