Šta je novo?

Upravljanje stambenim zgradama (stambene zajednice, kućni saveti, upravnici zgrada)

Lift je David paic daka inace imaju proizvodnju kabina i vrata itd elektronika je uvozna i motor
Inace nekd je Ei nis radio elektroniku za daku
 
kosmaj,lopovi.jpg


Evo jednog bisera od nekadašnjih profi tzv. upravnika.
Odem ja njima lepo "na noge" što se kaže, da prezumem dokumentaciju za zgradu i oni mi ispostave nekakav račun za isporuku kao da su mi poslali kurirskom službom, a ja lično došao u prostorije ove nazovi firme. Najjača mi je stavka "preuzimanje PIB" kao da su poreska. Da ne govorimo da je 90% dokumentacije od bivšeg upravnika. Od njih je samo ugovor o ulistavanju troškova sa Infostanom i plan evakuacije zgrade koji su takođe uredno naplatili kao i pečat, ali nije ih blam da se bave plićarenjem i pokušajima prevare i iznude para po sistemu ako prođe - prođe. Nazovi račun nikad nisam platio i više nije bilo nikakvog kontakta sa ovom nazovi firmom.
 
Deratizaciju zgrada cija je obaveza? Zna li neko?
Koliko znam ranije je to radjeno na nivou grada? Da li se nesto menjalo?
 
Ako imate problem možete da zovete firmu da vam urade ddd
 
Mislim da Grad Beograd finansira ddd za sve stambene zajednice. Barem je tako na kod nas na NBGD. Pre 10 dana nam je bila ekipa da dopuni mišomor na onim kartonskim tanjirima na tavanu tako da ne očekujte neki previsoki nivo usluge. To se uglavnom radi na svakih pola godine.
 
Evidentiran problem ( pojava pacova).
E sad, zgrada je sa vise ulaza a pacovi u suterenskom prolazu koji prolazi kroz citavu zgradu...
 
Evo kako izgleda obaveštenje kod nas u zgradi. Visan radi, ipak je samo deratizacija u pitanju.
IMG_20231125_204100.jpg
 
Da li je nakon vidljivog ostecena zida od vode u hodniku zgrade koji je ujedno i zid mog kupatila upravnik duzan da utvrdi odakle je kvar nastao? On tvrdi da je kvar kod mene, u mojim instalacijama, ali zar nije u obavezi da nakon moje prijave pozove nekoga ko je strucan da se utvrdi uzrok? Nemamo ugovor o odrzavanju, ali placamo odrzavanje, pa se, valjda, iz tog budzeta uzima novac u tim situacijama.
 
Svu štetu otklanjate sami osim u slučaju ako je šteta nastala od kvara na zajedničkim instalacijama. To što odvajate za održavanje služi za održavanje zajedničkih delova, sistema i instalacija.
 
Ako curi na vertikali placa zgrada ako curi na vašim cevima onda vi plaćate ako nije slučajno od komšije
 
Renomirana PU je "osvojila" novu SZ u opštini Novi Beograd prošle sedmice.To je SZ Tadije Sondermajera br.5(WP treća faza).Napisana su i pravila vlasnika stanova.Uz prijavu je dostavljen i zapisnik sa odlukom skupštine te SZ o poveravanju poslova upravljanja PU te SZ kao i ugovor zaključen sa organizatorom prof.upravljanja o angažovanju PU za tu SZ.Nijedan od vlasnika stanova nije dobio ključ stana.Primopredaje stanova tek treba da budu zakazane.Drugim rečima, održan je još jedan u nizu "izmišljenih" sastanaka sa falsifikovanim potpisima(glasovima) vlasnika stanova.
 
Mala ispravka ipak je u WP treća faza predato oko pedesetak stanova,ali taj broj stanova odnosno glasova je ipak nedovoljan za izbor profesionalnog upravnika.Ukupan broj stanova je 177,znači potrebno je 118 glasova.To je još jedna u nizu mahinacija kojoj je sklona ta renomirana firma.
 
