Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

U pitanju je ulica obeležena crvenom linijom koja je tik do trase. Međutim, neke od zgrada koje se grade i parcela idu udesno ka obeleženoj trasi UMP-a pa nisam siguran da li zaziru u nju, u svakom slučaju vrlo vrlo su blizu. Te zgrade koje idu ka trasi se završavaju zidom, a ne prozorima (licem zgrade), i šta sad ka trasi će zvrjati zidovi, kakav će to bulevar da bude? Zar ne bi trebalo da ka prstenu budu lepo okrenute zgrade kao ka svakom bulevaru...
 
Mislim da bi se sigurno delimicno rasteretila skretanja iz OB ako se probije i napravi podvoznjak. Neverovatno koliko su se napravile guzve u TB. Takodje smatram da MM neiskoriscen potpuno i neodvlaci uopste automobila koliko bi mogao da bi rasteretio UMP i na kraju da kazem da ce se tek javiti problem na bezanijskoj kosi posebno sa suzenjem zbog parkinga. Msm da se parking treba pod hitno ukinuti i na nekoj slobodnoj povrsini (ima ih dovoljno na BK) i osloboditi traka jer je totalno besmisleno da UMP ide bilo gde jednom trakom.
 
Da li neko možda zna kakav je problem na kraju/početka mosta na Adi (iznad buvljaka) da mesecima na onoj krivini nema osvetljenja (osim ako ga nisu sredili u proteklih nedelju dana)? Prilično je nebezbedno noću na tom potezu.
 
Nemojte da ste smesni zasto bi sve moralo da bude idealno kad nemora? ovako je daleko zanimljivije malo mrak malo svetlo zamislite da je sve osvetljeno ili u mraku, voznja bi bila suvise monotona. Takodje bolje utice na koncentraciju vozaca jer mozak sada ima daleko vise spoljnih nadrazaja na koje treba da reaguje pa je i saobracaj bezbedniji. Vode oni o svemu racuna ne brinite gradjani su njima uvek na prvom mestu pa tek onda oni i njihove familije ... hahahah
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487352#p487352:2bjpisqa je napisao(la):
Earthmoving » 27 Oct 2017 07:31[/url]":2bjpisqa]U pitanju je ulica obeležena crvenom linijom koja je tik do trase. Međutim, neke od zgrada koje se grade i parcela idu udesno ka obeleženoj trasi UMP-a pa nisam siguran da li zaziru u nju, u svakom slučaju vrlo vrlo su blizu. Te zgrade koje idu ka trasi se završavaju zidom, a ne prozorima (licem zgrade), i šta sad ka trasi će zvrjati zidovi, kakav će to bulevar da bude? Zar ne bi trebalo da ka prstenu budu lepo okrenute zgrade kao ka svakom bulevaru...
file.php

Па булевар није још ни направљен шансе су прилично високе да те зграде неће преживети неко ће брзо покуповати то да прави нове зграде
 
Ronche":3gsoafsw je napisao(la):
Da li neko možda zna kakav je problem na kraju/početka mosta na Adi (iznad buvljaka) da mesecima na onoj krivini nema osvetljenja (osim ako ga nisu sredili u proteklih nedelju dana)? Prilično je nebezbedno noću na tom potezu.

Zapravo, za ukljucenje iz pravca J.Gagarina ka mostu je zbog idiotskog projektovanja mozda i bezbednije ovako, pa se makar vide svetla farova vozila koja dolaza iza krivine :(

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Jel ima nekih nazanaka kad ce se ovaj projekat nastaviti. I koja deonica je sledeca? :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=487352#p487352:2efqzjj7 je napisao(la):
Earthmoving » Pet Okt 27, 2017 8:31 am[/url]":2efqzjj7]U pitanju je ulica obeležena crvenom linijom koja je tik do trase. Međutim, neke od zgrada koje se grade i parcela idu udesno ka obeleženoj trasi UMP-a pa nisam siguran da li zaziru u nju, u svakom slučaju vrlo vrlo su blizu. Te zgrade koje idu ka trasi se završavaju zidom, a ne prozorima (licem zgrade), i šta sad ka trasi će zvrjati zidovi, kakav će to bulevar da bude? Zar ne bi trebalo da ka prstenu budu lepo okrenute zgrade kao ka svakom bulevaru...
file.php
Zgrade JOŠ ne smetaju, ovo što je označeno plavom bojom ide pod mač. Problem će biti percele 3402/2 i 3402/1 koje su rasčišćene i valjda sledi gradnja, a označene su kao deo UMPa. Postoje li neki detaljni planovi za taj sektor što ide krož grad do Pančevačkog mosta?
UPqRjCT.jpg
 
Не може ниједан објекат да добије дозволу за градњу ако се налази на траси планиране саобраћајнице. То може да се гради само на дивље.
 
na parcelama 3378/1 3402/2 i 3374 je vec krenula izgradnja novih zgrada, imate na temi Razni projekti slike.

3401/1 3341/1 3341/1-2 3401/1 21351 su vec gotove skoro, slike takodje na temi Razni projekti.
 
Evo prosto djavo mi ne da mira , pa cu posle nekog vremena opet objaviti par slika napravljenih spicu , tacnije u 17 30 , cetvrtak 02. 11. 2017. , cisto da se zna da guzve nisu nestale zavrsetkom , prvo mosta na adi , a sada i pristupnih saobracajnica na NBG u .
 
УМП је релано тек изграђен трећину. Најкритичнији делови града тек треба да се изграде.
 
A kad se setim da je most proglasavan nebitnim praznim i da su se pogresno brojala vozila na nekoj od fotografija sve u cilju da se prikaze kao nepotreban i na pogresnom mestu.
 
