Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Дерик кран нема улогу код заваривања М20 за М21, напротив, онемогућава заваривање пошто својом тежином спушта главни распон. Један чика са шлемом на мосту ми је рекао да мора прво дерик да се уклони да би се изравнали нивои, пошто је због њега главни распон испод бочног 30так центиметара.

Иначе, врло могуће да су екстремне врућине ових дана одложиле заваривање. Вероватно су се каблови додатно издужили чиме је главни распон додатно спуштен и чека се да мало освежи... Узгред, ово је само моја лаичка претпоставка... :)

П.С. Благоје, чекамо слике :D
 
Pokušaću da izdvojim slike koje mogu da razreše dilemu da li je most konačno spojen. Slike nisu iz najboljeg ugla i nisu najjasnije pošto je već bio sumrak, ali daju neku osnovnu predstavu.


Na sledećoj slici je označen var između elemenata M20 i M21, a skela za varenje se nalazi ispod spoja M20 i M21:

46661718.jpg



Ovde se može videti, mada teško, da više ne postoji visinska razlika između M20 i M21:

91557959.jpg



Kosnik koji podupire konzolu je u svom konačnom položaju pošto se poklapa sa osom stalnog stuba (ranije bio malo smaknut), što znači da je izvršeno naguravanje od 15 centimetara, a što može da se vidi i na kliznom osloncu stalnog stuba:

28877287.jpg



Inače kao što je ovde neko napomenuo, dilataciona spojnica kompletnog glavnog i bočnog raspona će biti na stubu 1, a kompletna konstrukcija će klizati preko kliznih oslonaca na stalnim stubovima 2,3,4 i 5.

Na sledeće dve slike se vide klizni oslonci na stalnom stubu 4, kao i radovi na postavljanju kliznih oslonaca na stalnom stubu 3.

13633344.jpg


35354884.jpg



Po završetku postavljanja kliznih oslonaca, oslobodiće se pomoćni stubovi, koji će potom moći da se uklone.
Na sledećoj slici se vidi pomoćni stub između stalnih stubova 4 i 5 koji je izgubio svoju funkciju:

17279806.jpg



Slike sa ostalih gradilišta biće nešto kasnije postavljene.
 
vucko":39pgtt5r je napisao(la):
Primetih danas oko 16h dok sam prelazio stari savski most da se dize jos jedan deo spica,to jest deo broj 2?Da li sam u pravu?


Rekao bih da nisi. Slikano danas oko 18:20 h


87791029.jpg
 
blagoje":1px7e7op je napisao(la):
Pokušaću da izdvojim slike koje mogu da razreše dilemu da li je most konačno spojen. Slike nisu iz najboljeg ugla i nisu najjasnije pošto je već bio sumrak, ali daju neku osnovnu predstavu.


Na sledećoj slici je označen var između elemenata M20 i M21, a skela za varenje se nalazi ispod spoja M20 i M21:

46661718.jpg

Kad smo mi bili na mostu nespojeni deo je bio ispred, a ne iza krana. Ako kran nije pomeren, onda bi trebalo pokazati kako trenutno izgleda deo mosta koji je levo od oblasti koju pokazuje gornja slika. Mesto gde je tvoj crveni marker je bilo, ili je bar izgledalo spojeno i kad smo mi bili tamo.

A ako kran jeste pomeren, onda bi jedno moguce objasnjenje za cinjenicu da je spoj sada bas ovako pozicioniran u odnosu na kran, to da se kran mozda koristi kao ogromna poluga za fino podesavanje polozaja pokretnog dela mosta. Ili je u pitanju nesto trece?
 
Spojeni deo je neposredno ispred krana, ali ti se iz ovog ugla čini suprotno. Pogledaj kako idu kosnici.
 
blagoje":202o0yy7 je napisao(la):
Spojeni deo je neposredno ispred krana, ali ti se iz ovog ugla čini suprotno. Pogledaj kako idu kosnici.

U pravu si, u trenutku sam zaboravio koliko je ustvari vidljiva ivica mosta daleko od blize strane krana. Izgledalo je da su maltene u istoj vertikalnoj ravni. Hvala.
 
Slike sa gradilišta mosta preko Ade i pristupnih saobraćajnica na dan 28.08.2011. godine



Postavljanje ograde na zadnjem rasponu mosta:




Uklanjanjem platforme za naguravanje, most dobija elegantnije konture:




Grubi radovi na silaznoj rampi sa mosta prema Radničkoj ulici ulaze u završnu fazu:




Pri kraju su radovi na potpornom zidu koji odvaja tramvajske šine od saobraćajnice koja treba da poveže raskrsnicu kod hipodroma i kružni tok petlje "Radnička" sa Bulevarom vojvode Mišića:




Radovi na petlji "Radnička

Postavlja se oplata za kružni tok. Završeno je 5, odnosno 7 segmenata gornje konstrukcije nadvožnjaka (od po 14) po smerovima. Tempo je 8-9 dana po segmentu. Radi se na nosećim stubovima za šinski prevoz, kao i stubovima za trake koje povezuju nadvožnjak sa kružnim tokom:










Radovi na spajanju nadvožnjaka kod hipodroma sa petljom "Radnička"

Postavljaju se prefabrikovane betonske grede gornje konstrukcije nadvožnjaka preko železničke pruge. Pobijaju se šipovi za preostale noseće stubove gornje konstrukcije nadvožnjaka. Završeni su grubi radovi na nedovršenom delu nadvožnjaka kod hipodroma:










Sa strane Novog Beograda, završeno je 4 od 6 segmenata nadvožnjaka od mosta do spajanja ulazne rampe iz pravca Jurija Gagarina. Postavlja se oplata za preostala dva segmenta i vezu sa ulaznom rampom koja je već gotova. Podižu se skele za početak radova na nadvožnjaku za suprotni smer. Izliveni su svi noseći stubovi za obe silazne rampe sa mosta prema ulicama Milentija Popovića i Jurija Gagarina:





 
blagoje":ipgy81ga je napisao(la):
Pokušaću da izdvojim slike koje mogu da razreše dilemu da li je most konačno spojen.