Prijava inspekcijskim organima kada je u pitanju ta renomirana PU nažalost ne pomaže.Primer:U SZ Kneza Danila 9(CG) renomiranoj PU je istekao mandat još pre 2 godine,a inspekcija ne reaguje i ne postavlja prinudnog upravnika.Iako joj je istekao mandat ona redovno šalje račune stanarima za izuzetno (ne)profesionalno upravljanje.U SZ Stanoja Glavaša 26(CG) je jeku korone izmislila sastanak na kome je sebi dodelila neograničeni mandat.
 
Jel su svi stanovi preneti na kupce ili se razlika od 127 vodi na investitora?
 
Nisu svi stanovi predati,ali se i investitoru i renomiranoj PU izgleda žuri.Renomirana PU je izgubila prethodne 2 faze WP zbog izuzetno lošeg upravljanja i odnosa prema vlasnicima stanova. Ne prolazi svugde pravilo ćuti,trpi i plaćaj.
 
Dajte jos jednom ime renomirane pu za nas koji ne pratimo redovno na časovima.
 
Da je to jedina firma koja radi na taj način, pa i po muke. Takve SZ se formiraju čim investitor proda 1 stan, i to je šema sa svim zgradama, ne samo sa kompleksima.
 
Ali relativno je lako raskinuti te ugovore čim se stanari usele/organizuju, zar ne?
 
Naravno. Svi ti ugovori su na neodređeno vreme, veoma je bitno animirati vlasnike da uzmu učešće u radu SZ.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: sun
Evo jedne situacije pa me zanima kako bi vi resil problem.

Imamo pro upravnika koji naravno trosi pare kao besan - Ne u prazno ali sa znatno visim cenama od realnih.

  1. Postavi LED panele u zgradi naplati ih nekoliko puta skuplje od realne cene
  2. Crkne automat za svetlo on pozove majstora koji zamenu istog naplati par desetina hiljada - Deo kosta 2.000, Schneider-ov automat kosta najvise 5.000
  3. Postavi PP Aparate i ormarice po zgradi - Na pitanje koliko nas je to zadovoljstvo kostalo dobijemo odgovor da je to "Najbolja i najkvalitetnija ponuda", a ne konkretan broj.
Naravno nista od gore navedenog nije bilo diskutovano sa bilo kim od stanara vec je apsolutno 100% radjeno na svoju ruku. Ima jos primera ali nisu bili toliko ocigledni.
Sve gore navedno je stvarno trebalo da se uradi i svakako bi bilo uradjeno. Cak je razlog zasto smo postavili interfon da bi mogli PP aparati da se stave, a da ne razmisljamo da ce ih koliko sutra neko pozajmiti.

Upravnik je kontaktiran ali nikada nije odgovorio na poruku, a takodje sam poslao i mail njegovoj firmi na koji naravno nikada nisam dobio odgovor.
Trazio sam racun za PP Aparate, osnov po kojem su kupljeni i postavljeni kao i izvod racuna zgrade za tekucu godinu.
 
Da mu nisu inicijali S.N.?
Sve je trebalo da prođe diskusiju osim automata, on spada u hitne radove. Mada, sve je to stvar dogovora tj ugovora između SZ i upravnika.
 
Da mu nisu inicijali S.N.?
Sve je trebalo da prođe diskusiju osim automata, on spada u hitne radove. Mada, sve je to stvar dogovora tj ugovora između SZ i upravnika.
Ne baš, sve je trebalo da prođe kroz skupštinu osim PP aparata. Čitava PP zaštita je "obaveza" upravnika pa tu ne mora da čeka odluku skupštine.
 
NE...automat rasvete je hitna intervencija, pa nije normalno da ljudi hodaju stepeništem u mraku.
Naravno, ovde treba uzeti u obzir normalnu tržišnu cenu, pa niko neće platiti automat 20000 i reći to je ta cena.
PP aparati su obaveza a ne hitni radovi, tako da ima mogućnosti biranja najpoviljnije ponude.
Led rasveta je izbor, takođe pada pod ponudu izbora najpovoljnijeg.
 
Vrh