Šta je novo?

Usce Multifunctional Centre - [ Tržni Centar | 130 000 m² ]

Meni lično ni Ušću ni Delti ništa ne fali. Kao što ništa nije falilo ni Novom Merkatoru pre rekonstrukcije. Čak mi je tada bio i bolji.
 
Verovatno smatraju da ako ne drze korak sa galerijom da ce poseta opasti. Sto nije nemoguce, jer ce ponuda galerije biti sve bolja a udaljeni su 3.5 km jedan od drugog
 
Koji korak?
Šta mogu da urade pa da bude bolje nego sada?

Opet ponavljam da nisam klasični potrošač i da me mnogo nervira konzumerizam tj. navika ljudi da troše svoje vreme po tržnim centrima osim kada im treba nešto konkretno, a ne da se baza i kupuje iz dosade.
 
Evo ja na primer, skoro 90% kupovina odeće obavim u TC Ušće jer mi je najrpistupačniji. Sinoć sam otišao, kupio 8-9 stvari za pola sata i odmah otišao kući. Generalno je bilo slabije ljudi nego inače ali izgleda da je grad polako i već počeo da se prazni. To primećujem jer i samam imam firmu i vidim da je broj kupaca manji i to ne samo kod mene nego kod svih. Mislim da neće ovde propasti tek tako tržni centri. Malih prodavnica skoro i da nema, a online kupovina kod nas još nije zaživela u toj meri. A uostalom, garderoba se ne baš i ne kupuje online, za tehniku je to već nešto lakše.
Garderoba je pocela masovno online da se kupuje. Da mogu i da su tu fizicki, devojke bi se poubijale oko nekih krpica na tipa Zarinom sajtu. To se rifresuje od ranog jutra svaki dan 🤣

Tako da, poseta moze jos vise da opadne, a da se profit ne menja ili bude i veci.

Zara npr. radi online sve vise, prihod im je isti, muka njima velika placati lokal ko i sad u trznom centru.

Trzne centre bas briga koliko je ljudi unutra ako su svi lokali zauzeti i placeni... Restorani mogu samo da salju Glovom i Woltom i da zvrje prazni, a zaradjuju...

U sustini, a ka tome i ide drustvo, trzni centar moze da bude skroz prazan, osim dostavljaca, i da radi bolje nego ikad.
 
Koji korak?
Šta mogu da urade pa da bude bolje nego sada?

Opet ponavljam da nisam klasični potrošač i da me mnogo nervira konzumerizam tj. navika ljudi da troše svoje vreme po tržnim centrima osim kada im treba nešto konkretno, a ne da se baza i kupuje iz dosade.
Boze Dule kao da ne razumes sta je borba za duse i novcanike kupaca.
Ja npr. zivim blizu Usca a lepse mi je da idem u galeriju i radije tamo kupujem od kad je otvorena
 
Trzni centri se moraju renovirati na 10ak godina ako žele da zadrže posetioce.
Ja polazim od sebe, radije idem u TC koji je noviji i lepsi i prijatniji na oko nego u neki oronuli i pohabani koji nije promenio izgled 10godina.
Ima tu i vizuelnog aspekta, ako se nešto vizuelno ne menje 10 godina i sve ti na oko deluje isto u našim očima je to staro.
Većina ljudi u TC ide u razonodu i razgledanje tako da tu zaista presudni faktor igra vizualni aspekt enterijera.

Meni je recimo u TC odbojno kada su hodnici, zidovi pohabani ili kada je toalet prljav i propao. Čim su u uscu odradili sve hodnike i toalete za mene je on ponovo postao noviji i svežiji.
Uđite u station tamo na plafonu vidite krpeže, atmosfera polako ali sigurno postaje ostarela i depresivna i oni ako žele da zadrže kupce moraju da rade rekonstrukciju. Recimo renovirali su ambijent foodcorta i to je odmah dalo neku svežinu.

Jednom kada se pređe crta i kada u glavama kupaca centar postane mator i zastareo mnogo velika sredstav se moraju uložiti u reklamu, enterijer i ponudu da bi se pre svega ponovo privukli brendovi a sa njima i kupci. Posle je već jako veliko pitanje da li je isplativo uložiti u renoviranje i ribrendiranje ili srusiti i na drugom mestu izgraditi novi TC. Zato tako lako propadaju TC u americi, jer postanu zastareli.
 
U tvojim očima izgleda staro i neuredno ako se ne menja 10 - ak godina, isto kao što ti izgleda lepše neki noviji tržni centar. Meni je recimo stari izgled Novog Merkatora mnogo lepši nego novi izgled. Čak je i ponuda bila mnogo bolja.

