Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

@nostradamus, @relja
У пеодужетку улице Ивана Рибара, према Чукаричкој петљи као недостајући део СМТ-а, може једино тунел. Мост преко узводног шпица Аде је сувише далеко од било чега. Не верујем да могу да наставе изградњу дуж продужетка Гагаринове, јер је то испод слетне стазе аеродрома.

@b_tuta
Тај тунел не би угрожавао водоизвориште, јер би био на самој његовој ивици, а северни портал чак и ван заштитне зоне.
 
molim boga da mu ograda ne bude narandžaste boje kao što je na svakom mostu koji je napravljen/renoviran u proteklih godinu dana
 
blagoje":3qhx7jss je napisao(la):
relja":3qhx7jss je napisao(la):
Arnorian":3qhx7jss je napisao(la):
Било би најједноставније да су га у старту назвали "Јужни мост". Јужнијег градског неће бити.

Pazi, i pored svih tvrdnji da se Jurija Gagarina neće produžavati ka jugozapadu, Dulić javljuje izgradnju novih stanova.
Ulica će se produžiti, bez obzira na sve GUP-ove i DUP-ove i formalno zaštićena vodoizvorišta. A onda će doći na red i most. Da li će biti na donjem špicu ili još više uzvodno, videće se, ali će se jednoga dana sigurno izgraditi. Živi bili pa videli.


Relja, mora da si ovo propustio:

[box]
Izmene i dopune Generalnog plana Beograda 2021.
Faza 2 (Izmena i dopuna GP 2/2006)
(Sl. List Grada Beograda 63/09)

073
У одељку 6.1.3. „Путна и улична мрежа“, у ставу 15. који почиње речима: „У зони Сурчина...“ а
завршава се речима „другог реда...“ додају се реченице:
,,На овом подручју планирају се и потези као што су: продужетак улице Јурија Гагарина и њено
повезивање са саобраћајним правцем чија траса иде кроз подручје аеродрома, продужетак
Војвођанске улице према обилазном аутопуту као и систем сервисних саобраћајница дуж аутопутске
обилазнице све до постојеће петље за везу са аеродромом Никола Тесла.
Ове саобраћајнице
успостављају везу између делова општине Сурчин и повезују новопланиране зоне у градски систем.''
У истом одељку, после става 18. додају се реченице:
,,Обезбедити да се постојећи чвор код аеродрома, уз реконструкцију и додавање северног крака,
задржи у функцији до реализације новог.''

Evo i slike:

http://www.beoland.com/zemljiste/karte/IZMENE/izmena_infrastruktura.jpg
[/box]

Hvala.
Bogami, stvarno sam dosta propustio. Viđao sam plan na karti, ali nisam znao da je to i usvojeno.

@Arnorian
Ne znam da li nekada bio tamo, ali ulica dr. Ivana Ribara uopšte nije podesna za prilaz mostu ili tunelu.
Bez obzira što je 2+2, ona samo je prilazna saobraćajnica ka stambenim zgradama i parking mestima. Nema razdelnog ostrva između smerova, a postoje dva ležeća policajca (tu sam i polagao vožnju :) ). Ima nekoliko pešačkih, što znači da bi moralo da se postavi nekoliko semafora između Jurija Gagarina i Save, što je po sebi kontraproduktivno ako se misli da se tu sprovede saobraćaj.... O skrnavljenju šetališta zbog mosta ili tunela..ne želim ni da pričam :)

Kada se ta veza preko Save bude gradila, tunel ili most, biće to negde dalje u produžetku JG.

I da - u pravcu prostiranja piste se već nalaze naselja, a ovaj prostor je čak u "Donjem polju", niže u odnosu na Bežanijsku kosu i aerodrom.
Stvarna prepreka sa leve obale Save je - dalekovod.
 
