Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Zapravo ta pruga iz rakovice se ne vidi zbog dela vijadukta za UMP od raskpetlje ka mostu.
 
A da li postoji možda neki drugi put, neka buduća trasa, kojim bi tramvaji iz pravca Rakovice mogli da se popnu na most?
 
vucko":2sculajv je napisao(la):
Nazalost nema.Najveci problem je zeleznicka pruga.


Slažem se Vučko da je pruga problem, ali i cela ova petlja je mogla biti bolje (u funkcionalnom smislu)
isprojektovana. Imam utisak da kao da su sve ove petlje rađene stihijski, u nekoj iznudici i slično...
puno tu propusta ima za ovakav jedan projekat.
 
I ja sam tako mislio dok se ne sagleda lokacija petlje radnicka,a to je Hipodrom-NIS-topciderka i pruga.Veoma losa situacija.Svi tokovi su dobro sredjeni osim onog za tramvaj-metro.

Takodje petlja jurija gagarina je manje vise ok,jedino joj fali stanica tramvaja-metroa na delu kod Buvljaka-zeleznicke stanice NBG.
 
Marcus Wulffings":1xgg9hrh je napisao(la):
Do kada će ta ulica pored buvljaka biti u isključenju?



Bice oko mesec dana, toliko procenjuju svi, panduri, cuvari na gradilistu i neki od radnika sa kojima sam juce pricao.

Raskrsnica sa J.Gagarina:


ada3128.jpg



ada3131.jpg



ada3133.jpg





ada3134.jpg



ada3135.jpg



ada3136.jpg
 
О овоме сам писао више пута овде

vucko":32k8ftii je napisao(la):
Nego,naleteh na plan iz 1978 koji je planirao dve autoputske obilaznice oko Beograda.Prva je bila preko gornjeg spica ade(juznog) i isla je kuda i sadasnji SMT manje vise mada je imala grananje u Mirijevu i produzivala je preko Mirijeva direktno za pancevo preko onog mosta koji bi bio izmedju ada huja mosta i onog u vinci.

slika-1-smt-ump.jpg




Druga autoputska obilaznica je ona koja je sada nama poznata.

Ova prva autoputska obilaznica je vremenom mutirala i spojena je sa UMP-om,i usmerena je na most preko Ada Huje.

Plan nam i pokazuje da je ovaj most Zemun-Borca zapravo most na prvom krugu obilaznice,a fali nam UMP most blizi uscu i obilaznica most negde kod bataje.

А данас,након одустајања од даље изградње УМП-а и најављеног спајања овог изграђеног фртаља УМП-а и СМТ-а наши врли стручњаци су замислили ово

spirala_prawoskrtna_157.gif


Београдски Урбанизам™
 
blagoje":3hihr2j4 je napisao(la):
Mislim da će tokom ove obustave uraditi sva tri vijadukta preko ulice Antifašističke borbe (oba za drumski i jedan za šinski saobraćaj). Čak su i ogradili ovaj deo ulice iznad koga idu vijadukti i počeli su sa postavljanjem skela za gornju konsrukciju, što se vidi na slikama:


vijadukt1.jpg


vijadukt2.jpg


vijadukt3.jpg



nekako mi se čini da radovi tu teku prilično sporo.....
 
Да су размакли за по три метра спољне друмске стубове од унутрашњих шинских, могла је да се углави трамвајска станица.
 
Bas tako...Bas zeznuse sinski saobracaj na petljama radnicka i jurija gagarina.
 
Znam da je već pomalo izanđala tema, ali postoji li neki konkretan razlog (osim ličnog "osećaja za filing" arhitekata) zašto pilon i kablovi nisu beli? Nemam ništa protiv brutalizma, no mora li da se toliko fosira u BELOM gradu?
Gledam ovu fotografiju i razmišljam koliko bi taj beli akcenat "razvedrio" čitav ambijent. Šteta.
 
Ценим да има неке везе са визурама јер овако мост ни мало не одскаче од општег сивила Београда. :rolleyes:
 
Minnheima":3s3aeqs4 je napisao(la):
Znam da je već pomalo izanđala tema, ali postoji li neki konkretan razlog (osim ličnog "osećaja za filing" arhitekata) zašto pilon i kablovi nisu beli? Nemam ništa protiv brutalizma, no mora li da se toliko fosira u BELOM gradu?
Gledam ovu fotografiju i razmišljam koliko bi taj beli akcenat "razvedrio" čitav ambijent. Šteta.
Slazem se.Ovaj most je krajnje brutalisticki u ovom sivilu i pogledu na NBG,a posebno blok 23.

Pretpostavljam da je u pitanju cena jer to krecenje kosta.
 
Да,гледали су да уштеде где год је то било могуће. :lool: Шта би тек било да нису штедели сунце им лебаво?
 
Arnorian":l908e7kj je napisao(la):
Да су размакли за по три метра спољне друмске стубове од унутрашњих шинских, могла је да се углави трамвајска станица.
Nšta tu još nije izgubljeno, i u postojeću širinu može da se ugradi ako se napravi da tramvajska-metro pruga u zoni stanice ima blagu krivinu, približi se drugom koloseku na minimalno dozvoljenu distancu, i tako omogući dodavanje platforme sa desne strane. Tako su u Zagrebu u ograničenoj širini ostrva na sredini avenije omogućili da na stanicu ipak izlazi podzemni prolaz. Jednostavno su u zoni stanica izbacili središnje stubove koji nose kontakt mrežu i postavili ih sa spoljašnje strane. Nešto ovako (debelo crno -> pruge, krugovi -> stubovi nosači kontaktne mreže, plavo -> stajališta):
stajalista.jpg


U telu stajališta bi se na samim krajevima napravilo stepenište i to je to. Naravno stajališta bi mogla i neznatno da "vise" tj da se na tom mestu sama konstrukcija nadvožnjaka malo širi (toliko mesta ima koliko se vidi sa slika).
 
Minnheima":3qjo2lp7 je napisao(la):
Znam da je već pomalo izanđala tema, ali postoji li neki konkretan razlog (osim ličnog "osećaja za filing" arhitekata) zašto pilon i kablovi nisu beli? Nemam ništa protiv brutalizma, no mora li da se toliko fosira u BELOM gradu?
Gledam ovu fotografiju i razmišljam koliko bi taj beli akcenat "razvedrio" čitav ambijent. Šteta.

Mozda je pitanje odrzavanja, ali belo bi bas bilo lepo. Ali neznam da li postoji beli kabl ili kako bi se posle farbalo, odrzavalo i slicno.
 
Danas u prolazu primetih mašinu za pobijanje (bušenje? - ne znam najbolje terminologiju) šipova na mestu NIS-ovog skladišta...
 
Feanor":ilgomxwc je napisao(la):
Koja je fora sa tim pticicama na staklima?

Ukoliko sam u pravu, ovo je jako kreativna zamisao.

Ne razumem se tačno u filmsku terminologiju, ali mislim da je namera da se postigne efekat filmskih slajdova. Tj. zamislimo da se nalazimo u kolima i brzo prolazimo u jednom smeru. Ukoliko bismo gledali ova stakla s slikama ptica (a ako malo bolje zagledamo, primetićemo da nisu slike identične već se siluete ptica nalaze u malo različitim pozicijama) dobili bismo efekat leta ptice. :)

Gde je ovo tačno postavljeno?
 
Vrh