Ја бих тер`о трамвај Миланковићевим булеваром па лево на Тошин бунар/Војвођанску све до Блока 45, а са УМП-а бих га попео право на Бежанијску косу (уз неопходан вијадукт и, можда, кратак коси тунел због великог нагиба).
Булеваром уметности крак прво до земунског кеја, а после кроз Главну/Цара Душана за Нову Галенику.
Други "земунски" крак, с обзиром да је у плану ширење Тошиног бунара и Угриновачке, туда.
Уз то, веза оба земунска крака са старим трамвајским мостом кроз Бул. М. Пупина/Париске комуне.
Све то су скромна улагања за Београд (оно што вам делује најскупље - пруга кроз Тошин бунар у Земуну - било би изграђено на месту предвиђеном за паркирање према плану реконструкције те саобраћајнице). Квалитетна и савремена возна средства се, као што видимо из примера Софије, могу набавити за мале паре. Једино би била пожељна градња још једног депоа.