Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ceo projektni kalendar:
https://docs.google.com/viewer?url=http://www.savabridge.com/project_calendar_sb.pdf

Sad da li će biti sve u roku je pitanje. Most izgleda hoće, ali prilazni putevi...
Most treba da bude završen 23. septembra 2011.

Ali prilazni putevi...
početak radova - 12. januar 2009
završetak radova - 10. januar 2011

Pošto još nisu počeli da se rade (navodno treba da počnu u septembru), a treba dve godine da se završe, znači septembar 2012
Znači imaćemo novi simbol Beograda godinu dana koji će da ima samo ukrasnu funkciju :kafa:
 
btw, jel vam se cini da se most nekako previse spusta na NBG strani, nagib ovih stubova mi govori kao da ce se spustiti skroz na tlo... A tu treba da ide petlja na Jurija Gagarina...

na ovim slikama odozgo su mi ti stubovi nekako premali...
 
Petlje NBG i hipodrom bi trebalo da omoguće da most kad bude završen, zaista i služi, a ne da bude samo ukras. Nadam se da će do kraja 2011. te dve petlje (d'izvine Njile), biti gotove. Možda je i bolje da Radnička kasni, da bismo izbegli agoniju istovremenog rušenja tobogana i podvožnjaka, zatvaranja Bul. v. Mišića, dok još ne radi pristup sa Hipodroma i Požeške.

Jedino što mene realno nervira je kapacitet 1+1 od hipodroma do Požeške.
 
Jeste, taj deo kod Hipodroma i donji deo Požeške gde je 1+1 je užasno uzan, ne samo što je 1+1, nego baš uzan 1+1, ali bez ozbiljnog rušenja to ne može da se sredi, a moraće, kad tad

A realno, ako most bude povezan u momentu kad se bude rušio tobogan, to će biti neko olakšanje. U poslednje vreme se samo zbog suženja na toboganu (sa 3 trake na 2) pravi takva gužva u Bulevaru Vojvode Mišića kod Sajma, da preko Mostara ume da bude gužva i do kanadske ambasade... Alternative su toliko mizerne da je to strašno - topčiderska zvezda - 1+1, (hitna pomoć-prokop)-dedinje-kanarevo brdo - i uzano i komplikovano, ili autokomanda, koja baš i nije tako blizu. Ne znam stvarno kako ćemo mi iz južnih krajeva uopšte da preživimo taj period...
 
Kartograf":3avk52dc je napisao(la):
btw, jel vam se cini da se most nekako previse spusta na NBG strani, nagib ovih stubova mi govori kao da ce se spustiti skroz na tlo... A tu treba da ide petlja na Jurija Gagarina...

na ovim slikama odozgo su mi ti stubovi nekako premali...
Mislim da treba gledati samo ove stubove većih preseka, ne i privremene stubove za naguravanje.

Mada, na slikama se vide skele, možda ni ti privremeni, u bazenu brodogradilišta nisu završeni.
 
Kartograf":3ccaa2yw je napisao(la):
btw, jel vam se cini da se most nekako previse spusta na NBG strani, nagib ovih stubova mi govori kao da ce se spustiti skroz na tlo... A tu treba da ide petlja na Jurija Gagarina...

na ovim slikama odozgo su mi ti stubovi nekako premali...
Prolazio sam tim delom mislim da ne ide prenisko jer ide iznad one benzinske pumpe pre buvljaka i jedna traka za ukljucenje u jurija gagarina ide oko nje.Koliko znam petlja na NBG strani ce biti identicna kao na onim renderima za ump sa beolandovog sajta.

Sto se tice tog prosirenja ukljucenja u pozesku slazem se da je hitno i nije preterano tesko izvodljivo dok prosirenje kod topciderske zvezde ne verujem da ce ikada biti jer taj kraj nije planiran za tezi saobracaj od postojeceg.
 
Evo da zadovoljim pretpostavljam veliku znatiželju kako će izgledati pilon našeg mostića (slike od pre dva sata)








 
preduhitrio si me :) , moram da priznam da mi je u trenutku sastav delovao nezgrapno, ali mislim da ce sve doci na mesto kada pilon jos dobije na visini :pob:
 
boris":38pbdyv0 je napisao(la):
preduhitrio si me :)
Ja ga vrebam zadnja tri dana po onoj vrućinčini, a onda juče s posla i cap upecah ga ... :cool:


stek":38pbdyv0 je napisao(la):
a kada ce prvi kabal da se nakaci na pilon big_smile
U sledeći segment ugrađuju vođice za kablove, uslikao sam u nedelju kako ih pripremaju (podešavanje uglova itd.)


 
Да питам још једном, зна ли неко хоће ли бити могућности да пешаци и бициклисти сиђу са моста директно на Аду Циганлију код пилона?

Поставио сам исто питање и на сајту пројекта. Ништа ми нису одговорили.

Хвала.
 
nije predviđeno projektom, tj. nema toga na renderu.
btw kreteni iz Kurira su once again nazvali projekat "žirafom" u članku o metrou
 
Никаквог силаска са средине моста неће бити, нити ће бити трамвајске станице.
 
Чему ће онда да служи бициклистичка/пешачка стаза? Шетњи од бувљака до хиподрома?
Лепо недељом пре подне прошетам бувљаком, видим кога има и шта се ради, па на трке на хиподром...

Озбиљно, како ће онда моћи бициклом до Аде са Новог Београда, а преко новог моста?
Људи, хвала на одговорима.
 
beaver":24ipykmb je napisao(la):
Озбиљно, како ће онда моћи бициклом до Аде са Новог Београда, а преко новог моста?
ne tako glasno....
 
beaver":mci0cgrx je napisao(la):
Озбиљно, како ће онда моћи бициклом до Аде са Новог Београда, а преко новог моста?
Људи, хвала на одговорима.
Pa lepo...predjes most - ceo, pa se lepo spustis na obalu i onda na Adu kao sto bi ljudi i iz centra biciklom...kao sto se radi i danas. Mislim, vozis bicikl rekreativno, zar ne? sta ce da ti fali?

(sala mala)
 
Неће ништа да ми фали, далеко од тога. Не желим ни да пљујем по свему - и без мене има доста тога.
Само мислим да је блиско памети омогућити директан силазак бициклиста и пешака на Аду.

Јасно је да се мора прећи цео мост, како и рече Хазард. Једино што пешацима, нарочито породицама са децом које би са Новог Београда прошетале до излетишта то није нарочито згодно.

Како год, можда ће неки нови градоначелник, лупајући главу шта ефектно, а брзо и јевтино да уради, да направи лифт као на Бранковом мосту.
 
Onaj ko hoće da provoza dete u kolicima mostom kuda ide 6 traka (i još mora dosta da pešači do njega) neće smetati još tih dodatnih 600 metara. Greška je na nivou STANICA + silazak, a ne samo silazak.
 
u renderu trece linije za metro pre neko vreme okacise ponovo stanicu metroa na mostu.

Elem,bas me zanima kako ce ti kablovi izgledati,posle njih nam ostaje samo kao novina ona celicna kupa.sve ostalo smo videli.

P.S.Slicne ovakvim live kamere ce postaviti na studiju b i to od 3 savska mosta,a mozda i pancevacki(kamere su vec montirane na vrhu beogradjanke i vec koriste ih u TV programu).
 
Vrh