Šta je novo?

Vodovod i kanalizacija - BVK

Фонтана "Борба" рибара са змијом, на Калемегдану

 
Danas su majstori namestali fontanu kod muzeja nikole tesle radi i osvetljene i bolje radi pumpa samo ostaje da srede stakla i bice opet lepa fontanica
 
Super doprinos!

Samo da reknem kikiriki i MIckey da koristite opciju edit-izmeni post.

Nema potrebe da pravite novi post zbog nove slike.Recimo do 10 slika je sasvim ok staviti u jednu poruku,a time i manje gusite temu.
 
Гага":29pnknyd je napisao(la):
Кикирики, хвала за ове лепе фотографије, наравно укњижен плусићћћ.

Их, када би сад Теразије изгледале као давне 1936. године ! Увек сам се дивио овој фотографији, односно изгледу тадашњих Теразија, прекрасно.


Pa svako normalan se divi jednom lepom trgu.
Ovo sto sad zovemo trg Terazije je jedna obicna gradska ulica. Ali trebalo je unistiti sve sto su prethodne generacije radile i pokazati da je sve pocelo 1945.
Uostalom i danasnja vlast radi isto ... :(
 
Danas sam sasvim slučajno prisustvovao uklanjanju ograde oko rekonstruisane fontane Mike Alasa na Dorćolu, čime je konačno označen kraj radova na njoj.

Nekada:
juye51.jpg


Sada:
1zbyujk.jpg


2gy9e7q.jpg


5yc6qr.jpg


20ijfiw.jpg


2nks3ro.jpg


Čini se da se ipak nisu u potpunosti pridržavali projekta - zid fontane bi po njemu trebao da je obložen kamenom i da ima uzidane klupe. Interesantne su i rampe za pristup kolicima.
 
Fino fino kao i uvjek neispostuju projekat :kafa:
 
Фонтана "Никола Тесла"




Фонтана "Мика Алас"


 
Mozes da li da prebacis sliku sa fejsa posto nemogu svi da vide :(
 
Bravo explorer!!!

Za sta su uopste bile te cevi?Lice mi na neku nesretno resenu ventilaciju za pumpe?
 
Pored vodovoda da se osvrnem i na drugi deo imena nase ,,dike,, koja nam
čini moguć i lakši život u Beogradu :p

Ulični slivnici često trpe razna opterecenja i oštecenja. Neophodno iste usaditi delimično ili potpuno u ivčnjake kako bi bili manje izloženi .

Ne retko na strarim postojećim slivnicima ,zbog nastalih oštečenja pa čak i krađa, jesu mesta velike opasnosti po vozila i po ljude



Kod novo napravljenog Mirijevski Bulevara kao kod ostalih obnovljnih saobracajnica
(naj svežiji primer je Zemun ) ovo se ne primenjuje :bash:

Zašto?
Da nije opet neki ,, dil ,, ? , a na uštrb kvaliteta življenja stanovnika Beograda ?
Pa nije neka velika matematika niti posebno skuplje
tamo gde može pomeriti slivnik da se pomeri , a time ce i on, da nam duže traje . :)
 
Мислим да оваквих сливника има у Краља Милана :)
5story.jpg

Нису баш овакви, али су слични :)
 
Privukla me je ova diskusija o slivnicima. Definitivno tip slivnika koji se ugradjuje u ivicnjak ima prednosti svojih prednosti i treba ih koristiti tamo gde je velika frekvencija saobracaja, pre svega teskih kamiona. Ja bi da dodam jednu sliku slivnika ugradjenog na Gazeli ali jos uvek ne znam kako se dodaju fotografije u okviru posta. U pitanju je slivnik proizvodjaca Peter Savage. Ako neko moze da pomogne bicu mu zahvalan :)
Takodje, mislim da bi trebalo razdvojiti fontane u neku novu temu.
btw. ovo je moj prvi post na forumu :p
 
idi na sajt dodaj.rs tamo imaš opciju da ubaciš sliku sa kompa i onda samo klikni dodaj i on ti odma izbaci šta da kopiraš u poruci da bi ubacio sliku na forum.
 
Da,to su slivnici na Gazeli. Posto sam provalio dodaj.rs i evo i moje slike.
pa051001.jpg

ova je slika sa otvaranja konstrukcije kojom se iz Savske penje na Gazelu.

Prednost klasicnog ulicnog slivnika u odnosu na ovaj bocni je nesto veca prijemna moc.
Cuo sam da je hidroizolacija na Gazeli vrlo kvalitetna. Vise slojeva u raznim bojama, da se nanose prkaticno farbanjem. Nisam puno toga o hidroizolaciji. Znam za onu klasicnu crnum koja se donosi u kolutovima i lepi na konstrukciju.
 
Evo jednog koji sam slikala u oktobru, nalazi se u Kneza Miloša na potezu od raskrsnice Ul Kraljice Natalije do Londona. Privukao mi je pažnju jer je lep, vidi se koliko je star. Oštećenja oko njega su takođe vidljiva, iako je sam otvor bio poprilično u ravni.
Mislim da ljudi ne obraćaju baš pažnju, ali ovi otvori po gradu su prilično zanimljivi, ima ih raznoraznih.

Image130.jpg
 
Beograd je do II rata veoma vodio racuna o detaljima i kvalitetu i unificiranosti javnog mobilijara polopci sahta su bili u vise modela toliko su kvalitetno odradjeni da ih i danas ima dosta po ulicama za svaku infrastrukturu je postojao model gsp je imao svoje sa oznakom DTO ,posta svoje,vodovod itd .Da dodam da su se izradjivali u gradskoj livnici .Kod dansnih osim sarenila time i poskupljvanja odravanja je problem veoma losa ugradnja ti podloga :notok:
 
Vrh