Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

ДОК ЧЕКАЈУ ПЛАН, ЖИВЕ У РУИНАМА! Трошни објекти налазе се на траси Унутрашњег магистралног попупрстена чије остварење није ни близу

5963_00-bg-dok1-foto-z-knezevic_f.jpg


КУЋЕ које се распадају, у којима зидови пуцају, а плафони се урушавају - део су слике Градиштанске улице на Звездари.
Није реч о немару власника, већ се сви ти трошни, запуштени објекти налазе на траси Унутрашњег магистралног попупрстена (УМП), који је одавно присутан као идеја, а остварењу није ни близу...Док су санкције, сукоби, недостатак пара у градској каси одлагали радове власници нису могли ни ексер да укуцају на својим објектима, јер за то нису могли да добију дозволу. А ње нема без плана детаљне регулације. Коначно, планови за секторе три, четири и пет могли би да се пред суграђанима на јавном увиду нађу у септембру, сазнају "Новости".

УМП треба да споји Нови Београд и Радничку, са Мостом преко Аде, да се онда тунелом испод Топчидерског брда стигне до пред Аутокоманду. Одатле, што је сектор три, идеја је да се од Динарске улице преко старе Аутокоманде стигне до постојећег ауто-пута и онда ка Шумицама. Од Шумица до Булевара краља Александра саобраћајница треба да иде коридором постојећих улица - Грчића Миленка и Поп Стојанове, што је сектор четири. Коридором Тршћанске, Градиштанске и Северног булевара овај прстен треба да стигне до Панчевалког моста и то је сектор пет.

- Планови детаљне регулације за секторе три, четири и пет УМП требало је да се нађу на јавном увиду овог лета, како би сви грађани чији се домови налазе на траси ове саобрађајнице могли да дају своје замерке - открива градски урбаниста Марко Стојчић. - Због епидемија вуруса корона јавни увид је одложен, а ако се ситуација мало смири, могао би да се пред оком јавности нађе на јесен.

Стојчић каже да је план рађен на основу предлога Урбанистичког завода, како би се утврдило шта од објеката треба да се поруши и колико је то домаћинстава, а шта од тога није за рушење.

5964_00-bg-dok2-foto-z-knezevic_iff.jpg


- Идеја је била да ове секторе разматрамо обједињено. По усвајању ПДР знаће се колико плацева треба експроприсати и колико ће суграђана, чији су домови на путу те саобраћајнице, бити исплаћено. Други ће пак добити грађевинске дозволе које чекају деценијама, како би средили своје куће или градили нове објекте. На пример, у сектору четири, у појединим деловима, трасе смањили смо обухват плана, па сада неке парцеле око будуће саобраћајнице могу да добију дозволу за градњу - каже Стојчић.

На траси УМП у Градиштанској улици нашла се породична кућа са 12 ари плаца Светлане Крговић и њеног брата Предрага Стојаковића.

- Кућа је саграђена 1922. године, када је цигла лепљена блатом, и никада нисмо могли да добијемо дозволу да је обновимо - јада се Стојаковић (78) који овде живи са супругом, ћерком и унуцима. - Зидови пуцају, плафон прети да нам се сруши на главу, а ја не могу да добијем дозволу пет деценија ни кров да поправим. Једино што је споља окречена, па изгледа уредно. Још је наш покојни отац подносио молбе да бар мало уреди кућу, а ја сам последњи захтев општини слао 2017.

5965_00-bg-dok-cekaju-foto-ilust_iff.jpg


Како Светлана Крговић каже, деценијама они немају право да управљају својом својином, као ни њихове комшије. И док су неки градили и зидали без дозволе, некима су куће постале руине јер нису желели да крше закон.

ГОДИНЕ НЕИЗВЕСНОСТИ

- НАМА би требало да узму трећину плаца, али без плана нико то не зна засигурно. И зато би, када би постојао ПДР то знали и могли да добијемо дозволу за градњу, па да видимо шта ћемо са кућом. Само желимо да после пет деценија добијемо право да располажемо својом имовином - истиче наша саговорница Светлана Крговић.

УМП 17 КИЛОМЕТАРА

УНУТРАШЊИ магистрални полупрстен требало би да буде део градске магистралне мреже, а његова дужина је 17 километара. Укупна дужина тунела који би требало да се изграде је 3,4 километра, дужина конструкција и мостова 5,5 километара, а требало би да има 22 укрштања од којих је 15 денивелисаних. До сада је урађен сектор један, али ни он није довршен у потпуности, као и мост преко Саве до Радничке улице, што је део сектора два.

Вечерње новости 23.07.2020. год. | https://www.novosti.rs/c/beograd/vesti/ ... nije-blizu
 
Znači ništa ne rade godinama, al će smanje obuhvat plana. Što povećava rizik da umesto prostrano širokog bulevara, dobijemo novu zbudženu Dimitrijalu.
 
