Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Sa jedne strane se penjes normalno na most bez stepenica trotoar cjelom duzinom ,dok sa suprotne strane imas te uske rampe ali zato imas 2 stepenista ,3 stepenice se nalaze na spicu
 
@pivan79
prvo, u pravu si kada kažeš da to nije planirano, a verovatno zbog ovoga:
a) varijanta da peške kreneš od Sajma da bi stigao do stanice na nadvožnjaku: uhvatiš prevoz tu jednu stanicu od Sajma do nadvožnjaka (i ako nemaš mesečnu kartu platiš vožnju za tu jednu stanicu, normalno)
b) varijanta od Sajma do biciklističke staze ka Adi: kroz Sajam, kao i do sada, samo ne znam kako si se uopšte našao na polaznoj tački Sajam kao pešak, kao si došao do tamo a planiraš put negde dalje...put je pokriven linijama.
 
Izgleda da je situacija nepromenjena i da stvarno samo tuda može da se ide (pored hala na sajmištu).

Što se tiče kažnjavanja društveno korisnim radom, onaj ko je na to osuđen na to mora da pristane.
 
Primer, desilo mi se neki dan. Izasao sam sa sajma iz hale 4. To je krajnja hala na sajmu. I trebam ka adi. Ok, za sada stanica na nadvoznjaku nije u funkciji, ali sutra ce biti. Zar nije logicnije kad obidjes sajam ,izadjes iz zadnje hale da se popnes na nadvoznjak koji je 100 metara od izlazne rampe na sajmu nego da se vracas nazad. Ili primer, sednes da popijes nesto u kafanu Gospodarska mehana, i sada bi izasao i krenuo na najblize autobusko stajaliste, inace stajaliste kod mehane za autobuse je iskljuceno. Nemas mogucnost da se peske popnes na petlju. Kazem da ce zbog necijeg nemara biti i pretrcavanja i svega. Glupo je da Bulevar Vojvode Misica i Radnicka nemaju pesacku vezu u ni jednom pravcu, a da to ne znaci pretrcavanje preko puta ili preko 4 vozna koloseka. Ja stvarno mislim da je to veliki propust u projektovanju. Nize kod ukrstanja Pozeske i ump-a je naknadno uradjena pasarela za pesake preko sina, a mislim da je tu jos manja potreba za istom. Nadam se da ce se i ovde neko setiti pa pasarelama ili kako god resiti taj problem sa obe strane puta.
 
Možeš ti i pešaka od železničke stanice da dođeš do petlje Radnička. Ja volim da šetam i više sam puta to uradio. A onda nastaje gore pomenuti problem.

Postoji jedna pasarela (sad se setih) preko šina. Dosta je napred. Može se videti iz tramvaja. Moguće onda da će napraviti neku stazicu do nje. Ali ona nije za bajs osim ako nema lifta (ne sećam se da sam video lift). Ali bajs može i kolovozom da ide.
 
pivan79":3iapgheu je napisao(la):
Primer, desilo mi se neki dan. Izasao sam sa sajma iz hale 4. To je krajnja hala na sajmu. I trebam ka adi. ....

Baš za ovaj slučaj - Hala 4 (hala najbliža novom mostu) - pa imaš dikrektan izlaz sa Sajma na šetalište-biciklističku stazu pored Save koja vodi ka Adi.
Na samoj Hali 4 postoje velike stepenice koje vode na parking, postoji kapija na ogradi i betonska staza dugačka 10tak metara koja prelazi preko onog jednog koloseka.
Čak i da nisi na Sajmu nego na Bulevaru Vojvode Mišića, moglo bi da se peške prođe kroz ulaz na parking Sajma (iskreno, nikada nisam probao, ali ne verujem da je zabranjeno) i dođeš do šetališta.
Sve ovo je postojalo i pre izgradnje mosta i petlje. Hteo sam da postavim sliku sa Binga, ali su taj deo uslikali baš u vreme visokog vodostaja :)
A kako bi neko sa suprotne strane ulice peške došao do Ade, već ne znam.
 
Daj Relja, da pokusamo da pricamo ozbiljno. Ne pricam o snalazenju. I taj put o kome ti pricas podrazumeva pretrcavanje bar preko jednog sinskog koloseka. Slusaj meni to nije problem, ali da je bezbedno da neko prelazi preko sina u gradu Beogradu i da je normalno da na ovakvoj saobracajnici niko nije mislio na pesake ne mozes mi reci. Znaci nisu povezali pesackom stazom Bulevar Vojvode Misica i Radnicku u nijednom smeru. A realno obzirom da se radi o pravcu veliki paradoks. A pazi za automobile pritom iz pravca grada imas duplo penjanje ka Novom Beogradu,preko kruznog toka i preko direktnog ukljucenja desno,koje je inace cist visak, a plus i gore pri ukljucenju moze da predtavlja problem obzirom da je 20 metara samo ispred ukljucenja sa kruznog toka.
 
