Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Stvar je vrlo prosta - nije nastavljen da se gradi nastavak posle mosta ka Autokomandi i Rakovici, stoji evo već godinama, plus ni ne zna se kada će se nastaviti. Kratko i jasno -razlog je što gradska vlast zaustavila nastavak gradnje Unutršnjeg Magistralnog Prostena. A zašto su obustavili gradnju, nek sami kažu. Da su završili projekat ne bi imali gužve na semaforu kod Hipodroma kao ni mnoge druge poput jutarnje gužve od PLavog mosta do Gazele jer je tu planiran paralelni deo UMP-a, veliki deo saobraćaja ne bi išao na Gazelu nego bi kroz Topčiderski tunel išai na mosta na Adi i da lje na Novi Beograd. Znači bile bi smanjene i jutarnje i popodnevne gužve na autoputu korz grad. itd itd
 
Nisu ga završili zbog politike. Ceo UMP sa mostom svi vezujemo za Đilasa.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Na gazeli nastane kolaps kad krpe rupu u jednoj od 3 trake, ovde je svaki dan taj kolaps jer se iz 3 trake uliva sve u jednu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489086#p489086:1hc4da33 je napisao(la):
Earthmoving » 03 Нов 2017, 11:39[/url]":1hc4da33]Stvar je vrlo prosta - nije nastavljen da se gradi nastavak posle mosta ka Autokomandi i Rakovici, stoji evo već godinama, plus ni ne zna se kada će se nastaviti. Kratko i jasno -razlog je što gradska vlast zaustavila nastavak gradnje Unutršnjeg Magistralnog Prostena. A zašto su obustavili gradnju, nek sami kažu. Da su završili projekat ne bi imali gužve na semaforu kod Hipodroma kao ni mnoge druge poput jutarnje gužve od PLavog mosta do Gazele jer je tu planiran paralelni deo UMP-a, veliki deo saobraćaja ne bi išao na Gazelu nego bi kroz Topčiderski tunel išai na mosta na Adi i da lje na Novi Beograd. Znači bile bi smanjene i jutarnje i popodnevne gužve na autoputu korz grad. itd itd


као што рече Астродуле, нису завршили због политике. пројекат је одавно направљен, само треба да се крене са изградњом, што ће бити на куково лето, како ствари стоје
 
Mislim da je ovo za Gazelu i Mostar već pominjano, ali nije loše podsetiti se i shvatiti da uvek ima protivnika.

Gazela i Mostarska petlja građeni su od 1966. do 1970. godine, uz veliko negodovanje građana, koji su, prema beleškama iz tog vremena, smatrali da je šest traka u oba smera previše, "jer nema toliko automobila u Srbiji, niti toliko potreba", "a potrošene su silne narodne pare", te je "mogao narod da živi bolje da te pare nisu potrošene".

Protivljenja su bila toliko glasna da je na predlog Branka Pešića donet leks specijalis, koji je omogućio korišćenje ondašnjih "sredstava Federacije" za finansiranje radova. Kako navodi Ujdur, u pitanju su bili projekti u koje je ulagan veliki novac...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1321236

Doduše, sada se radovi sabotiraju zbog političkih poena, ali građani bi morali malo da uključe mozak i shvate šta je gradu potrebnije BnV ili UMP ili obilaznica...

A evo zašto su nekada sabotirani

Nedobronamerni u Pešićevo vreme nisu osujetili izgradnju onoga čime se Beograd danas ponosi, uključujući i Muzej savremene umetnosti, na primer, ili hotel Jugoslaviju.

Otpora novom, međutim, bilo je i među dobronamernima, kao i danas, a taj fenomen profesor Filozofskog fakulteta na katedri za sociologiju Đokica Jovanović objašnjava opštim kulturnim stavom koji je, kako kaže, tradicionalan i vrlo oprezan, često i na sopstvenu štetu.

Jovanović navodi da korene otpora kod Srba prema novom treba tražiti u istoriji i činjenici da je Srbija u prošlosti bila pod udarom i uticajem velikih sila poput Osmanskog carstva, Austrougarske, pa i Rusije.

“One su, pre svega, vodile računa o sebi, a najmanje o Srbiji. To je u narodu stvaralo nepoverenje prema onom što dolazi spolja i bilo je izazvano strahom za sopstveni opstanak i egzistenciju. Upravo zato se i danas u našoj kulturi provlači nepoverenje prema onome što nazivamo progresom i uticajem savremenih ideja'', objašnjava sociolog.

