Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

karim":1tncsa3q je napisao(la):
Evo jedne od juce sa moje terase sa Miljakovca:

IMG_3466+.jpg

Najreprezentativniji objekat sela visoki Siljakovac! :p
 
djordje*******g":107qdf4e je napisao(la):
PSR iliti Prva srpska raketa:)
Ah, a ti nisi gledao onaj spot kada brod Srbskih svemirskih snaga "Dušan silni" kruži u orbiti oko zemlje... ;)
 
A ne sviđa mi se iritantna crvena trepćuća svetiljka na vrhu. Bilo bi lepše da je bela, ili da barem konstantno svetli ako mora biti crvena.
 
Zamisljam pilota aviona: "Jao, vidi sto je lepo ono belo konstantno svetlo, bas me opusta, a i super se uklapa u ambijent"
 
Nije u pitanju boja, crvena je OK, nego slabo svetli, slabo se primecuje, trebalo bi da je malo intenzivnije tj jace, kao na dimnjacima toplane ili za nijansu jace.
 
Evo upravo gledam i svetli jace nego na toplani ....
Ili sam se ja istripovao ili su smanjili ucestalost treptanja, tako da je sada manje iritantno

Poz.
 
blagoje":39agkwho je napisao(la):
A što novinarka nije objavila ovu proverenu informaciju?
Ovo je nešto što bi svaki novinar poželeo da eksluzivno objavi.

Ti se to salis?
Izvini , a gde da objavi?
U kojem od KONTROLISANIH MEDIJA bi prosla ova informacija ????
Pogledaj malo vlasnicke strukture nasih, novina, radija i TV stanica i sve ce ti biti jasno.
Prave razmere pljacki koje se danas desavaju saznacemo za 20 godina, ali znajuci nas mentalitet i kratko pamcenje , nas vec za godinu , dve nece biti briga...
 
recimo u pravdi ili nekim sličnim novinama.

razmišljao sam nešto. kad se završi petlja radnička i kad se napravi nadvožnjak careva ćuprija - banovo brdo nadvožnjak za banovo brdo kod ade gubi poentu i može da se sruši, a postojeći saobraćaj da se usmerava na novu petlju.
 
Što se novobeogradske strane tiče, tobogani baš brzo napreduju. Evo oko podneva prolazim - nema ograde, vraćam se pre koji sat - eto ograde. Svaki dan se vidi neka razlika.
 
Nikakvo rusenje nadovznjaka kod ade prema b brdu ne dolazi u obzir. Cak je planirana izgradnja novog predpostavljam trajnijeg betonskog koji ce biti u oba smera a ne kao sada samo prema b brdu uzbrdo. Novi bi delom usao blize betonskim skulpturama ali ne previse mislim nista dramaticno. Njegovom izgradnjom i kompletiranjem petlje radnicka i celog toga dela ukljucujuci naravno i most preko ade bi se stekli uslovi da se ukljucenja kod ade i kod nisa zatvore i da uz pesacke pasarelu koja je vec najavljena to bude raskrsnica bez semafora. Kod NIS-a bi vozaci imali verovatno samo uslovno desno dok bi i tu pravac bio prioritetan i bez semafora.
 
laki72":ngqvb4ag je napisao(la):
blagoje":ngqvb4ag je napisao(la):
A što novinarka nije objavila ovu proverenu informaciju?
Ovo je nešto što bi svaki novinar poželeo da eksluzivno objavi.

Ti se to salis?
Izvini , a gde da objavi?
U kojem od KONTROLISANIH MEDIJA bi prosla ova informacija ????
Pogledaj malo vlasnicke strukture nasih, novina, radija i TV stanica i sve ce ti biti jasno.
Prave razmere pljacki koje se danas desavaju saznacemo za 20 godina, ali znajuci nas mentalitet i kratko pamcenje , nas vec za godinu , dve nece biti briga...

Niti imam nameru, niti sam ikada branio ovu vlast sto se lako da proveriti kroz moje postove, ali jednu stvar moram da primetim. Kao što smo kao narod skloni verovanju u teorije zavere, tako smo laki u ocenama totalitarnog karaktera neke vlasti, kako bivših, tako i sadašnje. Mnogi su, a pogotovu "demokratske snage" govorile da je za vreme bivšeg režima bio potpuni informativni mrak, dok se sa sadašnje tačke gledišta, može nabrojati nemali broj "slobodnih medija" koji su tada egzistirali. Sa druge strane, sada će mnogi reći da danas ima manje medijske slobode nego tada. Nijedna od ovih slika nije ni crna ni bela, već je posledica naše sklonosti da u razmišljanjima i izražavanju emocija idemo iz krajnosti u krajnost, često svesno ili nesvesno potiskujući realnost. Iz tog razloga, danas se često čuje "E, kako se nekad lepo živelo!", mada se većina i ne seća kako se stvarno živelo ili ne želi da se seća, a sve u inat nečemu ili nekome. A po inatu smo, izgleda, najpoznatiji.
 
