Šta je novo?

Voždove Kapije [ Stambeno poslovni kompleks | 70 000 m² ]

Ponos Gornjeg Voždovca, novi, moćni, sedamnaestospratni soliter nije dobio građevinsku dozvolu iz prve, dokumentacija mora na popravni.
710d2bc1a56ae7b559c12309c31a29e8.jpg
453f0ab53398b04cb9b5659e54ce05bf.jpg
36991f18b3c756e8ce4595653d8e6e8d.jpg


Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Bravo komšija na objavi! Da se nadovežem da na prijavu kvarova u garantnom roku dobijamo predefinisan odgovor:

"Postovani,
Molimo da za sva pitanja vezano za spoljasnji zajednicki prostor i opremu koja je u zajednickom vlasnistvu svih stanara sacekamo potpisivanje Ugovora sa novoizabranom firmom za odrzavanje ciji ce predstavnik biti kontakt za koordinaciju resavanja reklamacija tog tipa. Za sva pitanja vezano za reklamacije u okviru samih stanova koje su u garantnom roku molimo koristite ovaj mail.
Srdačan pozdrav,
Podrška tim"

U prevodu, investitor nema nikakvu odgovornost po pitanju reklamacija na zajedničkom vlasništvu već ih možemo kontaktirati samo ukoliko postoje problemi u stanovima. Sramota! Da ne počinjem o tome šta sve ne radi na objektu a da je u zajedničkom vlasništvu...i koliko dugo...
 
Počnite o toj temi ako ste upućeni, zašto da ne?

Da li plaćanjem tekućeg održavanja vlasnici treba da plaćaju otklanjanje kvarova u garantnom roku, ili ako to ne, bar koordinaciju tim povodom? Zar to nisu troškovi i obaveza investitora? Zašto kroz održavanje, firmi koja pruža usluge održavanja, plaćati i tu koordinaciju ili bilo koji dodatni trošak i prevaljivati ga na vlasnike, kada tu koordinaciju i sve tim povodom treba da plati i organizuje investitor i postara se o svom trošku da sve ispravno funkcioniše u garantnom roku. To je valjda ukalkulisano u cenu kvadrata u okviru garantnog roka
 
Od prvog dana je sve postavljeno tako da NE POSTOJI OSOBA sa imenom i prezimenom koja je za bilo šta odgovorna kod investitora. Ugovore smo potpisivali sa predstavnicima prodaje koji su imali ovlašćenja, dopise od investitora dobijamo samo sa pečatom bez potpisa, imena, prezimena, kontakt osobe... Kada se obratimo prodaji oni nas obaveste da su sve proseldili pravnom, tehničkom ili nekom drugom "timu" investitora... Šta reći, toliko "timova" bez ijedne osobe... a problemi se samo gomilaju, garantni rokovi teku, nema odgovornih, nema rešenja...
 
U svakom zlu po neko dobro. Zidaju se soliteri, što će potrajati. Biće tu bar nekog od predstavnika prodaje ako je za utehu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=715632#p715632:2eeuax26 je napisao(la):
alokin87 » Pon Mar 09, 2020 10:33 am[/url]":2eeuax26]Zna li neko kada počinje da se gradi Faza 4 i za kada je predviđen završetak? Da li je ovo neki konačan plan projekta?

a961aecc008658d4082f39c10818199a.jpg

Počela je da se gradi ali kao i u trećoj fazi bez građevinske dozvole, a što možete i sami proveriti na CEOP gde jasno stoji da im je odbačen zahtev za izdavanje dozvole za 4. fazu
 
:)
3d667473a0295b9055085225d6fd884e.jpg


Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Radi se
4ebd8cbf48de1006f882b632b409f7de.jpg
bd8b82202468937a453fb7482699eca7.jpg


Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Radi se punom parom, radnici su bez ikakve zaštite, na nepropisnom rastojanju, prolaze kroz zajedničko dvorište, koriste teretanu i tako. Profit pre svega.
 
Update
220cb3367596b2ff7fe6b34952806f7d.jpg


Послато са SM-N975F помоћу Тапатока
 
Pozabavimo se na trenutak potrošnjom zajedničke struje u Voždovim kapijama.
Jeste da je korona is on the air tonight i da svi samo o njoj, ali boli mozak i od ovih cifri -
Stan od 70 kvm iz prve faze, zajednička struja gledano unazad par meseci:

decembar 1.168,52
januar 1.245,24
februar 1.603,28
mart 1.825,00

Uz sve to, garaža mesta plaćaju još 200 din mesečno zajedničku struju.

