Šta je novo?

Usce Multifunctional Centre - [ Tržni Centar | 130 000 m² ]

Bogme, ne znadoh za ovo, mislio sam da je tamo sve Bojivićevo.
Zna li se koji je to deo placa?
 
To сам чуо од станара блока 21, да је Мило ту ставио шапу на део блока 26 и да зато нема изградње.
 
Sada su sve parcele u formalnom vlasništvu EPNA ali pre skoro decenije je jedna parcela bila Atlasova i vodili su je na svom sajtu.
 
U Ušću su već uradili promene na -2 nivou garaže...ogradili su jedan deo parkinga izgleda za valet ili zaposlene...postavili su i novu odvojenu rampu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Izvor: Beobuild.rs

Ušće šoping centar očekuje veliku rekonstrukciju
usce-shoppping-center-rekonstrukcija-3d-01bm.jpg

Beogradsko tržište maloprodaje doživelo je značajan razvoj u prethodnih 10 godina, a u prestonici je izgrađen veliki broj prodajnih objekata raznih vrsta. Tržište je i dalje u ekspanziji, potrošnja i dalje raste visokim stopama, ali da bi se nosili sa izazovima koji se postavljaju pred tradicionalnu maloprodaju, biće potrebno napraviti značajan kvalitativni iskorak. Iako je domaće tržište manje pogođeno od ostalih, konsolidacija nakon pandemijskih restrikcija u uslovima stalnog rasta internet trgovine i dalje traje, a korisničko iskustvo se vraća u centar pažnje. Tokom prethodnog perioda, Ušće Shopping Center na Novom Beogradu etablirao se kao najposećeniji i svakako najuspešniji maloprodajni objekat u gradu. U cilju potvrđivanja ove pozicije, kompanija MPC Properties priprema projekat rekonstrukcije, koji će funkcionalno obogatiti ponudu i osvežiti vizuelni karakter objekta.

Ključne oblasti za projekat rekonstrukcije tržnog centra UŠĆE biće fokusirane na udobnost, donoseći nove i inovativne formate, kao što su izložbeni prostori i pop-up lokacije. Najveća transformacija ponude najavljena je u segmentu Hrane i Pića, sa brojnim novim sadržajima i planiranim zonama za sedenje na otvorenom. Posebno treba istaći izmenjenu fasadu objekta, koja će sada omogućiti potpuno otvoreno i ka spolja orjentisano prizemlje. Do sada potpuno zatvoren objekat dobiće niz uslužnih lokala sa baštama u prizemlju, čime će plato koji okružuje objekat dobiti novu funkciju. Akcenat je na značajnijoj integraciji i interakciji sa okolinom, što je za ovu lokaciju i objekat važno kvalitativno unapređenje. Novi koncept stvoriće i potpuno novi izraz fasade koja gleda ka Brankovom mostu, sa transparentnom staklenom fasadom na drugom spratu, gde su planirani restorani sa atraktivnim pogledom na grad.

Celu vest kao i vise 3D prikaza mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku https://beobuild.rs/ušće-šoping-centar-očekuje-veliku-rekonstrukciju-p3063.html
usce-shoppping-center-rekonstrukcija-3d-03.jpg

usce-shoppping-center-rekonstrukcija-3d-05.jpg

Celu vest kao i vise 3D prikaza mozete videti u vesti na prvoj strani sajta ili na linku https://beobuild.rs/ušće-šoping-centar-očekuje-veliku-rekonstrukciju-p3063.html



 
Deo za hranu je identican Ada Mall-u. Posto je ovo velika spoljnja i unutrasnja rekonstrukcija dal znaci da ce zatvoriti na jedno godinu-dve?
 
Baš me zanima koliko će rekonstrukcija uticati na posetu?
Da li postoje podaci o poseti svakom TC u Beogradu?

Realno, ne vidim poentu rekonstrukcije i šta bi se istom dobilo.
 
Ne verujem da ce biti otvoren. Ko zeli da kupuje u prasini i buci dok radnici trce okolo? Nije realno da ostave prvi sprat otvoren a zatvore prizemlje npr.
Mora da se zatvori za posetu potpuno. Zavisi koliko dugo od broja radnika. Minimum 6 meseci ako brzo rade veci broj radnika. Ako stede, razvuci ce se to na godinu-godinu ipo
 
Neće sigurno zatvarati. To bi bilo samoubistvo. Ionako će se većina radova obavljati na poslednjem spratu, gde su nekada bili Home center i igraonica, a sada će biti novi "food court". Dovoljno je da zatvore stepenište kod Cineplexxa, a radnici i materijal mogu da se prevoze sa spoljne strane - montažnim lifftom i kranovima.