Ne znam da li sam otkrio Ameriku , ali za neke sigurno jesam .. Jos samo da i oni to shvate !
Ovde je poenta na vrlo losem odnosu ulozeno - dobijeno , da ne bude zabune .
A zavrsetak nam se smesi za jedno 20 do 30 godina .

Do tada uzivajte u slikama i obavezno ih pokazite onima kojima objasnjavate vaznost mosta i nemojte zaboraviti naravno koliko je to kostalo .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488976#p488976:16wxqj9c je napisao(la):
Igor » Thu Nov 02, 2017 10:34 pm[/url]":16wxqj9c]A kad se setim da je most proglasavan nebitnim praznim i da su se pogresno brojala vozila na nekoj od fotografija sve u cilju da se prikaze kao nepotreban i na pogresnom mestu.

Tek da se prisetimo da je to izjavio Toma Diploma Nikolić.
 
Ovaj most na Adi ce biti jako bitan onog trenutka kad se izgradi juzniji deo , konkretno usko grlo kod Milosevog Konaka i na rakovackom putu je sve manje podnosljiv, a osetno je mnogo vise automobila u Beogradu nego ranijih godina
 
bboris7":2r78e4rd je napisao(la):
Ne znam da li sam otkrio Ameriku , ali za neke sigurno jesam .. Jos samo da i oni to shvate !
Ovde je poenta na vrlo losem odnosu ulozeno - dobijeno , da ne bude zabune .
A zavrsetak nam se smesi za jedno 20 do 30 godina .

Do tada uzivajte u slikama i obavezno ih pokazite onima kojima objasnjavate vaznost mosta i nemojte zaboraviti naravno koliko je to kostalo .

Pa dobro 'kolumbo' (ne zameri na sali ;) ) pojasni meni koji nisam skapirao koji si to zakljucak hteo da nam predstavis?

Jer, most se intezivno koristi, mnogim sugradjanima (zapravo svima koji idu sa jedne na drugu obalu Save) ustedi mnogo sati i dana, zivaca, novca...
Nekima, koji ga koriste DIREKTNO, a nekim drugima koji koriste preostala 3 mosta INDIREKTNO.

E sad, ako ti to ne razumes, onda si zaista kolumbo i ubedjen si da si otkrio put kdo indije ;)

P.S.
O ceni je danas gotovo deset godina kasnije, bespredmetno diskutovati.
Da i ja se slazem da se ishitreno i megalomanski izbralo skupo (preskupo) resenje, i da se racionalnijim izborom moglu ustedeti makar toliko koliko bi kostalo ako ne tunel ispod topciderskog brda, onda makar toliko koliko je potrebno za izgradnju bulevara Patrijarha Pavla do Pere Velimirovica.
No, budimo iskreni. I sami 'beogradjani' su odlucili da 'zasluzuju' i mogu mnogo vise od 'grede' i izabrali "zirafu"... :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Mogu vam reci samo jednu stvar u vezi guzvi. Sta ocekujete kada ja pouzdano znam da ljudi koji na primer rade u Usce shopping centru, a zive u blokovima idu kolima na posao?! Imas tramvajsku liniju direkt od bloka do Usca, potrebno ti je 13 minuta do tamo,a ti sedas u kola? Gde je logika? Pritom tramvaji idu u intervalima od dva minuta i maltene su prazni. Tako nam je i za druge stvari, nemamo znanje, kulturu, osecaj za sebe pobogu, gorivo kod nas najskuplje i stalno se zalimo, a ne radimo nista da nesto promenimo nego smo svakim danom sve gori i gori.
Opet kapiram i ljude koji nece da se voze prevozom, al onda nemoj da se zalis na guzvu, nego uzivaj u njoj.
Inace inspiraciju za post sam dobio na instagramu dok se jedna drugarica iz blokova u lajvu zalila na guzvu, a putuje bas na relaciji za koju sam dao primer. Poludeh u sekundi.
 
Drago mi je da vidim da se i novi most koristi mnogo vise nego ranije. Jer relativno skoro sam postovao par slika kako je izgledao most na adi u tom spicu izmedju 5-6. Ja sam most prelazio brzinom od 60-80kmh dok je na gazeli bila standardna apokalipsa. Guzva je bila kod parka, pored konaka i dalje pored pinka i bazena. Mozda je vise ljudi shvatilo da mogu bolje da prodju, pristupne saobracajnice "daju rezultata" ili su se zavrsili odmori...
Ne znam kako im je kasnije kad se popnu do crkve, ali onima koji su skretali desno na banovo brdo stvarno nije lose.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=488907#p488907:10rm9kng je napisao(la):
bboris7 » Čet Nov 02, 2017 5:37 pm[/url]":10rm9kng]Evo prosto djavo mi ne da mira , pa cu posle nekog vremena opet objaviti par slika napravljenih spicu , tacnije u 17 30 , cetvrtak 02. 11. 2017. , cisto da se zna da guzve nisu nestale zavrsetkom , prvo mosta na adi , a sada i pristupnih saobracajnica na NBG u .
file.php
Ovakva gužva na mostu na Adi u to doba nije uobičajena, verovatno je juče došlo do nekog zastoja zbog sudara ili nečeg sličnog. Evo kako izgleda prosečni tok saobraćaja na mostu četvrtkom u 17:30:


Generalno, vrlo su retke gužve na samom mostu, ali su zato u špicu veliki zastoji na pristupnim saobraćajnicama oko mosta, naročito prema Rakovici.
Inače, ne zaboravimo da su ovih meseci gužve dodatno povećane zbog radova na Brankovom mostu.
 
Vrh