Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

Ne radi se o tome da li ce se graditi vec zasto taj most nije bio prioritet.
 
Prioritet je dat mostu kod Vinče kao nastavku Obilaznice .Pa će ići most na ada Huji da odmeni pančevački.
A,Zemunski most,koji će biti produžetak UMP-a ( povezan sa mostom na Adi preko petlje Zmaj ) mora da sačeka bolja vremena.
 
A zasto nije prioritet bio ne most na Savi vec na Dunav?Taj most na Savi gradi grad a na obilaznici drzava,znaci razdvojeni su a i taj most kod Vince je poprilicno udaljen od grada.
 
Tako je No1. Ne treba mesati babe i zabe.
Obilaznica je stvar drzave i bice potpuno finansirana iz drzavnog budzeta i NIP-a.
Sa druge strane ovaj most je potpuno odgovornost grada, kao sto je 'Gazela' odgovornost drzave.
Japanska vlada je ponudila prakticno beskamatni kredit za jos jedan most preko Dunava u Beogradu i grad je most nizvodno od Pancevackog stavila kao veci prioritet od ovog koji je u planu vec jako dugo vremena.
Ne sporim ja da je most kod Ade Huje potreban, ali mislim da Beograd konstantno ima problem prioriteta u resavanju problema grada.
 
@ No.1
Pa,valjda su rađene studije opravdanosti projekata na osnovu merenja saobraćaja i predviđanja budućeg.
Mislim da nisu pograšili,uostalom ja sam zemunac pa neinsistiram na zemunskom mostu kao ti :)
 
Ne insistiram ja. Svestan sam ja da je sve postalo prioritet u gradu posle toliko vremena nebrige, ali mislim da je u ovom trenutku izmestanje saobracaja iz centra najvaznije(kada govorimo o saobracaju) i da u tome bas TAJ most resava deo problema.
Cak i da zaista broj vozila i studija opravdanosti postoji, efekat koji taj manji broj vozila pravi u samom centru Beograda mi se cini veci problem.
 
dragan":ij78t0uc je napisao(la):
@ No.1
Pa,valjda su rađene studije opravdanosti projekata na osnovu merenja saobraćaja i predviđanja budućeg.
Mislim da nisu pograšili,uostalom ja sam zemunac pa neinsistiram na zemunskom mostu kao ti :)
Pazi,preko Save imas 3 mosta za drumski saobracaj i 2 za zeleznicki.Na Dunavu 1 i za drum i za zeleznicu.Sada pazi,na levoj strani Dunava imas dve rafinerije,Pancevo kao veliki industrijiski centar i velika luka na Dunavu u Pancevu.Ceo banat kada ide za Beograd prelazi preko tog mosta.
 
@ KID
Nisam mislio da ti insistiraš, već No.1, ali sad vidim da i ti.......:)

Svakako je najpotrebniji most na Adi da bi se rasteretio centar i Gazela.
Most kod Vinče je nastavak Obilaznice i mongo je bliži Pančevu nego varijanta u Zemunu.
Most na ada Huji mora da omogući vezu Bgd. sa Banatom i Pančevom (a i on je bliži nego zemunski) jer Pančevački će još malo pa da bućne u Dunav :)

@No.1

Pa, zato se grade još dva na Dunavu, nizvodno od pančevačkog mosta,bliže Pančevu.
 
@dragan
Oba mosta ce da rasterete Pancevacki most tako da oba sjajno igraju ulogu, ali meni se cini da bi ovaj kod Zemuna imao znacajniju ulogu u unutrasnjem gradskom saobracaju. Cak i kad se zavrsi most kod Ade Huje ni jedan stanovnik Novog Beograda+Zemuna(>400000) nece koristiti taj most da ode na sever. Sto znaci da nismo mnogo pomogli gradu.Isto tako ce ljudi koji idu u tom pravcu, a zive u sirem centru i dalje koristiti Pancevacki most jel im je blizi.
 
dragan":1t3911vt je napisao(la):
@ KID
Nisam mislio da ti insistiraš, već No.1, ali sad vidim da i ti.......:)

Svakako je najpotrebniji most na Adi da bi se rasteretio centar i Gazela.
Most kod Vinče je nastavak Obilaznice i mongo je bliži Pančevu nego varijanta u Zemunu.
Most na ada Huji mora da omogući vezu Bgd. sa Banatom i Pančevom (a i on je bliži nego zemunski) jer Pančevački će još malo pa da bućne u Dunav :)

@No.1

Pa, zato se grade još dva na Dunavu, nizvodno od pančevačkog mosta,bliže Pančevu.
Ali ti nikako ne razumes moju poentu,oni ce se kasnije graditi u odnosu na Savu.A potrebniji su.
 
