Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Šiljak će samo da privlači munje. Bojim se samo da neki kabal ne nastrada kao na onom grčkom mostu Rio-Antirio.

Ulazna rampa kod buvljaka upravo zamenjuje ulaznu rampu koja je trebala da bude u JG. Ako tu zabrane skretanje ulevu na most od pravca arene a verovatno da hoce tu rampu nece niko koristi vec samo oni koji idu od Gazele kroz JG pa onda duplo desno i na most. Sve ostalo ce pokriti buduca raskrsnica Petoševic i ona blize mostu ako prokopaju nasip.

Onda ce se moci pravo iz Zemuna sa jednim skretanjem levo na most.

Ovo sto je Mrka rekao je pokrivanje svojih neuspeha. Obilaznica i koridor X. Gazela kazu bice gotova do 15 novembra.
 
Nurko7000":1v8dy3vz je napisao(la):
...Пројекти коштају 135 милона ЕУР, а ЕБРД финансира 57 мил ЕУР

The Client

City of Belgrade.

EBRD Finance

Loan of up to €57 million directly to the City of Belgrade.

Project Cost

Total project costs are estimated at €135 million.

http://www.ebrd.com/english/pages/project/psd/2011/42809.shtml

Za mene je poruka ovde TRAMVAJEM U XXII VEK :(

Dzaba dakle cela diskusija na temi "tramvaj ili metro preko mosta" u delu o javnom saobracaju. Taman kad su pocele da se kristalisu neke jako interesantne ideje. Ne da nam se.
 
Ко је њих овластио да постављају трамвајске шине преко моста? У ком је то урбанистичком плану зацртано, у којој одлуци усвојено?
 
Djordje":3hkq8x5a je napisao(la):
Ко је њих овластио да постављају трамвајске шине преко моста? У ком је то урбанистичком плану зацртано, у којој одлуци усвојено?

I ako ce vec da ide tramvaj preko mosta sto su trosili pare na most koji moze da nosi i metro?

Postavlja se pitanje KO je ovde lud ili se ludi i zbunjeni nisu dogovorili.

Ako ste vec napravili most koji moze da nosi metro-voz dajte nam onda bar jednu J***nu liniju metro-voza! Od ZstNbg do raskrpetlje za pocetak. Da onda dodate po SAMO JEDNU deonicu sa svake strane godisnje, za 5-6 godina bi imali jako dobru prvu fazu metroa: Vuk-NB-BB.

Nije to neka velika mudrost, mozda je problem da bi bilo teze (i domacim ali i inostrani lopovima, pardon, "lobistima") da se omaste o nekakav ograoman ugovor po sistemu kljuc u ruke. A mi ostali da grcamo vracajuci vise od milijardu evra decenijama.
 
images
 
Znalo se da ce biti tu tramvaj,nema bas logike da se stavi tramvaj preko mosta jer je saobracaj najbolji na NBG pogotovu posle izgradnje mosta i UMP-a do tosinog Bunara.

Dok se to ne moze reci za Stari deo Beograda.

Enivej,meni je vazno sto ispada da cena mosta nije ni onih miliona koliko rekose,vec je jos veca.Ocigledno se ne racunaju ni pristupne petlje ne sinski saobracaj u cenu mosta,gde ste to culi?Sad ce demanti gradonacelnika i Hajdina za dan dva da nam izdije koji to govori. :rolleyes:
 
vucko wrote: ,, . . . da nam izdije koji to govori. . . ,,

Bilo sinoć na TVu ,
Autobus pun novinara obilazio radove sa Mrkom, isti izjavio otprilike kao onaj njihov most jeste lep ali koštaće 2 mil. a po funkcionalnosti nije ni prići mostu kod Beške

Smeta mi kod javnih ličnosti podela mi-oni, naš-njihov ,
kad se priča o javnom dobru koje je započeto ili se završava

Upravo tako potvrđuje ne slogu i trulež koju su oni sami nama napravili :notok:
 
Neki stavovi na formu se nikada neće pomiriti.

