Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Prvo, ja nikada svoje mišljenje nisam predstavljao kao univrezalnu istinu - to je laž.
Drugo - sada ćemo tako da se nisko vređamo (SNSnot, 2012, JbG), samo zato što te pogađa što ne odustajem da kritikujem rasipanje para?
Pazi STF, na tankom si ledu, jako malo mi fali da pređem crtu koju ne želim da pređem.
Ako pišem o mostu, ne pišem o tebi. Ne čačkaj me.


Ostalom, za zagađenje teme si i sam kriv. Drugi forumaši su pokušali da skrenu temu (pa i ja) ali ti se uvek vraćaš na staro, kao i ovaj put.
 
laki72":3lk1xn66 je napisao(la):
Dobroooo...
Posto smo nanovo potrosili nekoliko sati i napisali nekoliko postova u kojima su uglavnom ponovljeni vec izneseni stavovi (ja cu se ovaj put uzdrzati od ponavljanja svog), mogli bi uraditi analizu kako u buducnosti nastaviti ovaj projekat. Jer 'preskakanje' rate implicita da novca nema ni za postojece kredite, a kamoli za uzimanje novih. Kako u tom svetlu vidite finansiranje nastavka gradnje UMP-a?
Postoji li neka sansa da se i za UMP nadje modalitet za javno-privatno partnerstvo?
Recimo da se ponudi da se uspod UMP-a (ili iznad) prave garaze???
Za lpocetak meni to pada na pamet, ali verovatno ima i drugih, boljih ideja

spatiotecte":3lk1xn66 je napisao(la):
Lepota mosta preko Ade sa njegovim pilonom i zategama je subjektivna stvar. Nekima je lep, nekima je ruzan.

Vodite bezkrajnu raspravu oko njegove estetike.

Ajd sad!!!
Koji vam je 'andrak' ???
Most je tu, resenje je realizovano, pare potrosene!!!
Nekom lep, nekom ruzan, tu je!!!

NE ZIVI SE U PROSLOSTI!

Ocete narednih 50 godina o tome sta bi bilo, da je bilo?

Ko jarci na brvnu se upirete da jedni drugima nametnete svoje misljenje o necemu sto se ne moze promeniti!?

Ja vas pitah, ima li iko viziju kako dalje?
Ali izgleda da ovde buducnost nikog ne zanima, vec 'prosipanje pameti' i prezvakavanjem proslosti.
Koja je svrha toga????
Moze li od te (prazne) price trosak biti manji?
Most manje musav? Oce li se vrh pilona posle toga sam postaviti?

Mozda ce se uzad sama zatezati i po potrebi menjati???

Ajmo ljudi, mladi ste, vecina akademski gradjani.
Moze malo vizionarstva, ideja i planova, a ne ko babe na pijaci....
 
"Dekorativno" osvetljenje na mostu je "predivno", šareni se i to samo deo iznad rukavca do pilona i strana prema sajmu, sa druge strane je jednobojno, sve u svemu izgleda sveCki, ko za "paradu"! :notok:
 
Bravo Laki, ja predlažem da se most sruši pa da se isproba neko bolje rešenje :D I to rešenje da ima bar dva frtalja :)
 
relja":314dam5r je napisao(la):
samo zato što te pogađa što ne odustajem da kritikujem rasipanje para?

Не критикујеш ти само расипање пара као расипање пара, већ цео један начин размишљања и живота, само целу ту критику и неодобравање сузиш на израз "расипање пара" па испаднеш спасилац.
 
Misliš da ti ima spasa? :)
Ozbiljno, ti ne shvataš suštinu: ne sme na ovome da se završi, ne sme da ostane na "pa šta, sad je gotovo", ne sme da se gurne pod tepih jer ako se to dogodi, opet će nam se ponoviti isto. Opet će se razvodniti, sa pogrešnim argumentima: "grad ima para, ovo finansira grad, unismo xy godina imali ovako nešto, kada se podeli na kvadratne metre to ispada malo, treba nam novi simbol, portfolio mostova, vertikale, skajlajnovi...". Nikada više.
Uostalom, daleko od toga da sam samo ja u pitanju, malopre listah Politiku uz kafu, kad eto:
IMAG0310_zps648ee0b5.jpg

edit: kod za sliku
 
razgradjevinar":332r67x7 je napisao(la):
galeks, izvini

zbog jedne recenice koja mi je zasmetala i zbog koje sam se i ukljucio, zanemario sam sve drugo sto si napisao u tom postu. malo sam preosetljiv ovih dana :)

Desava se. Sve ok :)
 
Pa oni peru ruke oko odrzavanja mosta ko to treba da radi , most isaran , liftovi van funkcije ,cuvara nijgdje , kamere za ukras
 
relja":1irpxqnv je napisao(la):
Uostalom, daleko od toga da sam samo ja u pitanju, malopre listah Politiku uz kafu, kad eto:

Кад оно ... човек критикује оно око чега се нас двојица не расправљамо. Критикује диспозицију (положај моста) и безбедоносне пропусте. Ни једно ни друго никакве везе немају са техничким решењем и визуелним дојмом моста.