Ja na svu sreću, ne razmišljam k'o prosečan Amerikanac, pa mi tako nije bitno da bude šljašteće i da liči na vašarište, da bih negde svratio. A da je Stadion propao, ne bih se baš složio, jer ima dobru posećenost. A ako je nekome zadovoljavajuća posećenost samo ako moraš da se probijaš kroz gomilu, onda tu nešto nešto ne štima. Takođe, ne idem u tržni centar da bih jeo, jer to mogu bilo gde drugde, pa čak i kod kuće i to nema veze sa time koliko imam novca, niti sa time da sam stipsa pa da im ne bih dao ni za živu glavu, jer sam svraćao nekoliko puta u Novi Merkator pre rekonstrukcije, u njihov restoran.

U tržni centar svraćam uglavnom iz razloga da bih nešto pogledao, i enentualno kupio. Retko kad idem šetnje radi, jer smatram da vreme može da se provede korisnije od blejanja po tržnim centrima. Tako je i sa Ušćem i Delta city. Desi se nekada da svratim do njih, kada idem da se prošetam Kejevima koji su u blizini.​
 
Čisti WC-i i redovno krečenje.

Puknute ploče da se zamene (u i oko TC) i to je to što je jednom TC potrebno da ne izgubi posetioce.

Drugi je problem što su tržni centri postali hramovi konzumerizma i što ljudi tamo troše svoje slobodno vreme.
 
Nasao sam kroj, duzinu i sirinu farmerki koje mi odgovaraju i firmu koja proizvodi takve i model majice i velicinu koja mi odgovora i isto firmu koja proizvodu to sto mi odgovara i u odvratne trzne centre vise ni ne ulazim, kliknem dva dugmeta na kompu 🤣

Cak nemam posla ni sa dostavom jer stavim da salju na adresu gde su mi roditelji 🤣

Ajde, neka bar korist od modernog sveta.
 
Slim fit, W34/L33, puta 3.
Regular fit, L, puta 6.

Klik i kupovina zavrsena za celo leto 🤣
 
mene ova priča oko Delte i Ušća podseća kako vreme leti jer smo bukvalno juče komentarisali izgradnju tih objekata

zadnji put sam na takva mesta kročio dok su upravo samo ta dva i postojala jer su mi postala sve mučnija što zbog sloja ljudi koji tamo bleji što zbog zagušljivog zatvorenog prostora

sećam se kako mi je pao mrak na oči kada sam u Bulevaru našao patike, ali nisu imali moj broj pa su počeli da mi nabrajaju sve te molove u kojima ima... danas više ni taj lokal u Bulevaru ne postoji jer su im svi sada u tim tržnim centrima
 
Koliko god ne voleo tržne centre u smislu koncepta gde je to rešenje za ZABAVU cele porodice, toliko moram priznati da su veoma korisni kada se koriste kako treba.

Na jednom mestu imamo veliki izbor i ako treba da kupim neki komad garderobe ili tehnike obavim sve na jednom mestu. Evo kupovao sam slušalice pre par nedelja. Otišao na vrh Ušća, ušao u par prodavnica i našao najjeftinije (isti model - različita cena u Tehnomaniji, Gigatronu i šta još ima, nije ni bitno ime).

Neću da idem u Galeriju zato što je novija od Ušća ili Delte dok god imam iste prodavnice u Ušću ili Delti koje su mi je bliže i pristupačnije.

Isto kao i mobilni telefoni i internet. Fenomenalna stvar koja se koristi na pogrešan način.
 
 
Do sada potpuno zatvoren objekat dobiće niz uslužnih lokala sa baštama u prizemlju, čime će plato koji ga okružuje imati novu funkciju. Akcenat je na značajnijoj integraciji i interakciji sa okolinom, što je za ovu lokaciju i objekat važno kvalitativno unapređenje. Novi koncept stvoriće i potpuno novi izraz fasade koja gleda ka Brankovom mostu, sa staklenom fasadom gde su planirani restorani sa atraktivnim pogledom na grad.
Veliki korak unapred dosad arhitektonski sramnog objekta na vrhunskoj lokaciji.

Pokazatelj da privatni sektor i biznis u Srbiji - napreduju. I to je sav napredak koji imamo.
 
Slično je primetno i u domenu poslovnog prostora (GTC Square koji je nakon rekonstrukcije postao Green Heart)
 
20230310_213040.jpg
 
Oni nisu ni zapoceli renoviranje Usca sto je trebalo da pocne prosle godine?
 
Vrh