Igor":2nbpw3j0 je napisao(la):
Nikakvo rusenje nadovznjaka kod ade prema b brdu ne dolazi u obzir. Cak je planirana izgradnja novog predpostavljam trajnijeg betonskog koji ce biti u oba smera a ne kao sada samo prema b brdu uzbrdo. Novi bi delom usao blize betonskim skulpturama ali ne previse mislim nista dramaticno. Njegovom izgradnjom i kompletiranjem petlje radnicka i celog toga dela ukljucujuci naravno i most preko ade bi se stekli uslovi da se ukljucenja kod ade i kod nisa zatvore i da uz pesacke pasarelu koja je vec najavljena to bude raskrsnica bez semafora. Kod NIS-a bi vozaci imali verovatno samo uslovno desno dok bi i tu pravac bio prioritetan i bez semafora kao sada.
Игоре, је ли се то и ти прикључујеш јеретицима? :D
 
Wile E. Coyote":zaugch41 je napisao(la):
Igor":zaugch41 je napisao(la):
Nikakvo rusenje nadovznjaka kod ade prema b brdu ne dolazi u obzir. Cak je planirana izgradnja novog predpostavljam trajnijeg betonskog koji ce biti u oba smera a ne kao sada samo prema b brdu uzbrdo. Novi bi delom usao blize betonskim skulpturama ali ne previse mislim nista dramaticno. Njegovom izgradnjom i kompletiranjem petlje radnicka i celog toga dela ukljucujuci naravno i most preko ade bi se stekli uslovi da se ukljucenja kod ade i kod nisa zatvore i da uz pesacke pasarelu koja je vec najavljena to bude raskrsnica bez semafora. Kod NIS-a bi vozaci imali verovatno samo uslovno desno dok bi i tu pravac bio prioritetan i bez semafora.
Игоре, је ли се то и ти прикључујеш јеретицима? :D

Aman covece ostavi ljude na miru vise. Tera li tebe bilo ko da budes kreativniji, duhovitiji, pametniji. U sta bi se forum pretvorio kad bi ispravljali jedni druge non stop!
 
Kako stoji situacija,da li je 15tog otvaranje???Nesto se grad ucutao oko toga.
 
Kako je jutros izgledalo iz tramvaja, teško.

Liči sve to da je pri kraju, ali tek treba da se nameste češljevi, da se sredi i asfaltira prilaz mostu, da se dovrše ograde..

Do kraja godine, vrlo moguće, ali do 15.12.. sumnjam..
 
Na sajtu savabridge izasla nova vest na naslovnoj strani ,ai kada se na nju klikne ne pojavi se cela i sa slikama, vec kao zadnja stoji ona iz Novembra

ВЕСТИ
Почетак пробног оптерећења моста

У четвртак 1. децембра почеле су припреме за пробно оптерећење северне рампе 5 и вијадукта 2, а у наредним данима ће се наставити и са осталим деловима моста. Израда другог слоја асфалта која је започела на главном и бочном распону 22. новембра је при самом крају, и преостала је да се уради на крајњем и задњем распону моста и веза са јужним приступним УМП-ом.
 
blagoje":msc97v16 je napisao(la):
... A što se tiče radova na razdelnom ostrvu, i ja sam u početku pomislio da su vezani za stub silazne rampe sa kružnog toka u Radničku, ali mi crv sumnje unose identični radovi na razdelnom ostrvu sa druge strane u Bulevaru vojvode Mišića, a fundirani šipovi su dosta manjeg prečnika nego za ostale noseće stubove.

Izgleda da su radovi na razdelnom ostrvu u Bulevaru vojvode Mišića i Radničkoj vezani za izmeštanje magistralnog vodovoda koji sada ide duž razdelnog ostrva (žuto), a koji će smetati pri izvođenju radova na nadvožnjaku preko železničkih šina. Na mestu radova će po svoj prilici postaviti skretnice, a trasa će se pomeriti bliže Savi (crveno). U prilog tome ide veliki broj cevi koji se nalazi na parkingu pored Sajma, kao i zemljani radovi koje duž ulazne i silazne rampe mosta sa čukaričke strane obavlja Jedinstvo iz Užica.

izmestanje.jpg
 
Pegasus":tu5ndzzv je napisao(la):
Na sajtu savabridge izasla nova vest na naslovnoj strani ,ai kada se na nju klikne ne pojavi se cela i sa slikama, vec kao zadnja stoji ona iz Novembra

ВЕСТИ
Почетак пробног оптерећења моста

У четвртак 1. децембра почеле су припреме за пробно оптерећење северне рампе 5 и вијадукта 2, а у наредним данима ће се наставити и са осталим деловима моста. Израда другог слоја асфалта која је започела на главном и бочном распону 22. новембра је при самом крају, и преостала је да се уради на крајњем и задњем распону моста и веза са јужним приступним УМП-ом.


