Šta je novo?

Višnjička ulica

Moraju napraviti nove mini parkinge duž ulice,kako znaju i umeju.
Na primer,mogu armirano betonskom terasom,da natkriju deo parkinga za autobuse, na GSP Karaburma depou,u nivou sadasnjeg trotoara.
Tu bi se dobilo dosta novih parking mesta,ostala se mogu dobiti jedino na uštrb zelenih površina,ili proširenjem postojećih parking mesta.
 
Poslednja izmena:
Moraju napraviti nove mini parkinge duž ulice,kako znaju i umeju.
Na primer,mogu armirano betonskom terasom,da natkriju deo parkinga za autobuse, na GSP Karaburma depou,u nivou sadasnjeg trotoara.
Tu bi se dobilo dosta novih parking mesta,ostala se mogu dobiti jedino na uštrb zelenih površina,ili proširenjem postojećih parking mesta.
skeptičan sam. Kada jednom ljudi naviknu da mogu da parkiraju treba mnogo truda da ih vratiš na paring. Koga u ovom momentu i nema. Neće oni da diraju Mirijevski bulevar, mislim da im je to previše cimanje.
Što se tiče Višnjičke, čekam da vidim kako će da funkcioniše ta buduća žuta traka.
 
Ja bih za Mirijevski bul. bio srećan kad bi se izboksovalo da se sadašnje dve trake prebace bar na tri, od toga dve ka gradu. Verujem da bi to moglo da se uglavi, a da ostane dobar deo parking mesta na ulici.
Ovo rešenje je daleko od sjajnog ali možda realnije od nekog boljeg-ozbiljnojeg, s obzirom na sposobnosti gradske vlasti...
 
Pri kraju starog dela, ljudi bukvalno parkiraju pod 90 stepeni, Ima dovoljno sirine da ako parkiraju samo sa jedne strane paralelno na ustrb malo trotoaa, i dalje bi bilo mesta za 4 trake...
Da ne pominjem x ulica po Karaburmi, koje su alternativa tom Mirijeskom, gde su ljudi parkiranjem od sirine tri trake, napravili ulicu gde jedva mozes provuci standardno vozilo... Kamion vatrogasaca moze samo da sanja da iskoristi te ulice kao rutu.
 
Mirijevac bi trebali da srede pod hitno jer ono su katakombe. Nisam video goru ulicu koja nije makadam, mislim da bi i makadam bio bolji za voznju. Brine me samo sto se Mirijevac nigde ne spominje tako da verujem da cemo se i dalje voziti po ovom uzasu od bulevara..
 
Višnjička nikad nije bila problem, problem je oduvek bio semafor na raskrsnici Mije Kovačevića i BDS-a.
Možda da stave (privreneno - stalni) tobogan kao što je bio onaj kod Ada Ciganlije, na pravcu od Karaburme levo ka Bogosloviji bi išli toboganom, oslobodio bi se i pravac pravo iz Višnjice prema gradu i iz grada ka Višnjici. Jedino bi nerešeno ostalo srektanje Mija Kovačević - Bulevara Despota Stefana ka gradu
 
Danas, malo pre 17h, habajući sloj asfalta:
20230614_165631.jpg
20230614_165633.jpg
20230614_165636.jpg
20230614_165706.jpg
20230614_165705.jpg
20230614_165724.jpg
20230614_165734.jpg
20230614_165740.jpg
20230614_165747.jpg
20230614_165754.jpg


A na uglu sa Slanačkim putem, takođe radovi:

20230614_170007.jpg
20230614_170009.jpg
20230614_170014.jpg
20230614_170019.jpg
20230614_170022.jpg
20230614_170051.jpg
 
Pri kraju starog dela, ljudi bukvalno parkiraju pod 90 stepeni, Ima dovoljno sirine da ako parkiraju samo sa jedne strane paralelno na ustrb malo trotoaa, i dalje bi bilo mesta za 4 trake...
Da ne pominjem x ulica po Karaburmi, koje su alternativa tom Mirijeskom, gde su ljudi parkiranjem od sirine tri trake, napravili ulicu gde jedva mozes provuci standardno vozilo... Kamion vatrogasaca moze samo da sanja da iskoristi te ulice kao rutu.
Opet stara prica kao i svuda, ljudi parkiraju gde mogu, pesaci nemaju trotoare, grad nema resenje, bahatost vozaca, ne mora se imati auto, selite se manje gradove ako vam se ne svidja i te fore...

Resenja naravno postoje, ali su skupa.
 
Kažnjavanje je rešavanje posledice ali ne i uzroka. Mi kao sistem uvek rešavamo posledicu kada već bude kasno.

Urušavaš javni prevoz, podstičeš automobilizaciju, dozvoliš ilegalnu gradnju, dozvoliš kompletna naselja bez i jednog parking mesta, bez trotoara, bez infrastrukture, bez urbanističkog plana. I onda odlučiš da to rešiš tako što ćeš da kažnjavaš.

Ja prvi ne znam kako bi došao od kuće do posla a da ne izgubim 3 sata u javnom prevozu i presedam 3 puta a posao mi u istoj opštini. E zato svi imamo aute.
 
