Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Silazni vijadukt nije:
29pc.jpg


Uzlazni???
84yn.jpg


još malo fotki:
bvu2.jpg


80ah.jpg


9pxl.jpg


i semafor :)
2oh3.jpg
 
Gorstak89":3nte73zq je napisao(la):
Silazni vijadukt nije:
2oh3.jpg

Možda ne bi bilo loše pomeriti tramvajsku i autobusku stanicu ispod UMP-a, kao i pešački prelaz, a ukinuti sve ostale prelaze izmedju J. Gagarina i Bul. Milutina Milankovca:
Iz sledećih razloga:
- sad kad se kolima bude silazilo sa UMP-a naletace se na ili na vozila koja stoje na semaforu ili na vozila koja se krecu.
Kad bi semafor bio pre izlaza(znači ispod UMP-a) vozila sa UMP-a bi mogla nesmetano da se krecu kad je semafor zatvoren (tj imali bi sa svoje strane zeleno), a kad nije imali bi sa svoje strane uslovno zeleno . Bilo bi protočnije kad budu velike gužve.
- Prelaz preko puta parkinga bi bio nepotreban jer bi novi prelaz bio blizi
- Manje prelaza znači bolju protočnost
- Ukidanje prelaza preko puta parkinga bi takodje bila jedna briga manja za vozače koji se penju na UMP, sto opet povećava protočnost sa te strane
 
Kad puste deo "glavng" prilaza na most, iz Antifašističke borbe, plašim se sudara na ulaznoj rampi iz Jurija Gagarina. Naime, do sada se koristio samo ulaz iz Jurija Gagarina i niko nije obraćao pažnju kad se uključi na most. Tu će sada stajati trougao na koji mnogi neće obraćati pažnju jer je ta rampa bila jedini ulaz na most.

Ja bih tu stavio neki svetleći / trepćući trougao da ih ne bi neki vozač koji se popne iz Antifašističke borbe pokupio.

Takođe se nadam da će lepo obrisati stare trake koje bi mogle zbunjivati vozače koji će prvi put prelaziti most.
 
Ako postave one plastične crveno bele stubiće, slično kao na uključenjima na Gazelu, vozačima će biti indikativno da im neko dolazi sa leve strane.
Mada, obzirom kakve glupe nezgode se dešavaju ovih poslednjih dana, sa ovakvim vozačima i ovakvom (ne)svesti nikakva infratsruktura ne može da spreči saobraćajku...
 
@Nikola

Svojevremeno sam dao identičan predlog (viewtopic.php?p=253940#p253940). U ovoj varijanti ne bi bilo potrebe za pešačkim prelazima na uzlaznoj i silaznoj rampi, što je krajnje opasno. Moguće negativne posledice realizacije ovog predloga bi bile loša veza sa parkingom (dok je Buvljak tu gde je) i neophodnost silaska autobusa sa UMP-a preko rampe u Bulevar Jurija Gagarina, a ne preko rampe u ulicu Antifašističke borbe (zbog novog položaja stanice):

pdnq.jpg
 
Da li se planira povezivanje novog tramvajskog stajališta i železničke stanice Novi Beograd, pošto ima prostora da se naprave stepenice i izlazi na peron?
 
Ako misliš na stanicu koja je u izgradnji ("metro stanicu"), mislim da im je osnovna ideja da otvore pristup železničkoj stanici na njenoj sredini (između ulica Antifašističke borbe i Đorđa Stanojevića) i na tom mestu je povežu sa stanicom u izgradnji. U skladu sa tim su i projektovali pešački podvožnjak "metro stanice".
 
@blagoje

Da, to je to. Ne pratim forum redovno pa mi je promakao tvoj predlog.
Predlog je sasvim logičan i očigledan, tako da ne čudi da ako neko bar malo razmisli o ovom ukrstanju dolazi do istog zakljucka.

