Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

MPC je učestvovao u tome samo da Delta ne bi gradila, posle su vratili zemljište gradu.
 
Most na adi

dsc02759.jpg


dsc05197.jpg


dsc05198.jpg
 
FOTO: Prevrnuo se džip na Mostu na Adi
Novosti online | 11. mart 2015. 12:56 | Komentara: 14
Pre isključenja za Adu, iz pravca Novog Beograda prevrnuo se džip. Srećom, niko nije povređen
IMG_20150311_124725_620x0.jpg


Pre isključenja za Adu, iz pravca Novog Beograda prevrnuo se džip. Srećom, niko nije povređen.



Džip se iz sada nepoznatih razloga prevrnuo na Mostu na Adi danas oko 12 časova.

Automobil prevrnuo se na bok kod isključenja za Adu Ciganliju iz pravca Novog Beograda. Srećom, u udesu niko nije povređen.

IMG_20150311_124746.jpg


http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... stu-na-Adi

za ovo se stvarno treba potruditi :?:
 
...само возиш мало брже а разговараш мобилним и обратиш више пажњу на њега (разговор) и скренеш несвесно према џерси огради......
 
Širok put, dobar asfalt, prava deonica, nema gužve, dobar auto... i "izgubio kontrolu nad vozilom" :bash:
 
Po fotografijama se vidi da se prevrnuo na potezu između stuba mosta i isključenja za Radničku. Tu mena šta da se zakači.
Zato se radi uviđaj, alko-test ... i sl. ... da ne špekulišemo.
 
Bilo bi interesantno vidjeti snimak sa kamere je li pokriven most istima
 
Dzipovi se lakse prevrcu nego ostali automobili jer imaju mnogo visi centar ravnoteze.
 
I da je naglo cimnuo volan, teško da bi se prevrnuo osim ako nije vozio mnogo preko 100km/h. Naime, to naglo cimanje se zove "moose test" i izvodi se na oko 80km/h i ne znam ni za jedan auto koji se prevrnuo prilikom izvođenja tog testa. Grand Cherokee se 2012. za malo prevrnuo, ali su ga sredili posle toga.
 
Ako mo bolje pogledate, po tragovima guma na asfaltu se moze zakljuciti da je iz srednje trake presao u levu i zajahao betonsku barijeru, sto je dovelo do prevrtanja. Posto se zaustavio par metara iza mesta kontakta sa barijerom, jasno je da je u trenutku kontakta bio vec pricno usporio.
Kao sto spatio rece, dzipovi zbog svoje konstrukcije imaju znatno visi centar tezista.
U ovom slucaju kocenje + manevar u levo su teziste prebacili na prednju desnu stranu, a udarac levim delom je samo dodao silu za prevrtanje.

Ono sto mi upada u oci je cinjenica da opet sudimo i osidjujemo ljude na osnovu nepotpunih informacija.
Dal je nekom palo na pamet da je do ovoga doslo jer je vozilo ispred naglo zakocilo da bi se u zadnjem trenutku iskljicilo ka Radnickoj, pa je covek pokusavajuci da izbegne sudar sa vozilom ispred instiktivno skrenuo ka levoj traci, a onda je fizika odradila svoje???
 
Naravno, ne znamo uzrok, može svašta da bude, ali činjenica je da je za ovako nešto potrebna velika kinetička energija, tj velika brzina. Videćemo.

Jedno je sigurno, za udes nije kriv most :)

PS: težište je jedno (može biti i čisto geometrijsko), centar mase je malo određeniji pojam. Centar ravnoteže je u mozgu, a centar težišta je izraz koji se zaista nalazi u literaturi, ali je malo nespretan...
 
relja":gp648am3 je napisao(la):
PS: težište je jedno (može biti i čisto geometrijsko), centar mase je malo određeniji pojam. Centar ravnoteže je u mozgu, a centar težišta je izraz koji se zaista nalazi u literaturi, ali je malo nespretan...

Reljo, hvala na strucnoj ispravci u vezi pravilnog termina, mislim da smo se razumeli u vezi onog na sta smo hteli da ukazemo Laki i ja.
 
prosle nedelje je bio slican slucaj na gazeli kada se prvrnulo vozilo kojim je upravljala majka koja se valjda na tren okrenula da proveri decu pozadi i izgubila kontrolu. komentari na tu vest su bili uglavnom vezani za nesposobnost zena za volanom, kao da se zene svakodnevno prevrcu po mostovima, isto kao sto ce u ovom slucaju svi prvo da se uhvate cinjenice da je u pitanju crni dzip, bez analize uzroka. sreca da nema provredjenih, to je jedino sigurno
 
Zato što ja preinstaliram komp pa ne mogu da okačim jednu grešku što se tiče saobraćajne signalizacije na prilazu mostu iz pravca Košutnjaka.
 