@relja
Најмања удаљеност између зграда са супротне стране те улице у делу према реци је 85 м, тако да нема веће препреке. Остало се среди. Портал тунела би морао да буде пре трамвајске окретнице, тако да не би сметао шеталишту и обали. Прављени су тунели тог типа и у много збијенијим локацијама него што је ова. А о количини бриге о утицају транзитног саобраћаја на околно насеље већ је показано спровођењем УМП-а кроз средину Бежанијске косе. Наравно, цела прича о овом тунелу је у овом тренутку чисто хипотетичка, јер Вишњички, Винчански и Метро мост имају предност.
 
novost.rs":2icd69nl je napisao(la):
S novobeogradske strane "94" ni bi trebalo da menja trasu, osim možda na delu gde iz Antifašističke borbe izlazi na autoput i "kupi" putnike kod Sava centra. Iako postoji mogućnost da i na ovoj deonici ostane sve nepromenjeno i da od pomenute stanice skrene ka Jurija Gagarina i da se novom petljom popne na most, mnogo bi lakše bilo da se u Jurija Gagarina uključi direktno iz Milutina Milankovića, pa na novu saobraćajnicu iznad reke.

Da mi je samo znati kako ce da se popne autobus na most ako se ukljuci uz Milutina Milankovica direktno u J.G :)
 
kumkat":10oi4t86 je napisao(la):
Da mi je samo znati kako ce da se popne autobus na most ako se ukljuci uz Milutina Milankovica direktno u J.G :)

Kako ne može?
Tako što će da napravi polukružno na raskrsnici Juriga Gagarina i Antifašističke borbe kod buvljaka, dolazeći iz pravca novog železničkog nadvožnjaka :laugh:
 
kumkat":2fiihaj4 je napisao(la):
novost.rs":2fiihaj4 je napisao(la):
S novobeogradske strane "94" ni bi trebalo da menja trasu, osim možda na delu gde iz Antifašističke borbe izlazi na autoput i "kupi" putnike kod Sava centra. Iako postoji mogućnost da i na ovoj deonici ostane sve nepromenjeno i da od pomenute stanice skrene ka Jurija Gagarina i da se novom petljom popne na most, mnogo bi lakše bilo da se u Jurija Gagarina uključi direktno iz Milutina Milankovića, pa na novu saobraćajnicu iznad reke.

Da mi je samo znati kako ce da se popne autobus na most ako se ukljuci uz Milutina Milankovica direktno u J.G :)
Pa biće dva autobusa i putnici će presedati. :p
 
A zašto bi se uopšte 94 direktno uključila iz Milutina Milankovića u Jurija Gagarina, kada je mnogo prirodnije da skrene u Antifašističke borbe i odatle pored buvljaka u Jurija Gagarina, pa preko ulazne rampe na most. Ovako se samo dodatno kruži. Prva varijanta sa zadržavanjem stanice kod Sava Centra je problematična za penjanje na novi most, ali tada se još više kruži, pa se pomalo gubi smisao (siđeš sa jednog mosta kako bi po svaku cenu otišao na drugi).
 
blagoje":2rn75vbt je napisao(la):
...kada je mnogo prirodnije da skrene u Antifašističke borbe i odatle pored buvljaka u Jurija Gagarina, pa preko ulazne rampe na most.
Ovo je po meni jedini logičan način. A sa druge strane na Drajzerovu. Ako ide s novog mosta ka Sajmu onda su gluplji nego što sto sam mislio...
 
Nekako mi deluje prirodnije da 88 ide preko novog mosta nego 94...Malo je komplikovano da 94 posle mosta dođe do Bul. mira.
 
Ako ide na Drajzerovu, nije ništa komplikovano..

Ne treba menjati 88, pošto već ide ka Zemunu. Veća dobit može da se stvori prebacivanjem linija koje s mosta idu levo ka blokovima ili pravo.

Ili naravno novim linijama..
 
Mislim da je bolje uvesti dve nove linije
- jednu koja će polaziti/završavati se u Ivana Ribara a prolaziti kroz Jurija Gagarina
- jednu koja će prolaziti kroz Milutina Milankovića, Omladinskih brigada, Opštine i Mihajla Pupina dalje ka Zemunu - neka varijacija 88

2012 će biti godina eksperimenata za GSP :)
 
apsolutno je u pravu.

dve nove linije su pravo resenje.

ako smo vec pukli ovoliko para za izgradnju mosta, neka se grad otvori i za dve nove linije.
ne treba na tome da se stedi.
 
