Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

kakvi bre tramvaji.sve ih treba poslati na otpad.prave zakrčenja po celom gradu,pa se iz toga može izvesti da su jedan od najvećih zagađivača grada Beograda.Od bulevara prave sokake.Da ne pričam kad padne kiša,odmah stanu svi tramvaji.Mislim da su bolje funkcionisali oni sa konjskom zapregom,jer verujem da je konj mogao da vuče tramvaj i po kiši.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449894#p449894:cugkincg je napisao(la):
Leković Đorđije » 06 May 2017 01:42 am[/url]":cugkincg]kakvi bre tramvaji.sve ih treba poslati na otpad.prave zakrčenja po celom gradu,pa se iz toga može izvesti da su jedan od najvećih zagađivača grada Beograda.Od bulevara prave sokake.Da ne pričam kad padne kiša,odmah stanu svi tramvaji.Mislim da su bolje funkcionisali oni sa konjskom zapregom,jer verujem da je konj mogao da vuče tramvaj i po kiši.
А од тебе никакве вајде. Ни тај трамвај не би могао да вучеш.
 
Ima istine, danas su iskakali tramvaji iz stroja. Sve zbog vode.
 
И то се ваљда може довести у ред. Ако не грешим, проблем је у кишној канализацији.
 
Govorim iz ličnog primera.Radio sam na kraju bulevara u krugu stare fabrike Nikola Tesla.Kad god bi pala kiša,ja od posla do vukovog spomenika peške.Tada sam zamrzeo tramvaje za ceo život.Moja keva je stanovala jedno kraće vreme u Beogradskoj ulici.Kada se useljavala,devojka koja je tu stanovala,joj je rekla,da neće moći jedno tri dana da spava od tramvaja,a da će se posle navići.Keva je stanovala jedno vreme pa je pobegla odatle jer nije mogla da se navikne na tu vrstu buke.Sada se ugrađuju neki gumeni podmetači,ali ih nema svugde,i skupi su,a i pitanje koliki im je vek trajanja.Voleo bih da neko ko ide svaki dan na posao tramvajem,pošalje post o tramvajima ili neko ko živi u ulici kroz koju idu tramvaji.
 
Zivim u Vojvode Stepe i daleko vise volim tramvaje od autobusa, pogotovu od kada su renovirali ulicu. Problemi se ponekad desavaju ali daleko redje nego sto ti insinuiras.
 
To si dobro rekao.Od kad su ti renovirali ulicu,jer su ugradili gumene podupirače za sprečavanje prenosa vibracija i buke u okolne objekte.Šta je sa ulicama koje nisu renovirane.
 
Ја сам једно време живео у В.Степе пре реконструкције и трамваји ми уопште нису сметали.
 
Ја на Новом Београду користим трамваје већ 30 година, од средње, студирања и сад по некад за посао. Лично ми не сметају али све чешће више волим да ускочим у бус него у трамвај јер су им трасу урнисали са семафорима и две раскрснице на улазу и излазу из бул. Милутина Миланковића.
Без претеривања, када сам ишао у средњу на Звездари, требало ми је од блока 70а до Вука око 20-25 минута вожње. Данас ћу пре искомбиновати 95 и 65 него 7-ицу.
Волео бих да развију трамвајску мрежу према Земуну, али и да их бар мало приоритизују у саобраћају и омогуће им бржи пролаз.
Супер је то, екологија, велики капацитет, али и брзина је битна, поготово кад журиш на посао а од Делте до Трамвајског моста 12 семафора, од којих само 2 дају приоритет трамвају, колико сам скапирао посматрајући вожњу.

