Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Stvarno katastrofa, cisti kiceraj!

Bela boja je jedina koja bi odgovarala ovakvom mostu. Eventulno bela boja koja sadryi malo plave nijanse u sebi.

A ove yelene, pa ljubicaste, pa narandzaste... hahaha, pravi kupleraj.

Vidim ja da ce se ovaj mosta zvati, MOST PONOSA ;) Pa da paradiraju po njemu svake godine ;)
 
Bobb":2kmzp2rr je napisao(la):
.......
evo na primer Pivara Union u Ljubljani: kompletna fasada je okupana u raznobojnim svetlima koja se konstantno menjaju....
union.jpg

2984073803_1bb0d25f10.jpg

Zimi, noću u mrtvo-pustoj Ljubljani gde nema žive duše na ulici posle 10, kada prolaziš pored deluje sablasno...
 
Simba":abp1ddju je napisao(la):
kupola Skupštine Srbije koja liči na kupleraj,

u ovom slučaju kupoleraj :)

ne znam što, al te boje mi nekako idu uz skupštinu kad znam šta je unutra. Inače bi bilo grozno..
 
Svaka cast Blagoje,dobro si pretpostavio,vidjah i ja te cevke na sve strane.Bice dobro sto ce je izmestiti odatle jer bi stvarno komplikovala stvari kao sto je verujem uradila onomad kada su je probusili pa je tobogan bio poplavljen.
 
Можда не би било лоше да цео мост прелепе оним налепницама, нешто у фазону БГ:Мост. После расвета ни не треба.
 
Simba":bc8b2ztm je napisao(la):
blagoje":bc8b2ztm je napisao(la):
Ronche":bc8b2ztm je napisao(la):
Ponovo je aktivno osvetljenje koje menja boju, sa unutrašnje strane pilona, a koje su testirali pre nekoliko meseci. :)

Da se podsetimo početka juna:

GtcMn3.gif

Ne znam kako vama izgleda ovo šarenilo od dekorativnog osvetljenja na mnogim objektima po gradu, ali meni je to skandalozno. Zar ne mogu da osvetle neki objekat samo u belom ili žutom svetlu, nego mora sve da bude neki kičeraj, da se menjaju sve moguće boje. Kad se setim kako samo izgleda fontana na Tašu, ili ona upropašćena fontana u Pionirskom parku, kupola Skupštine Srbije koja liči na kupleraj, pitam se ima li neko od nadležnih koji odobrava taj kičeraj po gradu i malo ukusa i neku diplomu u rukama ili je sve čist fušeraj i pranje novca. Koliko vidim i novi most će da bude sav šaren. Jezivo!

+1 za komentar. Strasno i jezivo izgleda, onaj ko je odgovoran za ovaj light show ili nema diplomu uopste ili nema mozga a mozda ni jedno ni drugo!
 
Imate vest na sajtu politike.Most se otvara 16tog,20tog ili 31decembra.Nisu ni sami znali da sklope vest pa napravise kupusaru vest bez konkretne informacije samo sa nagadjanjem.
 
Najbolje bi bilo 20., taman pred novu godinu, 15 - 16 je malo rano a 31 da ne pominjem, pa necu da cekam novu godinu na mostu!
 
Ja hoću da čekam Novu Godinu na mostu, zato mi se ne dopada ideja da se otvara 31. već ranije, da se ljudi izbeče, islikaju i ohlade od njega da ja mogu lepo da cirkam i gledam vatromet i mislim na prošlu godinu kada sam isto to radio u Budimpešti.
 
relja":1s1p23wy je napisao(la):
Bobb":1s1p23wy je napisao(la):
.......
evo na primer Pivara Union u Ljubljani: kompletna fasada je okupana u raznobojnim svetlima koja se konstantno menjaju....
union.jpg

2984073803_1bb0d25f10.jpg

Zimi, noću u mrtvo-pustoj Ljubljani gde nema žive duše na ulici posle 10, kada prolaziš pored deluje sablasno...

I sablasno i odvratno. Po meni je sledeci logican korak ovog preterivanja sa bojama (Skupstina, Albanija, one nesrecne fontane u Azerbejdzanskom parku...) da se tome doda i ozvucenje, i da se onda pusta ona Brenina "Mile voli disko..."
http://www.youtube.com/watch?v=iC_gK-65uak

Po meni je stalno prosipanje jakih raznobojnih snopova svetlosti po (starim) fasadama sakacenje originalnih arhitektonskih dela. To bi mogao da oprostim samo za neke specijalne prilike, Bozic, Nova Godina, drzavni praznik, neki multi-medijalni festival, ali da se menja svakog minuta ili dana, Boze sacuvaj!

