Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Izgleda da manifestacije u Beogradu moraju da stave most u reklame i promotivne kampanje.To je uradio BEMUS pa sada Sajam Knjiga.Uskoro ce most da nam iskace iz frizidera jer ce nazvati neki puter ili oblikovati flasu za mleko po njemu :laugh:
 
@vucko most polako ali sigurno postaje simbol Beograda :kk:
 
Treba dokazati marketinško-vizuelni/u potenciju-al :D
 
vucko":22toghek je napisao(la):
Izgleda da manifestacije u Beogradu moraju da stave most u reklame i promotivne kampanje.To je uradio BEMUS pa sada Sajam Knjiga.Uskoro ce most da nam iskace iz frizidera jer ce nazvati neki puter ili oblikovati flasu za mleko po njemu :laugh:

+ Već vidim da ćeš biti u pravu.


Osnivač Beogradskog sajma knjiga je Grad Beograd.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1471146
Овогодишње Београдске музичке свечаности се одржавају под слоганом „Спој данас!” (Bridge today!), који у време изградње новог моста преко Саве даје овом фестивалу симболичку димензију, истакла је, раније на конференцији за новинаре, секретарка за културу града Београда Ивана Авжнер.

Sekretarka za kulturu je, inače, došla iz sveta marketinga.
 
Užurbani radovi na pristupnim saobraćajnicama mostu na Adi, pre otvaranja krajem godine. Vozači će, koristeći kružni tok i rampe, vrlo lako nastaviti put u sva četiri pravca

bg-most.jpg


Radovi moraju da budu gotovi da kraja godine

bgd-ada.jpg


ASFALTIRANJE NA samom mostu već je počelo postavljanje prvog sloja asfalta čitavom dužinom nizvodne strane. Urađena je antikorozivna zaštita čeličnih delova, postavljaju se elektrokablovi u trupu mosta, montiraju se cevi za odvodnjavanje. Na delu konstrukcije namenjenom Beogradskom metrou završeno je betoniranje podloge i postavljena je guma za zaštitu od buke. Posle ugradnje svih završnih elemenata na konstrukciji mosta, uslediće testiranje kosih kablova.

Извор: Вечерње новости
 
Nego.... niko ni ne spominje dobijanje upotrebne dozvole? :D
 
Posto vec spominju "konstrukciju namenjenu za metro" na sredini mosta, mislim da bi bilo dobro da grad uzme jedan veci kredit za metro i odmah izgradi 2 linije od jednom, Zemun Ustanicka i SIV-Banovo brdo.

Jer postavljanje tramvajskih sina na most koje ce se za 20 godine skidati da bi se stavljale sine za metro ce izaci skuplje nego odmah da se protera metro tuda i cao zdravo.
 
spatiotecte":m54caaad je napisao(la):
Posto vec spominju "konstrukciju namenjenu za metro" na sredini mosta, mislim da bi bilo dobro da grad uzme jedan veci kredit za metro i odmah izgradi 2 linije od jednom, Zemun Ustanicka i SIV-Banovo brdo.

Jer postavljanje tramvajskih sina na most koje ce se za 20 godine skidati da bi se stavljale sine za metro ce izaci skuplje nego odmah da se protera metro tuda i cao zdravo.


Da da, a dizanje ogromnog kredita na duže staze, pa to nije uopšte skupo. Da ne spominjem da bi u tom slučaju taj prostor bio neiskorišćen sigurno jedno deset godina dok se ne digne kredit (koji btw banke moraju da odobre) i nadje izvodjac i zavrsi projekat, a kamoli dok ne krene izgradnja te druge linije i dodje do mosta.

Bože, kakve sve stvari čovek moze da čuje na ovom forumu.
 
ink":373cvzyi je napisao(la):
spatiotecte":373cvzyi je napisao(la):
Posto vec spominju "konstrukciju namenjenu za metro" na sredini mosta, mislim da bi bilo dobro da grad uzme jedan veci kredit za metro i odmah izgradi 2 linije od jednom, Zemun Ustanicka i SIV-Banovo brdo.

Jer postavljanje tramvajskih sina na most koje ce se za 20 godine skidati da bi se stavljale sine za metro ce izaci skuplje nego odmah da se protera metro tuda i cao zdravo.


Da da, a dizanje ogromnog kredita na duže staze, pa to nije uopšte skupo. Da ne spominjem da bi u tom slučaju taj prostor bio neiskorišćen sigurno jedno deset godina dok se ne digne kredit (koji btw banke moraju da odobre) i nadje izvodjac i zavrsi projekat, a kamoli dok ne krene izgradnja te druge linije i dodje do mosta.

