Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

A skidanje oplate videste uzivo ili preko kamera?Pitam jer meni rade samo 2
 
Uzivo, stanujem u tom pravcu, a radim na NBGD strani, te sam jako zainteresovan :)

Juče popodne su počeli, jutros su privodili kraju skidanje oplate..

A evo kljun upravo tovare na baržu, da preteraju na drugu obalu ...
 
Blago tebi borise,gledas sve uzivo dok mi preko kamera voajerisemo.Jos kad bi imao foto aparat pa da ukrades malo slave arandjelu :)
 
Imam fotoaparat i to solidan, ali Arandjel je postavio visoke standarde kada su fotke u pitanju, tako da se plasim i da pokusam da mu preotmem deo slave :)

Šalu na stranu, Arandjel je redovno izveštavao pa mi je bilo glupo da pretrpavam temu, ali evo obećavam da ću se potruditi u skorije vreme..
 
izvor danas.rs

Đilas je u Gradskoj skupštini predstavio projekte saradnje Uprave Beograda i Javnog predueća "Putevi Srbije".

Gradonačelnik je najavio da će u vreme intenzivnih letnjih radova na mostu "Gazela" radnim danima umesto šest biti prohodne četiri trake, a tokom vikenda tri.

- Kad god vremenske prilike budu dozvoljavale radovi će svakoga dana trajati 24 sata - rekao je Đilas.

Dodao je da od oktobra do marta naredne godine radovi neće ometati saobraćaj na mostu "Gazela", a intenzivna sanacija ponovo će početi na proleće 2011.

Gradonačelnik je najavio i da će od 25. jula početi asfaltiranje deonice autoputa od Sava Centra do Geneksove kule, a ti radovi trebalo bi da budu gotovi do septembra kada se završava sezona godišnjih odmora.

Kao jedan od važnih projekata u saradnji Gradske uprave i preduzeća Putevi Srbije Đilas je najavio i izgradnju petlje "Radnička" koja bi trebalo da spreči velike saobraćajne gužve u toku izgradnje mosta preko Ade ciganlije.

- Završetak izgradnje petlje 'Radnička' predviđen je u maju 2012. - kazao je gradonačelnik Beograda.

Kao važne radove koji će poboljšati bezbednost pešaka u saobraćaju Đilas je naveo i radove na Zrenjanisnkom putu, gde će biti urađeno više od šest kilomara trotoara.

Direktor preduzeća Putevi Srbije Zoran Drobnjak rekao je da će biti učinjeno sve da radovi proteknu što bezbolnije po Beograđane i uz što manje saobraćajnih gužvi.

- Pratićemo situaciju dok budu trajali radovi i tome prilagođavati saobraćana rešenja - kazao je Drobnjak.
 
Svidja mi se sto ne znaju kada pocinju izgradnju petlje Radnicka ali znaju da ce biti gotova u maju pred izbore :rolleyes:

Edit:evo vesti sa sajta grada beograda pa je sada sve jasno

Градоначелник Драган Ђилас рекао је да се чине велики напори да у време изградње петље у Радничкој улици и обнове моста „Газела” и аутопута не дође до великих саобраћајних гужви.

– Ако бисмо у исто време градили петљу у Радничкој и обнављали мост и аутопут, а притом срушили тобоган и надвожњак у Булевару војводе Мишића, сигурно је да бисмо изазвали велике саобраћајне гужве и практично прекинули везу центра града са деловима Чукарице и Ибарском магистралом. Због тога је одлучено да се тобоган и надвожњак сруше тек када петља у Радничкој буде завршена. Та петља ће почети да се гради крајем године, након што она на Царевој ћуприји буде изграђена. Очекујемо да ће нови мост на Ади Циганлији и прилази њему бити готови до краја 2011. године, а петља у Радничкој до маја 2012. године. Због изградње приступних саобраћајница, саобраћај у том делу града ни у једном тренутку неће бити у прекиду – рекао је градоначелник Ђилас.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1398362
 