OK, nervira me i kad se jake reflektorcine sa zemlje uperuju u nebo pa sta dokaci fasadu - dokaci. To je rasipanje energije (i ometanje zivota ptica) ma koliko LED svetla stedela struju. Lepe stare zgrade treba osvetliti da se lepo vide detalji ali ih ne pretvarati u buktinje, pogotovo ne buktinje u kojima divljaju razne drecece boje.

Cudo jedno kako od svetskih trendova nepogresivo biramo najproblematicnije. Trend su i sve brzi i tacniji vozovi, dobri metro sistemi itd. ali nam to ne pada na pamet da usvojimo.
 
vucko":xfze41i9 je napisao(la):
Imate vest na sajtu politike.Most se otvara 16tog,20tog ili 31decembra.Nisu ni sami znali da sklope vest pa napravise kupusaru vest bez konkretne informacije samo sa nagadjanjem.

Zapravo bi vest iz politike mogla biti precizno tačna. Možda će ga otvarati u sukcesivnim etapama 16tog, 20tog i 31. decembra. Tipa, 16tog rukopruž sa radnicima udarnicima, 20tog otvaranje glavnih raspona za pešački saobraćaj u punom profilu, 31og vatromet i probna vožnja noćne linije 94N, naravno sva tri puta uz jednosatni specijal koji će biti redovno repriziran na Studiju B.
 
http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Mostom-preko-Ade-od-16-decembra.sr.html

Београд
Мостом преко Аде од 16. децембра
(Фото Л. Адровић)

Мост преко Аде са основним приступним саобраћајницама биће ових дана више пута тестиран и коначно завршен до петка, 16. децембра. Прва возила могла би да пређу четири дана касније, значи 20. децембра, али о тачном датуму отварања коначну реч даће градоначелник Београда. Нови мост би, према неким спекулацијама, могао да буде пуштен у саобраћај у новогодишњој ноћи за када се најављује и велики ватромет.

Kaда мост буде отворен за пролаз возила, за саобраћај ће бити спремне коловозне траке и пешачке стазе. На новобеоградској страни радиће све три рампе (бр. 5, 6, и 7) које ће прихватати саобраћај из Улице Јурија Гагарина, док ће на чукаричкој страни бити завршене две рампе у Радничкој улици, као и веза моста са петљом „Хиподром”. ( :laugh: - prim. relja)

Цео текст прочитајте у штампаном издању од 9. децембра. Ако сте заинтересовани да се претплатите на електронско издање целе „Политике“ кликните ОВДЕ.
Д. Спаловић
објављено: 09.12.2011.

Šta je novinar hteo da kaže, saznaćemo u toku dana.

Inače, za NG će ispred skupštine biti organizovan koncert, pa ne verujem da će biti dva takva "event-a".
 
Прва возила могла би да пређу четири дана касније, значи 20. децембра, али о тачном датуму отварања коначну реч даће градоначелник Београда.

Iz Politike.

Koja smo banana kad politicari moraju i za ovo da se pitaju a ne strucnjaci.
 
Johnest_Hon":1kwdtmf1 je napisao(la):
Прва возила могла би да пређу четири дана касније, значи 20. децембра, али о тачном датуму отварања коначну реч даће градоначелник Београда.

Iz Politike.

Koja smo banana kad politicari moraju i za ovo da se pitaju a ne strucnjaci.

Mora da proveri obaveze u rokovniku...
Da se zna ko vozi traktor, a ko otvara kapiju :)

....mada, ovaj što otvara most ispade važniji od ovih što ga grade

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Mostom-preko-Ade-od-16-decembra.sr.html

Београд
Мостом преко Аде пре Нове године

Предстојећег викенда ће 40 тешких камиона натоварених песком проверити издрживост конструкције моста. – Ватромет у новогодишњој ноћи
(Фото Л. Адровић)

Мост преко Аде са основним приступним саобраћајницама биће ових дана више пута тестиран и коначно завршен до петка, 16. децембра. Прва возила могла би да пређу четири дана касније, значи 20. децембра, али о тачном датуму отварања коначну реч даће градоначелник Београда. Нови мост би, према неким спекулацијама, могао да буде пуштен у саобраћај у новогодишњој ноћи за када се најављује и велики ватромет.

Kaда мост буде отворен за пролаз возила, за саобраћај ће бити спремне коловозне траке и пешачке стазе. На новобеоградској страни радиће све три рампе (бр. 5, 6, и 7) које ће прихватати саобраћај из Улице Јурија Гагарина, док ће на чукаричкој страни бити завршене две рампе у Радничкој улици, као и веза моста са петљом „Хиподром”.