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
Vidi ja isao od mite rzica i po kisi i po snjegu tramvajima a tvoja greska sto si sipcio pjeske imao si jednu stanicu od radio industrije NT bus 46 i 79 i 20 2 stanice i 55 a sa radio industrije do cvetka i 309 .
Na sta lice te fabricke hale sad sta je u njima ima i neke rome u krugu fabrike
Da nemas koju fotku kompleksa za temu napusteni objekti Radice se signalizacija za prednost tramvaju linija 7 bi stedila minimum 15 min po pravcu
 
direktor":28tjrxqt je napisao(la):
Radice se signalizacija za prednost tramvaju linija 7 bi stedila minimum 15 min po pravcu

Искрено се надам јер, нас на блоковима, неће закачити никаква метро линија, чак и ако доживимо метро у Београду.
Тако да нам је усавршавање трамвајске мреже изузетно важно.
Поготово у контексту УМПа и потенцијалних загушења код нове БУС станице.


Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450084#p450084:2ibujwzf je napisao(la):
Leković Đorđije » Ned Maj 07, 2017 10:14 pm[/url]":2ibujwzf]Govorim iz ličnog primera.Radio sam na kraju bulevara u krugu stare fabrike Nikola Tesla.Kad god bi pala kiša,ja od posla do vukovog spomenika peške.Tada sam zamrzeo tramvaje za ceo život.Moja keva je stanovala jedno kraće vreme u Beogradskoj ulici.Kada se useljavala,devojka koja je tu stanovala,joj je rekla,da neće moći jedno tri dana da spava od tramvaja,a da će se posle navići.Keva je stanovala jedno vreme pa je pobegla odatle jer nije mogla da se navikne na tu vrstu buke.Sada se ugrađuju neki gumeni podmetači,ali ih nema svugde,i skupi su,a i pitanje koliki im je vek trajanja.Voleo bih da neko ko ide svaki dan na posao tramvajem,pošalje post o tramvajima ili neko ko živi u ulici kroz koju idu tramvaji.
Slična je priča i sa linijom 3. Večito neki problemi ili sudari.
Kad radi brzo se stigne ali kao za baksuz uvek zaje*******e kad ti je najpotrebnije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449854#p449854:3f3ahfmu je napisao(la):
Пантограф » Fri May 05, 2017 9:51 pm[/url]":3f3ahfmu]Тако ће и ићи. Тиме трамвај са Бежанијске косе до Бановог брда (Видиковца) губи два минута, али добија везу са Белвилом, Делта ситијем, Бг офис парком...

Ал то све за 50 година.

Bez obzira na vrijeme, mislim da je greska sto nije iskoristena mogucnost da se bar rezervise prostor po medijanu UMP-a kroz NBG pa da se jednog dana moze graditi metro ili neka druga denivelisana sinska trasa. Ovako, velika i skupa investicija ostaje ogranicena upotrebom za tramvaj i to samo u dijelu na mostu.
 
Слике 10. мај 2017., УМП радови Омладинских бригада – Тошин бунар

На делу раскрснице са Омладинских бригада, а према Булевару Црвене Армије главни обим радова је на изградањи тротоари са обе стране ове саобраћајнице. Средишњи разделни појас је насут песком и треба још ту насути земљу и хумус.

Средишњи разделни појас између трака је ширине 8 метара, рачунајући од ивичњака до ивичњака, а ширина унутрашњег дела појаса је 7,5 метара. На свакој од раскрсница са обе стране, се ширина овог појаса сужава на 5, односно на 4,5 метра. О постављању трамвајских шина у некој будућности, на овом делу УМП-а нема ништа, јер није ни било у плану.
Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26
И радови код и око бензинске станице се полако приближавају завршетку. Наравно има још ту посла, а сад се и назиру обриси саобраћајница код ње. Ту пре свега мислим на онај део који нас је највише интересовао кад је о овом делу УМП-а реч, где ће бити улаз и излаз за ону постојећу аутоперионицу.
Значи, а као што сам и раније рекао, улаз у бензинску станицу ће уједно бити и улаз за аутоперионицу, а такође и излаз из бензинске станице на УМП ће исто бити и излаз од аутоперионице.
Ово је улаз у бензинску станицу и аутоперионицу.
Pogledajte prilog 25
Ово је пролаз према аутоперионици
Pogledajte prilog 24
Ово јер излаз из бензинске станице и аутоперионице.
Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22
Поглед на УМП од Омладинских бригада према Тошином бунару. Ближе раскрсници, а на страни према згради из насеља „Запад 65“ се још копају канали за цевоводе подземних инсталација, а ту су и разне цеви, за водовод, канализацију и осталих разних инсталација (браон, плаве, жуте). Раније сам споменуо да сви ови радови око полагања цевовода до Тошиног бунара треба/морају да се заврше до 31. маја.
Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16
Полако идем према Тошином бунару и то баш по средишњем разделном појасу између обеју трака. И овде је наравно он ширине 8, односно 7,5 метара.
Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
Дуж будућег тротоара, а уз насип жалезничке пруге, се увелико довози и насипа земља, а после ће и хумус, за будући травњак.
Pogledajte prilog 8
Како се приближавам Тошином бунару све је више радника и радних активности. На потпорном бетонском зиду који је дужине 200 метара и који је до оне кафане и оног балончета, буше неке рупе и онда га прекривају са белим прекривачем.
Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Хвала на пажњи, :sesir:
 
