Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Вожд":w3bz94hk je napisao(la):
p2610151338.jpg

Da li neko zna kolika je tacno duzina ove platforme?

Pokusao sam preko slike iz Google Ertha uporediti ovu platformu sa vozom na stanici NBG koji je vjerovatno EMV iz BG voza, dakle oko 105m duzine.
Cini mi se da bi vozila te duzine mogla stati na ovu platformu.

To je bitno, jer ako takva vozila oko 100m duzine ili duza, mogu stati na ovu platformu, onda to povecava mogucnosti citave trase da primi metro sistem u buducnosti.

2015-11-24111003-2.jpg
 
Ta stanica (platforma) i jeste pravljena za šinska vozila duža od tramvaja, a to je CAF vozilo novi tramvaj koji je duži od starih.
 
Da, duzi je (da prostis) ali velika je razlika izmedju 25-30m i 100m.

Duzina platforme odredjuje duzinu vozila a duzina vozila odredjuje njegov kapacitet.

Ako na ovu platformu mogu da stanu samo vozila duzine kao CAF-ov tramvaj onda ce to prakticno znaciti da ova platforma nece moci da se integrise u neku eventualnu buducu metro mrezu sto bi bilo velika steta. Njene mogucnosti bi u startu bile ogranicene samo na neki LRT. Jer kad se vec gradilo, moglo se izgraditi i duze stajaliste za eventualno neke vece kapacitete.
 
@dove
youtube

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=vz_j_BEkVCQ[/youtube]

Zvaću ih da mi urade kupatilo. :)
 
Nego...Sta se desava sa nastavkom radova do Tosinog Bunara? Hoce se skoro setiti da pocnu to da rade?
 
Blade":2zfdk01v je napisao(la):
Nego...Sta se desava sa nastavkom radova do Tosinog Bunara? Hoce se skoro setiti da pocnu to da rade?
Бладе, требао си пре постављеног питања да прочиташ неколико задњих страна.
 
Гага":1sxzdrnj je napisao(la):
Надајмо се да ће за 149 дана (непуних 5 месеци) све бити готово, тј. барем до почетка Београдског маратона 2016.године, било би лепо.

На неки начин су већ и почели "припремни" радови. У четвртак су почели тј. наставили са рушењем оне кућице поред зграде Инекс укуса. Та кућица и није баш буквално на траси УМП-а, малим делом јесте због тротоара, а мислим да је и нелегална и да је то један од главних разлога рушења. Нелегалан је и онај бело-зелени балон поред, мада он у опште није на траси УМП-а, али ће се рушити.

Ево неколико сличица стања раскрснице Тошин бунар-Николе Добровића и рушења те кућице.

Слика из априла 2011. године


Слика из априла 2014. године


Слике из новембра 2015. године (слике од јуче и данас)

Кућица за коју сам мислио да ће се рушити до краја, ипак остаје до пола. Наиме то је у ствари пријавница бившег Инекс Укуса, а садашњег Инекс Плуса. Ових дана су наставили радове на њеној реконструкцији и постављању новог крова.

Као што рекох та кућица није баш буквално на траси УМП-а, сем малог дела који је срушен због тротоара који ће туда поред ње проћи.
Слике од 20.- 23. новембра:



 
Izvini, nije da namerno nisam procitao.

I to je nesto kada imaju kakve takve naznake da ce radovi krenuti. Sa tom deonicom ce i most na Adi dobiti mnogo vecu fuknciju, nego do sada. Krenes sa Bezanije i ,,preletis,, ceo NBG.
 
Sledece godine ocekuj da ce radovi na svim delovima sa nbg strane biti pokrenuti mozda zapne oko probijanja nasipa ali videcemo ja tipujem kao sto sam rekao na aneks sa izvodjacem za lot1
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6rNal8zSSgE[/youtube]
Published on Nov 24, 2015
 
Ne znam da li je već viđena na ovoj temi...
Ovo je dakle mesto gde treba potkopati nasip.

img513a_zpsrnezud4u.jpg


Fotografija je sa SSC ili Zabavnika, ne vodim evidenciju...
 
