Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Bivis":13m4wlmb je napisao(la):
DS: Zašto Beograđani ne mogu da koriste petlju? »

24. Decembar. 2013 | 18:49, Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Gradski odbor Demokratske stranke pita Privremeni organ grada Beograda zašto petlja u Jurija Gagarina sa novobeogradske strane mosta preko Ade koja je završena još 5. decembra ove godine, nije puštena u saobraćaj.

Demokrate, takođe, pitaju zašto puštanje u saobraćaj čeka tri nedelje i zašto Beograđani i dalje ne mogu da koriste petlju i na taj način uštede i vreme provedeno u prevozu, ali i novac.

http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=96261

A zašto se te dve rampe nazvaju - "petljom?"

Verovatno nije regulisan saobraćaj i parkiranje ispred Buvljaka, zatim autobuska stajališta....pravo pitanje je - da li je Sekretarijat za saobraćaj odradio svoj deo posla? To nema veze sa većem mudraca koje kao "vodi" Beograd, to je trebalo da bude poznato mnogo ranije.
Proći ću danas pored Buvljaka....
 
Delija":2gkz8ujx je napisao(la):
Беобилд је добио свог првог снс бота.

Дуго смо и издржали.

je*** ti zivot, sta sam docekao... Ko iz nebuha sam pogedjen osjecanjem istine, odgovornosti i pomirenja jer delijin post vidim kao svoj.

Mislim da bi moderatori vec jednom trebalo da pokazu cvrstu ruku, i da pocnu da banuju ljude makar na par dana, meseci.

Na jednom nekad respektabilnom forumu, krajem devedestih i pocetokom dvehiljaditih, banovali smo ljude i na deset, petnaest pa i dvadeset godina. cujem ovih dana da isticu neki banovi...

Aman, igore i vucko, dajte palicu jos nekom, nekom tvrdjem malo... Postedite nas postene stare forumske voajere, pokazite postovanje prema clanovima koji imaju sta da kazu i nedozvolite da se postovi ljudi koji razlozno polemisu, gade ovim trolerskim kuririma
 
Ko ce da se kladi da ce Covic i Mali "svecano" da otvaraju deo petlje Jrija Gagarina i da kazu kako su ga uspesno sagradili i da je to mnogo dobar projekat. Samo cekaju malo da ne bude da su ga sagradili za mesec dana vec za mesec ipo. Mada ne bi me iznenadilo i da zatvore neke rampe kako bi degradirali znacaj mosta. Dacic je juce izjavio da je dosao na vlast pre godinu ipo, sve je moguce.
 
Do izbora ce se truditi da maksimalno blate ovaj i sve druge projekte koji su izgradjeni ili se grade. Posle izbora kada formiraju vlast ce promeniti plocu, kao sto su promenili sva svoja gledista od izbora do danas.

Umesto da se nadmecu drugom vizijom, da ponude spostvene projekte, oni blate apsolutno sve bilo ono dobro ili lose, kao da uopste ne zive u Beogradu.
Zasto ne ponude resenje za metro liniju, zasto ne obezbede sredstva u Emiratima za prvu liniju beogradskom metroa? Umesto toga Beograd ce dobiti trzni centar na obali reke. :bash:
 
Prošao sam danas pored Buvljaka.

Iako je rampa završena, iako postoje velike table koje usmeravaju na uzlaznu rampu, iako samo prenosna žičana ograda zatvara uspon i silazak sa vijadukta - ništa, ali ama ništa ne ukazije da će se te rampe uskoro pustiti u saobraćaj.
- gomila automobila i kombija parkiranih u krajnjoj desnoj traci, neki blokiraju i srednju
- obe autobuske stanice i daje funkcionišu kao i do sada
- nema naznake da će se autobuske stanice premeštati
 
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=793286

Čović, o ukupnom dugu Beograda ("Beograd uskoro na hlebu i vodi"), odmah zatim o projektu "Beograd na vodi", poziva nadležne (šta god time mislio) da provere projekat mosta (što bih ja voleo, ali gde su do sada bii "nadležni"?), Bus Plus, neizbežni metro... ali i ono što nas sve zanima:

...On je rekao i da je tačno da nije puštena pristupna saobraćajnica iz ulice Jurija Gagarina na Most na Adi, ali da je to zato što ona nema upotrebnu dozvolu i da je na građevinskoj direkciji da proveri da li ona može biti puštena u rad.

"Da li Beograd treba da pusti u saobraćaj nešto bez građevinske dozvole, ako u isto vreme od građana traži da pribavljaju građevinske i upotrebne dozvole za objekte koje gradi", upitao je Čović.
 
Čović je apsolutno u pravu, trbalo bi zatvoriti i most. Time bi se jasno pokazalo biračima da je on preskup a uz to i beskoristan. Takođe građani bi mogli bez ikakvih problma da se vrate dobroj, staroj Gazeli i nikakvih problema ne bi bilo.
 
Ironija ili si ozbiljan? Poštujem ako čekaju dozvolu, ali onda bi bilo sasvim na mestu da malo pohitaju, ipak je to neki viši društveni interes.