Zato ima na engleskom, a verovatno će uskoro i na srpskom:

[box]Commencement of the bridge load testing

On Thursday December 1st load test preparations started on North ramp 5 and viaduct 2 on Novi Beograd with continuance on the other bridge sections in the next days. Application of the second asphalt layer that began on November 22nd on the Main and Side span is close to an end. The only sections remaining are the Back and Side bridge span that connect to the South ICSRR approaches. On November 23rd the last phase of re-tensioning of cable stays was completed whilst installation of dampers is in process together with welding of recess pipes for cable stays.

Installation of all expansion joints on the bridge deck is complete. On pier 1 on Novi Beograd side, multi-profile (11 segments) waterproof expansion joint of 22t weight that allows movements of even ±522,5mm (or total of 1,045m) was installed. Special design of its driving surface plate helps reduce the noise and increase the driving comfort.

Upon completion of railings and fascias installation, ongoing are finishing works such as installation of drainage pipes in the box, as well as pouring of concrete protection layer in the LRT area and pedestrian/cycling paths on the bridge superstructure. Preparation of the sockets for decorative lighting has started on the Main and Back span, in parallel with the installation of decorative reflectors on the inner side of the pylon legs. Installation of railings and fascias as well as works on pedestrian paths is in progress on the south and north approaches.

news49.jpg


[/box]
 
blagoje":evcga5uw je napisao(la):
[box]Commencement of the bridge load testing

.............as well as pouring of concrete protection layer in the LRT area and pedestrian/cycling paths on the bridge superstructure. .........

[/box]


Stranjski termin za tramvaj, ili ima nešto što mi ne znamo?
 
A njihov prevod na sajtu koji je upravo postavljen:

[box]Почетак пробног оптерећења моста

У четвртак 1. децембра почеле су припреме за пробно оптерећење северне рампе 5 и вијадукта 2, а у наредним данима ће се наставити и са осталим деловима моста. Израда другог слоја асфалта која је започела на главном и бочном распону 22. новембра је при самом крају, и преостала је да се уради на крајњем и задњем распону моста и веза са јужним приступним УМП-ом. 23. новембра завршена је последња фаза преднапрезања косих каблова док је монтажа дампера у току, као и заваривање уводних цеви за косе каблове.

Монтажа свих дилатационих спојница на мосту је завршена. У оси 1 (на стубу 1), на новобеоградској страни, уграђена је вишепрофилна (11 сегмената) водонепропустива дилатациона спојница тешка 22т која дозвољава померања од чак ±522,5мм (или укупно 1,045м). Специјални дизајн плоче на возној површини утиче на смањење буке и повећање удобности током вожње.

Након завршетка монтаже ограде и ивичних венаца, на конструкцији моста у току су завршни радови као што су монтажа цеви за одводњавање у сандуку, бетонирање заштитног бетонског слоја у зони железнице и пешачко-бициклистичких стаза. Припрема постоља за декоративно осветљење започела је на задњем и главном распону моста, док се на унутрашњој страни ножица пилона постављају рефлектори за декоративно осветљење. На јужним и северним приступним рампама моста у току је монтажа ограде и израда ивичних венаца и пешачких стаза.[/box]
 
^^ mislim da je u pitanju samo terminologija, sustinski nema nekog znacaja sto su na eng objavili LRT a na srpskom ne.

To ionako pisu i prevode ljudi kojima ta sustina nije primarna.
 
sem_lumis":2nmjep2d je napisao(la):
Wile E. Coyote":2nmjep2d je napisao(la):
Igor":2nmjep2d je napisao(la):
Nikakvo rusenje nadovznjaka kod ade prema b brdu ne dolazi u obzir. Cak je planirana izgradnja novog predpostavljam trajnijeg betonskog koji ce biti u oba smera a ne kao sada samo prema b brdu uzbrdo. Novi bi delom usao blize betonskim skulpturama ali ne previse mislim nista dramaticno. Njegovom izgradnjom i kompletiranjem petlje radnicka i celog toga dela ukljucujuci naravno i most preko ade bi se stekli uslovi da se ukljucenja kod ade i kod nisa zatvore i da uz pesacke pasarelu koja je vec najavljena to bude raskrsnica bez semafora. Kod NIS-a bi vozaci imali verovatno samo uslovno desno dok bi i tu pravac bio prioritetan i bez semafora.
Игоре, је ли се то и ти прикључујеш јеретицима? :D

Aman covece ostavi ljude na miru vise. Tera li tebe bilo ko da budes kreativniji, duhovitiji, pametniji. U sta bi se forum pretvorio kad bi ispravljali jedni druge non stop!
Који је твој проблем? С неба па у ребра се појављујеш и лупиш, па останеш жив. Игор врло добро зна да подржавам његово мишљење, па се није огласио, али ти мораш да изиграваш дрвеног адвоката модератору. Олади мало, нарочито у погледу мене.
 
Vrh