Ајмо Јово наново, али овог пута без објављивања јавне набавке тендера за изградњу железничког подвожњака (пробијање насипа) или ти „денивелисаног укрштаја пруге Батајница-Шид(Суботица) и булевара Уметности на Новом Београду.

Сагласно закону о јавним набавкама, овога пута се покреће преговарачки поступак за позив подношења понуда, али путем директног позива грађевинским предузећима која би била способна да ураде ове радове на изградњи подвожњака кроз насип. Директан позив ће бити упућен следећим понуђачима:
ЕНЕРГОПРОЈЕКТ НИСКОГРАДЊА – Београд
АР ГРАДЊА - Београд
МЕТА БАЛКАН – Београд
ГП ПЛАНУМ - Београд
МОСТОГРАДЊА – Београд
СТРАБАГ – Београд
МБА-РАТКО МИТРОВИЋ НИСКОГРАДЊА - Београд
ФРЕСИНЕ (FREYSSINET) Огранак Београд – Београд
ЕЛИТА-КОП - Београд

ОБАВЕШТЕЊЕ О ПОКРЕТАЊУ ПРЕГОВАРАЧКОГ ПОСТУПКА БЕЗ ОБЈАВЉИВАЊА ПОЗИВА ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf

КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦИЈА
http://tenderi.beoland.com/images/nabav ... -49-15.pdf

Рок за подношење понуда је 30. децембар 2015. године.

Сад да држимо палчеве да ће неко прихватити да ради овај подвожњак (пробијање насипа) ! :)
 
Mislim da je upitanju mala suma novca i da zato niko nece da se prihvati plus komplikovani radovi
 
Мислим да је ово начин да се посао додели фирми која буде радила продужетак "УМП"-а од бувљака до Тошиног бунара.
 
I ja to mislim ali se onda ne radi kao tender vec kao aneks "postojeceg" ugovora kao sto su vec radili za most na adi
 
Počeli su da krče šumarak na trasi UMP-a između Omladinskih brigada i Tošinog bunara :)
 
Oni nisu ni svesni koliko ce sa deonicom koja se gradi od buvljaka do Tosinog Bunara, povećati efektnost mosta na Adi.

Most MIhajla Pupina je sam po sebi efektan objekat, a sa pristupnim saobracajnicama da ne pricam. I smatram da je bio veci prioritet od mosta na Adi, ali sta je - tu je. Samo zato sto je izmestio tranzit iz centra Beograda je dovoljno, a gde je ostalo?

Dok je most na Adi samo deo celine, čiju izgradnju cekamo. Koja će svakako imati svoju ulogu u olaksanju odvijanja beogradskog saobraćaja.
 
Taj deo "UMP"a će, sa proširenim Tošinim bunarom, pre svega da rastereti saobraćaj u Jurija Gagarina, jer je ona "glavna" ulica koja nema odgovarajuću alternativu.
 
Ja sam misljenja da je to rasterecenje za Deonicu auto-puta od Zmaj pumpe do Gazele. Jer svi jure ka auto putu, pa posle Gazele do AK, svako svojim putem i tu guzva prestaje.

Novi Beograd je sam po sebi veliki i svi stanovnici koji u spicu nedge idu, krenu da se ukljucuju na auto put, plus oni koji idu ili vracaju se sa posla i na sve to vozila u tranzitu...pa mora da se napravi cep da je ne znam sta.

Ko ide sa NBG na Čukaricu, za njega će ovo biti - nema bolje. Drugi ce morati još uvek vise ili manje da kruze, dok se ne napraviti tunel Autokomanda - Careva ćuprija, to će biti izmisljena stvar.

A tunel AK - Pančevački most koji bi trebao da ide u nastavku tog pravca mi jos uvek deluje nerealno da će ikad postojati.
 
Pozdrav,
Pratim ovaj forum već duže vreme pa reko da se priključim.
Skoro svako jutro prolazim pored Tošinog bunara i vidim da su počeli nešto da rade, nisam uspeo da slikam tablu jer prolazim iz suprotnog smera, ali sam jutros uspeo da uhvatim par slika zahvaljujući crvenom svetlu na semaforu :lol:
 
Vrh