Mogli bi da se ugledaju na BNV i da zasade drveće duž središnjeg razdelnog ostva ako se je već definitivno odustalo od šinskog sistema.

Primer:

IMG_2175_1.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450588#p450588:345jjge7 je napisao(la):
Stomatolog » 11 May 2017 04:09 am[/url]":345jjge7]Mogli bi da se ugledaju na BNV i da zasade drveće duž središnjeg razdelnog ostva ako se je već definitivno odustalo od šinskog sistema.

Ни од чега се није одустало, јер није било ни планирано да се ради у догледно време, већ је остављен простор за трамвај у средини - једног дана, што пише и у планским документима. Зато не треба ни садити дроред, као ни у Миланковићевом булевару, да га једног дана не бисмо секли.
 
Дрвореде треба садити на травњацима уз пешачке стазе, да праве хладовину.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450594#p450594:300o3liw je napisao(la):
dane bezanija » 11 Мај 2017 08:50 am[/url]":300o3liw]Gago, hoce li se konacno resiti i ilegalan ulazak za restoran i baloncic jer ono stvarno ni na sta ne lici,a pritom i unistava se trotoar?
То је пријављено Дирекцији, а на томе се неће ништа радити док се не уради УМП.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450646#p450646:ep746v36 je napisao(la):
Пантограф » 11 Maj 2017 13:58[/url]":ep746v36]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450588#p450588:ep746v36 je napisao(la):
Stomatolog » 11 May 2017 04:09 am[/url]":ep746v36]Mogli bi da se ugledaju na BNV i da zasade drveće duž središnjeg razdelnog ostva ako se je već definitivno odustalo od šinskog sistema.

Ни од чега се није одустало, јер није било ни планирано да се ради у догледно време, већ је остављен простор за трамвај у средини - једног дана, што пише и у планским документима. Зато не треба ни садити дроред, као ни у Миланковићевом булевару, да га једног дана не бисмо секли.

Bila trava 40 godina i duž Bulevara Zorana Đinđića, razdelno ostrvo ostavljeno za tramvaj / lrt / metro, a na kraju više od 2/3 te zelene površine je otišlo pod asfalt za parking. Bojim se da će se to vrlo brzo desiti i duž Bulevara Milutina Milankovića, pošto obližnje stambene zgrade već imaju problem sa parkingom, a i poslovne zgrade se sve više grade, a i one imaju sve veći problem sa parkingom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450647#p450647:vpmtx9qe je napisao(la):
Дошљак » Thu May 11, 2017 1:01 pm[/url]":vpmtx9qe]Дрвореде треба садити на травњацима уз пешачке стазе, да праве хладовину.

Nije lose ni da se sade posred saobracajnice.
Kad se ljeti asfalt ugrije na 80C to nije dobro ni za automobile na njemu ni za okolinu. Zato, ako ima prostora ja bih posadio drvo.
 
Рио је у праву. Осам метара широк појас као рођен је за платане. Сви знамо колико је Булевар ослобођења пријатан за вожњу захваљујући високом дрвећу, без обзира каква сиџа да је напољу.
 
Дрвореди са стране, где су и предвиђени. По средини такође што је предвиђено - трамвај.
 
Vrh