Auu baš sam se malopre zapanjio videvši na sajtu mosta na kameri 1 da su poskidali sve one rešetkaste podupirače ispod čelične konstrukcije tako da sada cela skalamerija od 1000 t (zajedno sa derik kranom) visi u vazduhu kao konzola od 35 m!! Pored toga što sam impresioniran da to sve stoji (pitam se čime li su povezali čelični segment za pilon da se tako snažno drži?!), ne znam i čemu ova egzibicija tj. šta su im smetali podupirači?
Da li neko zna u čemu je fora? Interesantno je da se to dešava u trenutku kada je betonski zadnji raspon naguran na kose privremene stubove koji se oslanjaju u osnovi pilona pa da je ovo možda neko uravnotežavanje momenata sila na samom pilonu pred njegovo spajanje sa konstrukcijom zadnjeg raspona?
Ja sam očekivao da će najpre prikačiti prvi par kosih kablova pa tek onda skinuti ove rešetkaste podupirače tako da mi je ovo sve krajnje egzotično... Pomagajte ako imate ideju :p
 
ljudi dajte i nama adresu tih kamera da i mi malo gledamo (voajerišemo) a ne da se svako jutro guram u tranbelaj na stranu prema mostu pa da se ko jutros zabezeknem kako su skinuli oplatu sa stubova, sad čujem da su skinuli i onaj plavi klun. Svaka im čast biće on gotov na vreme a sad čujem da je Đido reko da će pristupne saobraćajnice kasniti samo 3 meseca. A i ja se pitam de će onoliku petlju da smeste na onolikom malom prostoru ko da ga guraju u bulju.
 
Danas u beogradskoj hronici je bio prikaz kako ce izgledati petlje u Radnickoj, da li neko moze da nadje tu sliku i da je stavi. Kao sto sam video petlja ce imati dva nivoa. Prvi nivo je kruzni tok :rolleyes: , a drugi nivo je produzetak sa mosta ka hipodromu. Sa kruznog toka ce se peci i silaziti sa mosta zavisno od pravca na koji se zeli, a ima i dve direktne rampe, silaznu rampu ka Radnicoj i uzlaznu iz pravca sajma....
 
Da li ce imati semafore?Evo sa sajta grada beograda

1398366_Djilas_prezentacija_v.jpg
 
Хм... ово не личи на петљу са семафорима... видећемо ових дана, надајмо се да је разум победио! :kk:
 
Lupkot kaci video ako mozes?:)

Pa nis se nece iseliti sto i pise u ranijim vestima,pa ce to zemljiste iskoristiti kad se prenameni za izgradnju stanova ili komercijalnih objekata a ne za saobracajnice.
 
Ambassador":1vztbs7p je napisao(la):
Kružni tok? Loš izbor.
Много бољи него семафори, како је првобитно било предвиђено. :cool: Нажалост, за праву лептир-петљу нема места.
Али, ако сам добро скапирао ове скриншотове, види се трамвај! :)
 
Wile E. Coyote":3iwggvt6 je napisao(la):
Ambassador":3iwggvt6 je napisao(la):
Kružni tok? Loš izbor.
Много бољи него семафори, како је првобитно било предвиђено. :cool: Нажалост, за праву лептир-петљу нема места.
Али, ако сам добро скапирао ове скриншотове, види се трамвај! :)
Слажем се, кружни ток је сасвим прихватљиво решење!

И да, види се трамвај, независан од друмског саобраћаја, са свим могућим везама! Уколико тобоган и подвожњак буду замењени 3+3 саобраћајницама, имаћемо одлично решење :):gobb:
 
znaci preko mosta ce ici tramvaji. :lol: znaci nista od metroa preko adinog mosta :laugh:
 
vucko":v10h059p je napisao(la):
Lupkot kaci video ako mozes?:)
Nisam snimao video, bude nekvalitetan + mnogo veliki fajl sa ovim softverom za tv karticu koji imam...nadam se da nećemo dugo čekati neke zvanične informacije o ovoj petlji.

edit: al evo neki pokušaj animacije više screenshotova :)
c76a0ef09947830494a374fb193a28c7.gif
 
Pa to je tramvaj ili mozda misle da metro moze da pravi takve krivine. Ali ni to nije lose ako bude privremeno, da ima tramvaj ka bloku 45 sa brda, a i krace je kad 12, 13 i 3 idu u depo, dosta ce se struje ustedeti... Mada nije mi jasan ni taj nadvoznjak iznad nisa, malo je rizicno da se odvija saobracaj iznad tankova sa gorivom. A to sto ostaje nis, sta vas cudi, nije to sad nase nego rusko, moze im se
 
Vrh