Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Da me mine sumnja, probao sam da skiciram ogradu na osnovu slike. Izvinjavam se na lošem kvalitetu, ovo mi je CAD iz prve izbacio, nemam vremena da se bakćem oko toga...
ograda.jpg

Oko zna da vara kad se gleda slika. Nije tako zakrivljena kao londonska ali je sasvim ok.
Inače, što se tiče vrsnih mostograditelja, oni su jedna priča, dok su igranke oko montaže tzv. kozmetike sasvim druga. Ko zna kakva je bila predviđena ograda po projektu, ko zna ko je naknadno angažovan da izvodi i postavlja ogradu i da li je originalan nacrt uopšte poštovan, nego se baja setio da bio mogao da je malo 'redizajnira'. Sve je ovde još uvek moguće, pogotovo kad su velike svote novca u pitanju...
 
vucko":mw6bzkln je napisao(la):
Magyari most u Budimpesti sagradjen 2008. godine.NAzalost nemam sliku vec samo render istog.Sipke su vodoravne kao na nasem mostu,ali primeticete da su toliko krupne da su prorezi toliko sitni da ne mozete nogu da stavite izmedju njih.

Most je sa dva pilona i to preko dunava.Oh kako su jadni sto premoscuju dunav tako bedno :lol:

work.7155957.2.flat,550x550,075,f.megyeri-bridge-over-danube-river-hungary-europe2011may07pic1.jpg

Lep most! Meni su mostovi ovog tipa osim ovog naseg uglavnom ruzni ili ruznjikavi ali ovo u Madjarskoj je stvarno lepo:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Civertanmegyeri4.jpg
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Civertanmegyeri5.jpg

Evo ga i taj veliki u Hong Kongu koji mi je impresivan ali cak ruznjikav:
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Stonecutters_Bridge_3.jpg

Inace, stvarno, sta GOD da zamislis, sada ga vec imas na wikipediji :rolleyes:
 
ljudi hajde da se vratimo na vrh :)

imam jedno pitanje u vezi toga

zanima me da li ce na samom vrhu tog poslednjeg treceg segmenta biti svetlosna signalizacija?
 
stek":2mrftqsy je napisao(la):
ljudi hajde da se vratimo na vrh :)

imam jedno pitanje u vezi toga

zanima me da li ce na samom vrhu tog poslednjeg treceg segmenta biti svetlosna signalizacija?

Mislim da je to obavezno, a jedan radnik na gradilištu mi reče da će postavljati i neke antene. Reče da je nekome palo na pamet da mora da bude viši od Avalskog tornja (204,57 metara). Videćemo.
 
vucko":211rgnjx je napisao(la):
Most je sa dva pilona i to preko Dunava. Oh kako su jadni sto premoscuju Dunav tako bedno :lol:

Ah, za razliku od nas koji "muljeviti rukavac" premošćavamo sa čak jednim :p ;)



"И погледом са обале на воду у рукавцу уочљиве су наслаге смећа, због којег 700 овде усидрених бродова мирује. И због којег је члановима три веслачка и једног кајакашког клуба, као и ученицима средње бродарске школе који овде имају блок наставу, отежан посао. И због којег власници пловила негодују јер плаћају скупе таксе и регистрације, а не могу да мрдну даље од рукавца. А када велелепни мост на Ади буде отворен за возила, свако ко буде прелазио преко новог симбола Београда моћи ће да баци поглед на муљевито ругло. У међувремену, актуелни врели талас додатно ће срозати водостај... "

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Camci--taoci-Cukarickog-rukavca.sr.html
 
drugari, ovo moram da podelim a vama :D

juce stojim na stanici kod secerane, a iza mene tri devojke (oko 16 godina) i komentarisu most.
jedna od njih: "jaooo, sta je ovo, svakog dana je sve vecii?"
na to druga: "pa raste kao k...! zar ne vidis da lici na k...?"
tada je pocela cela stanica da se smeje. :lol:

eto, kako mladi dozivljavaju postavljanje metalne kupole :D
 
Evo jedne slike od juče, slikano mobilnim pa nije najkvalitetnija, ali se može steći utisak o vrhu mosta.


most1i.jpg
 
Kampanja je počela....

Mrkonjić: Šta će nam most kod Ade?
Izvor: Beta
Feketić -- Ministar za infrastrukturu i enegetiku Srbije Milutin Mrkonjić ocenio je da je novi beogradski most kod Ade Ciganlije lep, ali nepraktičan i nepotreban.


[quotе]Mrkonjić je prilikom obilaska radova na autoputu na Koridoru 10 kazao da je umesto gradnje mosta kod Ade Ciganlije važnije bilo da se napravi most za metro, koji bi koštao 50 miliona evra.

On je dodao i da je gradnja metroa u Beogradu važna zbog rastrećenja Gazele, "najopterećenijeg most preko kojeg dnevno pređe 160.000 vozila".[/quotе]


http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=08&dd=31&nav_id=538621
 
Jel može neko da mi objasni koja bi to bila neposredna korist novog metro mosta za stanje na Gazeli? Lično ne vidim svrhu započinjanja tog mosta bar do trenutka kad se ozbiljno bude zagazilo u realizaciju metroa. Ovako bi mogli dobiti još jedan 'Prokop'. Adamost će imati mnogo konkretniji i trenutni učinak na Gazelu nego taj 'Zoranov' a sada i 'Mrkonjićev' most.
 