Eto, ja sam mišljenja da položaj mosta ne odgovara potrebama za metro linije i da se nalazi na nepovoljnoj lokaciji da bi se metro sproveo do njega. Možemo crtati karte zamišljenih linija , ali na terenu to izgleda sasvim drugačije...

A ova podela "naš i njihov" (DS-ov i SPS-ov, "žuti" i "crveni") mi žešće ide na onu stvar.
Ove objekte će otplaćivati građani i firme, tj poreski obveznici. Nisu oni nama dati na dar od neke partije ili od vlasti, projektovali su ih tamo neki inženjeri i izgradile građevinske firme, ljudi koji za razliku od političara zaista nešto - rade.

Sve mi je očiglednije da političari na vlasti smatraju da su oni zaslužni za izgradnju zato što su prevazišli sve teškoće i kočnice u sistemu za koji su sami odgovorni, koji su sami stvorili, u kojem vladaju i od kojeg ponajviše baš oni imaju koristi.

U stvari, oni su pobedili - sami sebe.

Alo - pa nije tolika mudrost izgraditi jedan most!
Kao da ovde nikada nisu pre njih nisu građeni mostovi...
 
Djordje":1dix1tjq je napisao(la):
Ко је њих овластио да постављају трамвајске шине преко моста? У ком је то урбанистичком плану зацртано, у којој одлуци усвојено?
А ко их је овластио да постављају метро шине и у ком урбанистичком плану је то зацртано, у ком пројекту усвојено?
 
JohnyBgood":fxdqrsr2 je napisao(la):
Za mene je poruka ovde TRAMVAJEM U XXII VEK :(

Dzaba dakle cela diskusija na temi "tramvaj ili metro preko mosta" u delu o javnom saobracaju. Taman kad su pocele da se kristalisu neke jako interesantne ideje. Ne da nam se.
Зар си сумњао? Па онај дебилни ГУП је томе и потчињен. :bash:
 
JohnyBgood":3f0awjuk je napisao(la):
Za mene je poruka ovde TRAMVAJEM U XXII VEK :(

Dzaba dakle cela diskusija na temi "tramvaj ili metro preko mosta" u delu o javnom saobracaju. Taman kad su pocele da se kristalisu neke jako interesantne ideje. Ne da nam se.

Na žalost, skrivena poruka nije TRAMVAJEM U XXII VEK već je u stvari AUTOMOBILOM U XXII VEK,
a plan je da dobar deo Beograda jednog dana izgleda kao što danas izgleda Autokomanda.
 
Evo par sličica pilona i mosta slikano kod VK Partizan


31082011671.jpg


31082011672.jpg




31082011674.jpg


Ovde su radnici juče bili najvredniji:
31082011681.jpg



31082011679.jpg


31082011680.jpg


Evo i pominjane ograde
31082011675.jpg



31082011678.jpg
 
Apropo diskusije oko tarabe na mostu,evo kako izgleda taraba na Brankovom mostu koji mozemo porediti sa ovim sto se tice broja pesaka.Ograda je identicna kao na Besci,samo je druge boje.

Brankov-most-foto-D-JELEN.jpg
 
ovaj most u Podgorici ima istu ogradu kao nas, ispravite me ako gresim :)
5.jpg
 
stek":1dc7og09 je napisao(la):
ovaj most u Podgorici ima istu ogradu kao nas, ispravite me ako gresim :)

Ovaj u Podgorici ima veći broj gušće postavljenih poprečnih prečki, tako da je pre sličnija ovoj u Londonu.
 
relja":3pgnsk4o je napisao(la):
Neki stavovi na formu se nikada neće pomiriti.

Eto, ja sam mišljenja da položaj mosta ne odgovara potrebama za metro linije i da se nalazi na nepovoljnoj lokaciji da bi se metro sproveo do njega. Možemo crtati karte zamišljenih linija , ali na terenu to izgleda sasvim drugačije...A ova podela "naš i njihov" (DS-ov i SPS-ov, "žuti" i "crveni") mi žešće ide na onu stvar.
Ove objekte će otplaćivati građani i firme, tj poreski obveznici. Nisu oni nama dati na dar od neke partije ili od vlasti, projektovali su ih tamo neki inženjeri i izgradile građevinske firme, ljudi koji za razliku od političara zaista nešto - rade.