Jovanović ne bi, kako kaže, generalno ocenio da su Srbi konzervativci i oponenti svemu što je novo i moderno, jer sličnog otpora, kaže, bilo je i kod drugih naroda.

''Obično se smatra da je francuska nacija, naročito posle Revolucije i Pariske komune, bila okrenuta ka novom i ideji građanina, iako je upravo u francuskoj politici, kulturi i umetnosti postojao snažan otpor progresu, naročito u 19. veku, a vrh je bila afera Drajfus'', rekao je Jovanović.

Sagovornik Tanjuga uzroke čestog otpora i kritika modernih ideja kod Srba vidi i u političkom sistemu:

''Nema dovoljno javne rasprave koju politika mora da uvede i mora da motiviše građane da učestvuju u javnim odlukama, koje se, uglavnom, donose u kabinetima i tu je jezgro otpora i nepoverenja'', smatra profesor.

On dodaje da je u prošlosti bilo mnogo primera kada su u javnosti kritikovane ideje progresa i napretka, a naročito je to bilo izraženo, kaže, u vreme socijalističke Jugoslavije
.
 
Kratkog ste secanja, UMP se nastavio da gradi , problem je prvo bio jer je most gradjen bez gradjevinske dozvole , druga stvar UMP je na prolece otvorena deonica na nbgu povezao se sa Tosinim bunarom, da je politicki saobotirano ne bi zavrsili most zemun borca sa svim pristupnim saobraacajnicama al problem je bio konstantno gomilanje dugova gradskih preduzeca i losa likvidnost grada jer su dosli u stiuaciju da sta god treba da se radi uzimaju se krediti a trudnicama naknade kasne , kasne plate, kasne penzije , nije se znalo ko pije ko placa, e to je bio problem jer most je gradjen suprotno svim urbanistickim planovima vec je izgradjen na mestu da bi bio monumentalan a to sto na samo pola kilometara (zarkovacki bulevar) postoji mesto gde je bilo dovoljno samo da se premosti ili prokopa tunel ispod save i ade i zavrsi most koji bi vec imao sve pristupne saobracajnice i rute bez uskih grla , ili da su napravili most u nastavku nemanjine ali eto . I sad glavna fora kao e guzva je na mostu pa vidite da se koristi most a prave se guzve zbog uskog grla na jugu jer je saobracajnica nedovrsena a da bi se dovrsila trebace nam mnogo vise para nego za zavrsetak obilaznice ili gradnje metroa o kom mozemo da sanjamo zbog pametne odluke Djilasa, i nije mi jasna ova njegova reinkarnacija u nesto pozitivno u nasim glavama al ok , most se ne moze i ne treba rusiti ali ce nas jos dugi niz godina podsecati na necije greske iz proslosti zbog koje cemo jos dugo vremena gubiti vreme i novac .
 
Da, I ja sam nazalost utiska da UMP stopiran jer su pare otisle u Beograd na vodi. Pare svih gradjana su otisle, umesto za infrastrukturu za sve njih, na privatni projekat BnV koje ce nekolicina koristiti. Superhik logika: otimam siromasnima da bi davao bogatima.
A ovu vest sa Pesicem I tadasnjom modernizacijom grada je Vesic danas poceo zloupotrebljavati I njome manipulisati kako eto, oni koji su protiv "modernih" projekata sa po 30 spratova u centru, su zatucani. Dobro, to je malo zavio u oblande sa rekonstriukcijom Slavije I slicno. Pa mislim se nek se vrati u svoje selo pa ga modernizuj umesto sto nama nesrecnima dodje da nam drzi predavanja ko je zatucan, a ko je "moderan". On, gedza, ce nekom ovde prica sta je moderno.
 
Niko ga ne "reinkarnira" u nesto pozitivno, ali je u odnosu na ove sadasnje Abraham Linkoln. A most je odlican ali sam po sebi nije dovoljan vec mu treba u najmanju ruku pocetak i kraj. Pocetak je dobio proletos, kraj se ne nazire kad ce.
 
Naravno da ce nastavak gradnje sve biti skuplji kad se ceka, a u medjuvremenu na I oko planirane trase nicu novi objekti, divlji se ne ruse I onda njihovo uklanjanje sutra za nastavak sve vise kosta. Skoro sam ovde pisao o gradnji u Krfskoj I pored I pitanju da li neki od novih objekata zapravo kače UMP. Ako sacekaju jos par godina, isto tako ce na celoj trasi biti soliteri, a onda ce tuneli, mostovi I ostala resenja krcenja trase sever-jug u Beogradu tek kostati Boga oca.
 