Poslednja izmena:
Urušavaš javni prevoz, podstičeš automobilizaciju, dozvoliš ilegalnu gradnju, dozvoliš kompletna naselja bez i jednog parking mesta, bez trotoara, bez infrastrukture, bez urbanističkog plana. I onda odlučiš da to rešiš tako što ćeš da kažnjavaš.
Pa uzrok je upravo sto drzava nije na vreme kaznjavala i potpuno sam siguran da kaznjavanje moze i sada popraviti situaciju.
Ako cemo realno ti sto su kupovali stanove bez parkinga su valjda sami trebali razmišljati o tome, a ne fazon kupicu stan a drzava ce parking...
 
ja se prvi slažem da treba da se zavede red ali samo kažnjavanje sumnjam da će mnogo popraviti situaciju jer auti su tu, neće nestati. Treba postupiti racionalno, nije država dužna svima da obezbedi parking ali ni da se ponaša kako se ponašaju institucije. Ne samo za parking već za sve. Znam gomilu primera gde se prvo krenulo od kažnjavanja a ne od regulisanja.

Postoje cela naselja bez trotoara, bez asfalta, rasvete jel treba država da pravi trotoare? Ja mislim da treba ali opet ih nema. A možda i ne treba, realno država nije dužna ništa.
 
A na uglu sa Slanačkim putem, takođe radovi:

20230614_170007.jpg
Mislio sam da su to radovi za nešto drugo ali definitivno je ovo priprema za kružni tok. Vidim da su uklonjeni semafori i verovatno više neće biti vraćani.
Inače, otkad je tako, mnogo je manje gužva ujutru na tom delu, tako da verujem da će sa kružnim biti bolje.
 
ja se prvi slažem da treba da se zavede red ali samo kažnjavanje sumnjam da će mnogo popraviti situaciju jer auti su tu, neće nestati.
Auti ce nestati kada postane previše skupo da ih imaju.

Postoje cela naselja bez trotoara, bez asfalta, rasvete jel treba država da pravi trotoare? Ja mislim da treba ali opet ih nema. A možda i ne treba, realno država nije dužna ništa.
U tim naseljima su uglavnom kuce gde su ljudi nabili kuće i ograde skroz do puta, zar ne? Kako onda da im drzava pravi trotoar? Da ne pričamo o tome sto vecina njih ima sopstveno dvorište, a parkira na ulici.
Sve je to bahatost i ja stvarno ne vidim drugi način za rešavanje.
 
Auti ce nestati kada postane previše skupo da ih imaju.
To je distopijsko rešenje. Aj da poskupimo sve da ništa nema. Stanovi su već postali socijalno pitanje.
U tim naseljima su uglavnom kuce gde su ljudi nabili kuće i ograde skroz do puta, zar ne? Kako onda da im drzava pravi trotoar? Da ne pričamo o tome sto vecina njih ima sopstveno dvorište, a parkira na ulici.
Sve je to bahatost i ja stvarno ne vidim drugi način za rešavanje.
Ne nego je u tim naseljima nekome dozvoljeno da pravi zgrade a infrastruktura ostala na nivou 19 veka kada su bile samo kuće. Ni to nije smelo da se dogodi.
 
Prilično sam siguran da nikada nisu bile dozvoljene zgrade bez parking/garaznih mesta. Drzava je napravila propust sto to nije na vreme kaznjavala, ali je sad krajnje vreme da pocne kaznjavati bahate produkte tog vremena.
I definitivno ne treba poskupeti sve, vec samo oglobiti bahate pojedince dok se ne dovedu u red.
 
Мени оне комунистичке зграде по малој Колумбији углавном немају паркинге.
 
Мени оне комунистичке зграде по малој Колумбији углавном немају паркинге.
95% zgrada ni nema, za to služe trotoari.... plati kvadrat 2500-3000 evra da možeš da parkiraš na trotoaru kako bi u 3:00 ujutru ganciji mogli nešto da maznu sa auta da prodaju na otpadu
 
Sledeće nedelje, 20.6. Skupština grada Beograda usvaja plan detaljne regulacije za Višnjičku Banju kojom se predviđa novih 5.700 stanovnika. Na to nadovežite i ostalu nadogradnju i onda dolazite do računice da ni 4 trake neće rešiti gužve već je jedino rešenje uvođenje tramvaja.
 
Sledeće nedelje, 20.6. Skupština grada Beograda usvaja plan detaljne regulacije za Višnjičku Banju kojom se predviđa novih 5.700 stanovnika. Na to nadovežite i ostalu nadogradnju i onda dolazite do računice da ni 4 trake neće rešiti gužve već je jedino rešenje uvođenje tramvaja.
Ne bi ni tramvaj spasio gužvu, toliko broj ljudi raste u tom delu grada da nikakvi tramvaji ne bi ni delimično spasili situaciju.
Takođe, tramvaj je bio zadnji put zanimljiv vladajućoj strukturi kada je prošla vlast nabavila "špance" i to je to.

Ljudi imaju nerealne predstave o gradskom prevoznom, jedino što bi nas spasilo ove gužve jeste metro sa barem 3-4 linija onako kako je trebao da se uradi a ne sa ovom trenutnom mapom linija koje će da rade.
 
Неће ни метро ту помоћи. Мислите да ће неко из Вишњице да преседа са аутобуса на метро? Има да седне у ауто одмах и да се вози куда је пошао.
 
Неће ни метро ту помоћи. Мислите да ће неко из Вишњице да преседа са аутобуса на метро? Има да седне у ауто одмах и да се вози куда је пошао.
Pomoći će ako treba da se ide na duže destinacije tipa Zemun, Surčin, delovi Novog Beograda.... kao i na srednje udaljene lokacije tipa Banovo brdo (Požeška).
Naravno, opet kažem, da se radi po onim boljim mapama linija a ne ovo sad što imamo.
 
Vrh