KiD":2rwytv8t je napisao(la):
...Cak i kad se zavrsi most kod Ade Huje ni jedan stanovnik Novog Beograda+Zemuna(>400000) nece koristiti taj most da ode na sever. ...
-N.bgd.,Zemun i Surčin imaju >550.000 i moraćemo da se zadovoljimo sa ovim mostovima koji će se prvo graditi....biće to značajno bolje.
Zemunski most kad se izgradi, povezivaće putom kroz banatsku stranu zrenjaninski put, relativno daleko od Pančeva.
 
No1":1uz1jiz0 je napisao(la):
Ali ti nikako ne razumes moju poentu,oni ce se kasnije graditi u odnosu na Savu.A potrebniji su.
Grad je odlučio da gradi most na Adi, što je u njegovoj nadleznosti i to je OK.
Velja će da izgradi kod Vinče, a ovaj kod ada Huje je nekako uleteo sa donacijom.
Za mostove na Dunavu je odgovoran Mr.Kapitalac, pa mu izloži tvoju poentu.:D
 
Pa nije bas.A sto se tice zveljka on je posebna prica.
 
Stvar je u tome što mostove nismo gradili decenijama i sad nam nedostaju bar tri.
Prioritet je dat Sremskoj strani jer tu živi bar pet puta više ljudi nego na Banatskoj.
Ali, naravno da nam nedostaju i mostovi na Dunavu, bar jedan da počne da se radi.
 
Izgleda da nama ovde samo ostaje da se nadamo posto nikada nista nije sigurno da ce se zavrsiti.
 
Pa meni nije uopste jasno zasto bi taj most preko zemuna bio potreban (dobro, u nekoj buducnosti da)! Da bi se izgradile pristupne saobracajnice, most (koji bi verovatno izgledao kao onaj kod beske) i jos autoput do Panceva potrebno je puno sredstava! Pogotovu sto bi ceo put isao po mocvarnom zemljistu sa banatske strane! Taj novac bi bilo najbolje plasirati u UMP - sa njime se resavaju saobracajni problemi i zemuna i N. Beograda kao i celog grada! Paralelno se gradi i obilaznica! Uz ova dva projekta smo spaseni od saobracajnog krsa koji trenutno vlada u Bg!
 
Kratko,jasno...i tačno od Nenada.
Zemunski most će voditi na pravac prema Zrenjaninu i budućoj Banatskoj magistrali, a nadam se i autoputu za Temišvar- E70.
Troškovi izgradnje mosta i puta na banatskoj strani naće biti mali, a kod Zemuna se ipak radi na prilaznom putu, tako da će ostati da se uradi samo prilazna petlja za most.

dragan":3n6835c2 je napisao(la):
@ KID i No.1
da Vas obradujem : radi se DUP za spoj budućeg mosta kod Zemuna sa autoputom ( od ul. Cara Dušana kod okretnice za 17-cu do krivine kod Altine, oko 1.200m-crvena linija)
A u zoni budućeg mosta nije dozvoljena nikakva gradnja, ali o samom mostu i dalje o putu na Banatskoj strani se i nešapuće.

http://img65.imageshack.us/img65/5521/spoj1xe8.png
 
Izabrano resenje za most preko Ade je sramota. Stub tog mosta je 4 puta visi od stubova susednog Novog zeleznickog mosta. Resenje je najskuplje moguce, zbog cega grad mora da se zaduzi, a za te pare su 'ladno mogli da sagrade bar dva normalna mosta preko Save. Neko ce reci, pa sta, grad ima para, sta je 160 miliona? Ima para, ali ima i toliko stvari koje nece biti resene zato sto se otplacuje kredit. A gde su drugi "kapitalni" projekti, npr toliko nam "neophodna" Opera od 60 miliona evra, po proceni Bobica? Ne nazire se kraj promasenim investicijama, kao da se nista nije naucilo na slucaju Beogradske Arene, iliti Hale Limes (ista zgrada ima dva imena, razlika je samo u tome o cemu se prica).
Sava nije ni siroka ni duboka, narocito preko leta i ta grdosija ce izgledati smesno u vreme niskog vodostaja, pare ce se sprcati samo "zato sto se takav most gradi jednom u XYZ godina", opet necemo imati dovoljno mostova na Savi, a kad grad ne bude imao para za stvari koje nam stvarno trebaju, pitacemo se gde nam je bila pamet
 
^^ opa sad ce polemika, ali dobro u prednosti si, tek sam stigao pa sam umoran, odgovoricu ti cim spremim misli :D
 
Globalno zagrejavanje + proslogodisnje poplave nisu dovoljno bitne cinjenice da se grad beograd obezbedi sa mostom tim velicine??