Taj dio clanka oko leks specjalisa i koriscenja sredstava nije tacan to je ono krs slobodno tumacenje od nasih vrlih novinara .Manij problem su bila protivljenja gradjana veci protivnici su bili drugi subjekti federacije kardelj npr.
Prica tece ovako po kazivanju aktera dogadjaja b jovina
Grad je odlucio da se gradi saobracajnica 3 longitudinala u isto vrijeme federacija je odlucila da se radi auto put bradstva i jedinstva .
Edvard kardelj nije dao pare za po tri obostrane trake uz obrazlozenje nema ni ljubljana ni zagreb nemoze
Onda je b pesic rekao b jovinu crtaj ti brano 6 traka nebrini za pare otiso je kod tita i ubjedio ga da je to glavnom gradu federacije potrebno.Marsal je to podrzao i pare su stigle .B pesic je B jovinu reko brano od sutra se tvoja treca longitudinala zove auto put bradstva i jedinstva
Clanak blica je malo politicki zamackan .Ono sto je greska r srb sto glavni grad republike u to vrijeme nije bio neki drugi grad tipa kragujevac nis kako bi se bolje izmuzla savezne pare
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489025#p489025:2nycqs0c je napisao(la):
laki72 » 03 Nov 2017 01:11 am[/url]":2nycqs0c]
bboris7":2nycqs0c je napisao(la):
Ne znam da li sam otkrio Ameriku , ali za neke sigurno jesam .. Jos samo da i oni to shvate !
Ovde je poenta na vrlo losem odnosu ulozeno - dobijeno , da ne bude zabune .
A zavrsetak nam se smesi za jedno 20 do 30 godina .

Do tada uzivajte u slikama i obavezno ih pokazite onima kojima objasnjavate vaznost mosta i nemojte zaboraviti naravno koliko je to kostalo .

Pa dobro 'kolumbo' (ne zameri na sali ;) ) pojasni meni koji nisam skapirao koji si to zakljucak hteo da nam predstavis?

Jer, most se intezivno koristi, mnogim sugradjanima (zapravo svima koji idu sa jedne na drugu obalu Save) ustedi mnogo sati i dana, zivaca, novca...
Nekima, koji ga koriste DIREKTNO, a nekim drugima koji koriste preostala 3 mosta INDIREKTNO.

E sad, ako ti to ne razumes, onda si zaista kolumbo i ubedjen si da si otkrio put kdo indije ;)

P.S.
O ceni je danas gotovo deset godina kasnije, bespredmetno diskutovati.
Da i ja se slazem da se ishitreno i megalomanski izbralo skupo (preskupo) resenje, i da se racionalnijim izborom moglu ustedeti makar toliko koliko bi kostalo ako ne tunel ispod topciderskog brda, onda makar toliko koliko je potrebno za izgradnju bulevara Patrijarha Pavla do Pere Velimirovica.
No, budimo iskreni. I sami 'beogradjani' su odlucili da 'zasluzuju' i mogu mnogo vise od 'grede' i izabrali "zirafu"... :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Neverovatno je kada ljudi pocnu da pisu postove da bi pisali . Pa ti imas toliko nelogicnosti u jednom postu , a trazis da ti nesto objasnim gde je formula sa 1000 nepoznatih i da ti dam resenje da bi se ti slozio ili ne . Pa evo dao sam ti slike. Dovoljno ti govore o uspehu projketa Most na adi . Redovno cu ih kaciti da se ne zaboravi ova glupost .
A dao si jedan deo odgovora na samom kraju tovog posta , odnosno najvazniji odgovor si dao . Sve je bilo preskupo i predimenzionisano ! Ovde treba jos mostova , ali normalnih , ali treba i uredjenje petlji na citavoj duzini autoputa kroz grad , pa nastavak SMT , zavrsetak obilaznici itd . Sve je to potroseno na jednu cupriju koja vodi u brdo !

Zato kolumbo sledeci put malo razmisli , pa daj nesto pametno...
 
Da li zaista misliš da je sve što fali (što si nabrao) moglo biti izgrađeno od razlike cene ovog rešenja i grede (kao Pupinovo most) koju bi ti stavio?