Po mom mišljenu 94 bi bilo neophodno pustiti na novi most ,jer bi tu moglo da se presedne za Banjicu sa B.Brda ovako ljudi na B.Brdu nemaju brzu vezu prema Banjici i obrnuto.Sa B.Brda prema NBG najlogičnije je pustiti 89 koji ide sa Čukaričke padine prema blokovima,a iz Požeške treba uvesti novu linju 88 B preko novog mosta. :kafa:
 
Koji si hipster,ne bacas na tjub nego na vimeo :D
Super snimak a i muzika.Jos malo pa gotovo.A pumpu ne diramo,samo cemo da stavimo natpis jedite kod Dzoa.

Izasla je odluka o onom kreditu koji je uzet,boldovah ono oko mosta preko ade

ОДЛУКУ
О ЗАДУЖЕЊУ ГРАДА БЕОГРАДА ЗА ФИНАНСИРАЊЕ
ДЕЛА ПРОЈЕКТА УНАПРЕЂЕЊА БЕОГРАДСКОГ ЈА-
ВНОГ ПРЕВОЗА И САОБРАЋАЈНЕ ИНФРАСТРУКТУРЕ
Члан 1.
Град Београд задужиће се код Европске банке за обно-
ву и развој за финансирање дела Пројекта унапређења бе-
оградског јавног превоза и саобраћајне инфраструктуре (у
даљем тексту: пројекат).
Град Београд ће закључити уговор о зајму са Европ-
ском банком за обнову и развој у износу који не прелази
57.000.000,00 евра (у даљем тексту: уговор о зајму).
Члан 2.
Укупна вредност пројекта процењена је у износу од
140.100.000,00 евра и финансираће се из:
– средстава зајма Европске банке за обнову и развој у
износу од 57.000.000,00 евра (у даљем тексту: зајам);
– средстава зајма Европске инвестиционе банке у изно-
су од 57.000.000,00 евра;
– средстава буџета града Београда у износу од
20.500.000,00 евра;
– донације Western Balkan Investment Fund у износу од
4.700.000,00 евра;
– донације у виду техничке помоћи развојних банака у
износу од 900.000,00 евра.
Члан 3.
Део пројекта који ће се финансирати из зајма Европске
банке за обнову и развој се односи на:
– продужетак трамвајске мреже преко моста на Сави и
на новим прилазима;
– адаптибилно управљање саобраћајем на коридору
преласка преко реке Саве;

– трамвајску мрежу и модернизацију улица;
– трг на Славији и подземни пешачки пролаз;
– реконструкција саобраћајнице – Булевар ослобођења;
– надзорни орган на пројекту;
– непредвиђене радове.
http://www.sllistbeograd.rs/pdf/2011/45-2011.pdf#view=Fit&page=6
 
Zvezdan":tadkv3g2 je napisao(la):
Autobus 94 prvi preko mosta na Adi!

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:354926-Autobus-94-prvi-preko-mosta-na-Adi

Nije lose za pocetak. Mora jedna linija sa Banovim brdom, naravno kad spoje Pozesku sa Hipodromom.
+Rakovica i Vidikovac



Od skoro sam redovni korisnik linije 94.

Tvrdim vam da bi premeštanje ove linije bila greška.

Pre nekoliko dana vozači autobusa su pustili vest da se priprema promena trase.
Od tada je među putnicima pometnja.

Opisaću vam stvarno stanje na ovoj liniji.

Od ranih jutarnjih časova je u autobusu haos jer svi putnici ne mogu da uđu u autobus na stanici kod Sava centra.
Autobus do SC dođe pun ( stoji se na vratima ), a na stanici čeka da uđe u autobus još toliko putnika koliko je u punom autobusu. Nekoliko putnika izađe, a onda nastaje prava borba za ulazak.

Ova linija ( osim 78 koja mnogo kruži kroz centar i dugo vozi zbog čega je i nepouzdana ) je jedina direktna pouzdana linija Novog Beograda i Banjice.
Linija 94 kupi putnike iz blokova pored Save, dok je stanica kod SC jedina presedačka stanica za putnike iz drugih delova Novog Beograda, Bežanijske kose, Zemuna, Surčina ( 17, 18, 88, 601) koji idu ka Banjici.
Zato se stanica kod SC mora ostaviti na trasi ove linije.