Sto se tice mana:
Losija veza sa parkingom i nije toliko problematicna, jer bi taj novi semafor pomerio prelaz tek neki 100-inak metara, sto nije strasno čak i da je taj parking više iskorišten nego što jeste.
Raniji silazak autobusa sa UMP-a ne bi trebalo da doda vise od 30-ak sekundi u proseku i to je uglavnom zbog jednog vise semafora pre stanice jer je razlika u predjenom putu tek 200-tinak metara. Iskreno, ja sam ovaj detalj bio potpuno previdio jer sam se koncetrisao samo na postojece linije.
 
blagoje pun pogodak za ovo resnje mada ja mislim da je tu trebalo spustiti most i napraviti ogromnu raskrscnicu jer prostora ima dovoljno .. a za autobuse i tramvaje i dovoljno mesta.... iskreno i ja sam imao slican predlog
 
astrodule":4qnsdui9 je napisao(la):
Kad puste deo "glavng" prilaza na most, iz Antifašističke borbe, plašim se sudara na ulaznoj rampi iz Jurija Gagarina. Naime, do sada se koristio samo ulaz iz Jurija Gagarina i niko nije obraćao pažnju kad se uključi na most. Tu će sada stajati trougao na koji mnogi neće obraćati pažnju jer je ta rampa bila jedini ulaz na most.

Ja bih tu stavio neki svetleći / trepćući trougao da ih ne bi neki vozač koji se popne iz Antifašističke borbe pokupio.

Takođe se nadam da će lepo obrisati stare trake koje bi mogle zbunjivati vozače koji će prvi put prelaziti most.


sinoć kad sam se peo na most baš mi je to proletelo kroz glavu jer nisam obratio pažnju da li mi neko dolazi u susret.
 
Desna traka na mostu može potpuno da se rezervise. Ump beše ima 2 trake? Treća za poslednju rampu i problema nema.
 
da da dve trake mada mislim da sma negde video da ce da bude ekvivalent trecem bulevaru sa tri trake
 
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/428183 ... stu-na-Adi

Tri devojke povređene u udesu na Mostu na Adi
Tanjug | 18. 12. 2013. - 07:22h
Tokom noći u Beogradu su se dogodila dva saobraćajna udesa u kojima su četiri osobe povređene, izjavila je portparol Hitne pomoći Nada Macura.
Tri ženske osobe su povređene u udesu koji se dogodio oko 23 sata na Mostu na Adi Ciganliji, u delu prema Požeškoj ulici, rekla je Nada Macura.

Da li neko zna gde se to dogodilo, da li misle na nadvožnjak kod Hipodroma?
Juče napisah a ovakvim vozačima i ovakvom (ne)svesti nikakva infratsruktura ne može da spreči saobraćajku, i dalje tako mislim. Takođe na Pančevcu se juče prevrnula neka pijana bu****, srećom pa nije još nekoga unesrećio....
 
relja":3jbveur1 je napisao(la):
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/428183/Tri-devojke-povredjene-u-udesu-na-Mostu-na-Adi

Tri devojke povređene u udesu na Mostu na Adi
Tanjug | 18. 12. 2013. - 07:22h
Tokom noći u Beogradu su se dogodila dva saobraćajna udesa u kojima su četiri osobe povređene, izjavila je portparol Hitne pomoći Nada Macura.
Tri ženske osobe su povređene u udesu koji se dogodio oko 23 sata na Mostu na Adi Ciganliji, u delu prema Požeškoj ulici, rekla je Nada Macura.

Da li neko zna gde se to dogodilo, da li misle na nadvožnjak kod Hipodroma?
Juče napisah a ovakvim vozačima i ovakvom (ne)svesti nikakva infratsruktura ne može da spreči saobraćajku, i dalje tako mislim. Takođe na Pančevcu se juče prevrnula neka pijana bu****, srećom pa nije još nekoga unesrećio....

Nije mi jasno zašto se ne postave kamere za brzinu na svim mostovima, a naročito na Mostu preko Ade. Naravno, da se to lepo proprati u medijima i da SVI znaju da su tu kamere. Znam da je nepopularna mera ograničavanje brzine na mestima kao stvorenim za 100 na sat, ali svi sa NBGD znamo koliko je sada mirnija vožnja pred SIV-a i na ostalim mestima gde su kamere.
 
