Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Nakon sto se usvoji PDR, od cega zavisi kada ce se poceti sa exproprijacijom ? od prioriteta projekta? od stanja u budzetu ? jel to ovako moze u nedogled ?
 
Dali je moguće da na onom silazu ( krivini) sa Banovog brda ka bulevaru Vojvode Mišića tj prema mostu na Adi još ništa preuzeli nisu. Danas je izgubljen još jedan mladi život na istom mestu de su izgubljena još dva za kratko vreme. Dali su nadležni toliko nespisobni i ne zainteresovani.
Izgleda da je život toliko jeftin.
Zar se ne može odvojiti smer sa odbojnom ogradom da auti više ne izleću u suprotni pravac u krivini.
Ovo je sramota.
 
Па не може сада да се одвоји, преуско је.
Тако је како је.
Срамота је, заправо, како људи не умеју да возе, али, и на то је требало мислити приликом градње. И на то колико је ненормалних.
Постављање камера могло би да помогне.
 
Uvek postoje NEKA rešenja koja mogu da se primene. To ne mora nužno da bude ograda od kovanog gvožđa, postoji pregršt stvari koje se koriste u svetu.
 
Може да буде кампања која неће да буде њањава него ће отворено да срами и иживљава се над кретенима који не умеју да возе, у стилу оног система друштвених токена у Кини и мрш. Шта бре држава да троши додатне паре при градњи инфраструктуре јер си говедо које не уме да испрати основна упутства?
 
Tu bi i plastični stubići po srednjoj liniji barem malo pomogli jer bi pokazivali vozačima na neku opasnost i da je opasno ako udare u to. Ceo UMP je pun manjkavosti što se i pokazuje ljudskim životima i na Mostu na Adi i na Pupinovom Mostu i obilaznici.

Verovatno je do sada na UMP-u i SMP-u poginulo 5-10 ljudi, ako se ovako nastavi za narednih 50 godina će poginuti 100 ljudi.
 
mislim da je na UMP-u kod hipodroma do sada poginulo troje; jedno od retkih mesta u beogradu gde u sred bela dana mozes da pogines u kolima
 
Ovo je obican put sa dve trake po smeru, takvih po Srbiji ima koliko hoces. Ne moze sve biti uredjeno tako da se zivi bez mozga. To sto neko ne misli i ne postuje brzinu, pa sad krivi nekog jer je lose zamislio put, je potpuno besmisleno.
 
Још више би се јурцало да су одвојене траке, додуше, не би било чеоних судара.
Камере су решење. А већ ми се јављају лежећи полицајци...
 
Ali ako se često dešavaju sudari i ima toliko mrtvih to znači da je greška projektanata. U normalnoj zemlji bi posle toliko mrtvih na tim putevima poslali petoro nezavisnih saobraćajnih stručnjaka da vide u čemu je problem i da ga reše.
 
Ја сам једном био сведок када је ментолац који иде низ мост ударио у десну банкину па се одбио ка средини, делује ми као да је то чешћа грешка него да се директно пређе линија. Наравно, народ чим ступи на приступницу мосту осећа грађанску дужност да вози 200 на сат.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806987#p806987:x6om3tmw je napisao(la):
Biciklistkinja » 43 minutes ago[/url]":x6om3tmw]Ali ako se često dešavaju sudari i ima toliko mrtvih to znači da je greška projektanata. U normalnoj zemlji bi posle toliko mrtvih na tim putevima poslali petoro nezavisnih saobraćajnih stručnjaka da vide u čemu je problem i da ga reše.

To je i zakonska obaveza. Ne znam sad tačno čija, ali jeste nečija.

Isto kao kružni tok na NBG gde se 90% nezgoda dešava na tačno jednom mestu.
 
Јуче пандури мерили брзину на силазном смеру. Знам да се ту иде брзо и узбрдо и низбрдо. Сам возим туда прилично брзо, мада да има знакова упозорења, вероватно бих мало успорио.
Успут речено, поставити возачима лежеће полицајце је лоша идеја у принципу. Има га и код одвајања ка сајму али је делимично демонтиран. Боље је истакнути таблу "испред вас је пут који савија у лево, а ви не умете истовремено да возите и држите волан лагано окренут на лево".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806995#p806995:18qz8t3t je napisao(la):
Плусквамперфекат » 25 Дец 2020 09:57 am[/url]":18qz8t3t]Ја сам једном био сведок када је ментолац који иде низ мост ударио у десну банкину па се одбио ка средини, .....
Није ударио у банкину, него у металну заштитну ограду. Банкина је земљани (може и бетонски) простор поред пута, односно простор од ивице (краја) асфалта до почетка траве, земље или бетона (како где). Тај простор је обично од 40 до 100 цм, а има случајева на ауто-путу где и нема банкине, одмах од ивице асфалта почиње трава
 
- Probijanje nasipa železničke pruge u cilju spajanja Bulevara umetnosti i Ulice Dr Agostina Neta, čeka završetak izgradnje železničkog koloseka na nasipu, koje sprovodi nadležno javno preduzeće - rečeno je za eKapiju iz Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda.