I ovi ugostiteljski objekti u prizemlju će biti adaptirani sa spoljne strane, tako da ne utiču na rad tržnog centra.

Jedino nije jasno iz ovog teksta šta će biti sa postojećim "food courtom". Da li će tu sad biti prodavnice?
 
ТЦ "Ушће"

Промена ће одговарати запосленима у Мајкрософту који су се уселили у неколико спратова старог пословног солитера, а у нови ће за још отприлике једну годину, колико је потребно да се заврши његово прилагођавање и опремање.
Њима махом не одговара храна каква може сада да се купи у ТЦ, више воле праве ресторане.
 
To nema veze sa Microsoft-om... Ovo su poslednji trzaji shopping centara i kod nas. Konkurencija je prevelika, prometi su sve manji, pa je potrebno nalaziti nove izvore prihoda kao što su restorani, igraonice, kafići... Uglavnom - ništa novo.
 
Bolje da su ga upgrejdovali u novi muzej savremene umetnosti. Zvuci blesavo, ali od nekle ima smisla.
Ovaj TC je gradjen na Uscu kada je to bilo nesto izuzetno, mada mu ni tada tu mesto bilo nije.
 
Po ovome ce biti mnogo vise prostora i prirodnog svetla?

Trzni centri se prave da nemaju prozore i nemaju nigde satove, da se covek izgubi i nema pojma ni da li je dan ili noc, kakvo je vreme i koliko je sati i da samo kupuje i kupuje.

Mislim da je to ovde prilicno besmisleno jer veci deo ljudi dodje sa tipa 3000 dinara da kupi par stvari u Waikikiju i nemas sta da manipulises sa njim i navlacis ga na dalji soping kad nema vise para u novcaniku.
 
Clocks and views of the outside are rare.

Do you know what time it is? They hope not!

Shopping malls use many of the same schemes as Las Vegas casinos to make you lose track of time. Try to find a clock or a large window the next time you’re at the mall – you’ll be hard-pressed. Fewer clocks and windows mean you’re less likely to know what time it is, and you’ll spend more hours inside the shopping center.
 
To je izmisljeno kad niko nije imao mobilni, sad ne vredi ta fora
Ko radi nema vremena da bleji satima po molovima, ko ne radi nema da trosi pa mu dzabe blejanje satima po molovima
 
Pa i ja cenim da je taj koncept propao i da sad imamo molove sa prozorima.

A u pocetku su mozda nasi samo gradili po uzoru na zapadne ni ne razmisljajuci previse zasto.
 
To je onaj način razmišljanja gde se smatra da je copy - paste neke ideje iz belog sveta ono što će na identičan način da funkcioniše i kod nas. Pod tim mislim i na otvaranje tržnih centara na maltene svakom ćošku. Koliko god se Beograd činio velikim, ipak nije toliko velik da će svaki tržni centar koji se izgradi da ima ludačku posećenost, pogotovu što to što nudi neki novootvoreni tržni centar, može da se nađe i u 90% drugih centara, i zašto bi onda neko potezao preko pola grada, kada ima na drugim mestima koja su mu daleko bliža, to isto. Plus što se ne vodi računa i o tome neće istu posećenost imati neki tržni centar koji je u delu gde je manja naseljenost, u odnosu na deo gde je ona veća.​
 
Evo ja na primer, skoro 90% kupovina odeće obavim u TC Ušće jer mi je najrpistupačniji. Sinoć sam otišao, kupio 8-9 stvari za pola sata i odmah otišao kući. Generalno je bilo slabije ljudi nego inače ali izgleda da je grad polako i već počeo da se prazni. To primećujem jer i samam imam firmu i vidim da je broj kupaca manji i to ne samo kod mene nego kod svih. Mislim da neće ovde propasti tek tako tržni centri. Malih prodavnica skoro i da nema, a online kupovina kod nas još nije zaživela u toj meri. A uostalom, garderoba se ne baš i ne kupuje online, za tehniku je to već nešto lakše.
 
Vrh