S druge strane, u Sun City-ju, koji je tek neznatno manji od prve dve faze VK i koji je slično građen, stan od 70ak kvadrata plaća mesečno 200 (dvestotine) dinara, a za garažno mesto se plaća 600 dinara!

Kako su ovolike razlike moguće? Da li neko iz CG, A bloka ili nekog sličnog kompleksa može da podeli ovde koliki su troškovi zajednička struje kod njih?

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Zemunske kapije, 67kvm. Uzeo sam nasumicno dva racuna za infostan, zajednicka stan oko 250din a za garazno oko 320din.
 
Mozda se neko nakacio na zajednicku struju pa majnuje. Svakako 1500 je previse. I sta uopste spada u zajednicku struju, lift, svetlo u hodniku, svetlo oko zgrade, u garazama, rampe ako ih ima. Mozda ima jos nesto sto mnogo trosi jer mi deluje nemoguce da samo ovo sto sam nabrojao po5trosi toliko.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=725127#p725127:yu7x4jpm je napisao(la):
frode » Tue Apr 07, 2020 6:08 pm[/url]":yu7x4jpm]Pozabavimo se na trenutak potrošnjom zajedničke struje u Voždovim kapijama.
Jeste da je korona is on the air tonight i da svi samo o njoj, ali boli mozak i od ovih cifri -
Stan od 70 kvm iz prve faze, zajednička struja gledano unazad par meseci:

decembar 1.168,52
januar 1.245,24
februar 1.603,28
mart 1.825,00

Uz sve to, garaža mesta plaćaju još 200 din mesečno zajedničku struju.

S druge strane, u Sun City-ju, koji je tek neznatno manji od prve dve faze VK i koji je slično građen, stan od 70ak kvadrata plaća mesečno 200 (dvestotine) dinara, a za garažno mesto se plaća 600 dinara!

Kako su ovolike razlike moguće? Da li neko iz CG, A bloka ili nekog sličnog kompleksa može da podeli ovde koliki su troškovi zajednička struje kod njih?

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Ovako stoje stvari u komšiluku (PANORAMA VOŽDOVAC)

STAN - 68 m2

INFOSTAN ZAJEDNIČKA STRUJA IZNOS
mar.20 jan.20 308 RSD
feb.20 dec.19 324 RSD
jan.20 nov.19 298 RSD

GARAŽNO MESTO

INFOSTAN ZAJEDNIČKA STRUJA IZNOS
mar.20 jan.20 528 RSD
feb.20 dec.19 526 RSD
jan.20 nov.19 432 RSD

Napomena: U računu za mart mesec (INFOSTAN) je zajednička energija za januar i tako redom. Zbači zajednička struja kasni 2 meseca, faktički.
Mi smo tražili da vidimo zašto je zajednička struja za GM cca 500 RSD, što mi se čini previše.
 
Drage buduce komsije,
Dali ste dobili mail za novoizabranu firmu odrzavanja Atrium ?
Nigde niko nije pisao da su faza 1 i 2 odlucile vec da prihvate tu firmu i sada salju nama iz trece faze da prihvatimo ponudu.
Kome god sam pokazala ponudu niko ne razume sta konkretno placamo i koliko?
Moze li neko da odgonetne na osnovu cega su doneti modeli placanja ?


Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Pitajte upravnika za detalje. Ili nekog od predstavnika drugih zgrada. Mi smo 3 meseca pregovarali sve moguce detalje sa Atriumom dok konacno nije postignut dogovor. Sve je to poznato vec duze vreme. Ukoliko ste se tek sada uselili normalno je da zateknete vec utvrdjeno stanje koja morate da prihvatite. I mi iz druge faze smo bili u takvoj situaciji, samo sto tada niko od stanara nije prethodno nista dogovarao, vec je investitor sam birao i nametnuo firmu za odrzavanje i uslove gde je bilo mnogo propusta. Vi sada bar imate srece da je sve detaljno provereno i razradjeno.
 
Три месеца су трајали преговори са том фирмом око свих детаљe који су проверени и разрађени, па то дуже трајало него преговори ,,Београда и Приштине"
 
Dobro moze li neko potvrditi ukupni cenu odrzavanja ???
Jel to 33 e plus + 20% pdv za sve stanove jednako bez obzira na kvadraturu ?
Ima valjda stavka i mesecni budget ?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Stanovi bez obzira na kvadraturu placaju 33€ + PDV (sto je takodje i po zakonu, da se placa po posebnom delu a ne kvadraturi stana).
Spoljno parking mesto je 5€ + PDV.
Garazno mesto je ~9€ + PDV.
Ne znam na sta konkretno mislis kad kazes "Mesecni budzet" i odakle ti to?

