Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361505#p361505:2m3gao13 je napisao(la):
Гага » 07 Дец 2015 02:27 am[/url]":2m3gao13]Ајмо Јово наново, али овог пута без објављивања јавне набавке тендера за изградњу железничког подвожњака (пробијање насипа) или ти „денивелисаног укрштаја пруге Батајница-Шид(Суботица) и булевара Уметности на Новом Београду.

Сагласно закону о јавним набавкама, овога пута се покреће преговарачки поступак за позив подношења понуда, али путем директног позива грађевинским предузећима која би била способна да ураде ове радове на изградњи подвожњака кроз насип. Директан позив ће бити упућен следећим понуђачима:
ЕНЕРГОПРОЈЕКТ НИСКОГРАДЊА – Београд
АР ГРАДЊА - Београд
МЕТА БАЛКАН – Београд
ГП ПЛАНУМ - Београд
МОСТОГРАДЊА – Београд
СТРАБАГ – Београд
МБА-РАТКО МИТРОВИЋ НИСКОГРАДЊА - Београд
ФРЕСИНЕ (FREYSSINET) Огранак Београд – Београд
ЕЛИТА-КОП - Београд

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОКРЕТАЊУ ПРЕГОВАРАЧКОГ ПОСТУПКА БЕЗ ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf

Рок за подношење понуда је 30. децембар 2015. године.

Сад да држимо палчеве да ће неко прихватити да ради овај подвожњак (пробијање насипа) ! :)

Поново је продужен рок за подношење понуда за радове на пробијању подвожњака кроз постојећи насип :( . Рок је продужен до 11. јануара 2016. године:

http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf
 
Некадашње дивље насеље и смеће на којем су живели.
 
Ajde de gotovo je sada, mislite li da je lepo ziveti u djubretu pa nije sigurno. Neka ih u novom smestaju nadam se da ce napraviti kakav takav iskorak.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364383#p364383:2rlctk0x je napisao(la):
Igor » 26 Dec 2015 04:12 pm[/url]":2rlctk0x]Ajde de gotovo je sada, mislite li da je lepo ziveti u djubretu pa nije sigurno. Neka ih u novom smestaju nadam se da ce napraviti kakav takav iskorak.

Sigurno da im je lepo, tako zive oduvek i gde god se nadju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=364310#p364310:2kloeunl je napisao(la):
Гага » 26 Dec 2015 02:11 am[/url]":2kloeunl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=361505#p361505:2kloeunl je napisao(la):
Гага » 07 Дец 2015 02:27 am[/url]":2kloeunl]Ајмо Јово наново, али овог пута без објављивања јавне набавке тендера за изградњу железничког подвожњака (пробијање насипа) или ти „денивелисаног укрштаја пруге Батајница-Шид(Суботица) и булевара Уметности на Новом Београду.

Сагласно закону о јавним набавкама, овога пута се покреће преговарачки поступак за позив подношења понуда, али путем директног позива грађевинским предузећима која би била способна да ураде ове радове на изградњи подвожњака кроз насип. Директан позив ће бити упућен следећим понуђачима:
ЕНЕРГОПРОЈЕКТ НИСКОГРАДЊА – Београд
АР ГРАДЊА - Београд
МЕТА БАЛКАН – Београд
ГП ПЛАНУМ - Београд
МОСТОГРАДЊА – Београд
СТРАБАГ – Београд
МБА-РАТКО МИТРОВИЋ НИСКОГРАДЊА - Београд
ФРЕСИНЕ (FREYSSINET) Огранак Београд – Београд
ЕЛИТА-КОП - Београд

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОКРЕТАЊУ ПРЕГОВАРАЧКОГ ПОСТУПКА БЕЗ ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf

Рок за подношење понуда је 30. децембар 2015. године.

Сад да држимо палчеве да ће неко прихватити да ради овај подвожњак (пробијање насипа) ! :)

Поново је продужен рок за подношење понуда за радове на пробијању подвожњака кроз постојећи насип :( . Рок је продужен до 11. јануара 2016. године:

http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf



A da li neko može sažeto da objasni kakvi su uslovi ovog konkursa na koji niko ne želi da se javi?
 
Da bi tu deponuju na NBG trebalo srediti - trebalo bi.
Ali bi Romima koji tu zive isto tako trebalo obezbediti kontejnerski smestaj na nekom drugom mestu sa prostorom oko istog, da bi mogli i dalje da se bave skupljanjem sekundardnih sirovima, od cega oni maxom i zive.
I posle toga nema opravdanja da opet prave razne karton sitije gde im se cefne.
 
Obrisan je deo postova i odgovor na njih niti je tema niti je primereno mislim na inicijalni post
 
Jel ima neka tema na forumu gde bi mogli da se svadjamo bez cenzure :rant: :lol:
 
Da li se nesto zna o projektu prosirenja Rakovickog puta / Patrijarha Pavla? Okvirni termin za pocetak radova itd...
 
На Мосту на Ади, смер ка НБ, управо - колапс. Да дочекамо 2017. са завршеним приступницама :vops:
 
Свако јутро су гужве, застој, на силазној рампи у Антифастистичке б. јер семафор у М.Миланковића исувише кратко држи зелено.
 
placamo cenu za idiotariju sa silaznim rampama na nbg strani, od tri postojece ne zna se koja je gora. raso je opisao prvu, druga kod buvljaka sa onim pesackim prelazom, stubovima i parkiranim kolima levo a onda na semafor posle 7 metara desno, treca u j. gagarina koja se ukrsta sa onima koji bi na most.. nadam se da je nekoga sramota sto je stavio svoj potpis na takav projekat.

a tek ce da bude haos, kad tu dovuku i medjugradske autobuse. koliko god ce spajanje sa t. bunarom pomoci da se treutni stanje popravi, dolazak i odlazak tolikog broja autobusa, uz ovakve rampe kod buvljaka i nasu saobracajnu kulturu.. bice gore nego sada
 
Rešiće se problem izgradnjom kružnog toka na raskrsnici m.Milankovića i afb.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Из твојих уста у Божје уши, али мрка капа.
 
Danas vozih preko mosta. Bilo sunčano i odjednom vidim komad snega kako pada na kolovoz sa sajli (verovatno).

Da li postoji neko rešenje koje bi sprečilo ledenice da padaju sa sajli?
 
Led diode na oklopu sajli, koje će da stvaraju malo veći otpor, tj da se greju.
 
astrodule":1v18lvj3 je napisao(la):
Danas vozih preko mosta. Bilo sunčano i odjednom vidim komad snega kako pada na kolovoz sa sajli (verovatno).

Da li postoji neko rešenje koje bi sprečilo ledenice da padaju sa sajli?
"Betonska greda" je zakon :D
 
Ovo je jedan od previda koji se jednostavno dese u bilo kojem projektu i kod bilo kojeg rešenja.
I može se lako rešiti uz malo mozganja.
LED su mi pale na pamet zbog male mase i zbog raznih mogoćunosti ugradnje, zbog pouzdanosti i što ne mogu nikako da utiču na kostrukciju mosta i kablove, a koliko se sećam - uvek se ugrađuju sa "heat sink"-om (toplotnim ponorom)... a ovde bi se toplota trošila na topljenje snega pre nego što se pretvori u led.
Svakako, neko pametan bi to morao da dokaže proračunom i testiranjem prototipa.
 
Vrh