Šta je novo?

Verano Blok 23 - [ Poslovni objekat | 50 000kvm ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=683984#p683984:3befr0p3 je napisao(la):
Assad84 » Pet Nov 29, 2019 10:29 am[/url]":3befr0p3]https://www.blic.rs/biznis/privreda-i-finansije/planovi-novog-vlasnika-imr-giganta-je-platio-10-miliona-evra-a-sada-ce-iskesirati-jos/r0ts68h

Dace bog da se proda ta zgrada ubrzo, inace ce tako da stoji da propada narednih 1000 godina.
Fenomenalna lokacija, svaki dan prolazim tuda
 
Cena od oko 350 evra po kvadratu je realno smešna. Vredi to mnogo više, ali u Srbiji toliko novca u kešu imaju jedino ljudi upleteni u razne mutne poslove i politiku.
 
Bokte, čovek ulaže više para nego što je potrebno za završetak Prokopa.
 
Dobra vest. Hvala bogu nije jos jedan hotel. Bilo bi dobro da heliodorm nikad ne profunkcionise zarad ljudi koji zive u zgradu na 5 metara od ove zgrade. Zamislite koja bi buka bila.
 
Kaže mi drugar koji živi u blizini da je kupac na oko običan čovek, bez vidljivog obezbeđenja sa autom iz 2013.

Aj baš da vidimo šta će se desiti

Poslato sa telefona
 
To bukvalno pise u vesti na Blicu: Interesantno je da vozi francuski automobil od 1.400 kubika - 2013. godište, kao i da nema vozača i obezbeđenje.
 
Aha, onda mi je preneo tu vest. A ja mislio da ima insajderski info.

Samo da nije neki ortak od onog bolida što je hteo da kupi Megatrend

Poslato sa telefona
 
Ne znam za francuski automobil, ali znam da je imao helikopter još 90-ih (možda je zbog toga i kupio ovu zgradu). Čisto sumnjam da sme negde ići bez blindirane limuzine, jer je upleten u vrlo mutne poslove.
Njegov brat je podmitio sudiju vrhovog suda sa pola miliona evra da oslobodi Jotku. Pravo je čudo kako je robijao s'obzirom na zaleđinu koju imaju u vlasti. Takođe su sarađivali i sa Čumetom.
 
Ико ко има новац у овој земљи нема чист образ, списак злодела им је одавде до Минхена. Сви ти "Шишковићи" који су се нафатирали од 90-тих навамо..Чини се да су никад јачи, купују шаком и капом јер су се сад опрали плативши камату власти и само хрле напред.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=688974#p688974:xxc5mr2y je napisao(la):
Dart » 15 Dec 2019, 01:54[/url]":xxc5mr2y]Ne znam za francuski automobil, ali znam da je imao helikopter još 90-ih (možda je zbog toga i kupio ovu zgradu). Čisto sumnjam da sme negde ići bez blindirane limuzine, jer je upleten u vrlo mutne poslove.
Njegov brat je podmitio sudiju vrhovog suda sa pola miliona evra da oslobodi Jotku. Pravo je čudo kako je robijao s'obzirom na zaleđinu koju imaju u vlasti. Takođe su sarađivali i sa Čumetom.
Jotku ili Jutku?
Izvinjavam se što ne držim istoriju srpskog podzemlja u glavi...
 
Da, Zoran Jotić Jotka šef Kruševačkog podzemlja, koji je ovih dana je ponovo uhapšen.
To je bio jedan od najvećih skandal u našem pravosuđu, podmitli su sudiju vrhovog suda da poništi kaznu od 12 godina zatvora.
 