Sve mi je očiglednije da političari na vlasti smatraju da su oni zaslužni za izgradnju zato što su prevazišli sve teškoće i kočnice u sistemu za koji su sami odgovorni, koji su sami stvorili, u kojem vladaju i od kojeg ponajviše baš oni imaju koristi.

U stvari, oni su pobedili - sami sebe.

Alo - pa nije tolika mudrost izgraditi jedan most!
Kao da ovde nikada nisu pre njih nisu građeni mostovi...

Nepovoljna lokacija za metro?!

Po meni potreba ne za jednom nego za vise linija metroa postoji u celom krugu Zemun-Bezanija-rubni blokovi-Banovo Brdo-Banjica-vrh Ustanicke-Karaburma. STA GOD DA mi das od linija metroa u tom prostoru, istog trenutka uzimam! Pogotovo kad ti se nesto kao sto je ovde deonica ZstNbg - Raskrpetlja "daje" prakticno za dzabe onog trenutka kad zavrsis most.

I kukati da ti vise treba nesto kroz Terazijski greben je neozbiljno, jer ti se TO ne nudi za dzabe. A ironija je da onog trenutka kad dobijes bar nesto od metroa, istog trenutka ti rastu sanse da ono oko cega si se prenemagao decenijama najzad i pocnes ozbiljno da radis.

Da to naprave istog trenutka bi glavna tema u gradu postala, "a kad ce da produze do Banovog Brda", "Do Arene/Sava Centra/Opstine Novi Beograd", i naravno "a gde premostiti reku". Sada su to samo akademske rasprave za nas na ovom sajtu i po raznim kuloarima, ali da se izgradi ta jedna j***na deonica ta tema bi najzad usla svakodnevnu a i politicku raspravu. Oko toga bi se i BIRAO gradonacelnik. To nisu male stvari.
 
Johnny,glavno je da za narednih nekoliko godina ce morati da se rusi stari savski most i da se gradi metro most u bilo kojoj verziji.

Time ostaje most preko ade kao jedini tramvajski most.

Jedino ako ne zelis da izbacis tramvaj iz starog dela Beograda?
 
Nije mi jasno zasto mora da se rusi stari savski most?!

Pa JT valjda ima drugih mesta na kojima se moze premostiti reka. Recimo 5-10 metara uzvodno ili nizvodno?

Otkud nam sad puno mostova pa nesto treba rusiti? SVAKI je dragocen jer nikad ne znas kad ce na nekom drugom da bude neki karambol ili ga treba zatvoriti zbog necega, recimo odrzavanja. U takvoj situaciji je i neki sa samo 2 trake DRAGOCEN.
 
vucko":1nwu41ra je napisao(la):
Johnny,glavno je da za narednih nekoliko godina ce morati da se rusi stari savski most i da se gradi metro most u bilo kojoj verziji.

Time ostaje most preko ade kao jedini tramvajski most.

Jedino ako ne zelis da izbacis tramvaj iz starog dela Beograda?
Зашто би се рушио Стари Савски? То би било неодговорно.
 
Mislim da treba da se ruši stari železnički most, a ne stari Savski... Ovaj most zbog manje visine otežava plovidbu u slučaju većeg vodostaja (ne pametujem ja, tako mi reče kapetan broda)...

29z2akp.jpg
 
Ako se ne varam to je jedan on BGD najstarijih mostova, nekoliko puta u ratovima rušen i obnavljan....Čak i da ga ne koristimo, neka stoji kao deo istorije grada, dobro bi mu došla rekonstrukcija, naročito ako otežava rečni saobraćaj. A i otvoren je na moj rodjendan, samo davne 1884. :)
 
Vrh