A zašto se onda renovira(ju)?Zašto bi tržni centri morali imati ludačku posećenost da bi zaradjivali. Ja ne videh ni jedan da je prazan.
A zašto se onda renovira(ju)?Zašto bi tržni centri morali imati ludačku posećenost da bi zaradjivali. Ja ne videh ni jedan da je prazan.
Garderoba je pocela masovno online da se kupuje. Da mogu i da su tu fizicki, devojke bi se poubijale oko nekih krpica na tipa Zarinom sajtu. To se rifresuje od ranog jutra svaki danEvo ja na primer, skoro 90% kupovina odeće obavim u TC Ušće jer mi je najrpistupačniji. Sinoć sam otišao, kupio 8-9 stvari za pola sata i odmah otišao kući. Generalno je bilo slabije ljudi nego inače ali izgleda da je grad polako i već počeo da se prazni. To primećujem jer i samam imam firmu i vidim da je broj kupaca manji i to ne samo kod mene nego kod svih. Mislim da neće ovde propasti tek tako tržni centri. Malih prodavnica skoro i da nema, a online kupovina kod nas još nije zaživela u toj meri. A uostalom, garderoba se ne baš i ne kupuje online, za tehniku je to već nešto lakše.
Boze Dule kao da ne razumes sta je borba za duse i novcanike kupaca.Koji korak?
Šta mogu da urade pa da bude bolje nego sada?
Opet ponavljam da nisam klasični potrošač i da me mnogo nervira konzumerizam tj. navika ljudi da troše svoje vreme po tržnim centrima osim kada im treba nešto konkretno, a ne da se baza i kupuje iz dosade.
Veliki korak unapred dosad arhitektonski sramnog objekta na vrhunskoj lokaciji.Do sada potpuno zatvoren objekat dobiće niz uslužnih lokala sa baštama u prizemlju, čime će plato koji ga okružuje imati novu funkciju. Akcenat je na značajnijoj integraciji i interakciji sa okolinom, što je za ovu lokaciju i objekat važno kvalitativno unapređenje. Novi koncept stvoriće i potpuno novi izraz fasade koja gleda ka Brankovom mostu, sa staklenom fasadom gde su planirani restorani sa atraktivnim pogledom na grad.