Da, da...
Posao veka, simbol Beograda...
Lepo zapazanje. Najlogicniji i najlaksi pravac je ostao bez pesacke veze, ali je zato omogucena skoro bessmislena dupla auto veza od sajma ka N. Beogradu, kao i od N.Bgd ka Radnickoj....
Za ovakva resenja nije dovoljan jedan "genije", potreban je "savet mudraca"

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Pivan79, kucaš na otvorena vrata, ako je neko od prvog dana kritikovao ovu automobilsku megalomaniju, to sam ja.

U primerima koje si ti spomenuo ja ne vidim problem, jer i ne mogu da raumem tu situaciju; neko se "našao" na Sajmu, pa hoće peške na Adu.
Sajam sam za sebe je izolovan, tako da ko se našao na Sajmu došao je tamo zbog Sajma (Home Marketa isl), a ko želi na Adu, otićiće na Adu prevozom, kolima, biciklom. Teško da će ići peške od Mostara do Ade, a da je do Mostara išao prevozom...
Druga stvar - od autobuske stanice ispred Sajma ima ugrubo 1200 metara do petlje Radnička, a 2000 do prevlake za Adu.
Naravno, svako ima građansko i ljudsko pravo da izabere kao će da pređe tu razdaljinu, ali mislim da je blesavo ići peške pored bučne ulice i železničke pruge, pa zatim uzbrdo i nizbrdo, gde nema nikakvog drugog sadržaja...to je bar moje mišljenje.

A ako se pešak našao ispred Hale 4, mogućnost postoji i ne vidim tu nikakvo snalaženje ni improvizacije. Uostalom i kraće je, brže je, skonio si se od automobila. Isto važi i za stazu i internu saobraćajnicu koja vodi od naplatne rampe za kolski ulaz na Sajam. A preko pruge se prelazi i kod Beton hale, kod Brankovog mosta, iz Hercegovačke ulice...


Ono što meni mode oči je, i neka me neko ispravi ako grešim, što od petlje Radnička ne postoji pešačka i biciklistička veza sa parkom u Topčideru.
Da li će u budućnosti biciklisti moći da sa staze pored Save nekim putem dođu do Miloševog konaka?
 
Hvala.
Pogledao sam planiranu namenu, jeste, ucrtane su neke nove trase biciklističkih staza, samo nisam shvatio kako misle da ih povežu sa postojećom stazom duž "UMP"a. (doduše, gledao sa preko http://www.sharecad.org/ , mogao bih da apdejutem softvere...)
 
Što se tiče dupliranih rešenja ja sam "za".Uzmite primer Pančevačkog mosta,gde ima vrlo malo priključaka,i kada dođe do sudara,menjanja asfalta,pucanja češljeva,i sličnih situacija,dolazi do kolapsa,i mi postajemo zarobljenici,bez mogućnosti i višečasovnog prelaska.

Evo šta se dešava kada imate samo jednu putanju,bez rezervnog rešenja.Ovakve situacije su česta pojava.Da je onaj "patrljak"za silazak napravljen,ova slika bi izgledala sasvim drugačije."Patrljku"nedostaje 30-tak metara,da bi sve bilo drugačije.Da li je tih 30-tak metara toliko skupo,da moraju da se stvaraju tolike gužve.Zato sam za što više priključaka,oko svakog mosta,jer ti dopunski priključci daju mostovima dopunsku funkcionalnost.
 
Zuma":l2bxj3z1 je napisao(la):

Zaista fantasticno izgleda ovaj prostor ispod kruznog toka, neodoljivo podseca na Fujimotov projekat za beton halu, mozda mu ova lokacija zapravo i vise odgovara.

betonhala08.jpg

betonhala07.jpg
 
Profesor":3rsoaqkm je napisao(la):
Možda više informacija pronađeš na sledećoj lokaciji.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1577555

Sam plan je ustvari ovde. Link je na kraju teksta. Javni uvid 25. februara u 13. časova.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1577399

Koliko sam letimičnim pregledom razumeo, planom nije obuhvaćen teren ispod petlje Radnička i ispod ostalih podignutih saobraćajnica, sem možda dela koji se odvaja i preko pruge ide prema Banovom Brdu? Biciklistička staza izgleda uopšte ne ide od Topčidera ka Savi stalno pored Topčiderke, nego je vrlo brzo napušta. Nemam sad vremena, ali to treba detaljnije pogledati. Dva zanimljiva dela.

