Слике 10. мај 2017., УМП радови Омладинских бригада – Тошин бунар
На делу раскрснице са Омладинских бригада, а према Булевару Црвене Армије главни обим радова је на изградањи тротоари са обе стране ове саобраћајнице. Средишњи разделни појас је насут песком и треба још ту насути земљу и хумус.
Средишњи разделни појас између трака је ширине 8 метара, рачунајући од ивичњака до ивичњака, а ширина унутрашњег дела појаса је 7,5 метара. На свакој од раскрсница са обе стране, се ширина овог појаса сужава на 5, односно на 4,5 метра. О постављању трамвајских шина у некој будућности, на овом делу УМП-а нема ништа, јер није ни било у плану.
Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26
И радови код и око бензинске станице се полако приближавају завршетку. Наравно има још ту посла, а сад се и назиру обриси саобраћајница код ње. Ту пре свега мислим на онај део који нас је највише интересовао кад је о овом делу УМП-а реч, где ће бити улаз и излаз за ону постојећу аутоперионицу.
Значи, а као што сам и раније рекао, улаз у бензинску станицу ће уједно бити и улаз за аутоперионицу, а такође и излаз из бензинске станице на УМП ће исто бити и излаз од аутоперионице.
Ово је улаз у бензинску станицу и аутоперионицу.
Pogledajte prilog 25
Ово је пролаз према аутоперионици
Pogledajte prilog 24
Ово јер излаз из бензинске станице и аутоперионице.
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22
Поглед на УМП од Омладинских бригада према Тошином бунару. Ближе раскрсници, а на страни према згради из насеља „Запад 65“ се још копају канали за цевоводе подземних инсталација, а ту су и разне цеви, за водовод, канализацију и осталих разних инсталација (браон, плаве, жуте). Раније сам споменуо да сви ови радови око полагања цевовода до Тошиног бунара треба/морају да се заврше до 31. маја.
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Полако идем према Тошином бунару и то баш по средишњем разделном појасу између обеју трака. И овде је наравно он ширине 8, односно 7,5 метара.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
Дуж будућег тротоара, а уз насип жалезничке пруге, се увелико довози и насипа земља, а после ће и хумус, за будући травњак.
Pogledajte prilog 8
Како се приближавам Тошином бунару све је више радника и радних активности. На потпорном бетонском зиду који је дужине 200 метара и који је до оне кафане и оног балончета, буше неке рупе и онда га прекривају са белим прекривачем.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Хвала на пажњи,