Šta je novo?

Višnjička ulica

Danas oko 10h sam putovao pola sata pored Biga, u smeru ka gradu. Majstori i saobraćajci nisu viđeni...
e1f794d03d64dcb56f02ed1a82755c17.jpg


Sent from my SM-S906B using Tapatalk
 
Весић је намерно терорисао центар града са радовима (Славија, трг, тзв. 4 булевара) док Шапке има неки пик на Карабурму.
 
Весић је намерно терорисао центар града са радовима (Славија, трг, тзв. 4 булевара) док Шапке има неки пик на Карабурму.
I na Rakovicu, i na Savske blokove, i na tramvajski i trolejbuski sistem...
 
Раковица је пола-пола, Ресник има посебан статус. Тролејбус и трамвај су фуј за наше политичаре на власти.
 
Umesto proširenja, bolje da su uvukli sva autobuska stajališta. Efekat bi bio isti, a manje love bi se potrošilo + ostalo bi zeleno ostrvo za budući tramvaj.

Ali gotovo sad...
 
Razumem vašu percepciju da je trebala tramvajska linija da prođe kroz razdelno ostrvo i da je na duži rok potrebniji i bitniji kvalitetniji gradski prevoz u Beogradu u odnosu na automobile. Ono što vi ne razumete jeste da gradska vlast (a takva je i republička) gleda da uradi nešto što se vidi i što je evidentno na kraći rok.

Većina ljudi preferira auto umesto gradskog prevoza (voleli vi to ili ne ali za prosečnog Srbina jedan od simbola siromaštva, jer računa da se većina švercuje), te je verovatno odluka da se proširi Višnjička doneta u fazonu "šta možemo da uradimo negde veoma brzo a da veći broj ljudi primeti" i tako je doneta odluka da se uradi proširenje na uštrb razdelnog ostrva.

Dakle, politička odluka radi skupljanja sitnih političkih poena na kraći rok umesto na duži rok i na uštrb veće i kvalitetnije mreže gradskog prevoza.
 
Ljudi preferiraju automobile zato što nam je gradski prevoz takav kakav je i samo klizi nizbrdo, bez naznaka kočenja i kretanja uzbrdo. Za sve ostalo znamo vrlo dobro kako funkcioniše, i tu se uopšte ne čudimo. A kad smo već kod toga da će veći broj ljudi da primeti nešto što su brzo odradili, najbolji primer je trolejbuski saobraćaj, pošto narod primećuje sve više i više kako ga razbucavaju. A tek će početi da primećuju brzo rešavanje problema naplate i beskorisnog Kenkartovog sistema kontrole i praćenja vozila, kada budu čekali u proseku po 40 - ak minuta da im naiđe prevoz.

P. S.
Samo nek nastave da na pomenute načine skupljaju poene, baš ih je super krenulo.​
 
Ljudi preferiraju automobile zato što nam je gradski prevoz takav kakav je i samo klizi nizbrdo, bez naznaka kočenja i kretanja uzbrdo. Za sve ostalo znamo vrlo dobro kako funkcioniše, i tu se uopšte ne čudimo. A kad smo već kod toga da će veći broj ljudi da primeti nešto što su brzo odradili, najbolji primer je trolejbuski saobraćaj, pošto narod primećuje sve više i više kako ga razbucavaju. A tek će početi da primećuju brzo rešavanje problema naplate i beskorisnog Kenkartovog sistema kontrole i praćenja vozila, kada budu čekali u proseku po 40 - ak minuta da im naiđe prevoz.

P. S.
Samo nek nastave da na pomenute načine skupljaju poene, baš ih je super krenulo.​
Da nije u pitanju Šapić već republička vlast (Vučić), ovo uklanjanje razdelnog ostrva i proširivanje Višnjičke bi medijski ispratili kao da je Srbija prva osnovala koloniju na Mesecu.
S obzirom da je u pitanju Šapić, neće biti medijski ispraćeno osim neke fusnote u Beogradskoj hronici.
 
Šta god da im je cilj, oni ozbiljno moraju da sednu da se pozabave prevozom. Ali sad istinski govorim. To što je nekome dupe zinulo da ne izlazi iz auta jer mu se tako može treba iskoreniti. I naravno, evo danas sam morao na fakultet autom iako to ne praktikujem. Na mojoj stanici je stajalo 40 ljudi i čekali smo pola sata. Ne znam kako je bilo na drugim, verovatno isto.

Naravno da se nikome od nas ne stoji 15-30 stanica u autobusu gde ću mirisati pazuh nekog lika koji je viši od mene ili se gurati sa detetom koje nema kulturu da skine ranac. I naravno da to nije humano. Nikome se ne dopada. Nikome.