БИЦИКЛИСТИЧКИ САОБРАЋАЈ
Планираним решењем предвиђен је продужетак бициклистичке стазе која иде дуж
Паштровићеве улице, ширине 3м, према Изменама и допунама Плана детаљне регулације за
саобраћајни потез унутрашњег магистралног полупрстена од саобраћајнице Т6 до
Панчевачког моста - деоница од улице Тошин бунар до чвора ,,Аутокоманда,, („Сл. лист
града Београда“ бр.39/11) а затим прелази преко Топчидерске реке. Планира се да један крак
бициклистичке стазе иде уз Топчидерску реку, пролази поред спортско-рекреативног
комплекса са ширином од 2,2м све до комплекса Народне банке Србије који, из безбедносних
разлога, обилази и уз железничку пругу, ширином стазе од 2,5м иде до денивелисаног
прелаза преко пруге одакле наставља ка Топчидерском парку.


3.3. ЈАВНЕ ЗЕЛЕНЕ ПОВРШИНЕ
(графички прилог бр. 2 „Планирана намена површина“ Р 1: 1000)
Неуређен простор у блоку А2, између Топчидерске реке, трасе железнице, саобраћајних
петљи, надвожњака и коловоза, планиран је као заштитни појас вегетације који има за циљ
да густим засадима листопадног и у мањој мери зимзеленог дрвећа и шибља, изолује простор
хиподрома и друге околне просторе од утицаја различитих видова интензивног саобраћаја,
да филтрира нуспродукте издувних гасова и снизи ниво буке у правцу Сењачке падине ка
постојећем индивидуалном становању, да веже тло гранањем подземног кореновог система и
да у рубној зони према Топчидерској реци обнови фонд аутохтоних дрвенастих и жбунастих
врста. Аутохтоне врсте представљаће допуну аутохтоног зеленила које се планира дуж реке
до улива у Савски рукавац. Ова јавна зелена површина у блоку А2, намењена је краћем
задржавању због неповољних услова аерозагађења и буке, те се могу планирати пешачке
стазе и стазе намењене потребама развоја коњичког спорта (рекреативне коњичке
дисциплине, школе јахања, терапеутско јахање (хипотерапија и хипорехабилитација),
лонжирање коња). На овој површини није дозвољена изградња објеката. Дозвољено је
опремање урбаним мобилијаром и справама за коњички спорт (препоне, препреке и др.).
Уз ток реке обновити зелени фонд аутохтоним дрвенастим и жбунастим врстама.
Избегавати саднице које су евидентиране као алергени, а изабрати оне врсте које су отпорне
на негативне услове средине и једноставне за одржавање.
Инвеститор је у обавези да пре добијања грађевинске дозволе достави ЈКП „Зеленило-
Београд“ Главни пројекат уређења и озелењавања ради добијања сагласности из њихове
надлежности.

EDIT:
Evo ipak i slike. Biciklistička staza je ova talasasta linija na koju pokazuje zelena strelica.

UmpBicSta1.jpg
 
Leković Đorđije":30tqyf08 je napisao(la):
Što se tiče dupliranih rešenja ja sam "za".Uzmite primer Pančevačkog mosta,gde ima vrlo malo priključaka,i kada dođe do sudara,menjanja asfalta,pucanja češljeva,i sličnih situacija,dolazi do kolapsa,i mi postajemo zarobljenici,bez mogućnosti i višečasovnog prelaska.

Evo šta se dešava kada imate samo jednu putanju,bez rezervnog rešenja.Ovakve situacije su česta pojava.Da je onaj "patrljak"za silazak napravljen,ova slika bi izgledala sasvim drugačije."Patrljku"nedostaje 30-tak metara,da bi sve bilo drugačije.Da li je tih 30-tak metara toliko skupo,da moraju da se stvaraju tolike gužve.Zato sam za što više priključaka,oko svakog mosta,jer ti dopunski priključci daju mostovima dopunsku funkcionalnost.


Tačno, ali da li je ovo pisanje primenjivo na petlju Radnička?
Rampe kružnog toka mogu da odmene vijadukte, a takođe su ceo mostić preko Topčiderke potpuno asfaltitali, on nema razdelno ostrvo, tako da saobraćaj može da se preusmeri u suprotnu traku (pričali smo o tome baš kada su se odvijali radovi).

Ako pričamo o pešacima, pre bi se moglo reći da nedostaje nezavisna pešačka pasarela preko železničke pruge, a ne pešačka staza na vijaduktu. Pešački prilaz vijaduktu bi podrazumevao i pešački prelaz preko trake za rampu u smeru NBG, što ne bi bilo dobro.


Inače, na savabridge.com su sada dostupne samo dve kamere: sa pilona i sa petlje Radnička.
 
Danas čiste teren ump-a između đorđa stanojevića i bulevara crvene armije. Bager radi, a deca pored igraju fudbal.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Pošto ste zapeli sa društveno korisnim radom:

Rad u javnom interesu

Član 52

(1) Rad u javnom interesu može se izreći za krivična dela za koja je propisan zatvor do tri godine ili novčana kazna.