Putnici koji 94 od ranog jutra koriste su medicinsko osoblje okolnih bolnica i pacijenti ( VMA, KBC Dr Dragiša Mišović, Železnička bolnica, Ortopedska bolnica, Institut za KVS bolesti Dedinje, Rehabilitacija u Sokobanjskoj ); Zaposleni u vojsci ( Generalštab, Kasarna Banjica, Vojna akademija, Kasarna Vasa Čarapić ) i Institutu bezbednosti.
Svi ovi zaposleni i pacijenti na posao kreću od ranog jutra pa je neopisiva gužva već oko 06.30.
Radno vreme počinje sukcesivno zavisno od ustanove i radnog mesta ( i u zdravstvu i u vojsci ) u 07.00, 07.30, 08.00 i 08.30 ( velikom broju i od 06.00 i 06.30 - čistačice, obezbeđenje, tehničke službe )
Pacijenata je mnogo. Uglavnom stariji ljudi koji se otežano kreću, sa ortopedskim pomagalima i brojnim hroničnim bolestima i invaliditetima.

Pola autobusa je kljakavo.
Dijagnoze se pred svima iznose jer su izgovor za dobijanje mesta za sedenje. Na pitanje da se ustupi mesto zbog godina, obično sledi odgovor u vidu vlastite dijagnoze i konstatacije tipa: ,,Neka vam ustane ona devojka". Naravno i ta devojka ima spreman odgovor kao što je pokazivanje gipsa.
Ovo nije karikiranje već svakodnevnica.

Veliki broj stalnih putnika se poznaje sa vozačima autobusa od kojih su saznali ( a zatim i preneli ostalim kolegama ) da su sami vozači nedavno zahtevali čečće polaske i zglobne autobuse. Ništa se međutim nije promenilo. Na isti se način od vozača saznalo i za nameru da se linija izmeni.

Dakle,

NEOPHODNA JE LINIJA KOJA ĆE POVEZIVATI SAVA CENTAR, DRAGIŠU MIŠOVIĆA i VMA



Moj predlog je

Uvođenje nove linije iz pravca Novog Beograda ka Banjici, a da se pri tome 94 NE DIRA ( znači i ne pojačava ).

Mislim da bi najbolje bilo da takva linija krene iz Zemuna - Kružni tok kod opštine NBG i odatle ka ,,Mostu preko Ade" na neki način ( kroz Bul. Z. Đinđića ili M. Milankovića odakle bi skrenuo u Proleterske solitarnosti ili Španskih boraca pored tramvajskog depoa i staklene zgrade u J. Gagarina.

Na ovaj način bi se veći deo NBG i Zemuna vezao direktno sa Banjicom i Miljakovcem, a uz to bi se bolje i međusobno povezali delovi NBG i Zemuna koji sada nisu adekvatno povezani.
 
Mislim da je u pitanju troma i zakasnelo reagovanje na sve skorije puštanje u saobraćaj novog mosta.

Da se ovome prišlo iole ozbiljnije, plan linija bi već odavno bio ažuriran i urađena neka simulacija.

Ako se o novim linijama i reorganizaciji diskutuje na internet forumima mesecima unapred, "nadležni" (obožavam taj izraz) su mogli da daju nalog da se na osnovu podataka o kretanjima putnika (valjda imaju tako nešto?) uradi uradi analiza i izvuku zaključci.
Teško mi je da poverujem da je zaključak da treba samo preusmeriti jednu autobusku liniju.

Kao što već rekoh, 2012 će biti godina eksperimenata.
Probaj, vidi šta će da se desi, ako ne bude valjalo onda ćemo da probamo nešto drugo :rolleyes:
Svako može da nauči iz iskustva...samo što neke stvari nisu igračke da bi se tako igrali.
Zaista šteta, jer mogućnosti koje se otvaraju su velike.

edit: kada bi se "nadležni" vozili javnim prevozom, možda bi i došli do sličnog zaključka kao Vrlenija
 
Ili nove linije ili 89 da ide preko novog mosta..... 94 je potpuno glupo , po meni :)
 
89-ka da ide obavezno! a ovo sa 94 samo ce da iskomplikuju, najbolje je da ostane na istoj trasi.
 
Vrh