Evo i moj skromni doprinos u vezi ove Zgrade i njene sudbine, kao nekoga ko boravi/radi u tom bloku i živi samo malo dalje.
Ukratko: ovoj zgradi ovde nikako nije bilo mesto.
Umesto da se taj prostor koji ta zgrada zauzima ostavio da bude sa jsvnom namenom, prodata je parcela, naplaćeno (ili samo fakturisano) gradsko građevinsko zemljište, provizije su se podelile itd. Onda zgrada 10 godina stoji nezavršena..
Trenutno je situacija u blizini ovakva. Parkinga za stanare u zgradama u Bloku 23, van radnog vremena ima taman koliko treba, uključujući i brojna "parking mesta" koja se pronalaze i izmišljaju. U radno vreme sa te strane bloka, situacija je nategnuta, odnosno izmišljaju se dodatna parking mesta, blokovske ulice su se suzile na širinu jedne trake, vozila se naizmenično provlače.
Oko 40ak "parking mesta" je aktivno uz ogradu gradilišta Verano23, još 10-ak u neposrednoj blizini.
E sad, zamislite šta će se desiti kada počne da se sređuje zgrada, pa onda kad se završi? Koliko će prvo parking mesta biti ukinuto, koliko će Verano23 preuzeti prostora za sebe, i naravno koliko će novozaposlenih morati da se parkira tu negde? da ne pravimo dublje analize, grubo se radi o automatskom minusu od npr. 100-150 automobila.
Istovremeno, s druge strane bloka završava se Navigator2, i dve "poslovno/stambene" zgrade odmah pored. Tamo je situacija sa parkingom sada još kritičnija sa tendencijom da se sve više ljudi parkira u delu bloka bliže autoputu. Koliko je to novih parking zahteva?
A onda pristiže Sirius 2, da začini situaciju.
Kada se to sve završi, a to će biti negde realno za 12-18 meseci, "profunkcionisaće" novo remek delo urbanizma odnosno NCR zgrada za 4000 zaposlenih u istom krugu od 500m.
Privatni parking Vero/Jumbo (kakav li mu je zaista status i da li je zaista privatni ne znam), sada funkcioniše kao javni i pripomaže malo, naravno u tom novom statusu će se ograditi i limitirati, a najverovatnije će se i on sam pretvoriti u građevinsku površinu.
Ono što će sigurno "pomoći" celoj situaciji je nova centralna autobuska stanica, pa praktično na parking distance... a i možda najbitnija železnička stanica će da profunkcioniše odmah tu, za 2-3 godine.
Naravno, samo 300m dalje, umesto buvljaka niču novi biseri urbanizma, nove 2 zgradetine od 25+ spratova.
S obzirom na relativnost urbanisticke prakse, i potpuni diletantizam ili jednostavno kriminal, ništa se dobro neće ovde desiti.
U Bloku 23 živi mnogo ljudi, osnovna škola je puna dece, 2 vrtića rade, saobraćaj je proteran iz internih saobraćajnica gde nikada i nije smeo da bude.

Da li je moguće da sve ovo što će se desiti (a desiće se potpuni saobraćajni kolaps, ljudi će početi da se prebijaju zbog parkinga), niko nije mogao ili nije želeo da predvidi?
Da li je moguće da neko misli da je ovo neki napredak?
Zašto se pod parolom razvoja grada svesno ugrožava kvalitet života ljudi koji u njemu žive?
Situacija se u gradu, pogotovo u ovom delu Novog Beograda, ubrzano pogoršava i to toliko da je to svakodnevno sve gore.

Reći će neko da je eto sad ovo sindrom velikog grada, i da ne treba da se voze automobili, da treba da se ide na posao trotinetima i el. biciklima, ili gradskim prevozom. Istovremeno, GSP je svakim danom sve gori, ništa se ne radi da se naprave neka drastična poboljšanja (Metro), ljudi jednostavno moraju da koriste automobil.

Slično je na mnogim mestima na NBG, i drugde, slično se radi, gradi se predimenzionisano, svesno se svi prave ludi u vezi onoga što takva gradnja donosi. U Beogradu se danas gradi mnoogo, kao da će se cela Srbija preseliti u Beograd, i kao da će se svi sa oboda Beograda preseliti u centar ili Novi Beograd.

Možda sve ovo što sam napisao i nema mnogo smisla za nekog mlađeg, ko radi u dobroj stranoj firmi na NBG, ne koristi auto, posao radi iz Lazybag-a, voli urban trip koji nose ova arhitektura, kafiće, restorane, brunch-eve, conf call-ove, Project management... osećaj da ste kao negde u nekom Manhattan-u, ali ono što ovo sve donosi ljudima koji tu žive je jedna degradacija i potpuni civilizacijski korak unazad.
Čini mi se da je kod nas urbanizam umro kad i komunizam ili su svi urbanisti samo dobri đaci neke Megadens Expert Consortium Limited International academy kao fol škole/fakulteta i da jedino što nauče je kako da naprave neku šemu u kojoj će da budu "dobri" par procenata, a na račun drugih.