Hmm...bas me zanima kako bi na nase sadasnje vreme gledali kriticari za 100 godina?? Most tog znacaja se ne gradi svaki dan stavise isti ti ljudi koji insistiraju da je most preskup su prvi kriticari koji bi za 100 godina krivili sadasnje odluke premalog prejeftinog mosta!

Na kraju...pa moglo je jeftinije...moglo je nize...mogle uze....mogle je i da ga nema. Bolje da pozdravimo napor/novac koji je vec do sada ulozen i jedanput u zivotu damo podrsku dugogodisnje neophodnoj infrastrukturnoj gradnji.

Izlozite sve tipove ovakvih mostova koje ste vi licno isprojektovali pa nam onda strucno objasnite zasto je ovaj most suvise visok.
 
Mislim da je proslo vreme Beograda kao palanke!! Vreme je da se rade kapitalni projekti!! Svi mostovi napravljeni sirom sveta u poslednjih 10 godina automatski postaju "Landmark" ili ti zastitni znakovi gradova i nove turisticke atrakcije! Novi most u Bratislavi, novi most u Podgorici, novi mostovi u Sevilji, novi most u Lisabonu!! Pa zasto onda da beograd napravi nesto sto bi bilo na nivou "daske preko potoka"! Iako je Relja delimicno u pravu da Beograd ima dosta drugih problema koji treba da se rese, ipak se ovakav most jedanput gradi i ja bih bio za njegovu izgradnju pa makar i 500m Evra kostao!
 
relja":2kv900yk je napisao(la):
... Ne nazire se kraj promasenim investicijama, kao da se nista nije naucilo na slucaju Beogradske Arene, ...... pare ce se sprcati samo "zato sto se takav most gradi jednom u XYZ godina", opet necemo imati dovoljno mostova na Savi, a kad grad ne bude imao para za stvari koje nam stvarno trebaju, pitacemo se gde nam je bila pamet
Jel ti stvarno mišliš da je izgradnja mosta na Adi, koji je deo UMP-a, promašena investicija ?
Da li imaš i neki predlog ili samo neosnovanu priču ?
 
Ja mislim da je izbor OVOG RESENJA za most preko spica Ade, koji je deo UMP-a, rasipanje para pod supljim izgovoroma,a samim tim sve sto sto kosta vise od cene normalnog mosta, npr na stubovima, je promasena investicija, jer ne dobijamo ama nista time sto cemo, od svih PONUDJENIH resenja - PREDLOGA, imati bas tu PRESKUPU, najskuplju grdosiju na recici Savi.
 
Pored rešenja na str.1 ovo je još predloženo od mostova na stubovima :
Rest
I
Gradjevinski fakultet Univerzitet u Beogradu; Preduzeće za projektovanje i inženjering RDE -Beograd
F2.jpg


Opis konstrukcije :
- Most je čelični kontinualni nosač sa saobraćajem u jednom nivou
- Širina mosta: 34 m
- Rasponi grednog nosača: 156*180*252*180*156 m

II
Mostprojekt Beograd, VMS Beograd, Institut "Kirilo Savić" Beograd, Jotun Norveška
Untitled-3.jpg


Opis konstrukcije :
- Most je čelični kontinualni nosač sa ramovskom staničnom konstrukcijom i sa saobraćajem u dva nivoa
- Širina mosta: 24,5 m
- Rasponi grednog nosača: 81*102*3x93*159*81*90*120*66 m

Ja sam bio za NAJŠIRI most (širi za 7,6m od usvojenog, a viši samo 4m)

II
GRADIS, Maribor; Institut za puteve iz Beograda
fin-p1.jpg


fin-p5.jpg


Opis konstrukcije :
- Most sa kosim kablovima sa jednim pilonom i saobraćajem u jednom nivou
- Širina mosta: 52,8 m
- Visina pilona: 204 m
- Rasponi grednog nosača: 45*60*90*80*70*400*88,5*77*64 m

Za saobraćaj je ipak bitnija širina od visine i dizajna mosta :)
 
Vrh