Meni ovaj most i pristupne petlje uopšte nisu predimenzionisani za grad kao što je Beograd. Beograd zaslužuje ovakve mostove i projekte.
 
bboris7":1j5ju9mv je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489025#p489025 je napisao(la):
laki72 » 03 Nov 2017 01:11 am[/url]":1j5ju9mv]
bboris7":1j5ju9mv je napisao(la):
Ne znam da li sam otkrio Ameriku , ali za neke sigurno jesam .. Jos samo da i oni to shvate !
Ovde je poenta na vrlo losem odnosu ulozeno - dobijeno , da ne bude zabune .
A zavrsetak nam se smesi za jedno 20 do 30 godina .

Do tada uzivajte u slikama i obavezno ih pokazite onima kojima objasnjavate vaznost mosta i nemojte zaboraviti naravno koliko je to kostalo .

Pa dobro 'kolumbo' (ne zameri na sali ;) ) pojasni meni koji nisam skapirao koji si to zakljucak hteo da nam predstavis?

Jer, most se intezivno koristi, mnogim sugradjanima (zapravo svima koji idu sa jedne na drugu obalu Save) ustedi mnogo sati i dana, zivaca, novca...
Nekima, koji ga koriste DIREKTNO, a nekim drugima koji koriste preostala 3 mosta INDIREKTNO.

E sad, ako ti to ne razumes, onda si zaista kolumbo i ubedjen si da si otkrio put kdo indije ;)

P.S.
O ceni je danas gotovo deset godina kasnije, bespredmetno diskutovati.
Da i ja se slazem da se ishitreno i megalomanski izbralo skupo (preskupo) resenje, i da se racionalnijim izborom moglu ustedeti makar toliko koliko bi kostalo ako ne tunel ispod topciderskog brda, onda makar toliko koliko je potrebno za izgradnju bulevara Patrijarha Pavla do Pere Velimirovica.
No, budimo iskreni. I sami 'beogradjani' su odlucili da 'zasluzuju' i mogu mnogo vise od 'grede' i izabrali "zirafu"... :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Neverovatno je kada ljudi pocnu da pisu postove da bi pisali . Pa ti imas toliko nelogicnosti u jednom postu , a trazis da ti nesto objasnim gde je formula sa 1000 nepoznatih i da ti dam resenje da bi se ti slozio ili ne . Pa evo dao sam ti slike. Dovoljno ti govore o uspehu projketa Most na adi . Redovno cu ih kaciti da se ne zaboravi ova glupost .
A dao si jedan deo odgovora na samom kraju tovog posta , odnosno najvazniji odgovor si dao . Sve je bilo preskupo i predimenzionisano ! Ovde treba jos mostova , ali normalnih , ali treba i uredjenje petlji na citavoj duzini autoputa kroz grad , pa nastavak SMT , zavrsetak obilaznici itd . Sve je to potroseno na jednu cupriju koja vodi u brdo !

Zato kolumbo sledeci put malo razmisli , pa daj nesto pametno...

"Amerigo", postavio sam sasvim argumentovan i logican post.
To sto tebi nije jasan i sto ne umes da odgovoris na najprostije pitanje ne znaci da svi imaju problem sa razumevanjem.
Za kacenje slike sam ti zahvalan jer sasvim lepo dokazuje da se Most na Adi intezivno koristi, sto znaci da NIJE promasena investicija kao sto ti zelis da ga predstavis.

PS.
Probao sam se nasaliti sa tobom
Ali vidim da to vodi spustanju diskusije na licni nivo prepucavanja pa predlazem da se obojica uzdrzimo od uzaludne polemike.
Most je tu, projekat je bio najskuplji moguc, koristi se...
Nazad nema, a hvala Bogu sto imamo za 25-30% vece kapacitete za prelazak sa jedne na drugu obalu reke Save.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Rešenje mosta je bilo preskupo.
A šta je ono beše još pričano?
I danas Rebublika dotira Grad, jer para - nema. A toliko je ponavljano "Grad ima para".
Most nije postao "turistička atrakcija". Imao semafore i ležeće policajce pa UMP nikada neće biti "brza saobraćajnica", a Homer J ipak neće moći da projezdi iz Borče do NBG. Od metroa preo mosta - ništa, nikada. A tek "portfolio mostova" :laugh:

Saobraćajno rešenje je jedno od mogućih, suština inženjrstva je naćii primeniti najoptimalnije rešenje. Sa saobraćajem i mostovima u BGD na žalost ne može biti puno sreće. Ono što ja skidam kapu Đilasu je, iako se ne slažem sa samim rešenjem i cenom mosta, je što je ovo izgurao pa neko rešenje ipak imamo.