A stanice.. Valjda će prilagoditi saobraćaj u tom kraju novonastalom nadvožnjaku i priključnim petljama! Pa makar i za koju godinu ako ne može pre.
 
Naravno da sam ironičan. Mada mislim da bi bez problema to uradili kada bi zbog toga možda dobili koji glas više. Gnušam se naših političara ma iz koje stranke dolazili. Nivo do kog su spremni da idu, je za nepoverovati.
 
Ako projekti postoje,i ako je konstrukcija prošla test opterećenja,rampe bi trebalo pustiti u rad a Čović bi mogao da jede _ovna.On bi trebalo da ubrza papirologiju,umesto što lupeta.
 
Znaci dodjosmo do one stare nase:
Zakon treba da se postuju osim u slucaju da meni odgovara suprotno?
E pa prijatelji, nije to dobro...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Laki i Leković Đorđije - obojica ste u pravu.

Objekat je završen - zašto nema dozvole?
Kakva je uopšte procedura, ko ih traži a ko ih izdaje?
Pretpostaljam da ih traži investitor, tj Grad, dakle prva adresa na koju se treba obratiti je privremeno veće. Da li je grad podneo zahtev (ja stvarno ne znam kome)?

Da li je sam most dobio dozvolu?
Trenutno sam na odmoru, danas sam dva puta prešao preko mosta.
Ljudi, ono je sramota koliko blata, čađi i sl ima na i oko betonskih barijera i po ogradama kolovoza. Uz takvo staranje, za 5-10 godina ćemo uzimati kredit za sanaciju.
 
Нема ни цела пруга Београд - Бар употребну дозволу. Ви ко да живите у озбиљној држави... попут Румуније :D
 
A zbog čega ti objekti nemaju upotrebnu dozvolu?
- neko očekuje primedbe i nedostatke, nepoštovanje propisa?
- niko ne želi da stavi potpis na dozvolu?
- niko ne želi da odbije izdavanje dozvole za objekat koji su političari svečano otvorili pred kamerama?
- niko nije ni podneo zahtev za idavanje dozvole?

- Zahtev je podnet, ali npr ministar građevinarstva i urbanizma Velja Ilić :bash: (ili čija je već nadležnost?) ne želi da potpiše dozvolu za objekat koji je podigla lokalna smaouprava na čijem čelu su bili njegovi trenutni polički protivnici?
 
Nema upotrebnih dozvola jer su nadležni za iste nesposobni, ne zanima ih dobrobit naroda, gledaju kako da napakoste svojih političkim protivnicim i gledaju samo lični / stranački interes.

Nešto / sve od toga je problem koji bi se u normalnoj zemlji rešio otkazima.
 
Реља
Биће да је од свега тога по мало.
"Све је то последица опште недисциплине и хаоса" :grand:
 
Znate li vkoliko objekata nema upotrebnu dozvolu to treba rijsti zakonom sve sto je podignto recimo do 2000 godine a nema dozvolu smatra se izdatom na to ce nas natjerati EU isto i za gradevinske dozvole natjerace nas EU
 
Jel pustaju tu rampu konacno? Guzva na Gazeli je do Studentskog grada .

Da li se ukida ukljucenje iz Ruske u Bulevar Vojvode Misica ?
 
beograd-2-copy.jpg

Love Belgrade fb
 
To nikada nije bilo sporno, od početka sam ovde pisao da će most biti preko potrebna veza između dva predgrađa, ali da za tako nešto nije nepohodan baš most-rekorder.
 
Ne vidim u rekordu ni specifičnosti ništa loše. Svi BG mostovi su specifični po određenim tehničkim rešenjima. Neki su bili i svetski rekorderi poput mosta na Adi. Ovaj most samo nastavlja fenomenalnu priču o BG mostovima. Priča naše generacije za istoriju. Meni je drago. Naša generacija ima pravo na to.

Recimo, Brankov je most rekorder u svoje vreme. Takođe, stoji na valjcima koji se pomeraju zavisno od godišnjih doba.
Miladin Zarić ima, verovali ili ne, drvene stubove.
Gazela je jedinstvene konstrukcije luk-greda.
Novi železnički je prvi viseći železnički most na svetu. Takođe, on je, poput Mosta na Adi, na granici tehničkih mogućnosti.
Stari železnički je najviše puta rušen i obnavljan.

I Pančevački ima neku karakteristiku, ali ne mogu da se setim.

A moram da se osvrnem i na ovaj izraz "predgrađe"... Ako je Banovo brdo i NBG predgrađe, gde onda tek ja živim? U Vukopustahiji očito. I od Boga zaboravljeni.
 
To je sanjarsko - umetnički pogled na svet (priča o BG mostovima, priča generacije, pravo generacije...).
Ako baš želiš, i u zrnu graška ćeš videti nešto specifično, ali ipak je samo zrno graška, okruglo, zeleno, i jede se.
Nismo svi umetnici i sanjari.

Neka oni malo odstupe od zacrtanog plana i neka što pre prošire Tošin bunar i spoje ga sa Omladinskih brigada, na primer.

Predgrađe - ranije sam ih zvao i obodona naselja - da li je to ok?
 
Vrh