На петљи „Радничка” завршена је конструкција 365 метара дугачког трећег нивоа, којим је мост преко Аде спојен са петљом „Хиподром”. Петља је главни део јужног приступног пута мосту, а у трећем нивоу је вијадукт са четири саобраћајне траке, између којег се налази конструкција двоколосечног „Београдског метроа” са станицом.

На петљи „Јурија Гагарина” возила ће пролазити преко рампе број 6, која са моста прелази Улицу Јурија Гагарина и усмерава саобраћај према новобеоградским блоковима. Један километар даље од моста почела је израда шипова за стубове „Београдског метроа” на делу код железничке станице „Нови Београд”, где се и завршава прва деоница северних приступа мосту.

Укупна површина прве деонице северних приступа мосту је око 40.000 квадратних метара, а деоница се протеже од моста до средине новобеоградске железничке станице.

Горња конструкција моста и рампе заштићене су хидроизолацијом, постављен је први слој асфалта, а крајем новембра мост је асфалтиран и завршним слојем. У сандуку моста урађена је антикорозивна заштита, монтажа носача електрокаблова и инсталиран је систем за одводњавање. У континуитету се радило на постављању ограда и ивичних венаца, на бетонирању пешачко-бициклистичких стаза и постављању јавног и декоративног осветљења.

За предстојећи викенд предвиђено је тестирање конструкције моста када ће на ћуприји у исто време бити 40 тешких камиона натоварених песком. После тога ће бити и неколико мањих провера издржљивости и уколико прођу сви тестови прва возила ће моћи да пређу преко новог моста.

У Дирекцији за јавни превоз најавили су да ће аутобуси на линији број 94 највероватније бити први који ће превести путнике преко новог моста преко Саве. Ова линија повезује насеља Миљаковац и Блок 45 и сада саобраћа „Газелом”.

Возила на овој линији ће полазити из Блока 45 и ићи редовном трасом до Булевара Милутина Миланковића, после чега би се попела на нови мост и ишла преко петље „Радничка” ка петљи „Хиподром”, наставила према Топчидеру, а затим се Улицом Теодора Драјзера повезала са Улицом Незнаног јунака и Црнотравском према Бањици.

° 2006. урађен је идејни пројекат моста и приступних саобраћајница са студијама, а за консултанта је изабрана фирма „Луис Бергер”

° 2008. у априлу – потписан уговор са конзорцијумом у саставу „PORR Technobau und Umwelt AG” из Аустрије, „SCT dd” из Словеније и „DSD Bruckenbau GmbH” из Немачке

° 2008.у децембру, – градоначелник Драган Ђилас званично је пустио у рад машину за бушење пробних шипова на десној обали Саве

° 2009. у априлу – почетак побијања сталних шипова

° 2010. у децембру – завршена прва фаза изградње петље „Хиподром”

° 2011. у августу – спојене две половине моста
Д. Спаловић
објављено: 09.12.2011.

Može da bude, ne mora da znači...


Mada realno, datum otvaranja ispade bitniji političarima nego izvođačima i nama građanima.
Da li će biti nedelju pre ili kasnije, sa praktične strane je potpuno irelevantno.
Neka ga otvore kada radovi budu završeni.
 
јесам ли ја добро прочитао или овде пише "београдски метро"? изгледа да ипак неће терати трамвај туда, или ми се само чини?
 
Za početak tramvaj, a metro (laki ili teški) kad dođe, mada nisam siguran da je teški uzet u obzir prilikom projektovanja mosta. Možda neko zna više?
 
Ako se radi test opterećenja, da li to znači da se zadnji raspon više ne oslanja na pomoćne stubove u Čukaričkom zalivu i na samom špicu?

Na kamerama deluje da postoji mali zazor između stubova i konstrukcije mosta, ali to može da bude i privdno zbog difrakcije sunčeve svetlosti na mestu oslonaca....
 
relja":npvs50n9 je napisao(la):
vucko":npvs50n9 je napisao(la):

Skloni to Vučko, kazniće izvođača i odgovorno lice zbog nepoštovanja sigurnosnih propisa na gradilištu. :lol:
Rado ali to je scena iz nekog naseg novog filma,zapalo mi to za oko :)

Ide tu tramvaj drugari od septembra-oktobra 2012te...A jednog dana ce ta treca linija kako rekose Banovo Brdo-NBG.Jer odbacise da druga linija ide banovo brdo centar...
 
10. 12. 2011.
Testiranje opterećenja bočnog raspona mosta:

dsc02658z.jpg
 
Vrh