Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Baš su loše rešili pešačko-biciklističku stazu na nizvodnoj strani mosta na Adi. Jedini način da se dođe do te staze su stepenice, jer liftovi naravno ne rade, i verovatno nikada neće proraditi. Ne postoje silazne rampe kao sa druge strane mosta, tako da niko ne koristi ovu stranu. Još goru situaciju imamo na Gazeli, gde nema ni stepenica, i gde je praktično nemoguće doći do širokih pešačkih trotoara na mostu.

Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1
 
A tek neko da proba iz Teodora Drajzera da biciklom dodje do staze na mostu na Adi. Ovde se bicklisticke staze prave eto da bi se reklo da su napravljene, koga briga da li zapravo mogu da se koriste.
 
Ова низводна стаза дефинитивно један од већих промашаја на мосту. А лагано су могли да направе стазе уз рампе.
 
ko komunisti. samo da ga ima. a širina nije bitna. Bruka
 
Tu trotar i postaje tehnicka staza da bi dosao do topcidera silazis pa relazis prugu pjesackim navoznjakom koji je mogao biti sastavni dio petlje
 
Aко је низводни тротоар техничка стаза, зашто су онда фарбали бициклистичку траку црвеном?
 
Мислиш на оних пола метра уз рампу где се једва човек провуче од ограде?
 
Bukira, pešaci nemaju šta da traže na Gazeli. To je most za autoput i nije ni planirano da ga iko drugi koristi osim motornih vozila.
 
U tom slučaju je ovolika širina trotoara s obe strane Gazele bila čisto bacanje para, zar ne? Tehnička staza je mogla da bude mnogo uža.

 
Аутопут је заправо 4. лонгитудинала, односно трансверзални градски булевар који је изграђен у форми аутопута да би држава дала паре из свог буџета, а не град. Зато је и рађен шири од аутопута а и Газела има пешачке стазе.
 
Mислим да су Боба и Марија у Лудим годинама љубили на Газели :D
 
Beogradu jako fale pjesacki prelazi preko Save. Zato se sav saobracaj izmedju dve obale i svodi na motorna vozila.
 
Пешачки, али и бициклистички :) Што се тиче пешачке стазе на Газели, она би у суштини могла да повезује Савску улицу (БНВ) и Владимира Поповића (Сава центар, Старо сајмиште, Ушће) са низводне стране, а Сајам и војводе Мишића са делом Владимира Поповића према Јурија Гагарина (нови БАС, Делта сити и Белвил) са узводне стране што мислим да би биле веома корисне пешачке и бициклистичке везе. И ка томе треба тежити.
 
Са Букириних данашњих (18.05.) поподневних слика се види да је први слој асфалта постављан на левој траци УМП-а на делу од Тошиног бунара па према Омладинских бригада. Такође се види да је припремљена и десна трака, пошто је попрскана битуменом. Види се да су прилегли на посао и да јуре рок.

Ево и две преподневне слике асфалтирне леве траке УМП-а до Тошиног бунара, снимљене у 11:18 часова из аутобуса 65.

Pogledajte prilog 1
 
Novosti, 18.5.2017.
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... -Ostroskom

Ulica Svetom Vasiliju Ostroškom

Pokrenuta inicijativa da nova saobraćajnica, deo Unutrašnjeg magistralnog prstena, ponese ime svetitelja. Ideja Momčila Vujačića da neka ulica dobije ime sveca još nije zaživela.

Momčilo Vujačić podneće inicijativu da ulica, koja je u izgradnji, ili jedan njen deo, ponese ime Svetog Vasilija Ostroškog. Zahtev će podneti upravi Grada Beograda, a njegovu ideju na društvenoj mreži "Fejsbuk" do sada je podržalo skoro 500 građana. Reč je o saobraćajnici koja će uskoro biti završena, a deo je Unutrašnjeg magistralnog prstena.

Stanovnik Novog Beograda koji je, inače, i ktitor Hrama Vasilija Ostroškog, kaže da njegova ideja da se ulici u glavnom gradu dodeli ime ovog pravoslavnog sveca nije nova.

Pre nekoliko godina sam već podnosio inicijativu da se jedna ulica u Beogradu nazove po Svetom Vasiliju Ostroškom, međutim, moja ideja nije zaživela, zbog, kako su mi tada objasnili, birokratije - objašnjava Vujačić. - Nadam se da ćemo ovog puta uspeti, jer je saobraćajnica nova i ime neće praviti probleme građanima ili firmama zbog promene adrese.

Inicijativu Vujačića podržao je i patrijarh srpski Irinej, čiji je blagoslov, kako naš sagovornik kaže, dobio i napismeno.
 
Super izgledaju ovi asfaltirani delovi. Baš mi je krivo što neće skoro napraviti tunel ispod pruge u Bulevaru umetnosti, mislim da bi to sklonilo deo saobraćaja iz preopterećenih Omladinskih brigada a i da bi značajno povećalo korisnost poluprstena.
 
Предпостављам да се за спајање Булевара уметности и Црвене армије чекају кинески радови на прузи Београд-Пазова.
 
Vrh