Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

blagoje":n0uzadwo je napisao(la):
Po svemu sudeći, ulazna rampa na most iz smera Sajma će odudarati od svih ostalih. Naime, ne samo da će gornja konstrukcija biti od prefabrikovanih betonskih elemenata, već će i grede između nosećih stubova, na koje će se ovi elementi slagati biti od čelika. Ako su već morali da improvizuju zbog prelaska preko šina, čini mi se da su mogli da izaberu bolje rešenje.

vucko":n0uzadwo je napisao(la):
Blagoje,zasto nisu i nju odradili betonom?

To bih i ja voleo da znam. Mišljenja sam da su tehnički to mogli da odrade. Ovako ćemo imati mešavinu stilova gradnje koja će neodoljivo podsećati na krpljenje. Tobogan će nastaviti da postoji kroz svoju reinkarnaciju.
Чек бре, јел ви овде причате о прилазу са раскрпетље? Ја не видим нигде на рампи из правца сајма да ће бити другачија од осталих. :shok:
 
Radi se o ovim metalnim "kadicama" koje će biti najverovatnije montirane preko stubova na uzlaznoj rampi:

 
Хвала, Велики Врачар, пропустио сам тај детаљ!
 
Nismo videli ni jednu fotografiju unutrasnjosti pilona. Ako neko zeli da zameni sijalicu na vrhu, kako stize do nje? Jedino sto sam procitao je da u srednjem delu postoji lift. U metalnom vrhu su, pretpostavljam, neke primitivne metalne stepenice. Medjutim, kako izgleda unurasnjost dva bocna betonska dela? Gde je ulaz u unutrasnjost pilona?
 
Inace, bilo bi lepo da na vrhu postave dve, tri, ili najbolje cetri pokretne WEB kamere (sa pristojnim teleobjektivom) kojima se moze upravljati sa Interneta (slucajna alokacija prava na 3 minuta upravljanja). To bi bilo najblize vidikovcu na vrhu. Ne kvari izgled, ima slicnu namenu, a izgleda kao da, bar simbolicno, jedna od najvisih tacaka u centru Beograda pripada po malo svima. Onda vise ni cena mosta ne bi bila problem :)
 
Što ga nisu zašiljili :(
Meni sad stvarno izgleda kao hemijska olovka xD
 
E stvarno se na ovom forumu previše šilji.... :)

Ajd i ja malo:

Let iznad "našeg toplog" gnezda, iliti "kroz svih dvadeset parova..."

 
Kao sto kaze Veliki Vracar, dosta bre siljenja vise!!! :laugh:

odgovorite coveku na pitanje, jer i mene zanima :D kako ce skinuti drzace dizalice koji su pricvrsceni za pilon? jer kran se vec spustio ispod nivoa jednog drzaca.

i jos nesto. tek sam jutros, po prvi put, primetio da kran prolazi kroz konstrukciju mosta, kroz kolovozne trake. ne znam kako to ranije nisam primetio :shok:
jel zna neko nesto o tome, jel ima neko sliku na kojoj se lepo vidi?
 
nostradamus":3n53mkqw je napisao(la):
i jos nesto. tek sam jutros, po prvi put, primetio da kran prolazi kroz konstrukciju mosta, kroz kolovozne trake. ne znam kako to ranije nisam primetio :shok:
jel zna neko nesto o tome, jel ima neko sliku na kojoj se lepo vidi?

http://93.87.16.18/view/index.shtml
sve vreme

Zbog toga je i kran mogao da podigne maksimalni teret koji je za njega predviđen.
 
hvala momci!

a kako je reseno pri samom dnu? jel kran ukopan? jer ne vidim na dnu nikakvu konstrukciju.

i da, drzaci, kako ce njih skinuti?
 
видим ја да ће некога да натакињу на тај пилон, чим су га тако зашиљили :)
 
relja":x3fkibkr je napisao(la):
nostradamus":x3fkibkr je napisao(la):
i jos nesto. tek sam jutros, po prvi put, primetio da kran prolazi kroz konstrukciju mosta, kroz kolovozne trake. ne znam kako to ranije nisam primetio :shok:
jel zna neko nesto o tome, jel ima neko sliku na kojoj se lepo vidi?

http://93.87.16.18/view/index.shtml
sve vreme

Zbog toga je i kran mogao da podigne maksimalni teret koji je za njega predviđen.

Zanimljivo,nisam ni primetio.

Ima li neko sliku povrsine mosta na mestu gde je kran?I kako ce posle da popune tu rupu?
 
nostradamus":mn69d1qy je napisao(la):
hvala momci!

a kako je reseno pri samom dnu? jel kran ukopan? jer ne vidim na dnu nikakvu konstrukciju.

i da, drzaci, kako ce njih skinuti?

Može na više načina.
Zavisi kako su pričvršćeni za pilon.
Samo spuštanje elemenata može pomoću male dizalice sa gornje platforme ili će provući sajlu kroz bočni otvor u samom pilonu a da se ta dizalica nalazi u samom pilonu.
 
Kran je oslonjen direktno na temeljnu ploču pilona:



Za rad na samom temelju u početku je korišćen drugi kran montiran van temeljne jame koji je nakon montaže ovog glavnog demontiran:



Inače spuštanje ovih delova pričvršćenih za pilon će vršiti najverovatnije odozgo sa "vidikovca" tako da će on vrlo praktično opravdati svoje postojanje :p !
 
img1899.jpg


Da nije ovo preblizu Save i prenisko? Ako dodje do povecanj vodostaja reke. Jel su predvidjene neke zastine bariere?
 
@Veliki Vracar

Alala vera, alal vera :vops: dobro si iskopao ove slike, sve jasno kao dan.

a i ja mislim da je najlogicnije resenje da te drzace spuste koristeci izlaz na samom vrhu pilona.

cemu mucenje sa novim dizalicama... kada imamo otvor.
 
није, чини ти се. из тог угла гледано изгледа као да је ниско, у ствари, када приђеш ближе води видећеш да није ниско
 
Veliki,hvala na objasnjenju :gobb:

Boki,ima bar 25 metara sto je i vise nego dozvoljeno a i opet,ovo je Savski rukavac,most je jos visi na glavnom toku Save.
 
E sad se može stvarno reći da su glavni i bočni raspon spojeni jer izgleda da rasturaju Derika :D
 
vucko":1781sz5q je napisao(la):
Boki,ima bar 25 metara sto je i vise nego dozvoljeno a i opet,ovo je Savski rukavac,most je jos visi na glavnom toku Save.

Vučko, u opisu projekta lepo piše da je most 20 metara iznad nivoa vode. Moguće su manje razlike u toku godine u zavisnosti od kolebanja nivoa vode.
Nego objasni kako misliš da je iznad Čukaričkog rukavca most niži nego iznad glavnog toka Save? :)
Nivo vode je svakog trenutka apsolutno isti sa obe strane, a razlika postoji samo u dubini vode. Ako se ne varam, most je kontinualna greda koja je sa obe strane pilona u ravni, odnosno na istom rastojanju od vode. Verovatno ima samo neznatne razlike na glavnom rasponu zbog toga što je reč o čeliku, a ne o betonu. Golim okom se to ne primećuje.
 
Veliki Vracare svaka cast za slike , i svaka cast za reportazu i slike sa prethodne stranice. Zaista lepo i most je lep
 
Nije Boki pitao za visinu samog mosta već visine silazne saobraćajnice prema Adi. Pa, kad je vodostaj toliki da bude poplavljena Radička, i to će postati vodeni tobogan... ;)
 
Vrh