Kakav mrsomud.
Pazi, on brine o metrou koji će da rastereti Gazelu.

Gazelu će da rastereti obilaznica, koja je formalno u njegovoj nadležnosti i koju je on "otvorio" oktobra 2009.
 
Egzakli.Obilaznica ce da je rastereti i nek covek zavrsi prokop pa ce onda posle izmestanja autobuske stanice,zeleznicke i pruge moci da se gradi taj preko potrebni most.

Al ovde lupa po obicaju.
 
За сада испланирана обилазница има 5 петљи, три тунела, два велика моста, пуно малих, 8 сегмента полупрофила. Колико је то црвених трка које треба да се пресеку...
 
Mrka je danas, prilikom obilaska radova na severnom kraku Koridora 10 izjavio kako je Most na Adi nepraktičan i nepotreban...E kad je drug Mrka to rek'o, onda mora da je tako :D
 
Meni malo nije jasna drskost i bezobrazluk da se ovako nesto kaze. Most NEPOTREBAN (!), JT pa reci to ljudima koji se guse u saobracaju ne samo na "Gazeli" nego i pored Sajma. Kako bilo KO NORMALAN moze nesto ovako da kaze?!

Ali sa druge strane mi MNOGO vise nije jasno to da MI/zemlja/drustvo uopste tolerisemo a kamoli slusamo OVE kad uopste bilo sta trabunjaju. I jos da oni nekom magijom stalno zavrsavaju na pozicijama na kojima ovome drustvu nanose ogromnu stetu. Ajde prevario nas je jednom, sram ga bilo. Ali ako nam stalno seda na grbacu onda smo MI krivi.

A daleko od toga da je OVAJ &$#@! usamljen. To je kao kad cekas nocima u redu za licnu kartu pa onda ministar Dacic u cijoj je to nadleznosti izadje u javnost i pravi se da je jedan od retkih ministara koji "dobro radi". Ili podivljali ortoped koji prvo pravi haos po gradjevinarstvu, valja racunare drzavi u kojoj je ministar, pa onda ON pocne da organizuje gradnju stanova kao da je ovo neki novi Sovjetski Savez.

Dok god masovna reakcija na ovakve gluposti ne bude "Cekajte, a sta ste to VI uradili i sta su VASI rezultati" u ovoj zemlji nece biti bolje. Krivim njega ali jos vise krivim i novinare i publiku koja je ovu provalu saslusala bez burne reakcije. Pa trebalo ga je ismejati i izvzvizdati, u najmanju ruku.
 
Ma to je sve zato sto ga nisu zvali na otvaranje mosta, kad su Djiki i BT prikupili svu medijsku paznju. Cak je i u novinama izjavljivao kako je ljut sto ga nisu zvali. Pa sto je trazio da bude tamo, kako bi ovu pricu pricao? Sigurno ne, nego da bi prikupljao poene i hvalio most...

Malo off, ali isti taj Mrka je sad za vikend ugostio ekipu emisije SAT (na rts 1) na autoputu negde u Vojvodini. Intervju je isao nekako ovako:

Voditelj: Kako to da nema signalizacije da prestaje autoput u punom profilu i prelazi se na pola profila?
Mrka: Bice od danas!
Voditelj: Kako to da nema ograde i zastite da neke od zivotinja ne udju na ovaj deo put?
Mrka: Bice u narednih 15 dana!
Voditelj: Kako to da je razlika u visini (ne znam strucni izraz) na 4m puta 4-8mm a dozvoljeno je 2mm? Put je talasast!
Mrka: Ispravicemo!

A put vec zavrsen, trake iscrtane i sprema se za otvaranje... I, naravno, sve vreme onaj smesak dok grli nekog od rukovodilaca ove nove firme Koridori ili sta vec; a da ne pricam o tome kako pripito i lezerno izgleda... Izvinite za off, ali utisak je kao da je intervju davao prodavac krpa na Zelenom Vencu a ne ministar allmighty (infrastruktura, saobracaj itd...) :rolleyes:

Evo i emisije, pronasao sam celu emisiju od nedelje 28. avgusta koja se tice autoputa i prolaska autoputem kroz Srbiju:

http://www.rts.rs/page/tv/sr/story/22/RTS+Satelit/945368/SAT.html
 
dovlisa":ptfjithu je napisao(la):
Malo off, ali isti taj Mrka je sad za vikend ugostio ekipu emisije SAT (na rts 1) na autoputu negde u Vojvodini. Intervju je isao nekako ovako:


Još jedan OFF - Top Gear Challenge - Koridorom 10 sa stranim tablicama :D
potrošiti što manje na gorivo, putarinu, policiju, i obavezni pregled vešanja nakon izlaska iz Srbije :D
 
Upravo gledam kran i mogu da ti kazem da ga nisu ni podigli na dovoljnu visinu da bi mogli da postave treci deo vrha. Tako da ni to nece skoro....
 