Eto, ni malo mi nije drago što je Verano23 vaskrsao, nadam se da me razumete. A siguran sam da ćemo za nekih 2-3 godine od sada u nekom postu u vezi Verano 23 da pričamo o problemima gore opisanim i uvek će neko od nas da se iznenađuje, ili ćemo da popujemo zaposlenima ili stanarima kako treba da više šetaju, voze bicikl ili trotinet, a manje da koriste automobile.
 
Uvesce zonu i tu ce da se parkiraju samo stanari, kao i u centru. Problem je i sa umisljenim karijeristima koji od kola ne odustaju ni za sta na svetu a rade u premijum firmama koje nisu sposobne ni parking da im obezbede a ni grad nije sposoban prevoz da im obezbedi. Zamislite ko u pesmi zeni u stiklama koja kisne u dugom vremenskom intervalu i kapi spore i lake kise joj padaju na glavu, ne postoji dobar razlog sto se bez kisobrana tako nisko spusta dok hoda popiskenim ulicama sama svoje strpljenje kusa...

Zato ja uskoro kad otvorim firmu otvoricu je na nekom gornjem delu b.brda i cao. Malo dalje od razmazenih programera. ;)
 
Ne može zona zato što nema dovoljno mesta. Dole sam napisao šta treba uraditi.

@vlaicconne Svaka ti je na mestu.

Baš sam ovih dana par puta prošao pored sporne zgrade i sva mesta uz zgradu su bila puna. Kao i većina blokova na NBG i ovde trenutno ima "knap" mesta, ali tu računam i mnoga nelegalna parking mesta uz koja smo navikli da živimo (na kolovozu, pa se kola jedva mimoilaze, kao i na trotoarima).

Pored svakog zaposlenog koji neće imati parking mesto u garaži (a vrv neće, jer će besplatni parking u garaži imati samo menadžment i pokoji radnik), treba dodati i tendenciju umiranja starijih sugrađana u čije stanove se po poravilu useljavaju mlađi sa automobilom (automobilima).

Prvo rešenje će biti pretvaranja zelenih površina u parking, ali pravo rešenje za svaki NBG blok je izgradnja velikih podzemnih parkinga ispod zelenih površina. U ovom bloku bi to moglo da se uradi ispod teniskih terena. Naravno, uz to bi moralo da ide zoniranje bloka i obavezna saradnja radnika Parking servisa i Komunalne policije i redovno kažnjavanje. Pre toga mora da se odredi kvota za parking mesta za svaki blok. Ima tu dosta posla za ceo NBG (grad) i potpuno je logično da se to neće uraditi u narednih mnogo godina jer je to ozbiljan posao koji se ne može uraditi sa postojećim nesposobnim zaposlenima.
 
I ja zivim blizu i prava je nocna mora naci parking mesto radnim danima u radno vreme. Gledam da izbegavam voznju tada a kad moram desi se da trazim mesto sat vremena. I to trazim bukvalno mesta koja su 20 minuta hodanja od mene. A bice samo gore. To je jedino sto me tera na razmisljanje o prodaji auta jer nema smisla tj. ode sav benefit voznje istog ako treba sat vremena da kruzim. Previse je automobila, premalo mesta. Realno uvek sam govorio da vecina ljudi i nema potrebu za autom u Beogradu al zeli i moze da kupi auto. Ima kolko hocete ljudi koje se voze do posla koji im je udaljen 3km
 
Ja hvala bogu zivim nekih 10km dalje i nemam nameru da se guzim u sred poslovnog centra i ispred kuce trazim mesto po sat vremena ili da nemam kola da bi bio u centru. Za pola stana u kome zive oni na novom beogradu mogli bi jos toliki da kupe na vidzi a drugu polovinu da izdaju i uzmu jos jednu platu. Nije mi vas zao ni malo ;) Sve u zivotu je stvar izbora.
 
@astrodule Deo vojnih zgrada u bloku 23 već ima podzemne garaže i mislim da nisu ispod zgrade već ispod zelenih površina i sl.
 
Vrh