Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449616#p449616:2telw404 je napisao(la):
Igor » Čet Maj 04, 2017 7:27 pm[/url]":2telw404]Zaboravljena Petlja Radnicka.
Izuzetno prijatan prostor kada je lepo vreme i kada je dan.

Meni u onoj šumi stubova izgleda kao ambijent za nekog manijaka.
Iskreno na fotografijama mi ne izgleda prijatno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449623#p449623:2hbvdhfi je napisao(la):
tragac » 48 minutes ago[/url]":2hbvdhfi]Šta će pre da bude: srBski svemirski program, beJograCki metrol ili liftovi na ovom mostu u funkciji?

U utorak sam video majstora da nešto radi u liftu.
 
Ипак некако пријатнија шума стубова од шуме стубова на НБГ страни УМП или још гадније Аутокоманди. Док је нпр. Мостар са мањом шумом стубова али са оним степеништима и пролазима ми је најнепријатнији и нажалост је осведочен као амбијент погодан за манијаке. Овде испод Радничке петље има и зеленила и осветљења. Фали можда више одржавање зеленила и чистоће, као и повезивање са околним садржајима - хиподром, Топчидерска река и парк, Aда, као и стајалишта која су изграђена али не и пуштена у функију. Тако би тај простор постао пролазна тачка, а не слепо црево.
 
Радничка је испаде, из згла пешака, најхуманија саобраћајна петља у БГ. Од Мостара и Аутокоманде ме језа хвата у касним сатима.
 
20170426_114055.jpg

file.php


Vidim da je na dijelu od Dr agostina Neta do Tošinog bunara ostalo prilično široko razdijelno ostrvo. Da li neko zna šta su planirali tu da zasade ? Jednoredno ili dvoredno ? Sigurno su i to predvidjeli po tenderu. Nadam se samo da neće samo opet onaj javor nesretni, kao da niti jedna druga vrsta ne postoji, sve od sadnje platana na bulevaru još onomad.
 
Планирано је да се једаред ту посаде трамвајске шине (пише у плановима да је у ту сврху остављен простор), ал` то неће за наших живота.
 
Da li ima toliko mesta. Deluje uze a mozda je opticka varka.
 
Šine? U, odlična ideja. Posle desno u Tošin bunar pa se odradi planirano proširenje Tošinog bunaara do blizu centra Zemuna, tu prođe tramvaj, i tako povežemo centar Zemun na tramvajski sistem grada (može još jedna linija severnije ka tramvajskom mostu). Metroa još bar 5-10 godina neće biti do Zemuna a ovo bi moglo da se uradi za godinu dana, jeftinije i realnije. Još kad bi se uraili oni senzori što tramvaju na raskrsnicama daju zeleni talas, meni bi bilo fino rešenje.
 
Ја бих тер`о трамвај Миланковићевим булеваром па лево на Тошин бунар/Војвођанску све до Блока 45, а са УМП-а бих га попео право на Бежанијску косу (уз неопходан вијадукт и, можда, кратак коси тунел због великог нагиба).
Булеваром уметности крак прво до земунског кеја, а после кроз Главну/Цара Душана за Нову Галенику.
Други "земунски" крак, с обзиром да је у плану ширење Тошиног бунара и Угриновачке, туда.
Уз то, веза оба земунска крака са старим трамвајским мостом кроз Бул. М. Пупина/Париске комуне.

Све то су скромна улагања за Београд (оно што вам делује најскупље - пруга кроз Тошин бунар у Земуну - било би изграђено на месту предвиђеном за паркирање према плану реконструкције те саобраћајнице). Квалитетна и савремена возна средства се, као што видимо из примера Софије, могу набавити за мале паре. Једино би била пожељна градња још једног депоа.
 
Kaда се гледа мапа трамвајске мреже, дефинитивно фале крак према Земуну и Бежанији.
 
@pantograf
Mogla bi se ova garaza Novi Beograd premestiti na BK. I to na prostor kod kvantasa ili kod Granda. Na mestu sadasnje garaze bi se dobio veliki prostor za poslovno/stambeno/komercijalni prostor.
 
Moze autobusi da se presele a da se tramvajski depo prosiri
 
Ja samo neznam kako vi mislite da provučete dupli tramvajski (ili u buduće metro) kolosek između ove dve mostovske konstrukcije?

170424-UMP%20Lot%201-29.jpg
 
Iz zaleta.
Širi prostor je duž Milutina Milankovića do Tošinog bunara.
 
Ne može direktno, već samo oko bloka 66...



Drugim rijecima, UMP je pravljen za automobile a za šinska vozila samo u dijelu preko mosta.
 
Naravno da neće.
Ali pitanje je bilo kako bi mogao tramvaj ići trasom UMP-a kroz Novi Beograd. jedino ovako. Da siđe sa UMP-a kod autobuske stanice, i onda nekom drugom ulicom se popne ponovo na UMP jer ovo kako je sad napravljano nije za tramvaj.
 
Тако ће и ићи. Тиме трамвај са Бежанијске косе до Бановог брда (Видиковца) губи два минута, али добија везу са Белвилом, Делта ситијем, Бг офис парком...

Ал то све за 50 година.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449854#p449854:1po4ffsx je napisao(la):
Пантограф » Pet Maj 05, 2017 10:51 pm[/url]":1po4ffsx]Тако ће и ићи. Тиме трамвај са Бежанијске косе до Бановог брда (Видиковца) губи два минута, али добија везу са Белвилом, Делта ситијем, Бг офис парком...

Ал то све за 50 година.

Како бре за 50, па овде се све дешава кроз две године, али по клизном распореду ;)
 
Moguće da je optička varka ali ja ipak sumljam da tu može proći dupla pruga za tramvaj ili metro, ako se pogleda ova slika videćete da se mostovske drumske konstrukcije posle spuštanja šinskog sistema na zemlju drastično približavaju jedna drugoj, pogotovo po prelasku ulice Đorđa Stanojevića.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449732#p449732:2uim3rt0 je napisao(la):
Baston » 05 Мај 2017 12:25 pm[/url]":2uim3rt0]

Vidim da je na dijelu od Dr agostina Neta do Tošinog bunara ostalo prilično široko razdijelno ostrvo.
@Бастон, није од Др. Агостина Нета до Тошиног бунара, него од Булевара Црвене Армије до Тошиног бунара
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=449807#p449807:1gzdhi7e je napisao(la):
ddddd » 05 Мај 2017 07:23 pm[/url]":1gzdhi7e]@pantograf
Mogla bi se ova garaza Novi Beograd premestiti na BK. I to na prostor kod kvantasa ili kod Granda. Na mestu sadasnje garaze bi se dobio veliki prostor za poslovno/stambeno/komercijalni prostor.
@ддддд, "неће да може" на Бежанијску косу. Нека гараже ту где јесте поред Белвила, ништа јој не недостаје ту. Аутобуси одатле брже стижу на линије по Новом Београду :D .
Код кванташа нема места, јер су све парцеле већ изпланиране по ПДР, тј. ту ће бити привредно-комерцијална зона,а иза кафеџија исто "неће да може" јер иза њих ће проћи наставак Грчке улице, неких 450 метара, и спајање са Сурчинском улицом. А опет ту ће такође бити, будућа привредно-комерцијална зона + ново Бежанијско гробље 2.
 
Vrh