JohnyBgood":166632qh je napisao(la):
A daleko od toga da je OVAJ &$#@! usamljen. To je kao kad cekas nocima u redu za licnu kartu pa onda ministar Dacic u cijoj je to nadleznosti izadje u javnost i pravi se da je jedan od retkih ministara koji "dobro radi". Ili podivljali ortoped koji prvo pravi haos po gradjevinarstvu, valja racunare drzavi u kojoj je ministar, pa onda ON pocne da organizuje gradnju stanova kao da je ovo neki novi Sovjetski Savez.

Dok god masovna reakcija na ovakve gluposti ne bude "Cekajte, a sta ste to VI uradili i sta su VASI rezultati" u ovoj zemlji nece biti bolje. Krivim njega ali jos vise krivim i novinare i publiku koja je ovu provalu saslusala bez burne reakcije. Pa trebalo ga je ismejati i izvzvizdati, u najmanju ruku.

Mrkonjic prica gluposti, ali bez sistema koji koji je tako postavljen da ovakve stvari ne trpi, nema puno koristi od pojedinacnih "masovnih reakcija".
Nazalost, problem je i u tome sto bi publika morala da zna sta hoce i sta treba, a ne samo sta ne valja, i to onda kad je to vec svima ocigledno, a time i kasno. Jedna od stvari koju obican covek moze uciniti je stalno insistiranje na demontiranju partiske drzave. Treba traziti da se za sto veci deo politicara glasa direktno, a da se mnogo manjim delom glasa za partije koje onda same biraju ljude. Tako bi partija koja ima samo dva coveka koji nesto vrede stvarno i imala samo tu dvojicu, bez obzira koliko je po glasovima "velika". Mora se napraviti kompromis izmedju znacaja koji treba da ima partijski program i znacaja koji imaju ljudi koji taj program treba da ostvaruju. Kakva korist od odnekle prepisanog programa ako nemaju ljudi koji mogu da ga ostvare? Takodje, to zahteva slobodne online baze podataka o svakom politicaru, detaljna biografija, obrazovanje, imovinsko stanje, obecanja, ostvareno, propusteno ... ocene, komentari, itd. Neophodan dodatak bi bila baza podataka o svim javnim medijima. Ko su vlasnici, urednici i novinari, kakve su njihove profesionalne i politicke biografije. Sta je cije glasilo? Tako bi postojale pretpostavke za vrednovanje medijskih vesti i objektivnija osnova za izbornu procenu onoga sto se moze ocekivati i od politicara i od medija koji pisu o njima. Treca i najteza komponenta je vece znanje "publike" o tome koja su politicka i ekonomska resenje realno moguca, a sta su pusti snovi podgrevani od strane populistickih partija.
 
pufna69":3lwvok9g je napisao(la):
relja":3lwvok9g je napisao(la):
Ove rampe na maketi, već kod Buvljaka, su i mene iznenadile.

silaz sa mosta na novobeogradsku stranu je ok..... ali ukljuciti se na most ce bas biti problem.... samo dva prilaza i to oba sa one stane ump... nesto lakse ce biti ovima koji se ulivaju u jurija gagarina, mada ce i njih docekati semafori i guzve.... ostatak nbg mora da prvo predje na tu stranu ..

i ko ce se ukljucivati na prvoj rampi kod buvljaka iz proleterskih brigada... kratak potez, velika krivina, jos uvek daleko od pocetka mosta... ako si na jurija gagarina, lakse je proci pravo, a ako se dolazi iz pravca arene, sta onda? da se pravi polukruzno, ako se sme?... pa cak i tad je lakse uci u jurija gagarina pa na most.....tako da realno ima samo jedan pristup....nije dobro
Ја причао о томе, па био напљуван...
JohnnyLee":3lwvok9g je napisao(la):
данас сам видео макету моста. лепо је све направљено. само на макети стоји да ће трамваји моћи да са надвожњака скрећу ка Топчидеру
То нас све жуља...

Што се завршне обраде бетона тиче, мени се баш свиђа овако грубо и брутално необрађен, али шиљак је усрао утисак. Лепше је било без њега.
 
Vidite sta sam nasao :)

Project Description

The EBRD is considering a Project involving a loan of up to € 57 million to the City of Belgrade to finance key investments needed to complete the City’s transport and traffic management strategy. The loan proceeds will be used to finance:

(i) construction of the tram track over the new Sava bridge and the new traffic management system;

(ii) major renovation of the tram tracks in central Belgrade to allow for the new trams to operate on the tram lines; and

(iii) the City’s main roads renewal and extension to secure a better and safer traffic flow in the City of Belgrade.

Board date: 11 Oct 2011

http://www.ebrd.com/english/pages/project/psd/2011/42809.shtml

Dakle,na cenu mosta treba dodati i postavljanje tramvajskih sina i signalizacije koje nije 57 miliona,ali je opet podosta parica.
 
Vrh