Za 40 godina će u rubrici "Među nama" penzioneri diskutovati o datumu spajanja mosta. :D
Jedni će spominjati 8. avgust, zato što tako piše u novinskim arhivama, dok će "pametni i upućeniji" znati da je to bilo samo za slikanje političara, a da "pravo" spajanje nije bilo objavljeno u medijima.
Prvi pouzdani trag će biti Blagojev post na forumu Beobuild od 28. avgusta, 20 dana nakon "zvaničnog spajanja".
To će biti još jedna od onih beogradskih priča, lokalnih urbanih misterija bez konačnog odgovora.
 
@blagoje: + za slike ;)
Inače, imam 2 pitanja...Prvo: Zašto silazna rampa sa mosta (u Radničkoj) nije skroz spojena sa mostom?
I drugo...Jel će to oni i kružni tok na petlji Radnička da završe do kraja ove godine?
 
relja":11921ykj je napisao(la):
blagoje":11921ykj je napisao(la):
Pokušaću da izdvojim slike koje mogu da razreše dilemu da li je most konačno spojen.


Za 40 godina će u rubrici "Među nama" penzioneri diskutovati o datumu spajanja mosta. :D
Jedni će spominjati 8. avgust, zato što tako piše u novinskim arhivama, dok će "pametni i upućeniji" znati da je to bilo samo za slikanje političara, a da "pravo" spajanje nije bilo objavljeno u medijima.
Prvi pouzdani trag će biti Blagojev post na forumu Beobuild od 28. avgusta, 20 dana nakon "zvaničnog spajanja".
To će biti još jedna od onih beogradskih priča, lokalnih urbanih misterija bez konačnog odgovora.



Ma kakvo spajanje.... diskutovace se o tome kako je neophodna hitna rekonstrukcija jer se vec 40 godina nije ulagalu u odrzavanje. :)
 
Hahaha, bary, upravo tako! :lol:

Bas citam reljin post, jos ne videvsi tvoj komentar, i mislim si isto. Taman htedoh tako nesto da napisem, dodam, kad eto tvog komentara. :D


Some things never change. :/
 
Parker odnosno parkerica :D mi sada mnogo bolje izgleda sa drugim segmentom, imao sam male nedoumice posle postavljanja prvog dela vrha pilona. Sada to izgleda ok, jedva cekam poslednji segment.
 
blagoje":3h7dj0gc je napisao(la):
Inače kao što je ovde neko napomenuo, dilataciona spojnica kompletnog glavnog i bočnog raspona će biti na stubu 1, a kompletna konstrukcija će klizati preko kliznih oslonaca na stalnim stubovima 2,3,4 i 5.


Nije "neko" nego ja :p . Morao sam da te menjam dok si bio na odmoru :D
Sad ću lepo da se pasiviziram i uživam u ovim slikama sa terena :kk:
 
Veliki Vracar":27g4hxvs je napisao(la):
blagoje":27g4hxvs je napisao(la):
Inače kao što je ovde neko napomenuo, dilataciona spojnica kompletnog glavnog i bočnog raspona će biti na stubu 1, a kompletna konstrukcija će klizati preko kliznih oslonaca na stalnim stubovima 2,3,4 i 5.


Nije "neko" nego ja :p . Morao sam da te menjam dok si bio na odmoru :D
Sad ću lepo da se pasiviziram i uživam u ovim slikama sa terena :kk:


Pretpostavio sam da si ti, ali se nakupilo nekih 20-ak strana za vreme odmora, pa sam brzo prelazio, a posle nisam mogao da nadjem. U svakom slučaju, izgleda da smo mi glavni "smarači" što se tiče tehničke strane gradnje mosta. :)
 
I blagoju i Velikom Vracaru po plus upravo zbog "smaranja" tehnickim stranama gradnje. :kk: Uzivam citajuci i gledajuci slike. :)
 
Neće tu biti ni š od šiljka, ali dobro, i terasa je lepa, a još i okrugla...
Nego, prati li taj gornji deo nagib betonskog dela ili ide malo strmije, kao što je dato na maketama?
 
Део Паштровићеве улице до четвртка затворен за саобраћај

Део Паштровићеве улице, од Миросављеве до новог кружног тока, биће затворен за саобраћај од сутра ујутру до четвртка увече због измештања инфраструктуре на углу Пожешке и Паштровићеве. Саобраћај ће се одвијати преко петље „Хиподром” у правцу од Топчидера према Сајму, док ће возила са Бановог брда бити усмеравана према Радничкој улици.

Ово измештање инфраструктуре одвија се у оквиру наставка изградње петље „Хиподром” према Пожешкој улици, наводи се у саопштењу Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда.
 
grado":2vwmk39f je napisao(la):
Neće tu biti ni š od šiljka, ali dobro, i terasa je lepa, a još i okrugla...
Nego, prati li taj gornji deo nagib betonskog dela ili ide malo strmije, kao što je dato na maketama?
Rekao bih da mene ovde drže za najvećeg .. gnjavatora, pa ću sad čisto da održim reputaciju da smaram malo grado - a, dakle vrh neće biti malo strmiji već nešto tuplji, a pretpostavljam da smo i mi tome dali dosta doprinosa na ovih 400 i kusur stranica :p
 
Vrh