Ako mislis na investiciono odrzavanje, to ima svaka zgrada bilo da je nova ili stara, sto je i zakonom regulisano u vidu minimalne cene. Sto pre krenemo da skupljamo ta sredstva, manje ce nas "boleti" kada krenu da crkavaju stvari po kompleksu kada istekne garancija (a vec su krenule da crkavaju)

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Da mislila sam na investiciono odrzavanje, nisam se najbolje izrazila.
Koliko se to inv. Odrzavanje placa ?
Oprostite mi ali ponudu koji sam ja dobila je jako teska bila za citanje, jer se dokument odnosio na dve adrese jedna precrtana a neke brojke idu jedne preko drugih.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Minimalna cena investicionog odrzavanja je propisana zakonom i zavisi od starosti zgrade, da li poseduje lift ili ne itd itd.
Konkretno u nasem primeru je oko 4 dinara po kvadratu + PDV.

Ne bi trebalo da te brine to investiciono odrzavanje koliko bi trebala da te brine zajednicka struja koja u nekim stanovima premasuje struju koju stanar potrosi u svom stanu (sporet, masine, bojler, uredjaji, dogrevanje).
Kome god da se obratis (investitor, upravnik) dodjes do corsokaka i ne dobijes nikakav odgovor.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Komsije, u ugovoru je navedeno da u cenu ulaze i usluge menadzera zgrade, da li se to odnosi na profesionalnog upravnika?

Takodje, u ugovoru za 3. fazu navedena je stavka mesecni budzet za sitne popravke u iznosu od 92.89 eur, da li znate na sta se odnosi ova stavka?
 
Ne, to je Facility Manager. Njegova uloga je da bude prisutan 5 dana u nedelji na objektu, da obilazi zgrade, koordinise radove, prijavljuje ostecenja, komunicira sa investitorom oko problema u stanu i zajednickim povrsinama, obrada racuna itd itd. Navedene su sve njegove obaveze u ugovoru.
U sustini, to je 90% stvari koje treba da radi profesionalni upravnik ali to je retko radio (moze slobodno da se kaze nikada).
On je taj koji treba da bude na objektu i koordinise sve, ali ne moze da se stigne posto je upravnik u jos nekoliko kompleksa u Beogradu (para vrti gde burgija nece).
Nije prisutan cak ni kada padne plafon u zgradi. Ali dobro, to je druga tema.
Zakljucak, razmisliti koje se to usluge placaju profesionalnom upravniku i koja je njegova uloga u svemu ovome? Da sazove sastanak jednom u nekoliko meseci na kome cete se zaliti na raznorazne stvari a retko sta ce on resiti (zajednicka struja recimo). Svaki put ce vas izgubljeno pitati "Kako, sta? Ja to ne znam. Sad cu da pozovem neke ljude i resicemo".
Sta mislite, da li je resio? Ne. Iako su ga ljudi obavestavali mnogo ranije o problemima sa racunima za zajednicku struju. Uostalom, srecno na prvoj zajednickoj skupstini stanara. Bice vam sve jasno kada malo bolje upoznate situaciju

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Sitne popravke su npr zamena sijalica i sve druge sitne poravke koje se mogu traziti od Atriuma u okviru budzeta. Ono sto je bitno je da se nepotrosena sredstva kumuliraju prema svakoj SZ i mogu se iskoristiti u skladu sa Odlukom stambene zajednice (npr posle XY godina moze se iskoristiti za krecenje).
Atrium je angazovan samo na tekucem odrzavanju zajednickih delova kompleksa i obezbedjenju. Investiciono odrzavanje zavisi od Odluke svake Stambene zajednice o visini izdvajanja za ove namene.
 
Stanari i budući stanari III faze, upravo su dobili ponudu od Atrijuma po metru kvadratnom stana a to je 0.43eura po m2 + PDV
A šta je sa ponudom :
Stanovi bez obzira na kvadraturu placaju 33€ + PDV (sto je takodje i po zakonu, da se placa po posebnom delu a ne kvadraturi stana).
Garazno mesto je ~9€ + PDV.
Da li neko ima objašnjenje u vezi ovoga???
 
Vrh