Bože, kakve sve stvari čovek moze da čuje na ovom forumu.

@ink:
Metro koridor vec postoji, on se upravo gradi sad, pitanje je sta ce da se protera tuda zato ne razumem zasto pominjes neku izgradnju i to da se dodje do mosta kad je sve to uradjeno vec...

Kad tad ce proci metro jer je planirana ta linija odavno.
Znaci po tebi je jeftinije da se digne jedan prvi kredit da se postave sine za tramvaj, samim tim sto se tramvajska mreza siri morace i novi tramvaji da se kupe (to ce sigurno biti ovaj drugi kredit za isporuku 50 CAF-ova posle ovih prvih 30) i onda kad se bude izgradila ta prva metro linija i kad budu resili da grade drugu da lepo poskidaju te tramvajske sine sa mosta pa da podignu jedan treci kredit za tu Metro liniju.

Hvala sto nam predlazes da uzmemo 3 kredita umesto jednog! To je sirgurno jeftinije.
 
Pa lepo piše "konstrukcija namenjena Beogradskom metrou".
"Namena" je određena i dobra namera postoji.
To što metro ne postoji, što je u svim ozbiljnim planovima prioritet dat liniji Ustanička-Tvornička, to je sasvim drugi problem. To je za drugi OOUR, šalter 3 na prvom spratu.

Tako da, formalno, nema šta da se zameri, je'l da?
 
relja":19842emp je napisao(la):
Pa lepo piše "konstrukcija namenjena Beogradskom metrou".
"Namena" je određena i dobra namera postoji.
To što metro ne postoji, to je sasvim drugi problem.

Tako da, formalno, nema šta da se zameri, je'l da?

Upravo to i kazem, ta konstrukcija postoji tako da price o tome da ce trebati 10 godina da se odobri kredit i da se uradi projekat pa onda dok se dodje do mosta ne pije vodu...
Ta oknstrukcija je tu pa je tu, sta cemo mi od nje da uradimo, tu je poenta cele price.
 
Ja od početka mislim da je ta "namena" (namera) ili naivna marketinška žvaka, ili pokušaj definitivnog uvaljivanja LRT-a Beogradu.

Saznaće se vrlo brzo.

edit - pokušao samda budem sarkastičan u prethodnom postu, ali očegledno treba da još poradim na tome...
 
bgd-ada.jpg


A zasto novi most ne asfaltiraju gussasphalt-om kao gazelu, bar prvi sloj da bi ga sto bolje zastitili... posle toga mogu da zavrsni sloj stave kako hoce... Kad je vec toliki cash dat za estetiku, mogli su da daju malo za kvalitetniji asfalt...
 
taman posla, pa šta da onda rade ako se ne pohaba za koju godinu? :lol:
 
Dovlisa,zato sto stede.Setimo se da je ograda jeftinija,kablovi su na licu mesta uvijani od zica(secate se Harija u dokumentarcu) a i taj asfalt je jeftiniji,ipak je tamo autoput a ovde ¨samo¨" magistrala.

Videh tek da je kuce na krovu ali izduvano,nisam znao da je od gume :D
 
@dovlisha

nije ni taj gusasfalt toliko poseban. jeste da gotovo nema pore i da iz tog razloga ne prodire voda i ne puca zimi... ali sadrzi puno bitumena i kao zvaka bi se topio kada bi ga gazili svakog dana teski kamioni, autobusi...
na zapadu ugradjuju mreze od staklene vune ispod gusasfalta da bi nadomestili te nedostatke gusasfalta.
jedino tako moze da bude i stabilan i neprodoran :D kao sto nas narod kaze: "nema dzabe ni kod stare babe" :laugh: ili "druga straana medalje" :D

samo da naprave pravu recepturu, da ne stede na kvalitetnim sastojcima... i da ga pedantno postave, i ima da se kotrljamo kao ljudi
 
nostradamus":3jez8z4s je napisao(la):
@dovlisha

nije ni taj gusasfalt toliko poseban. jeste da gotovo nema pore i da iz tog razloga ne prodire voda i ne puca zimi... ali sadrzi puno bitumena i kao zvaka bi se topio kada bi ga gazili svakog dana teski kamioni, autobusi...
na zapadu ugradjuju mreze od staklene vune ispod gusasfalta da bi nadomestili te nedostatke gusasfalta.
jedino tako moze da bude i stabilan i neprodoran :D kao sto nas narod kaze: "nema dzabe ni kod stare babe" :laugh: ili "druga straana medalje" :D

samo da naprave pravu recepturu, da ne stede na kvalitetnim sastojcima... i da ga pedantno postave, i ima da se kotrljamo kao ljudi