Na pitanje kada bi to moglo da se dogodi, iz preduzeća Infrastruktura železnice Srbije nismo dobili odgovor.

Kako bih ja kažnjavao javna preduzeća koja ne odgovaraju na pitanja :bash: :bash: :bash:

Nadam se da će iz smera Bulevara umetnosti tu da stave 2 trake za skretanje ka Mostu na Adi jer je jedna traka u Omladinskih brigada premalo i pravi gužve (i to ne može skoro nikako da se reši zbog pozicije centralnog stuba između traka i ukupne širine podvožnjaka.

Možda bi trebalo da po izgradnji tog podvožnjaka, potpuno ukinu leva skretanja u Omladinskih brigada ka Bulevaru heroja sa Košara, no načekaćemo se (pa možemo da do tada samo teoretišemo)
 
DSC_0116.JPG
DSC_0114.JPG
DSC_0113.JPG
 
Јавно надметање за продају земљишта у Блоку 41а у Новом Београду
41a.jpg


Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда расписала је оглас о јавном надметању ради отуђења грађевинског земљишта у јавној својини Града Београда у Блоку 41а у Новом Београду. Пријаве за учешће на јавном надметању подносе се до 25. фебруара, док ће се јавно надметање одржати следећег дана у просторијама Дирекције.

Земљиште површине 2548 квадратних метара налази се у јужном делу Блока 41а, између трасе Унутрашњег магистралног полупрстена и железничке пруге, на грађевинској парцели коју чини катастарска парцела бр. 2229/13 КО Нови Београд.. Локација је обухваћена Планом генералне регулације грађевинског подручја седишта јединице локалне самоуправе – град Београд (целине I-XIX) („Сл. лист града Београда“, бр. 20/16, 97/16, 69/17 и 97/17), према коме се локација налази у површинама планираним за комерцијалне садржаје. Приступ локацији је из Булевара хероја са Кошара, са западне стране парцеле.Почетни износ цене за отуђење грађевинског земљишта утврђен је на основу извештаја о процени тржишне вредности земљишта и износи 53.974,54 динара по квадратном метру земљишта, што за површину комплекса од 2548 квадратних метара укупно износи 137.527.127,92 динара. Земљиште ће бити продато инвеститору који понуди највећу цену, а понуда мора бити иста или већа од почетне цене и касније се не може умањивати.

Обавеза инвеститора биће да изведе све радове на припремању и опремању грађевинског земљишта у оквиру парцеле која му буде отуђена и да са надлежним комуналним предузећима и другим правним лицима уговори и плати трошкове за електродистрибутивну и телекомуникациону мрежу и објекте, кабловске дистрибутивне системе, као и за мрежу и објекте топлификације и гасификације. Обавеза Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда је уређивање јавног грађевинског земљишта у складу са важећим урбанистичким планом и програмом уређивања и доделе грађевинског земљишта.

Детаљније информације могу се добити у Сектору за локације, маркетинг и информатику на телефон +381(0)112041302, сваког радног дана од 7.30 до 15.30 часова.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=806995#p806995:2mfufs6p je napisao(la):
Плусквамперфекат » 25 Dec 2020 09:57 am[/url]":2mfufs6p]Ја сам једном био сведок када је ментолац који иде низ мост ударио у десну банкину па се одбио ка средини, делује ми као да је то чешћа грешка него да се директно пређе линија. Наравно, народ чим ступи на приступницу мосту осећа грађанску дужност да вози 200 на сат.
Tako su se i dogodila sva tri dosadašnja udesa sa smrtnim ishodima.
 
A, pa naravno. Nije dugo trebalo da se pojavi grupa dusebriznika koja ponovo stiti ,,tradicionalni" Beograd. Da li je moguce da se na svakom cosku pojavi neka grupa, koja vrlo sebicno cuva svoj geto. Narusava se skladna celina nekoliko komunistickih solitera, ma daj. Cekamo sada stanovnike Husove i Marinkove bare da se takodje jave u odbranu svoje ambientalne celine.

::: eKapija - Stanovnici naselja Stadion protiv Unutrašnjeg magistralnog prstena :::

http://www.ekapija.com/website/sr/page/3176173

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Meni je isto ružno rešen planom UMPa taj deo od stadiona Partizana preko Autokomande trebao bi bude neki betonski monstrum preko kružnog toga. Mislim realno, ružno izgleda, kružni tok bi ličio na one kazamate ispod Franša.
 
Vrh