Sa druge strane, ako ne krenu da rešavaju problem prevoza, neće odgovarati ni onima koji se voze automobilima. Prosto, grad nema mesta za sve to. I tu se prosto moraju ubaciti vozila velikog kapaciteta. Većeg od autobusa. A i ti autobusi, kao i druga vozila, moraju biti čisti, uredni, ispravni i da se ne popravljaju štapom i kanapom jer se sve to vidi. I odvratno je. I moraju se kupovati kvalitetna vozila jer se naši autobusi, kupljeni od naših para, već raspadaju. Ispadoše najzdraviji i najsposobniji oni koji nisu kupljeni u poslednjem periodu. Ima li to smisla? Pa i kad čovek sebi kupuje auto, trudi se da ne ulaže više no što mora i da uzme auto koji se neće često kvariti ili za koga su delovi dostupni. Ponašamo se prema sopstvenoj svojini kao da je nismo mi platili, već da nam je pala sa neba.
 
ili se gurati sa detetom koje nema kulturu da skine ranac.
Samo da odbranim decu za ovo, do pre godinu dana sam išao u srednju školu. I stvarno niti želim da nosim 15 kila u rukama (bar 5 knjiga, 5 svesaka, hrana i još oprema za fizičko 3 puta nedeljno), niti da stavljam na prljav pod (pogotovo kad je kiša) gde će da šutiraju svi okolo. Žao mi je ali tako je.
 
Kada se useli projektovanih novih 50.000 stanovnika u taj deo grada neće biti dovoljno ni 5-6 traka a kamoli 3, a saobraćajnice imaju protočnost kolika je protočnost uskog grla što su u ovom slučaju Mije Kovačevića i suženje kod Bele kuće. Taj deo grada se nalazi u situaciji kao Savski blokovi Novog Beograda koji nisu imali tramvaje do 1984. godine.
 
Samo da odbranim decu za ovo, do pre godinu dana sam išao u srednju školu. I stvarno niti želim da nosim 15 kila u rukama (bar 5 knjiga, 5 svesaka, hrana i još oprema za fizičko 3 puta nedeljno), niti da stavljam na prljav pod (pogotovo kad je kiša) gde će da šutiraju svi okolo. Žao mi je ali tako je.
Gle, nisam ni ja mnogo daleko. Ali ta jedna torba zauzima prostor. Ja uvek skinem i uvek sam skidao ranac jer zauzima mesto. On se da oprati. :/

Ali svakako to nije poenta posta bila.
 
Taj deo grada se nalazi u situaciji kao Savski blokovi Novog Beograda koji nisu imali tramvaje do 1984. godine.
Тачно тако. С тим што ће новобеоградски блокови поново бити у истој ситуацији кад се поруши Стари мост, и то у трајању од најмање три године, па ће се у пракси најбоље показати лажност оне флоскулетине "нико се не вози трамвајем" (од 95-ца на 100.000 путника+, обарамо светске рекорде).
 
Ne znam sto nisu pogasili semafore i postavili saobracajce..
To me podseća na rešenje koje sam video vezano za radove na jednoj od najprometnijih raskrsnica. Prilazne ulice sa po 2-4 trake po smeru se šire na 4-6 traka pred semaforom. Signalni plan je osmišljen tako da se iz jedne od 4 prilazne ulice pušta saobraćaj u pravac, levo i desno skretanje, + dozvoljena desna skretanja osim onog koje preseca puštenu vožnju u pravac. U slučaju radova gde su na jednom prilazu raskrsnici zatvorene 3 od 6 traka. Umesto programiranog semafora angažovali su jednog čoveka da ručno pušta semafor u produženim intervalima, i još 6 saobraćajaca postavili da kontrolišu bezbednost. U toku radova nema ukidanja trolejbusa. U pitanju je Brest, Belorusija, i nije u pitanju veličanje supertehnologije te države, već skretanje pažnje na institucijalno/upravljačku zaostalost u Srbiji da se primene čak i prostija rešenja.

Vidim da su protesti, odlično, naravno da lošu vlast treba kazniti, ali treba imati i ozbiljan program sa vrlo temeljnom reformom institucija. Ovako u Srbiji nema ni diktature, kojoj je u opisu postojanje programa za celu teritoriju i celu populaciju. Menjamo tiraniju sa polu-haosom na polu-haos bez tiranije.
 
Poslednja izmena:
Колико сам схватио Чучковића, ова колапс-фаза се завршава до 28. маја, а током лета настављају са оним ЕМС каблом. Читајући између редова, тако ми се чини...
 
Pretpostavljam da kabl nije postavljen između Mije Kovačevića i Vuka Vrčevića?
 
Šapić upravo gostovao u BG hronici i rekao da se radpvi u ovoj fazi završavaju 28. maja i da je ova gužva sada zbog toga što se radi deo koji se više koristi. Takođe je rekao da ne zna nikoga ko nije oduševljen sa proširenjem. Takođe je rekao da garantuje da će se ovde ispoštovati rokovi, nakon što ga je Slađana upozorila da se ne zaleće sa rokovima. I nadovezao se na to da su radovi na Brankovom mostu bili noću, vikendom i tokom praznika, kako ne bi morao isti da se zatvara.​
 
Meni nije najjasnije sta znaci taj 28. Maj. Kada ce se zatvoriti deo ulice u suprotnom smeru pre skretanja u vojvode micka...? Tad ce dolazak kuci biti mucan kao sto je sad odlazak
 
Pretpostavljam da kabl nije postavljen između Mije Kovačevića i Vuka Vrčevića?
Не, кабл је постављен дуж Војводе Мицка (и дуж Маријане Грегоран), стигао је до угла В. Мицка и Вишњичке. А са друге стране су га поставили дуж Деспота Стефана, од Гундулићевог венца су тренутно стигли до раскрснице где се возила из Поенкареове пењу у Деспота Стефана.
 
Vrh