Pa nije poceban da se gazi samo po njemu, ali kao zastita mostova i primarni sloj je odlican. Zato su i na Gazeli odradili tanak sloj gussasphalt-om pa preko obican asfalt. Trenutne temperature nisu bas nesto za asfaltiranje, a ljudi su na forumu vec prijavili propadanje asfalta kod raskrpetlje (stavio prvo petlje, morao da editujem) hipodrom (koja je otvorena prosle zime a nije ni soljena). Glavni kvalitet gussasphalta je da nema nikavke pore ni rupice vec da se od temperature sve zatvori.


Na Gazeli su i beton i metalni deo mosta (koji je presvucen hidroizolacijom) prskali sa onim belim i narandzastim slojevima (cini mi se na bazi PVC-a, smrdelo je kao na plastiku kojoj se prave one plasticne proteze za zube) pa plus gussasphalt - videcemo sta ce duze izdrzati, to ili samo hidroizolacija i ovaj asfalt koji je kvaliteta ovog iz moje ulice...
 
aha, kao primarni sloj, na to si mislio.
slazem se, to su homoseksualci, stvarno mogli da urade :D

Oooooooo Srbijo medju sljivama, ooooo Srbijo medju lopovima :laugh:
 
vucko":quomna1i je napisao(la):
Dovlisa,zato sto stede.Setimo se da je ograda jeftinija,kablovi su na licu mesta uvijani od zica(secate se Harija u dokumentarcu) a i taj asfalt je jeftiniji,ipak je tamo autoput a ovde ¨samo¨" magistrala.

Videh tek da je kuce na krovu ali izduvano,nisam znao da je od gume :D

Mozda ga je neko probusio vazdusarom, ne bi me iznenadilo :D

Inace sto se tice metroa, mi jednostavno moramo da skocimo u tu 'ladnu vodu inace se nikada necemo nakaniti.

Ja bih dao domacim preduzecima 6 meseci da iskopaju plitki rov do Z.St.N.Bg. i onda kupio samo jednu-dve kompozicije da idu napred nazad od raskrpetlje do tamo. Pa onda kopaj dalje prema Banovom Brdu i Sava Centru-gradu u skladu sa time koliko imas para. Mislim da je zidar imao dosta dobar koncept i da se iznedrila dosta dobra ideja na temi tramvaj-ili-metro-novim-mostom.
 
JohnyBgood":380vw1s2 je napisao(la):
Inace sto se tice metroa, mi jednostavno moramo da skocimo u tu 'ladnu vodu inace se nikada necemo nakaniti.

Ja bih dao domacim preduzecima 6 meseci da iskopaju plitki rov do Z.St.N.Bg. i onda kupio samo jednu-dve kompozicije da idu napred nazad od raskrpetlje do tamo. Pa onda kopaj dalje prema Banovom Brdu i Sava Centru-gradu u skladu sa time koliko imas para. Mislim da je zidar imao dosta dobar koncept i da se iznedrila dosta dobra ideja na temi tramvaj-ili-metro-novim-mostom.

+1 JohnyBgoog
Posto kasnimo decenijama sa metroom, vreme da se krene punom parom i da se odmah ostvare ciljevi.
Dosta je bilo polu resenja, vreme je za metro.

Sve drugo je macka u dzaku...
 
spatiotecte, све да смо Дубаи требало би нам 5 година од идеје, преко израде пројекта, изградње до отварања једне метро линије. Пошто нисмо дубаи, требаће нам и 10.

Ово што Џони прича да га направе да "вози тамо-вамо од станице нбг до раскрпетље" је половично решење да половичније не може бити, а уз то не би служило ничему. Ко би био блесав да дође до радничке, преседне на "метро", па од нбг станице да преседа даље, кад за то исто време може да стигне неком од аутобуских линија које ће ићи мостом? Не треба нам, забога, метро да би се рекло да имамо метро, него метро који има неку сврху, а сврха метроа је да споји два краја града, а не да превезе људе преко реке. :grand:

Трамвај је у овом тренутку најоптималније решење, најмањи је проблем заменити шине, неће то ни толико да кошта, подлога ће већ да постоји... Оно што би можда било паметније је кад би се одмах урадили шири прагови, како би после могла само да се дода трећа шина за метро када за то дође време, а можда би чак метро и трамвај могли да деле мост, не би то био превелики проблем...
 
Vrh