Овај добар текст из Новости показује шта комунистичка држава чини својим грађанима - три деценије пошто је комунизам наводно укинут!

И после ће неко да ми каже: Народ зида без дозволе, то је наш менталитет, блаблаблабла...

Град је уцртао у план нову регулацију улице - има обавезу да све на њеној траси у року од пет година откупи од власника, иначе се план поништава, а важе правила градње као за остале градске блокове. Тачка. Све остало је државни тероризам.
 
Da, a onda će bude vest ko pre mesec-dva na Obilaznici: "Znaju već 50 godina da je ovde planirana Obilaznica, a imaju kuću". Tačno, vest ozbiljne vlasti bi bila : plaćamo eksproprijaciju stanovnicima na trasi. A ne ovo virtuelno crtanje i prepravljanje planova svako malo-malo gde se ništa u realnosti ne dešava.
 
Panto imaš pravo ali znaš nije politički isplativo da završavaš taj deo posla koji se ne vidi i onda neko posle tebe dođe na sređenu situaciju tj završenu eksproprijaciju, manje više :) pripremljen projekat, dogovoreno finansiranje ili neki strateški dokument sa drugom državom (zvuči poznato).
 
Vesić je obećao da će čini mi se da 2017-e krene proširenje Slavija-Žička (gde bi onda blizu bila veza sa UMP-om koji treba prolazi dal tunelom ispod, dal površinom baš tu oko spajanja Žičke i Vojsliva Ilića) i to u 3 faze gde bi jedne godine prva bila od Slavije 400m, druga druge godine do Čuburskog parka i treća treće godine od Krsta do V Ilića, znači što se tiče Izbora mogli su komotno sami to da počnu i završe za 3 godine do Izbora 2020 i da ne ostave nekom drugom da poentira, ali prosto su slagali.
Inače, malo mi je zbunjujuće zašto je ova tema infrastrukture u grupi "Projekti u izgradnji" kada su u toj grupi sve ostalo projekti zgrada (visokogradnja), a projekat Spoljne Tangente je razdvojen u grupu "Autoputevi, magistrale"? A inače ima grupa "Bulevari, ulice i ostala gradska infrastruktura" gde oba pripadaju. Mislim da bi ova dva istorodna i delimično povezana projekta trebala biti u istoj grupi radi lakšeg nalaženja, ovako su razbacani.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=759652#p759652:1aeqrsae je napisao(la):
Earthmoving » 24 Jul 2020 09:24[/url]":1aeqrsae]Da, a onda će bude vest ko pre mesec-dva na Obilaznici: "Znaju već 50 godina da je ovde planirana Obilaznica, a imaju kuću". Tačno, vest ozbiljne vlasti bi bila : plaćamo eksproprijaciju stanovnicima na trasi. A ne ovo virtuelno crtanje i prepravljanje planova svako malo-malo gde se ništa u realnosti ne dešava.

Зато сам ја за то да се врати на снагу сваки план који је промењен зарад неких компромиса и осталих безобразлука који настали накнадно доношења истог.

Е онда, ти људи ту не да неће добити ни паре него ће још и да плате таксу за безобразлук са све каматом. Што се друштвеног мира тиче, култура, систем и медији ће да буду такви да би не рађење тога довело да народ их лично растера, ето шта.

Наравно то захтева укидање демократије и партијских система. А то не може. Тужно, тек ћемо се средити око 2100.

А сад да се вратимо на тему, каже јавни увид ће бити на јесен. Ај баш да их видим. Јесен 2022 можда.

Још сад се прави нов генерални план. Па тек ће да од једном поукидају све планове и одустану од све инфраструктуре. Чак ће и тражити да се улице смање :roll:
 
Mene je zadesila ova sudbina... imam parcelu sa kojom ne mogu nista da radim.. po PDR-u predvidjena je za UMP i cao.. i to cela parcela.. niti mogu da zidam.. niti da dam nekom investitoru.. jedino sto mi preostaje je eksproprijacija koja ce biti ko zna kad :shock: mrtav kapital...
 
Trebalo bi doneti neku odredbu da nakon donošenja plana država ili grad imaju obavezu da u određenom vremenskom periodu sprovedu eksproprijaciju i obeštete vlasnike objekata i parcela. Time bi institucije bile podstaknute da rešavaju ove probleme kao osnov za dalje radove a građani bi znali na čemu su i mogli bi kako tako da planiraju svoju život.
 
Tako moj drugar već decenijama čeka da krenu radovi u Bulevaru Kralja Aleksandra u MML pa da mu Država otkupi kuću uz put. Evo ga i dalje čeka, ali sada barem u Sloveniji.
 