Nemojte da sudite ljudima ne znajuci pravu informaciju. Ne kazem da se ne jurca, ali naprosto nemamo sve informacije sta se dogodilo i nije korektno da osudjujemo.
Sto se tice pristupnih rampi i petlji mogu da kazem da generalno imam zamerku na resenja koja su primenjena. Ne kazem da su katastrofalna, vozio sam i na komplikovanijim i opasnijim, ali je to moglo i komotnije da se napravi, a samim tim i bezbednije za saobracaj.

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Laki, svaka čast za prvi deo komentara. Nikako ne treba brzo donositi sudove.
Ali da su nam vozači katastrofalni tu nema dileme. Danas je kul ići preko 200 na auto putu. Vožnja sa telefonom u ruci je svakodnevnica, svakog dana bidim preko 10 takvih, nekad i preko 100 ako se baš zadržim napolju :)
Što se tiče brzine, postoji dobar fazon koji je kao najavljen za naše auto puteve. Kamera te zabeleži na ulazu na neku deonicu i na izlazu. I štopuje ti vreme za koje si prešao tu deonicu. Takav sistem treba svuda ubaciti tj na što više deonica a pogotovu na ibarsku i slične.
 
Moraju da se polože računi za Most na Adi

bgx_620x0.jpg

Potpredsednik Udruženja građevinskih Ljubivoje Kostić o kolosu na Adi Ciganliji. Taj novac mogao je da bude upotrebljen u proširenje tri sadašnja i izgradnju jednog novog
MOST preko Ade je izgrađen, ali u Udruženju građevinskih inženjera smatraju da priča o njemu još nije gotova dok se ne dobiju odgovori koliko tačno most i prilazi koštaju.
Potpredsednik Udruženja Ljubivoje Kostić je uveren da cilj nije bio da se reši saobraćajni problem, već da se napravi novi simbol grada.

- U dugovima smo, a izabrali smo skupoceno rešenje za premošćavanje Save. To nema logike i za to moraju da se polože računi - navodi mostograditelj.

- Udruženje građevinskih inženjera je na vreme na to ukazivalo, još prilikom izbora, ali su se čelnici grada oglušili na upozorenja. Ovakav most je proizvod preterane upotrebe političke moći.

Mostom preko Ade delimično je rešen problem saobraćajnog zagušenja, ali i dalje je očigledno da su i Gazela i Brankov most u špicevima preopterećeni.

- Gradnjom preskupe saobraćajnice izgubili smo novac koji je mogao biti uložen u proširenje sva tri postojeća beogradska mosta i izgradnju novog. Na taj način za duži period rešili bi problem zagušenja.
Kostić naglašava da je povreda struke bila odvojeno praviti projekte mosta od prilaznih puteva.

- To je neshvatljivo, kao da ste napravili čardak na nebu, pa rekli izvolite vezujte ga - navodi Kostić.

- Prilazi i most se uvek zajedno projektuju i usklade u optimalnu cenu, a ne kaleme se jedno na drugo. Takođe, racionalno rešenje sa više stubova u vodi je odbačeno bez razloga i to je pokazao novi most koji se gradi preko Dunava.

Raspon za plovni put mora biti 150 metara, a oni su za most preko Ade napravili raspon od 390 metara, što je automatski skoro tri puta poskupelo radove.


PODVALA NA KONKURSU SA BETONOM

- NA konkursu most je dobio više bodova jer je zbog ekološkog uticaja na Adu predložena betonska konstrukcija kolovoza - tvrdi Kostić.

- Pošto je beton veoma težak i ne može da ga izdrži jedan stub, kasnije je zamenjen čeličnim limom. Nemoguće je da stručnjaci nisu znali da beton neće moći da se postavi, to je očigledna podvala.
NAMESTILI POSAO GABRIJELČIĆU?
LjUBIVOJE Kostić tvrdi da je očigledno da je izbor mosta sa pilonom bilo nameštanje posla Slovencu Peteru Gabrijelčiću.
- Iz zapisnika sa sednica radne grupe za izbor mosta, čiji je Gabrijelčić bio član, vidi se da je urgirao da most bude sa jednim stubom. Dva meseca pre raspisivanja konkursa napustio je tu radnu grupu, sa dobitnom kombinacijom u džepu, jer je znao kakav most želi predsednik žirija Nikola Hajdin.Izvor www.novosti.rs
 
Vrh