A za sve koji spominju gužvu u špicu: pa naravno, ovo i jeste alternativni pravac, pola Brankovog je zatvoreno, na Zarićevom su krateri kao kada ga je učitelj spasavao.
Posao radi ne pilon od 200 metara, već širina mosta koja je mogla da se postigne i drugim rešenjem, a pre svega - petlja "Radnička".
 
Inače, bio bih zadovoljan kada bi se kroz tunelsku cev ispod Dedinja do Humske i Autokomade sproveo - tamvaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489060#p489060:3jsjgekg je napisao(la):
dripac28 » 03 Nov 2017 09:10 am[/url]":3jsjgekg]Mogu vam reci samo jednu stvar u vezi guzvi. Sta ocekujete kada ja pouzdano znam da ljudi koji na primer rade u Usce shopping centru, a zive u blokovima idu kolima na posao?! Imas tramvajsku liniju direkt od bloka do Usca, potrebno ti je 13 minuta do tamo,a ti sedas u kola? Gde je logika? Pritom tramvaji idu u intervalima od dva minuta i maltene su prazni. Tako nam je i za druge stvari, nemamo znanje, kulturu, osecaj za sebe pobogu, gorivo kod nas najskuplje i stalno se zalimo, a ne radimo nista da nesto promenimo nego smo svakim danom sve gori i gori.
Opet kapiram i ljude koji nece da se voze prevozom, al onda nemoj da se zalis na guzvu, nego uzivaj u njoj.
Inace inspiraciju za post sam dobio na instagramu dok se jedna drugarica iz blokova u lajvu zalila na guzvu, a putuje bas na relaciji za koju sam dao primer. Poludeh u sekundi.

Ja poznajem bar desetak ljudi, što sa posla, što iz komšiluka, što iz rodbine, koji su palili svoj automobil jednom mesečno da im ne zariba, a poslednjih meseci ne izlaze iz nih, jer im se svaki pokušaj dolaska na posao javnim prevozom pretvorio u kašnjenje i to prevozeći se u nehumanim uslovima raspadnutim autobusima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489206#p489206:3j51tgmo je napisao(la):
laki72 » 03 Nov 2017 08:14 pm[/url]":3j51tgmo]
bboris7":3j51tgmo je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=489025#p489025 je napisao(la):
laki72 » 03 Nov 2017 01:11 am[/url]":3j51tgmo]
bboris7":3j51tgmo je napisao(la):
Ne znam da li sam otkrio Ameriku , ali za neke sigurno jesam .. Jos samo da i oni to shvate !
Ovde je poenta na vrlo losem odnosu ulozeno - dobijeno , da ne bude zabune .
A zavrsetak nam se smesi za jedno 20 do 30 godina .

Do tada uzivajte u slikama i obavezno ih pokazite onima kojima objasnjavate vaznost mosta i nemojte zaboraviti naravno koliko je to kostalo .

Pa dobro 'kolumbo' (ne zameri na sali ;) ) pojasni meni koji nisam skapirao koji si to zakljucak hteo da nam predstavis?

Jer, most se intezivno koristi, mnogim sugradjanima (zapravo svima koji idu sa jedne na drugu obalu Save) ustedi mnogo sati i dana, zivaca, novca...
Nekima, koji ga koriste DIREKTNO, a nekim drugima koji koriste preostala 3 mosta INDIREKTNO.

E sad, ako ti to ne razumes, onda si zaista kolumbo i ubedjen si da si otkrio put kdo indije ;)

P.S.
O ceni je danas gotovo deset godina kasnije, bespredmetno diskutovati.
Da i ja se slazem da se ishitreno i megalomanski izbralo skupo (preskupo) resenje, i da se racionalnijim izborom moglu ustedeti makar toliko koliko bi kostalo ako ne tunel ispod topciderskog brda, onda makar toliko koliko je potrebno za izgradnju bulevara Patrijarha Pavla do Pere Velimirovica.
No, budimo iskreni. I sami 'beogradjani' su odlucili da 'zasluzuju' i mogu mnogo vise od 'grede' i izabrali "zirafu"... :)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Neverovatno je kada ljudi pocnu da pisu postove da bi pisali . Pa ti imas toliko nelogicnosti u jednom postu , a trazis da ti nesto objasnim gde je formula sa 1000 nepoznatih i da ti dam resenje da bi se ti slozio ili ne . Pa evo dao sam ti slike. Dovoljno ti govore o uspehu projketa Most na adi . Redovno cu ih kaciti da se ne zaboravi ova glupost .
A dao si jedan deo odgovora na samom kraju tovog posta , odnosno najvazniji odgovor si dao . Sve je bilo preskupo i predimenzionisano ! Ovde treba jos mostova , ali normalnih , ali treba i uredjenje petlji na citavoj duzini autoputa kroz grad , pa nastavak SMT , zavrsetak obilaznici itd . Sve je to potroseno na jednu cupriju koja vodi u brdo !