E pa svašta ćemo još videti:

Zbog incidenta obustavljen tramvajski saobraćaj preko Mosta na Adi.
Stariji vozač (81) zalutao je na šine, pa je vozio tramvajskim šinama skroz od Sajma do pred izlaska na novobeogradsku stranu.

26876_sine-2_f.jpg


Link
 
Još da vidimo prokopan nasip, to svetsko čudo od poduhvata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781102#p781102:j28glzqy je napisao(la):
Bukira » 05 Окт 2020, 21:40[/url]":j28glzqy]E pa svašta ćemo još videti:

Zbog incidenta obustavljen tramvajski saobraćaj preko Mosta na Adi.
Stariji vozač (81) zalutao je na šine, pa je vozio tramvajskim šinama skroz od Sajma do pred izlaska na novobeogradsku stranu.



Link
file.php

шта ће старцу од 81 године возачка дозвола?
 
Sta se desava sa probijanjem nasipa u bulevaru Umetnosti, jel se zna kada pocinju radovi, to bi jako puno rasteretilo Omladinskih Brigada koje postaju sve vise usko grlo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781141#p781141:100d57wv je napisao(la):
Pegasus » 06 Окт 2020 12:26 am[/url]":100d57wv]Sta se desava sa probijanjem nasipa u bulevaru Umetnosti, jel se zna kada pocinju radovi, to bi jako puno rasteretilo Omladinskih Brigada koje postaju sve vise usko grlo.
Још се не дешава ништа, односно да кажем ново је то, а то сам већ поставио у фебруару ове године, да је закључен уговор још 12.02.2020. за техничку контролу пројекта за грађевинску дозволу изградње овог железничког подвожњака https://nabavke.beoland.com/images/naba ... 113-19.pdf . Иначе ова јавна набавка за техничку контролу је неколико пута током прошле године одлагана.

Сад је у току та контрола техничке документације и не видим да ће се са радовима кренути пре марта 2021.године, али ко зна, можда нас извођач радова и изненади са почетком радова (хм) ! Можда и сам извођач радова (Енергопројект) има неких проблема !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781102#p781102:kxy3lsrl je napisao(la):
Bukira » 05 Окт 2020 09:40 pm[/url]":kxy3lsrl]E pa svašta ćemo još videti:

Zbog incidenta obustavljen tramvajski saobraćaj preko Mosta na Adi.
Stariji vozač (81) zalutao je na šine, pa je vozio tramvajskim šinama skroz od Sajma do pred izlaska na novobeogradsku stranu.



Link
file.php
Па ето, декица замисло да вози Цитроен дресину :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=781141#p781141:1fugvrct je napisao(la):
Pegasus » 05 Oct 2020 11:26 pm[/url]":1fugvrct]Sta se desava sa probijanjem nasipa u bulevaru Umetnosti, jel se zna kada pocinju radovi, to bi jako puno rasteretilo Omladinskih Brigada koje postaju sve vise usko grlo.
И ја жељно ишчекујем то пробијање, јер ћу пролазити туда мање-више сваки да - само да приметим да су, неким чудом, коначно боље наштеловали семафоре у Омладинских бригада и да се улица лакше "празни" него до скоро. Да није дилетантски пројектоване жуте траке, било би још боље.
 
PReko potrebno je sto pre probiti taj nasip, jer se ubrzano grade i stambene i poslovne zgrade oko Omladinskih Brigada, koja ce biti sve popunjenija automobilima, sve dok se ne spoje de velike ulice putem "tunela" u nasipu.

Mislim da cim se probije nasip i pusti se saobracaj, da ce odmah prodisati Oml brigada i da duzi niz godina nece biti ogromnih guzvi u njoj kao sada.
 
Kad se izgradi sve na placu IMT i ostatka industrije ...bice guzvanjac...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=783924#p783924:15vt2pv6 je napisao(la):
Pegasus » Čet Okt 15, 2020 11:51 am[/url]":15vt2pv6]PReko potrebno je sto pre probiti taj nasip, jer se ubrzano grade i stambene i poslovne zgrade oko Omladinskih Brigada, koja ce biti sve popunjenija automobilima, sve dok se ne spoje de velike ulice putem "tunela" u nasipu.

Mislim da cim se probije nasip i pusti se saobracaj, da ce odmah prodisati Oml brigada i da duzi niz godina nece biti ogromnih guzvi u njoj kao sada.
морају да нађу алтернативу за гомилу људи који се паркирају у оном парчету бул уметности између пруге и миланковића, а раде ту, толико их има да се паркирају дупло - једни иза других. то бре више није нормално шта раде са толиким пословним зградама без паркинга.
 
Vrh