(2) Rad u javnom interesu je svaki onaj društveno koristan rad kojim se ne vređa ljudsko dostojanstvo i koji se ne vrši u cilju sticanja dobiti.

(3) Rad u javnom interesu ne može biti kraći od šezdeset časova niti duži od tristašezdeset časova. Rad u javnom interesu traje šezdeset časova u toku jednog meseca i određuje se da bude obavljen za vreme koje ne može biti kraće od mesec dana, niti duže od šest meseci.

(4) Prilikom izricanja ove kazne sud će imajući u vidu svrhu kažnjavanja, uzeti u obzir vrstu učinjenog krivičnog dela, ličnost učinioca, kao i njegovu spremnost da obavlja rad u javnom interesu. Rad u javnom interesu se ne može izreći bez pristanka učinioca.

(5) Ako osuđeni ne obavi deo ili sve časove izrečene kazne rada u javnom interesu, sud će ovu kaznu zameniti kaznom zatvora tako što će za svakih započetih osam časova rada u javnom interesu odrediti jedan dan zatvora.

(6) Ukoliko učinilac ispunjava sve svoje obaveze vezane za rad u javnom interesu, sud mu može dužinu izrečenog rada u javnom interesu umanjiti za jednu četvrtinu.

Ali svakako jesam za kažnjavanje. I za uvođenje progresivnih kazni, pa ako ti je to drugi put, duplo više vremena, duplo više novca, ili, još bolje, već od drugog puta za isto delo obavezan zatvor (ili rad).

EDIT: link za ceo krivični zakonik: http://www.paragraf.rs/propisi/krivicni_zakonik.html
 
Evo kako bi skromnije i jeftinije izgledao most preko Ade sa metro linjom.. :kafa:
Santo_Amaro_Station_of_S%C3%A3o_Paulo_Metro.jpg
 
Мост преко Саве од колико, 50 метара?
Можда за канал Себеш?
Још ти то кажем као неко ко јако негодује на помен моста на Ади...
 
Pa gledaj ovo kao na model, i skrati ga upola od podstojećeg faraonskog na Adi...a cenu x 10 :kafa:
 
Gorstak89":4vqr22z5 je napisao(la):
(1) Rad u javnom interesu može se izreći za krivična dela za koja je propisan zatvor do tri godine ili novčana kazna.

(2) Rad u javnom interesu je svaki onaj društveno koristan rad kojim se ne vređa ljudsko dostojanstvo i koji se ne vrši u cilju sticanja dobiti.

(4) Prilikom izricanja ove kazne sud će imajući u vidu svrhu kažnjavanja, uzeti u obzir vrstu učinjenog krivičnog dela, ličnost učinioca, kao i njegovu spremnost da obavlja rad u javnom interesu. Rad u javnom interesu se ne može izreći bez pristanka učinioca.

Pa odredi mu se novcana kazna koja pokriva troskove materijala i farbanja. To nikom ne vredja dostojanstvo, a ako hoce moze da farba i sam. Pa ako mu se isplati nek drugi put zvrlja po zidovima, samo uz jos vecu kaznu.
 
Ne vidim razlog da ne ostave stari podvožnjak kao biciklističko-pešačku vezu za prelazak ispod pruge ka prostoru ispod petlje radnička i dalje uz topčidersku reku i ka adi, i kao prilaz autobuskim stanicama na novim nadvožnjacima na pravcu sajam-ada.
Ko bude gledao taj plan na javnom uvidu neka doda to kao sudestiju jer ja hoću.
 
dekac":2tj4jdjl je napisao(la):
Pa odredi mu se novcana kazna koja pokriva troskove materijala i farbanja. To nikom ne vredja dostojanstvo, a ako hoce moze da farba i sam. Pa ako mu se isplati nek drugi put zvrlja po zidovima, samo uz jos vecu kaznu.

Zapravo, kazna ima samo kaznenu svrhu. A grad može da istakne u istom postupku zahtev za naknadu štete.
Šteta bi bila upravo to, angažovanje privatne firme da očisti sve to i vrati u prvobitno stanje.

Problem je što su naše institucije svedene na 0. Sudija ima u debelom manjku, policajaca ima u debelom manjku, a ovih što su tu mahom neće da rade svoj posao kako treba. Ja zato gotivim samo vatrogasce, i pored njih ove ljude u hitnoj pomoći. Da podsetim, tokom popravke gazele su išli i na motorima da spašavaju živote!

Od ovih 731 000 i kusur zaposlenih u državi, ja bih dosta prebacio na korisne poslove. Kad već primaju platu da se i narod okoristi od toga.
 
Da li su pustene rampe kod buvljaka danas 16og, kao sto je receno iz Bergera?
 
Vrh