Zato kolumbo sledeci put malo razmisli , pa daj nesto pametno...

"Amerigo", postavio sam sasvim argumentovan i logican post.
To sto tebi nije jasan i sto ne umes da odgovoris na najprostije pitanje ne znaci da svi imaju problem sa razumevanjem.
Za kacenje slike sam ti zahvalan jer sasvim lepo dokazuje da se Most na Adi intezivno koristi, sto znaci da NIJE promasena investicija kao sto ti zelis da ga predstavis.

PS.
Probao sam se nasaliti sa tobom
Ali vidim da to vodi spustanju diskusije na licni nivo prepucavanja pa predlazem da se obojica uzdrzimo od uzaludne polemike.
Most je tu, projekat je bio najskuplji moguc, koristi se...
Nazad nema, a hvala Bogu sto imamo za 25-30% vece kapacitete za prelazak sa jedne na drugu obalu reke Save.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

A ti si se nasalio sa mnom . E pa onda ti dugujem izvinjenje . Vidi se da je bilo dobronamerno...

Ali ako su ti to sale onda je bolje da prestanes sa salama , mada , bolje se salis nego sto donosis zakljucke...

Naravno odavno nisam sreo tako argumentovan post , vrlo precizan i potkovan sa gomilom tacnih podataka , posebno kada covek sam sebe u to ubedi .

Sto se tice slika , posebno obrati paznju na slike sa autoputa i to citavom duzinom od Tosinog bunara do Autokomande , mada znamo da je guzva i do Dusanovca .

Kapaciteti prelaska uopste nisu povecani za 25 -30 % i tu pokazujes svu svoju povrsnost kada je ova materija u pitanju .

A ova recenica na kraju samo pokriva kompletnu suludost tih stavova , a da toga , ti i slicni tebi nisu ni svesni , "most je tu nema nazad" . Kada bi samo malo napregnuo svoje male sive celije , shvatio bi sta si na kraju napisao , a ujedno i nesveno priznao ....
 
Da li je negde pomenuta nova benzinska pumpa u Bulevaru heroja sa Košara, između Omladinskih brogada i Bulevara Crvene armije, dijagonalno od postojeće?

Tabla postoji, a žena mi je primetila da je neka plavo bela na renderu. Gazprom?
 
Gužve na raskrpetlji su deo svakodnevice. Došle su i neće otići.
Od kada je neko nacrtao semafor na raskrpetlji, očigledno nije ni planirao da petlja bude prohodna u tom segmentu.

Tunel tu neće ništa poboljšati. Čak vidim da će povećati saobraćaj, čitaj gužve.
 
Ne smeta toliko semafor koliko suženje na jednu traku 200m dalje.

Imamo 2 trake sa mosta + 1 traku sa Banovog Brda + 1 rampu (+ 4 trake) i sve se to uliva u 1 traku na početku Topčiderskog parka.

Ta jedna ulivna traka ima "izliv" kroz park i kod Miliševog konaka se širi u 2 trake, a treba bar tri trake jer se ide u 3 smera odatle.

Kada bi proširili na 2 + 2 trake deo uz park (sada je 1 +1), gužve bi se prepolovile, a možda i nestale.
 
Gresis, jer se guzve na tom semaforu javljaju i u suprotnom smeru, ka NBG.
A TEK izgradnjom tunela i 'pravog' bulevara Patrijarha Pavla, ce se u pravoj meri videti koliko je pogresno projektovana ova raskrsnica.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pumpa koja se gradi u Bulevaru heroja sa Košara, pre raskrsnice sa Bulevarom Crvene armije je izgleda NIS-ova, tj, njihovo ime se spominje na parceli 6817.

Iskreno mi ne smetaju pumpe na ovakvim lokacijama daleko od stambenih zgrada, plus što (kao što je rečeno na temi o Tošinom bunaru) uvek lepo srede okolinu.
 
Vrh