Na starom Google Street View-u nije bilo ove table, ali sada je ima.

Znači, idem ka Novom Beogradu i gledam gornju tablu koja mi kaže da držim levu traku, jer desna ide ka Sajmu.

prilaz-mostu-1.jpg


Međutim, desna traka je za NBGD, a za Sajam je ova "izlazna" traka.

Na ovom mestu nema oznake za skretanje za Hipodrom, ni Banovo brdo.

I tako idemo dalje, kad nam oznaka kaže da je pravac za Novi Beograd ipaku desnoj traci, a da su dve leve trake za Banovo brdo.

prilaz-mostu-2.jpg


Po mom mišljenju ovo bi se bolje uredilo kada bi na prvim putokazima bila dodata tabla za Banovo brdo, i kad bi se strelica za Sajam "iskrivila".

Da li sam u pravu, pa da pišem Beograd putu da to ispravi?
 
tragac":1ratzp6l je napisao(la):
Meni više smetaju liftovi koji su postavljeni a ne rade.
Штошта се ту не користи. Изграђена су стајалишта која се не користе, изграђен је и трамвајски коридор који се не коирсти и који се сигурно неће користити ни у наредних 5 година, а лично верујем и дуже. Изграђено је и 6 аутомобилских трака које ни у теприји не могу бити коришћене у пуном капацитету из простог разлога што је пропусна моћ полусемафоризованих приступница средње жалосна а мрежа путева који "фидеришу" те приступнице је још жалоснија.

Директоре, супер што се трудиш и у начелу подржавам овај допис али... Када правиш денивелисани бетонски монстум у сред града графити, смеће и штошта још горе су ти неминовност, неминовност су чак и у далеко богатијим и уређенијим градовима од Београда. У осталом, денивелисани бетонски монструм је сам по себи ругло и девастира урбани простор па чишћење графита на нечему што је само по себи далеко веће и скоро непоправљиво ругло је по мало сувишан моменат.
 
Delija":wstfaxvy je napisao(la):
Директоре, супер што се трудиш и у начелу подржавам овај допис али... Када правиш денивелисани бетонски монстум у сред града графити, смеће и штошта још горе су ти неминовност, неминовност су чак и у далеко богатијим и уређенијим градовима од Београда. У осталом, денивелисани бетонски монструм је сам по себи ругло и девастира урбани простор па чишћење графита на нечему што је само по себи далеко веће и скоро непоправљиво ругло је по мало сувишан моменат.


Po mom misljenju jedini nacin da ovaj prostor (ispod petlji) ostane koliko toliko kultivisan je da mu se da namena.
A namena bi mogla da bude za parkinge, laki servis, perionica i slicno, umesto sto se `divlja`(?) perionica nalazi 200m dalje ka parku.

Evo recimo ovaj `zanatski centar` iz Pastroviceve bi mogao biti preseljen ispod mosta

https://www.google.rs/maps/place/%D0%91 ... cfbf9d460a
 
laki72":2gtkipf6 je napisao(la):
.......
Po mom misljenju jedini nacin da ovaj prostor (ispod petlji) ostane koliko toliko kultivisan je da mu se da namena.
A namena bi mogla da bude za parkinge, laki servis, perionica i slicno, umesto sto se `divlja`(?) perionica nalazi 200m dalje ka parku.

Evo recimo ovaj `zanatski centar` iz Pastroviceve bi mogao biti preseljen ispod mosta

https://www.google.rs/maps/place/%D0%91 ... cfbf9d460a

Nešto slično već imamo ispod "Autokomande"...
https://www.google.rs/maps/@44.79081,20 ... !2e0?hl=sr
Meni se to ne dopada. Izgleda kao bangladeš (onako kako ga ja iz neznanja zamišljam, izvinjavam se Bangladešu :) )


Možda može da se iskoristi kao ograđeni i uređeni plac za mašine, prikolice i nezapaljiv materijal: kamen za popločavanje, šljunak, šine, betonske pragove...
 
Испод прилазне рампе Бранковом мосту налази се гаража (припадала савезним органима, а сада, ваљда, МУП-у), а подножје конструкције аутопута код Студентског града користи "Мостоградња". Нису лоша решења.
 
Па ти су неке реалније опције за простор оваквог "квалитета". Давно сам рекао да тамо никаквог зеленила неће бити а све и да га посаде, то би све пропало кроз пар месеци и постало блатиште. Локација је довољно близу центра да представља ругло а опет је довољно изолавана да том простору не гине нека од понуђених опција горе и то у најбољем случају. Вероватније је да ће простор остати овакав какв јесте са тенденцијом даљег пропадања.
 
Vrh