Уосталом, наш форумаш Зума је без икаквих проблема ушао у утробу Пупиновог моста недељу дана пред долазак на сам мост високих званичника једне од најбитнијих држава света !!!! Какав је тек то безбедоносни пропуст а мост нема пилоне и затеге .?
 
Savetujem ti da pročitaš još jednom, prvi stubac.
 
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q1RkCUH47Ls[/youtube]

Decorative Lighting by Gulf Line Int'l
Obratite pažnju od 3:10 min.

Most bez ove dekoracije je običan most za današnje vreme, most je stvarno vrh estetike na reci.
 
Na sajtu grada objavljen je Јавни увид у Нацрт измена и допуна плана детаљне регулације за саобраћајни потез унутрашњег магистралног полупрстена од саобраћајнице Т6 до Панчевачког моста.

Pogledao sam tekst i grafički deo, i PDR se zapravo menja zbog izgradnje benzinske pupme u nlizini raskrsnice UMP-a i Omladinskih brigada (parcele pored perionice):

umpumpa.png


U tekstu piše da pumpu gradi preduzeće BS Blok 41a d.o.o, čiji je vlasnik, prema APR-u, izvesni Aleksandar Ćirilović. No, interesantni rezultati izlaze kada se to ime ukuca u Google :dil:
 
Јутрос освануше фришке жврљотине на букобранима према сењаку. Полако се приближавају раскрпетљи. На пилону имбецил поново шкрабао, а само што је опран.
 
Homer Jay":3l4y6opq je napisao(la):
Na sajtu grada objavljen je Јавни увид у Нацрт измена и допуна плана детаљне регулације за саобраћајни потез унутрашњег магистралног полупрстена од саобраћајнице Т6 до Панчевачког моста.

Pogledao sam tekst i grafički deo, i PDR se zapravo menja zbog izgradnje benzinske pupme u nlizini raskrsnice UMP-a i Omladinskih brigada (parcele pored perionice):

umpumpa.png


U tekstu piše da pumpu gradi preduzeće BS Blok 41a d.o.o, čiji je vlasnik, prema APR-u, izvesni Aleksandar Ćirilović. No, interesantni rezultati izlaze kada se to ime ukuca u Google :dil:

Kiosk urbanizam.
 
Bas su se pretrgli sa sve "burazerskom" pumpom
 
Pa zar nece uklnjati perionicu oni jos grade i pumpu bruka miljenko
 
Директоре, ауто перионица и технички преглед од Петла или ти Петошевића, неће се ни рушити. Он је то земљиште одавно "купио", још док је директор Дирекције за изградњу града Београда био рођени брат Дане Драшковић.
 
Praktičan predlog:

Da se oko Topčiderskog parka napravi "kružni tok", tako što bi se uradilo nešto kao na slici:
topcider.jpg


Na ovaj način bi se donekle produžio put od mosta prema Drajzerovoj i Topčiderskoj zvezdi iz pravca mosta, kao i put ka Rakovici iz pravca Zvezde i Drajzerove, ali bi se smanjio broj semafora, u svakom bitnom pravcu bi imali dve trake i ne bi bilo potrebe za preteranim remećenjem celine parka više nego što je to sada slučaj, bilo bi neophodno samo dodati dve trake od raskrpetlje uz prugu, ali tako nešto se svakako planira, samo je pitanje da li bi to bile dve ili četiri trake.

Narandžastom strelicom je obeležena alternativa korišćenju ulice kroz sam park; mogla bi se i ukinuti Topčiderska ulica kroz park a da ostane samo proširenje raskrsnice, a da se na sličan način ukine i Gardijska, ali nisam siguran koliko bi takvo rešenje bilo prihvaćeno.
 
Kakav je smisao naterati automobile da kruže oko parka, jedini efekat će biti više izduvnih gasova koje park mora "da svari". Valjda je cilj omogućiti da se vozila oko parka kreću što brže i zadržavaju što kraće, a ne da idu ukrug oko njega.
 
Neki bi kružili duže, ali bi zato bilo manje čekanja na semaforima i raskrsnicama - uz dobro uklapanje traka za ulaz / izlaz praktično bi moglo da se eliminiše čekanje na raskrsnicama (uz eventualno ukidanje ne naročito potrebnog levog skretanja iz pravca Zvezde prema Drajzerovoj), i sveukupno bi se stizalo za kraće vreme za većinu vozila.

Pravci Raskrpetlja - Rakovica (u oba pravca), Dedinje - Raskrpetlja i Rakovica - Centar ne bi bili duži nego sada.

Pravac Raskrpetlja - Dedinje je na najvećem gubitku - bio bi duži za 500-600 metara, koji se pri brzini od sasvim realnih 40 km/h prelaze za manje od minuta. No nek je i ceo minut, u odnosu na čekanje jednog semafora, ne mislim da je ovo loš rezultat; na stranu što će pravac uz Drajzerovu izgubiti na značaju u budućnosti kad se izgradi bulevar uz Topčiderku i kad budu postojale 3-4 trake do Banjice.

Pravac Dedinje - Rakovica (ne naročito bitan, jer se s Dedinja ka Rakovici brže stiže niz Lisičji potok ili kroz Bulevar Mira) bi bio duži za oko 300 metara, ali bi se eliminisao semafor i levo skretanje, i saobraćaj bi opet bio brži nego sad.
 
Vrh